Omhus AB

Omhus AB

Ett renoveringsprojekt kan kännas jobbigt och stressigt, vårat mål är att underlätta för våra kunder. Detta gör vi genom personligkommunikation och effektiv problemlösning, som leder till att renoveringsprojekt kan bli något mer än kaos ute på trädgården.

Vi värdesätter service lika mycket som vi värdesätter professionellt snickeriarbete, vi kommer att guida er genom hela projektet från start till slut, med oss är ni trygga.

Omhus är ett familjeföretag som finns där för er när ni behöver hjälp med ert familjehem.
OmHus, OmHem, OmFamilj

Läs vad 10 kunder tycker om Omhus AB 2

• 2021-10-20
    Ett snabbt möte där det gjordes klart vad som skulle göras.
    Senare kontakt person som jag hade kontakt med både på plats och mobil.
    När jobbet startade så gick det undan. Varje dag undanplockat och ordning på allt.
    Ändringar som kom under vägen fick vi förklarade och prissatta
    vart efter det uppkom några.
    Tjänsten var byte av takplattor och stuprör
  • 2021-10-15
    Mycket bra kommunikation genom byggprocessen och en ägare som värnar om mig som kund. De är lösningsorienterade både på pris och på att hitta bästa lösning utifrån mina förväntningar.

OMHUS har byggt en ny övervåning, inklusive tak samt monterat ny fasad på hela huset. Även då mindre misstag gjordes rättades dessa till utan några som helst invändningar. Byggprocessen har varit professionell och de har alltid varit kontaktbara.
    Duktiga målare,snabba.

Enda som skulle vara bättre är att skydda fönster bleck och fönster som fick lite målarstänk.

Annars bra jobbat.

Rekommenderas.
  • 2021-10-14
    I samband med vår omfattande hustillbyggnad och renovering så har jag haft nöjet att jobba med Darius och Teamet på Omhus. Jag har jobbet med flera entreprenörer i samband med detta och Omhus har varit exemplariska i att hantera dynamiken med olika entreprenörer. Mycket tack vare deras punktlighet och lösningsförmågan inom bolaget. Jag började med ett fastpris och över tid så gick vi över till löpande räkning då jag är konfortabel med att det inte maskar vid det upplägget.
  • 2021-10-14
    Från första kontakt till färdigt arbete, fungerade allt utan mer att önska. Det offererade priset hölls, noggrant utfört arbete och inom tidplanen. Företaget kan varmt rekommenderas!
    / Håkan
    Tack Håkan! Kul att du är nöjd med utförandet! Omhus AB
  • 2021-10-14
    Nogranna och effektiva. Måna om nöjda kunder. Har anlitat Omhus ett flertal gånger för både snickeri (tillbyggnad + altan) och fasadmålning. Fick tag i Omhus via referens då en omfattande tillbyggnad hade gått snett med tidigare entrepenör. Önskar bara att vi hade hittat dem från början. Kan rekommendera Omhus varmt.
    Tack David! Hoppas att du hade ett lyckat födelsedagsfirande och att dina gäster uppskattade den fantastiska färgen på huset! Omhus AB
  • 2021-10-14
    Med stort intresse och märkbar professionalism. Tiden hölls och små fel åtgärdades snabbt och utan protest. Inga tillkommande kostnader utan den ursprungliga offerten stämde.
    Jag rekommenderar OM HUS och har redan kunnat se att de har fått åtminstone 3 nya jobb här i Ella gård

Johan Taube
    Tack Johan för ditt fina omdöme, och så fin kommunikation under arbetets gång! Det var inget annat än roligt att få arbeta hos er! Omhus AB
  • 2021-10-14
    Mycket trevliga kontakter! Inga problem med vad vi ville ha och vad vi fick!
    Snyggt arbete!
    Tack Karin, för en fin recension! Omhus AB
  • 2021-10-14
    Dom kommer snabbt ut och kollar och ger dig ett pris some är lätt att förstå och vad som ingår. Dom håller tid planen och gör ett super bra jobb det är städat och snyggt efter dom. ett företag som håller vad dom lovar. Kan bara starkt rekomendera dom jag är super nöjd och skulle ställa upp som reference kund.

Byte av Tak och om målning av fasad
    Hej Dick! Så roligt att du är nöjd och uppskattar vårat arbetssätt! Omhus AB
  • 2021-10-05
    En riktigt seriös takläggare. Har gjort ett strålande jobb hos mig. Lyhörda och en väldigt bra kommunikation. Kunniga, kan nuvarande standard och tar inga genvägar. Arbetet gick enl plan. Städat och snyggt under arbetets gång. Jag rekommenderar dem starkt!
    Hej Robin! Tack för ett så fint omdöme. Det var ett nöje att arbeta hos dig! Omhus AB