Alla kategorier Övrigt Örebro Ljusnarsberg One.com

One.com

Kalvebod Brygge 45 DK, København v — Visa karta

One.com är en leverantör av webbhosting-tjänster. One.com (B-one) etablerades 2002 i Danmark och är idag en aktör inom domännamn och webbhosting.

Läs vad 3 kunder tycker om One.com

• linus h
    linus h skrev om One.com
    min hem sida har vart nere 44 gånger 1mån och det går inte att ringa till dom och jag för sökte skriva till supporten men då blev det fel på deras hemsida och allt raderades
    ,jag skulle inte rekommendera det här webbhotellet till nån. jag har hen webbsida till och det hotell funkar bra och det går att ringa dom och allt funkar bra där nått med city
    one.com = -1
  • Hugo S
    Hugo S skrev om One.com
    Vill VARNA om att dom har avtal på ett år i taget och att du som kund kan bli lurad om du inte är uppmärksam på att dom har en uppsägnings tid om 1 månad innan ditt abonnemang tar slut annars får man betala för ett helt år till.
    Samt att dom tar pengar automatiskt från början utan att säga till om det, samt att dom drog pengar från mitt kort för att dom fått fel i deras system mitt under året utan anledning.
  • Marie
    Marie skrev om One.com
    Rimliga priser, men dock mycket strul med mailserver osv.
    Rekommenderas till dig som inte har så högra krav på din webbhosting leverantör förutom att det ska vara billigast.

Kalvebod Brygge 45 DK, København v