Open Infra Group AB

1.0

4 omdömen om Open Infra Group AB

Lars Erik S
Skrev om Open Infra Group AB

Håll i hatten om dom är i erat område och gräver fiber. För mig så grävde dom en fiberkabel olovligen på min tomt till en granne. ( Inget markavtal med mig) vilket resulterade i att mitt fritidshus stod strömlöst i 6 veckor och nu värkar dom inte vilja göra en förlikning med mig för dom skador som blivit,torts upprepade försök utav mitt Juridiska ombud

Josefina H
Skrev om Open Infra Group AB

Undvik så långt det bara. Det mest oprofessionella bolaget jag någonsin har varit i kontakt med någonsin. De försökte lura flera tusen användare att betala ett tillägg för support till ett ej existerande avtal. Först efter anmälan till konsumentverket drar de tillbaka sitt "krav".

Daniel L
Skrev om Open Infra Group AB

Skulle få 0 stjärnor om det var möjligt. Ingå inga som helst avtal med dem, skona dig själv mödan och ta lärdomar från andra. Läs recensionerna på nätet alla pekar på samma sak. Kort och gott så kommer du känna dig lurad och ifrågasätta hur ett företag kan bete sig på ett sådant vis och inte ha gått i konkurs redan. Skrämselavtal och dålig service samt lögner.

Beatrice V
Skrev om Open Infra Group AB

Skämt till företag som inte har koll på någonting. Började med att de grävde ner en huvudkabel precis på en av vägverkets trummor utanför vår tomt och att de fick gräva upp hela kalaset igen. (De hade tydligen inte koll på de regler som finns, hur nu det är möjligt när man jobbar på heltid med att gräva fiber) Sedan ville de i stället gräva ner huvudkabeln på vår tomt vilket vi efter lite funderande sa nej till. Några månader senare ser vi hur de börjar jobba precis utanför tomten och när vi går ut och pratar med markarbetarna...

Hans Joakim W gillar detta