Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Lidingö Österdahls Fastighetsförvaltning

Österdahls Fastighetsförvaltning

Elin Wägners gata 27 Gaveln, 129 51 Hägersten — Visa karta

Vi på Österdahls Fastighetsförvaltning utför underhåll och reparationer inom ett brett område för både privata fastigheter och hyresvärdar. Rörinstallationer, VVS, värmepumpar, el och bygg...som sagt har vi en bred kunskapsbas i bolaget och kan hjälpa till med det mesta som behöver repareras då och då.

Vår bas är på Lidingö, men vi tar uppdrag runt om i hela Stockholmsområdet. Vi har lång erfarenhet i branschen och våra medarbetare är certifierade VVS-installatörer för att du ska veta att du får ett säkert och ordentligt arbete utfört.

När du behöver en rörmokare nästa gång - kontakta oss på Österdahls Fastighetsförvaltning!

Läs vad 5 kunder tycker om Österdahls Fastighetsförvaltning

• 2016-02-20

Berit C skrev om Österdahls Fastighetsförvaltning
    Oerhört trygg och bra hjälp har vi fått snabbt och med fint bemötande hela tiden Läs mer
  • Magnus H

2016-02-18

Magnus H skrev om Österdahls Fastighetsförvaltning
    Proffsig, snabb och pålitlig! Bosse föreslog egna kreativa lösningar dessutom. Läs mer
  • 2016-02-18

Carina L skrev om Österdahls Fastighetsförvaltning
    Jag tycker det har varit en mycket bra service! Bokning av tid fungerade bra och smidigt! Ringde tillbaka för rot avdrag och fastsättning av list, vilket fungerade bra! Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2014-10-21

Lisa S skrev om Österdahls Fastighetsförvaltning
    Kommer alltid i tid. Jobbar snabbt och effektivt och har alltid bra lösningar. Jag kan varmt rekommendera Österdahls. Läs mer
  • Torgny J

2009-08-24

Torgny J skrev om Österdahls Fastighetsförvaltning
    Rutinerad och pålitlig. Aldrig några konstigheter eller slarv. Som det ska vara att anlita en hantverkare. Rekommenderas. Läs mer

Elin Wägners gata 27 Gaveln, 129 51 Hägersten