Österdahls Fastighetsförvaltning

Österdahls Fastighetsförvaltning

Call 070-657 24 10 osterdahls.nu

About company

Vi på Österdahls Fastighetsförvaltning utför underhåll och reparationer inom ett brett område för både privata fastigheter och hyresvärdar. Rörinstallationer, VVS, värmepumpar, el och bygg...som sagt har vi en bred kunskapsbas i bolaget och kan hjälpa till med det mesta som behöver repareras då och då. Vår bas är på Lidingö,...

5 omdömen om Österdahls Fastighetsförvaltning

Berit C
Wrote about Österdahls Fastighetsförvaltning

Oerhört trygg och bra hjälp har vi fått snabbt och med fint bemötande hela tiden

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Magnus H
Wrote about Österdahls Fastighetsförvaltning

Proffsig, snabb och pålitlig! Bosse föreslog egna kreativa lösningar dessutom.

Carina L
Wrote about Österdahls Fastighetsförvaltning

Jag tycker det har varit en mycket bra service! Bokning av tid fungerade bra och smidigt! Ringde tillbaka för rot avdrag och fastsättning av list, vilket fungerade bra! Jag är mycket nöjd!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Lisa S
Wrote about Österdahls Fastighetsförvaltning

Kommer alltid i tid. Jobbar snabbt och effektivt och har alltid bra lösningar. Jag kan varmt rekommendera Österdahls.

Torgny J
Wrote about Österdahls Fastighetsförvaltning

Rutinerad och pålitlig. Aldrig några konstigheter eller slarv. Som det ska vara att anlita en hantverkare. Rekommenderas.

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon