Alla kategorier Övrigt Stockholms län Haninge Osterman Elektriska AB

Elektriker
Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 1 kund tycker om Osterman Elektriska AB

• Robin G
    Robin G skrev om Osterman Elektriska AB
    Jag blev oerhört överraskad av Osterman Elektriska AB när de hjälpte mig med att flytta vägguttag i betong.

Offerten lades upp på offerta.se på en söndag, Joakim Osterman ringde mig på måndagen, han kom och kollade på mina vägguttag på tisdag morgon och gav offert på plats.

På torsdag lunch var arbetet genomfört och klart. Det blev strålande genomfört till ett bra pris. Även fast företaget inte är skrivet i Stockholm så genomför han arbetet utan någon utkörningsavgift eller liknande.

Det enda negativa jag kan säga, som gör att de inte får full pott var att en annan anställd genomförde jobbet för att Joakim hade fått förhinder. Däremot så var den elektrikern minst lika trevlig och tillmötesgående.

Nästa gång jag behöver en elektriker för att flytta vägguttag eller göra andra elarbeten så kommer jag definitivt kontakta Osterman Elektriska AB igen.

Orrvägen 11, 137 55 Stockholm