Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

www.ostgotabegravning.se
  • BadgeThreeYears

Östgöta Begravningsbyrå, den Nära Begravningsbyrån. Östgöta Begravningsbyrå finns och verkar med lokala kontor i Norrköping, Finspång och Söderköping, men hjälper dig även med begravningar i närliggande kommuner och orter. Vår styrka är vår lokala förankring och kunskapen om de platser och orter vi finns på. Vi hjälper dig...

180 omdömen om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Bo S
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Vi blev bra vägledda genom planering och genomförande av en sorgsam process som vi inte tidigare hade någon erfarenhet av

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Bo! Tack för du tog dig tid att ge ett omdöme. Alla kommer vi till den första gången när man ska planera en begravning, det känns bra att vi kunde hjälpa er i en svår tid. MVH Margaretha

Annika A
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Trevlig och kunnig personal ,begravningen blev mycket fin och ett fint avslut .

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Annika! Tack för ditt omdöme, det känns fint för oss att det blev en fin begravning och att ni fick ett bra avslut. MVH Margaretha

Bengt-Olof C
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Kunnig och professionell hjälp. Var också helt öppna med sina priser för olika paket/alternativ

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Bengt! Att vara öppna angående kostnader är viktigt för oss. Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme. MVH Östgöta Begravningsbyrå

monika w
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

De gjorde mammas begravning riktigt fin . Sen kanske jag förväntar mej mer av ordning med administrationen, då det ändå är så mycket för oss anhöriga att hålla reda på.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Monika! Tack för du tog dig tiden att ge ett omdöme. Känns fint att din mammas begravning blev bra. Vi tar till oss av din åsikt angående administrationen. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Carina N

Proffsigt och varmt bemötande

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Carina! Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att svara. Fint att vi kunde hjälpa dig på bästa sätt. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Barbro P

Förstklassigt bemötande. Genomtänkt cermoni. Väldigt bra kundkontakt

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Barbro! Tack för ditt fina omdöme. Fint att kunde hjälpa till på bästa sätt. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Ingela W
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Fantastiskt bra bemötande av Fredrik Blomberg redan från början då jag önskade ta ett första möte på annandag jul och så blev fallet. Det har sedan fortsatt i samma anda, trevliga, professionella och lyhörda: Jag är så nöjd med all hantering kring min mammas begravning och kan varmt rekommendera Östgöta Begravningsbyrå.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Ingela! Tack för ditt fina omdöme. Fredrik har tagit del av dina värmande ord. Känns fint att allt blev så bra för er. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Fredrik L
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Allt har gått jättebra. Det har varit skönt att vi fått hjälp med allt kring begravningen.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Fredrik! Tack för ditt omdöme. Det känns som vi kunde hjälpa er på bästa vis. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Thomas M
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Mycket bra bemötande. Allting blev som vi förväntat.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Thomas! Fint att allt blev som ni förväntat er, tack för du tog dig tid att ge ett omdöme. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Rose-Marie G
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Trevligt bemötande. Lugn och lyhörd entreprenör. Bra och hjälpsam kontakt.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Rose-Marie! Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tiden att svar. VH Östgöta Begravningsbyrå

Claes B
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Mycket hjälpsamma med allt som hör till att ta hand om både begravning och dödsbo! Rekommenderas varmt! Claes Bystedt

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Claes! Tack för du tog dig tid att ge ett omdöme. Känns fint att vi kunde hjälpa er på bästa sätt. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Marie E
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Mycket bra och trevligt bemött

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Marie! Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att skriva. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Thorsten S
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Fin familjär begravnings byrå. Lugn och mysig stämning. Proffsig personal.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Thorsten! Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme. Det känns bra att vi kunde hjälpa er på ett proffsigt sätt och ändå kännas familjära. MVH Östgöta begravningsbyrå.

Agneta P
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Trevligt bemötande både före,under och efter begravningen alla i familjen väldigt nöjda. Vi rekommenderar gärna denna begravningsbyrå.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Agneta! Tack för ditt fina omdöme. Det känns fint att vi kunde hjälpa er i en svår stund. MVH Östgöta begravningsbyrå

Roland J
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Saklig och bra vägledning, bra bemötande och väldigt fint genomförande.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Roland! fint att vi kunde hjälpa er på ett bra sätt. Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Annika N
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Trevligt mottagna av kunnig personal.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Annika! Tack för ditt omdöme och att du tog dig tid att svara.

Helena N
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Vi fick ett respektfullt och engagerat bemötande i samband med planeringen inför vår pappas begravning. Jag tycker att vi fick bra hjälp, snabb återkoppling vid frågor och att ni försökte att tillgodose de önskemål vi hade. Utformningen av programbladet till kyrkan blev exempelvis mycket fint. Gäster som anmält sig till minnesstunden berättade för oss att de fått ett fint bemötande när de anmälde sig och bra information om saker att tänka på vid en begravning på vintern.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Helena! Tack för ditt fina omdöme och tack för att du tog dig tid att svar. Känns bra att få bekräftelse på att hur vi jobbar har betydelse. MVH Margaretha Östgöta begravningsbyrå

Mattias N
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Vi har fått ett mycket trevligt och respektfullt bemötande. Engagerad personal som vi har haft rullande kontakt med.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Mattias! Tack för du tog dig tid att ge ditt fina omdöme. Fint att ni kände er väl omhändertagna i en svår stund. M;VH Östgöta begravningsbyrå

Dick Å
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Bara positivt! Från första kontakten och hela vägen.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Dick! Tack för ditt omdöme. Fint att vi kunde stötta dig med allt och att det blev som du önskade. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Alexandra G
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Bra ett bra vis. Allt gick enligt plan.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Alexandra! Tack för ditt omdöme. Bra att du känner att det blev son ni vill ha det. MVH Östgöta begravningsbyrå

Annika V
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Svarar alltid när man ringer! Varmt mottagande! Och professionellt! Har hjälpt oss vid våra föräldrars bortgång och hela vägen fram till begravning och efterarbete.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Annika! Tack för ditt fina omdöme. Känns fint att vi kunnat hjälpa dig och din familj på ett bra sätt. Av er har vi ju fått förtroendet flera gånger. MVH Östgöta begravningsbyrå

Camilla B
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Allt fungerade perfekt! Bra info och hjälp.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Camilla! Känns fint att vi kunde hjälpa dig på bästa sätt. Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme. MVH Östgöta begravningsbyrå

Claes Eric Gustaf J
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Bra bemötande det har fungerat på bästa sätt.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Claes! Tack för ditt omdöme. Fint att vi kunde hjälpa dig och att allt blev som ni önskade. Mvh Östgöta Begravningsbyrå

Birgitta B

Ett jättebra bemötande. Trevlig personal. Vi är jättenöjda

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Birgitta! Tack för ditt omdöme. Känns bra att vi kunde var till hjälp på ett bar sätt. Mvh Östgöta Begravningsbyrå

Ingela E
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Jag fick ett lugnt och vänligt mottagande och tydlig information om vad som behövdes ordnas inför begravningen. Detta följdes sedan upp med mail och telefon samtal. Även under begravningen fanns representant med från begravningsbyrån och skötte allt som behövde göras runt omkring.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Ingela! Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme. Fint att vi kunde hjälpa dig på bästa sätt. Mvh Östgöta begravningsbyrå

Ingeborg H
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Trygghet och bra vägledning i en svår stund Tack för en fin stämningsfull avskedsstund i kyrkan

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Ingeborg! Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att svara.

Bo-Arne K
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Snabb kontakt och mycket bra bemötande. Bra arrangemang vid minnesstunden i deras lokaler.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Bo-Arne! Tack för ditt omdöme. Fint att ni är nöjda med minnesstunden i våra lokaler. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Viktoria D
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Fantastiskt proffsigt o bra bemötande i en tid då man själv inte riktigt orkar..

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Viktoria! Fint att vi kunde hjälpa dig i en svår situation som du själv beskriver det. Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme. MVH Östgöta Begravningabyrå

Phia F

Bra bemötande. Trevlig personal

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Phia! Tack för ditt omdöme. fint att vi kunde hjälpa er på bästa sätt. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Birgitta L
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

En släkting som anlitat Östgöta Begravningsbyrå rekommenderade dem och var väldigt nöjd, särskilt med det personliga och varma bemötandet. Jag kan bara instämma. Vi fick hjälp med det vi önskade, från bokning av kyrka, val av kista och dekoration, annons, anmälan till minnesstund, iordningställande av kyrkan och värdskap vid begravningen. Ska också få hjälp med bouppteckningen.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Birgitta! Tack för ditt omdöme. Då ni blivit rekommenderade vår byrå känns det fint att vi kunde nå upp till era förväntningar. MVH Östgöta begravningsbyrå

Håkan J
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Blev proffsigt bemött och gick igenom med god tid tjänsten som vi anlitade företaget. för Lyssnade på våra önskemål även gav råd om begravningcermoni och själva begravningen.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Håkan! Fint att vi kunde bemöta er på bästa vis. Tack för ditt omdöme. MVH Östgötabegravningsbyrå

Christopher  Göransson F
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Jag och min familj har bott och kommer från Norrköping på min mors sida i flera generationer. Jag har personligen haft ett stort stöd och hjälp av Östgöta Begravningsbyrå vid alla av familjens begravningar sedan 2011. Östgöta Begravningsbyrå har en förmåga att lösa de problem som dyker upp utan att det märks, vilket ger de anhöriga möjlighet att koncentrera sig mer på sorgearbetet än de små men mycket viktiga detaljerna. Just därför återkommer vi i familjen gång efter gång, vetskapen om att de ger den avlidne ett...

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Christoffer! Tack för ditt fina omdöme. Känns fint att vi fått förtroendet att hjälpa dig/er över flera generationer. Att ni har återkommit till oss känns som ett gott betyg för oss. MVH Östgöta begravningsbyrå

Kristoffer E
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Omtänksamt och lugnt bemötande i samband med beställning av min pappas begravning, bra stöd i samband med begravningen och bilder på blomsterarrangemangen.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Kristoffer! Tack för ditt omdöme. Fint att vi kunde vara ett stöd för er i denna svåra stund och hjälpa till på bästa sätt. MVH Östgöta begravningsbyrå

Julia R
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Blev tipsad om denna begravningsbyrån och de överträffade förväntningarna med råge. Mötte oss på ett så fint sätt och gjorde det lilla extra i alla avseenden

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Julia! Tack för du tog dig tid att ge ett omdöme. Känns bra att du är nöjd med oss och att vi kunde nå upp till förväntningarna. MVH Östgöta begravningsbyrå

Lena T
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Professionalitet, omtanke och kompetens. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Lena! Tack för ditt omdöme. Fint att vi kunde hjälpa dig på bästa sätt. MVH Margaretha

Anna H
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Jag är mycket nöjd med Östgöta Begravningsbyrå. De har funnits för mig i denna svåra tid.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Anna! Tack för ditt omdöme. Fint att du är nöjd och att vi har hjälpt dig på bästa sätt. MVH Margaretha

Ewa-Lotta S
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Har blivit så bra bemöta, väldig trevlig personal

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Lotta! Tack för ditt omdöme. Kändes fint att vi kunde hjälpa er i er svåra stund. MVH Östgöta begravnings byrå

Viviann W
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Jag har redan svarat. Jag har inget mer att tillägga.

Tack då vet vi! MVH Margaretha

Markus Y
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Väldigt bra och varmt bemötande. Otroligt hjälpsamma med allt. Kan utan tvekan säga att dom är bäst i branschen!

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Markus! Tack för ditt fina omdöme. Det värmer oss som personal. mvh margaretha

Kerstin S
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Jag upplevde sättet som vi blev bemötta på som mycket professionell och Östgöta Begravningsbyrå Norrköping.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Kerstin! Tack för ditt omdöme. Fint att vi kunde hjälpa er på ett proffsigt sätt. mvh Margaretha

Thomas P
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Har inget att jämföra med tack och lov. Ni är snälla, tydliga och sköter allt enligt plan. Vad mer kan man begära.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Thomas! Tack för ditt omdöme. Känns fint att vi kunde hjälpa dig på bästa sätt och att du är nöjd med oss. MVH MArgaretha

Tommy J
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

På denna begravningsbyrå möts man av ett varmt mottagande

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Tommy! Tack för ditt omdöme. Det är precis så vi vill att våra kunder ska känna. MVH Östgöta Begravningsbyrå.

Barbro P
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Jag är mycket nöjd med Östgöta Begravningsbyrå och tänker rekommendera dem framgent. Bra bemötande och kommunikation. Snabba svar på frågor.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Barbro! Det känns fint att vi kunde hjälpa er på bästa sätt. Tack för ditt fina omdöme. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Birgitta P
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Det jag saknade var när jag ringde och bokade tid för samtal tycker jag att den som tar emot samtalet bör först beklaga sorgen. Det kändes för formellt. Inte så bra start tyvärr. Eftersom vi 2005 anlitade begravningsbyrån och var då mycket nöjda hade vi stora förväntningar. Det blev ok.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Birgitta! Tack för du tog dig tid att ge ett omdöme. Vi tar till oss dina åsikter. MVH Östgöta begravningsbyrå.

Angelica A
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Oproffsiga och stressade. Missade att ge oss information och rekommenderade en cateringfirma som vi inte alls var nöjda med.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Tack för ditt omdöme, vi tar till oss dina synpunkter! mvh

Josefine S
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Mycket trevliga och inkännande! Fint bemötande i en svår stund! Mänskligt och väldigt flexibla!

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Josefin! Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme. Det känns fint att vi kunde hjälpa er på bästa sätt. MVH

Peter F
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Trevligt familjärt men ändå proffsigt

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Peter! Tack för ditt omdöme. Fint att det kändes bra för er med vår byrå. MVH

Elisabeth P
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Vi syskon är mycket nöjda med bemötandet. God information och service. Mycket fint arrangerat i kyrkan, precis så vi förväntade oss samt efterfrågade. Mvh Elisabeth

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Elisabeth! Tack för ditt omdöme. Känns fint att vi kunde leva upp till era förväntningar och att det blev son ni ville på begravningen. MVH Margaretha

Camilla L

Seriöst, tryggt, tillmötesgående, förståelse

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Camilla! Tack för ditt omdöme och att du tog dig tiden. fint att du kunde känna dig trygg med oss. MVH Margaretha

Susanne A
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Jag har alltid bemötts bra och haft bra samarbete med personalen på Östgöta Begravningsbyrå när det gäller de kontakter som jag har i mitt yrke som dödsbohandläggare i Norrköpings kommun.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Norrköping

Hej Susanne! Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig i rollen som anhörig. MVH Margaretha