Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Östgöta Begravningsbyrå Finspång

www.ostgotabegravning.se
  • Badge2023

Östgöta Begravningsbyrå, den Nära Begravningsbyrån. Vi finns och verkar med lokala kontor i Norrköping, Finspång och Söderköping, men hjälper dig även med begravningar i närliggande kommuner och orter. Vår styrka är vår lokala förankring och kunskapen om de platser och orter vi finns på. Vi hjälper dig med både begravningen...

32 omdömen om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Magdalena M
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Trygga, snabba och respektfulla.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Magdalena, tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden at svara. Fint att du kände dig trygg med oss och vi kunde möta dig på bästa sätt. MVH Margaretha

Maria N
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Mycket vänligt och professionellt bemötande. Det var bra kontakt hela vägen, från det allra första samtalet. Vi hade hört gott om Östgöta Begravningsbyrå, och specifikt om Fredrik Blomberg och han levde upp till våra förväntningar. Begravningen blev väldigt fin och Fredrik hade en stor del i det.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Maria! Tack för ditt fina omdöme. Känns fint att vi kunde hjälpa er på bästa sätt och att Fredrik levde upp till era förväntningar. MVH Östgöta begravningsbyrå

Lisbeth H
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Jag/vi fick ett mycket bra bemötande av all personal på byrån. Vi fick god hjälp i allt som handlade om begravning, minnesstund, gravplats. Det har varit en bra kontakt via mejl eller telefon.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Lisbeth! Tack för att du tog dig tiden att ge ett omdöme. Fint att vi alla levde upp till era förväntningar och att kommunikationen fungerade. MVH Östgöta begravningsbyrå

Anders N
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Mycket bra. Vi hade höga förväntningar och man levde upp till våra förväntningar. Vår upplevelse var mycket positiv

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Anders! Tack för ditt omdöme. Det känns fint att vi kunde uppfylla era förväntningar. MVH Östgöta begravningsbyrå

Linnéa Margareta F
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Väldigt bra bemötande av Anders som haft några gånger tidigare. Vi bad specifikt om honom.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Linnéa Margareta! Fint att Anders kunde hjälpa er på bästa sätt. Tack för ditt omdöme. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Gunnar B
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Professionellt och kunnigt bemötande. Erbjöd alla tjänster i samband med dödsfallet, begravningen, och bouppteckningen. Rekommenderas varmt.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Gunnar! Tack för ditt omdöme. Fint att vi kunde ge er den hjälp som ni önskade kring begravningen. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Lena S
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Vi blev mycket väl mottagna av Fredrik. Lätt att samarbeta med.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Lena! Fint att Fredrik hjälpte er på bästa sätt. Tack för att du tog dig tiden att ge ett omdöme. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Mona S
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Nöjda med mötet, allt är till belåtenhet!

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Mona! Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme. MVH Östgöta Begravningsbyrå

Ricarda P
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Mycket professionell bemötande. Man gav oss tid att fundera och fatta beslut. Allt som behövdes organiserades. Vi fick mycket information under samtalet men även på pappret. Vi är tacksamma för hjälpen och stödet.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Ricarda! Tack för ditt omdöme. Känns fint att vi kunde bemöta och stötta er på bästa sätt. MVH Östgöta begravningsbyrå

Annastina P
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Trevlig och kunnig personal vid varje tillfälle vi kom ikontakt med varandra under en stor och omtumlande händelse, som ju en begravning av en nära anhörig är.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Annastina! Tack för ditt omdöme. Som du själv beskriver så är det en svår tid att gå igenom. fint att vi fick förtroendet att hjälpa er på bästa sätt. MVH Margaretha

Kicki A
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Professionellt,personligt bemötande.Levde upp till alla förväntningar. Mycket nöjda!

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Kicki! Tack för ditt omdöme. Fint att vi kunde uppfylla era förväntningar och att det blev en fin begravning. MVH Margaretha

Elisabet R
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Samlad och tydlig information, mycket professionellt och serviceinriktat bemötande i ett läge där det kan som sörjande vara svårt att reda i allt som behöver göras.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Elisabet! Tack för ditt omdöme. Fint att du kände dig nöjd med vår hjälp och att ni fick den stöttning ni behövde. MVH Margaretha

Stefan B
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Personlig och rakt igen professionell service genom vår svåra stund. Kan varmt rekommendera Östgöta Begravningsbyrå Finspång.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Stort tack för ert omdöme. Bra att ni blev nöjda.

Katrine N
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Vi blev fantastiskt väl bemötta av Fredrik. Han ordnade allt så som vi ville ha det. Lätt att få återkoppling på ev frågor. Kan verkligen rekommendera denna begravningsbyrå.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Katrine Vad bra att ni kände er väl bemötta hos oss. Tack för ditt omdöme.

Berit Ö
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Trevligt bemötande och professionell hjälp. Fredrik hjälpte oss med alla detaljer i begravningen och han såg till att allt fungerade som utlovat. Vi fick också hjälp att komma igång med de rutiner som behövdes för att hantera dödsboet. Vi är mycket nöjda!

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Tack Berit för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och vad bra att ni blev nöjda.

Kerstin A
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

från planering till genomförandet blev vår begravning ett mycket fint minne ! vi kände fullt förtroende för begravningsbyrån .

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Kerstin! Det känns fint att vi förtroendet att ordna begravningen för er och att den blev ett fint minne att bära med sig. Tack för ditt omdöme. MVH Margaretha

Ingrid N
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Fint bemötande av Anders. Han lyssnade och genomförde de önskningar jag hade. Jag skulle önska att ni marknadsförde att ni kan livestrema begravningar. Det var jättebra för oss som hade flera i Norge och inom Sverige som inte kunde komma. Ett tips är också att prata om att man kan ha musik innan begravningen börjar. Vi hade musik 30 minuter innan som jag valt och som många uppskattade. Det kan bli en tryckt stämning där människor knappt vågar hosta annars. Sedan tycker jag att ni ska bli lite mer moderna när det gäller...

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Tack för ditt omdöme. Vi tar til loss dina tips. /Anders

Solveig P
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Vi blev bemötta med respekt. Begravningsentreprenören var tillmötesgående och talade tydligt så att mamma hörde tydligt vad han sa. Begravningsbyrån var mycket kunniga och hjälpte oss på bästa sätt. Talade om vad som var mest förmånligt för oss. Var tydlig med kostnaderna. Sammanfattningsvis så kan jag varmt rekommendera Östgöta Begravningsbyrå Finspång till andra som är i behov av deras tjänster. Det var vår pappa (mammas make) som hade gått bort.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Solveig! Tack för dom värmande orden. Fint att du tog dig tiden att svara. känns också bra att din mamma kände sig sedd och delaktig. MVH Margaretha

Annika A
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Varmt bemötande med ambitionen att Göra Vårt Hur!

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Annika! Tack för ditt omdöme och vi kunde möta er på bästa sett. MVH Margaretha

Roger K
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Vi är mycket nöjda med vår kontakt med begravningsbyrån . Proffsigt och respektfullt bemötande hela vägen . Snabb och adekvat återkoppling vid frågor . Kan varmt rekommendera Östgöta Begravningsbyrå

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Tack för dom orden Roger, det värmer att läsa

Stefan K
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Mycket bra, proffesionellt och inkännande bemötande med goda råd o konsultation samt kontinuerliga avstämningar o informationsgivning i en begravningsprocess som är svår. Förväntningar på förberedelser och genomförandet av begravningen uppfylldes mycket väl med en känsla av att det inte kunde ha blivit bättre.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Tack Stefan för att du tog dig tid att ge ett omdöme och tack för ditt beröm.

Michael K
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej! Vi hade höga förväntningar när det gällde bemötande, värdighet och professionalitet och dessa förväntningar uppfylldes på bästa sätt. Vi är således mycket nöjda och den person som hade uppdraget, Anders Ohlsson, gjorde ett mycket bra arbete i samband med vår mors bortgång.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Tack för ditt omdöme och vad bra att ni uppskattade Anders arbete

Helena W
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Ett mycket respektfullt, professionellt och förstående bemötande vid planering och genomförande av min mors begravning. Bra stöd eftersom många beslut ska tas. Är mycket nöjd med hela processen avseende t ex lyhördhet för önskemålen och snabba besked samt återkopplingar. I respekten ingår också att inga försök gjordes från byråns sida att "pracka på" saker som vi inte bett om. Fint minnesalbum från begravningen tillhandahölls.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Helena! Tack för ditt väldigt fina omdöme. Skönt att allt känns bra för er att vi kunde möta er och att det blev en fin begravning efter önskemål. MVH Margaretha

Veronika A
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

utmärkt mottagande och vi blev lyssnade på och fick det fina avsked i kyrkan som vi förväntat oss.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Veronika! Tack för ditt fina omdöme, känns fint att vi kunde hjälpa er på bästa sett. MVH Margaretha

Karl Lennart Ingvar A
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Mycket bra bemötande ,uppfyllde det vi hade förväntat oss. Lätt att få kontakt med och kunninig personal. Men han önskat att den som har hand om det juridiska hade föeberett sitt ärende mera och kollat upp olika saker mer, samt då allt inte var helt klart bordlagt ärendet och återkommit .

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej! tack för att du tog dig tid att svara. Fint att du kände att vi kunde hjälpa er runt begravningen. Vi har framfört din kritik kring juridiken och tar till oss av den. MVH Margaretha

Håkan O
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

vi blev bra bemötta och hjälpta genom processen

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Hej Håkan! Tack för ditt omdöme, fint att du känner att du fick rätt hjälp. MVH Margaretha

Gunnar A
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Vi har anlitat denna begravningsbyrå vid flera tillfällen under de senaste 6 åren. Vi har alltid fått individuellt anpassad hjälp med stor lyhördhet för våra speciella önskemål. Begravningsbyrån är alltid lätt tillgänglig per tel. och tjänstgörande personal är uppdaterad på vårt ärende. Jag rekommenderar denna begravningsbyrå och kommer att anlita den igen om behov infinner sig.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Tack Gunnar för ditt omdöme. Det är gott att höra att ni är nöjda med oss.

Barbro H
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Bra bemött. Bra service. Köpte kistdekoration, handbuketter, kista, urna, dödsannons, kistläggning, transporter, programblad, OSA om minnesstund, arbetskostnad, representant vid begravningen, minnesstund.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Tack för ditt omdöme vad bra att du blev nöjd med oss

Örjan N
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Mycket lugna och förstående lätta att få kontakt med. Allt gick jättebra

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Tack för att du gav ett omdöme. Bra att du tyckte det gick bra. Det var en vacker stund.

Monica L
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Vänligt och personligt bemötande Mycket hjälpsam personal Fantastiskt fin begravningsakt Sammanfattningsvis en upplevelse som vi gärna tänker tillbaka på

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Tack för ditt fina omdöme. Fint att begravningen blir ett gott minne för er att tänka tillbaka på. MVH Margaretha

Björn E
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Jag blev bra bemött. Allt blev som jag tänkt mig. Jag köpte allt runt begravningen av min far.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Tack för du tog dig tid att svara. Fint att du också blev nöjd med begravningen för din far. MVH Margaretha

Håkan K
Skrev om Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Allt var perfekt.kunde inte bli bättre. Måste rekommenderas.

Svar från Östgöta Begravningsbyrå Finspång

Tack för ditt fina omdöme och tack för att du tog dig tid att skriva. MVH Margaretha