Superbra service, väldigt trevlig och kompetent personal. Tack för bra service!
Östgöta Husbil AB
Om företaget
Välkommen till Östgöta Husbil AB – din Autoexperten Bilverkstad i Linköping! Vi servar och lagar alla bilar och är specialiserade på service och reparationer för husbilar och husvagnar, och tar även emot transportbilar. Vår verkstad erbjuder bilservice, felsökning, broms och hjullagerarbeten. Du kan också få hjälp med batteritest...
29 omdömen om Östgöta Husbil AB
Sedan starten hos Reco 2025
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Snabb bra service till bra pris!
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Snabb service! Inget att klags på.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Vänligt bemötande Redan vid telefonsamtal med bokning fick man klara besked om exakt pris Kunnig kundtjänstpersonal
Härligt att läsa att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi får ta hand om din bil igen när det är dags att serva eller laga den.
Bra och snabb service. Ordning och reda. Trevligt bemötande. Priset var förvånansvärt bra.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Bra och trevlig personal och bra service .
Stort tack för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Trevliga och snabba, rekommenderar gärna till andra.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Möjlighet till uppföljning av mekaniker av arbetet vore bra , exvis vid hjulinställning Lång väntan på telefonsvar i kundmott. Övrigt trevligt mottagande
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Trevlig och kunnig tjej i kundmottganingen som kunde svara på mina dumma frågor. När jag väl lämnade in bilen så blev den snabbt fixad. Kunde hämta den i samband med lunch. Nackdelarna är att det var några veckors väntan på att få tid men det är ju som det är. Finns låne bil / cykel? Blev i så fall inte informerad. Finns det ej så är ju det jäkligt bra och något som jag som kund kan vara avgörande var jag ska lämna in bilen.
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Inget att klaga på! Uppskattar mycket att min hund är välkommen in när jag lämnar/ hämtar bilen, det underlättar massor!
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Bra och snabb service och mycket tillmötesgående!
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra bemötande, snabb service och arbetet bra utfört.
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Bra, trevlig och professionell service
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Hej😀Man är inte bortskämd med att bli bemött och mottagen på detta fina sätt🤩 Tack och bock från en supernöjd kund.
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Trevligt bemötande och bilen blev klar till den tid jag hade önskat.
Vi uppskattar ditt betyg och hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig igen framöver.
Bra bemötande. Lite omständigt med aty verkstaden nu ligger under Östgöta Husbil då jag samtidigt ville få sommardäcken på plats.
Tack för din recension. Vi är glada att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.
Mycket bra service som vanligt👍🏻
Vi blir glada av att läsa din feedback, tack för att du delar med dig! Välkommen tillbaka när det är dags att boka bilservice eller reparation.
Trevlig kundkontakt som ställde rätt och relevanta frågor om bilen. Väl inlämnad så identifierade de felet bra och lyckades få fram reservdelar och jag fick ut en lagad bil samma dag.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Trevligt bemötande och bra utfört arbete.
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Lämnade in bilen för service/arbete som behövde utföras. Man stötte på problem och löste det professionellt. Stort tack!
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bästa stället med go personal och fina lokaler
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra bemötande, tydlighet vad gäller kostnaden .
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevligt, serviceinriktat och proffsigt bemötande i samband med en punktering.
Vad kul att höra att du är nöjd, det är precis det vi jobbar för varje dag. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Mycket bra service och kunnig personal både i verkstad och kundmottagning. Hjälpsamma!
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Fick tid snabbt till en mindre reparation. Väldigt trevliga soffor att vänta i under tiden!
Vi blir glada att läsa att du haft en bra upplevelse hos oss.
Mycket trevligt bemötande och snabb lagning av bilen.
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Trevligt bemötande och bra utfört jobb. Nöjd ,,
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Mycket väl bemött och nöjd med det jobb ni utfört på min bil.
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Snabb o effektiv hjälp, inga problem alls!
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.