Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Partille Oves Gatukök

Oves Gatukök

Göteborgsvägen 36, 433 60 Sävedalen — Visa karta

Restauranger nära Oves Gatukök:

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Eva-lotta P:
Mycket nöjd med vår kväll på The Barn. Vi var en strulig kund som bokade på fler och fler gäster i närtid. Först fick vi sitta väldigt trång...

Prinsgatan 3, Göteborg
Kom förbi på ett glas, eller fem, och lite härlig rå-mat, en sallad eller kanske... Läs mer ›
Lotta B:
Bra mat, goda viner och trevligt bemötande utan krusiduller med den bästa vardagsrumskänsla!

Läs vad 5 kunder tycker om Oves Gatukök

• dragan t
    dragan t skrev om Oves Gatukök
    Här lever man på gamla meriter från 70/80 talet i fråga om "gott mos som är äkta"så är det tyvärr ej längre moset liknar/smakar tapetklister + salt som f...n har fått det flera gånger klart man blir besviken bortslängda pengar så nej tack dit åker jag ej mer.
  • Lenny D
    Lenny D skrev om Oves Gatukök
    Maten är kanon. Moset underbart och hamburgarna likaså.
    Kan vara en del folk så även om de jobbar på bra så får man ibland räkna med väntetid.
    Personalen är så trevliga som man kan förvänta sig av någon som jobbar i en kiosk, det är ok men inget extra.
    En solig eftermiddag finns inget bättre än att äta en halvspecial i solen
  • Michelle L
    Michelle L skrev om Oves Gatukök
    Oves Gatukök i Sävedalen.
    Har vid flera tillfällen fått vänta alldeles för länge på maten, för att sedan upptäckt att det ofta blir fel. Personalen verkar totalt omotiverade av att jobba, och arbetet på insidan verkar vara totalt ostrukturerat.
    Har också ofta fått förfrågan om jämna pengar eller växel, då dom själva inte har.
    Priserna har stigit och nu känner man att det börjar ta emot, då en lunch/middag kostar en bit över 70 spänn.
    Visst moset är okej, men hur vore det med lite service ?!.
  • Elias H
    Elias H skrev om Oves Gatukök
    GÖTTT MOS, jag älskar oves, Deras hamburgare är inte sämre jag skulle kunna äta här 8 dagar i veckan, finns bara ett ord för korv och mos som denna, KÄRLEK
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Oves Gatukök
    jag stannade en vacker dag på Oves gatukök i sävedalen, vilken korv, vilket mos, vilken ketchup, vilken senap, vilken pucko! allt var kanon.. bästa korvköpet jag gjort.

Göteborgsvägen 36, 433 60 Sävedalen