OVK-center

OVK-center

www.ovkcenter.se
  • BadgeNineYears

Välkommen till OVK-center. Vår mission är att erbjuda Sveriges smidigaste OVK-besiktningar, energideklarationer och underhållsplaner. SNABBT OCH BEKVÄMT Vi lämnar offert inom 48 timmar och kan vanligtvis erbjuda en tid för besiktning inom 14 dagar. Vi utformar uppdragsanpassade aviseringslappar och OVK-besiktningsmännen ombesörjer...

222 omdömen om OVK-center

Andreas J
Skrev om OVK-center

Enkelt att beställa och grundligt genomfört.

Svar från OVK-center

Hej Andreas! Tack för ditt höga betyg och för att du tog dig tid att skriva här på reco. Det glädjer oss verkligen att läsa att du fann beställningsprocessen enkel och arbetet grundligt genomfört. Mycket upplyftande att läsa! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Solweig A
Skrev om OVK-center

Struligt med bokningen. Bra personal som utförde ventilationsbesiktningen.

Svar från OVK-center

Hej Solweig! Vi beklagar att din upplevelse av bokningsprocessen inte motsvarade förväntningarna. Jag ska forska i vad som kan ha orsakat denna upplevelse och vi kommer att implementera nödvändiga åtgärder. Det glädjer oss däremot att höra att du var nöjd med personalen och tjänsten de utförde. Din feedback är mycket viktigt för oss och hjälper oss att förbättra våra tjänster. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Pierre R
Skrev om OVK-center

Seriösa, trevliga, kommunikativa och lösningsorienterade!

Svar från OVK-center

Hej Pierre! Tack så mycket för dina ord, det glädjer oss att du uppskattar vårt arbete, och mycket trevligt att läsa att du finner oss trevliga och lösningsorienterade. Det är något vi strävar efter i varje uppdrag. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Marie D
Skrev om OVK-center

Vänligt bemötande och effektivt genomförd OVK. Rekommenderas !

Svar från OVK-center

Hej Marie! Tack för dina fina ord om vårt bemötande och OVK-besiktningen. Det uppskattas mycket att du tog dig tid att skriva. Härligt att du rekommenderar oss vidare! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Ingemar E
Skrev om OVK-center

Vår Brf anlitade OVK-center för besiktning, rensning av ventilationskanaler och filterbyte.. Smidigt och effektivt arbete av kunnig personal med trevligt bemötande!

Svar från OVK-center

Hej Ingemar! Tack för era 5 av 5 recos, det glädjer oss att läsa att ni är nöjd med både vår personal och det arbete vi utförde. Att leverera tjänster av hög kvalitet är vår högsta prioritet. Tack för att du tog dig tid att skriva här! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Michael E
Skrev om OVK-center

Snabb, proffsig och trevligt bemötande!

Svar från OVK-center

Hej Michael! Vi uppskattar verkligen din återkoppling och är glada att du upplevde vår service som snabb och professionell. Tack för din reco! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Rickard S
Skrev om OVK-center

Allt fungerade bra och inga problem

Svar från OVK-center

Hej Rickard! Vi är mycket glada att läsa att allt fungerade bra. Tack för att du tog dig tid att skriva här! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Magnus B
Skrev om OVK-center

Proffsiga, snabb och smidig kommunikation hela vägen. Kan varmt rekommendera. Magnus Bergstöm

Svar från OVK-center

Hej Magnus! Tack för dina ord! Det gläder oss att du uppskattar vår kommunikation och att du rekommenderar oss. Tack! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

JOAKIM E
Skrev om OVK-center

Snabb, prisvärd och bra service!

Svar från OVK-center

Hej Joakim! Tack för ditt betyg här på Reco.se! Vi är glada att läsa att du uppskattade vår service. Det betyder mycket för oss. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Nils A
Skrev om OVK-center

Bra besiktning bra energiplan lätt att grnomgöra

Svar från OVK-center

Hej Nils! Tack för att du delade din upplevelse om besiktningen och energideklarationen, vi är glada att vi fick hjälpa er. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Viktoria H
Skrev om OVK-center

Enkel, snabbt och proffsigt samt trevlig besiktningspersonal

Svar från OVK-center

Hej Viktoria! Tack för ditt betyg och de varma orden om vår besiktningspersonal. Det är glädjande att läsa att du upplevde processen som enkel, snabb och proffsig. Vi strävar alltid efter att leverera hög kvalitet och trevliga möten. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Leif E
Skrev om OVK-center

Duktig personal, som svarade på frågor och gav tips

Svar från OVK-center

Hej Leif! Tack för ditt fina betyg, det betyder mycket att du uppskattat våra insatser och att vi fått hjälpa till. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa er hela vägen till godkänd OVK. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Ingela Å
Skrev om OVK-center

Trevligt bemötande men struligt med bokning av tider. Spåkproblem? Nödvändig information för en av begärd tjänst försent tillhanda. Har inte levt upp till förväntningarna för begärt pris.

Svar från OVK-center

Hej Ingela! Vi uppskattar din ärlighet angående din upplevelse hos oss. Jag beklagar att du stött på problem med bokningen och upplevde bristfällig kommunikation. Jag har tittat på korrespondensen och noterar att du frågade efter ett SENARE datum för OVK men det tolkades av oss som att du önskade ett TIDIGARE datum för OVK. Jag vet inte hur misstaget kan ha skett, finns det något vi kan göra för att återfå ert förtroende för oss så går vi er gärna till mötes. Dina synpunkter är mycket värdefulla för oss och kommer att tas...

Paul R
Skrev om OVK-center

Kunniga och trevliga besiktningsmän.

Svar från OVK-center

Hej Paul! Vi är glada att läsa att du upplevde våra besiktningsmän som kunniga och trevliga. Tack för din feedback, det uppskattas att du tog dig tiden att lämna din recension. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Mattias K
Skrev om OVK-center

Så snabb och proffsigt utfört

Svar från OVK-center

Hej Mattias! Tack för dina ord om oss, mycket glädjande att du är nöjd med snabbheten och professionaliteten i vårt arbete. Tack för att ni valde att anlita oss. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Mats P
Skrev om OVK-center

Snabb offert och bra prisbild. Allt gick smärtfritt och smidigt. Bra information i utskick ock kallelse till besiktning. Trevlig personal som utförde besiktningen

Svar från OVK-center

Hej Mats! Vad roligt att läsa att du uppskattade vår offertprocess och tyckte våra priser var bra. Vi är också mycket glada att du fann vårt informationsutskick och kallelsen till besiktningen hjälpsamma, samt att du upplevde personalen som trevlig. Stort tack för att du tog dig tid att skriva om oss här på reco.se. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Linda S
Skrev om OVK-center

Jonas på Energibolaget är proffsig och kunnig, vi har anlitat honom tidigare och kommer alltid att anlita honom!!!

Svar från OVK-center

Hej Linda! Det är fantastiskt att läsa att du är nöjd med Jonas, han är verkligen kanon! Tack för att du tog dig tid att skriva här på reco.se. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Jenni B
Skrev om OVK-center

Smidig och proffsig. Snabba svar, snabbt utfört.

Svar från OVK-center

Hej Jenni! Det gläder oss att läsa att du hade en smidig och proffsig upplevelse med OVK-center och att vår snabbhet uppskattades. Tack för de fina orden. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Sigvard H
Skrev om OVK-center

De gjorde bra insats, lätta att få kontakt med.

Svar från OVK-center

Hej Sigvard! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår insats och tillgänglighet. Din positiva feedback är mycket uppskattad. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Christian C
Skrev om OVK-center

Vet ej inget bra folk som arbetade

Svar från OVK-center

Hej Christian! Tack för att du skrev här på reco.se. Det skulle vara mycket uppskattat om du ville ta dig tiden att utveckla din kommentar. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Jeanette R
Skrev om OVK-center

Jättebra allt från kontakt, inplanering, utförande samt återkoppling. Snabba med svar.

Svar från OVK-center

Hej Jeanette! Dina ord om vårt arbete uppskattas verkligen. Vi är glada att du är nöjd med allt från kontakt till utförande och återkoppling. Tack för din feedback! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Ludvig E
Skrev om OVK-center

Prisvärt, enkel kommunikation och bra kundbemötande!

Svar från OVK-center

Hej Ludvig! Det gläder mig att läsa att du är nöjd med vårt prisvärda alternativ samt vår kommunikation och kundbemötande. Vi värdesätter din feedback, tack för att du tog dig tid att skriva! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Jan Å
Skrev om OVK-center

Det var mycket enkelt att boka en tid för att förnya vår energideklaration. Bokad tid hölls och deklarationen genomfördes effektivt, med kunnig personal och utan problem. Det var mycket enkelt och rakt på sak att få energideklarationen genomförd. Vi återkommer för att genomföra en OVK

Svar från OVK-center

Hej Jan! Vi är glada att du upplevde vår process som enkel och effektiv. Din feedback om personalen uppskattas verkligen och vi tar till oss dina ord för att fortsätta leverera bra service. Tack för samarbetet, vi ser fram emot att även hjälpa er med OVK. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Fb A
Skrev om OVK-center

Proffsig besiktningsman, som kom punktligt enligt bokad tid. Han utförde OVK-besiktning, rengöring av kanaler och don, samt injustering av luftflöde. På kvällen fick jag OVK-protokollet. Tack

Svar från OVK-center

Hej! Tack för dina ord och betyg här på Reco, vi är mycket glada att du uppskattade besiktningsmannen och den utförda OVK-besiktningen. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden om det skulle vara aktuellt. Tack för ett gott samarbete! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD.

Harald Sören K

Mycket positiv. Jag saknar möjligen en uppföljning av resultatet av den som gjort utredningen, med förslag på åtgärder för att förbättra resultatet, för BRF och inte bara skriftligt.

Svar från OVK-center

Hej Harald Sören! Tack för din ärliga recension, trevligt att läsa att ni fått en positiv upplevelse. Jag ber energiexperten kontakta dig för uppföljning av resultatet och de föreslagna åtgärderna. Vi tar dina synpunkter på allvar och kan definitivt se värdet i att erbjuda en mer omfattande uppföljning efter leverans av energideklarationen. Det är viktigt för oss att hela processen känns fulländad och att våra intressenter känner sig helt stöttade. Vi ska fundera på hur vi kan implementera dina förslag för att ytterligare...

Urban & Kate P
Skrev om OVK-center

Professionellt från start till slut. Mycket nöjd.

Svar från OVK-center

Hej Urban & Kate! Er strålande recension värmde verkligen! Att läsa att ni är mycket nöjda med vårt arbete och fann oss professionella från början till slut gör oss stolta och motiverade i vårt arbete. Tack för att ni tog er tid att skriva om oss. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Anders G
Skrev om OVK-center

Dom gjorde en underhållsplan till vår BRF. Inga problem alls, kanon från start till mål. Rekommenderas!

Svar från OVK-center

Hej Anders! Stort tack för dina 5 av 5 recos! Vi är oerhört tacksamma för dina ord och glad att läsa att ni är nöjd med underhållsplanen för er BRF. Vi ser fram emot att eventuellt hjälpa er igen i framtiden. Tack för din rekommendation! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Ingrid W

Bra personal häll tiderna. Noggranna

Svar från OVK-center

Hej Ingrid! Tack för att du skrev här - hålla tiderna och vara noggranna är superviktigt. Särskilt vid OVK-besiktning med nyckelinsamling med mera på morgonen. Toppen att ni är nöjda. Tack för ett gott samarbete! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Torbjörn P
Skrev om OVK-center

Bra och snabb service och bästa priset

Svar från OVK-center

Hej Torbjörn! Tack för betyget och dina ord, mycket glädjande att läsa. Tack för att du tog dig tid skriva. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Erik S
Skrev om OVK-center

Snabb och bra respons vid offerförfrågan, prisvärd och bra kommunikation genom hela processen.

Svar från OVK-center

Hej Erik! Underbart att läsa din reco, tack för att du tog dig tiden att skriva! Vi jobbar ständigt för att vara så snabba, prisvärda och kommunikativa som möjligt och gott att du upplevde det så. Tack för ett trevligt samarbete. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Niklas T
Skrev om OVK-center

Mailade och bad om offert på OVK. Fick snabb återkoppling och trevligt bemötande. Tydlig och bra information och fick hjälp snabbt. Mycket nöjd

Svar från OVK-center

Hej Niklas! Perfekt, det låter som att allt har gått enligt plan :) Toppen att ni är nöjda med OVK-besiktningen! Stort tack för trevligt samarbete och tack för att du skrev här på Reco.se. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Freddy C
Skrev om OVK-center

Bra bemötande och proffsigt hanterade

Svar från OVK-center

Hej Freddy! Tackar ödmjukast för dina ord här på reco.se, trevligt att läsa att du uppskattade bemötandet och hanteringen i samband med er energideklaration. Stort tack för gott samarbete. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Björn E
Skrev om OVK-center

Snabb respons på förfrågan. Bra och enkel dialog vid besöket.

Svar från OVK-center

Hej Björn! Stort tack för att du skrev här, det uppskattas att du tog dig tiden. Tack för ett gott samarbete. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Ann B
Skrev om OVK-center

Snabba svar, snabbt utfört. Trevligt bemötande.

Svar från OVK-center

Hej Ann! Tack för din reco och det mycket trevliga betyget! Tack för att du delade med dig av din upplevelse. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

David Ö
Skrev om OVK-center

Proffsiga! Ser lösningarna framför problemen!

Svar från OVK-center

Hej David! Tackar, det gläder oss att du upplever oss som proffsiga och lösningsorienterade. Kul att läsa! Tack för gott samarbete! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Peter B
Skrev om OVK-center

Smidig och proffsig. Ni får nöja er med det!

Svar från OVK-center

Hej Peter! Stort tack för dina ord och det fina betyget, tack för att du tog dig tid! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Björn N

Fungerar braxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcxxxxxxxx

Svar från OVK-center

Hej Björn! Trevligt att läsa att det fungerar bra :) Tack för din reco! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Ditte L
Skrev om OVK-center

Trevligt bemötande kan verkligen rekommendera dem.

Svar från OVK-center

Hej Ditte! Stort tack för rekommendationen och det glädjande betyget. Gott att bemötandet uppskattades, tack för ett fint samarbete! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Karl Å
Skrev om OVK-center

Snabbt, kunnigt och personligt.

Svar från OVK-center

Hej Karl! Tack så mycket för din bedömning och de fina orden om vårt arbete. Vi strävar alltid efter att ge personlig service och det är fantastiskt att höra att du upplevde det så hos oss. Vi är tacksamma att du tog dig tid att dela din upplevelse här på Reco.se. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Daniel T
Skrev om OVK-center

Smidig kontakt och mycket skicklig besiktningsman som tog sig tid att svara på de boendes frågor kring ventilationen i huset och deras lägenheter.

Svar från OVK-center

Hej Daniel! Underbart att läsa om din upplevelse, det är precis så här vi vill att det ska vara. Smidigt, professionellt och att alla intressenter ska få tid att få lite tips och råd på vägen. Stort tack för att du tog dig tiden att dela med dig här på Reco.se. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Erik J
Skrev om OVK-center

Fredrik Johansson verkar vara insatt i sin uppgift mycket bra.

Svar från OVK-center

Hej Erik! Tackar ödmjukast för betyget och att du delade med dig av din upplevelse av hur Fredrik löste uppgiften. Tack för att du tog dig tiden att skriva, det uppskattas mycket, och tack för mycket trevligt samarbete. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Jörgen S
Skrev om OVK-center

Vi beställde rensning och OVK besiktning. Snabb respons från kundservice. Utmärkt besiktningsman. Vi är nöjda.

Svar från OVK-center

Hej Jörgen! Tack för mycket trevlig läsning, underbart att ni är nöjda med responsen från oss och besiktningsmannens utförande. Stort tack för att du skrev om oss här. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Benny P

Trevligt bemötande av personal

Svar från OVK-center

Hej Benny! Stort tack för din rekommendation här på Reco.se och för det fina betyget! Det uppskattas mycket att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Tack för ett gott samarbete. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Frank L
Skrev om OVK-center

Bra bemötande och proffsigt genomförd besiktning. Snabb återkoppling efter besök. Mycket bra.

Svar från OVK-center

Hej Frank! Toppen att läsa att ni är nöjda med bemötandet och besiktningen, det värmer en kall höstdag som idag! Tack för att du tog dig tiden att skriva om din upplevelse. Tveka inte att återkomma om vi kan bistå med något mer. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Ali B
Skrev om OVK-center

Trevligt bemötande ,otroligt bra service ,genomförde en OVK och en energideklaration besiktning. mycket nöjd, verkligen kommer att rekommendera detta företag. Mnh Ali Brf Bergamotträdet .

Svar från OVK-center

Hej Ali! Stort tack för din recension, underbart att läsa att ni uppskattat vår service och att ni är nöjda. Tack för att du tog tiden att skriva om oss här på Reco.se och för ett mycket trevligt samarbete! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Andreas B
Skrev om OVK-center

..................................................................................................

Svar från OVK-center

Hej Andreas! Stort tack för ditt betyg! Tack för ett gott samarbete. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Tommy S
Skrev om OVK-center

De gjorde vad de skulle och jag är nöjd och dessutom ogillar jag alla dessa utvärderingar

Svar från OVK-center

Hej Tommy! Ledsen för besväret med utvärderingen men vi är i alla fall mycket glada att du tog dig tiden att skriva här om oss och att du är nöjd med vårt arbete. Tack för ett trevligt samarbete! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Hans W
Skrev om OVK-center

Vi köpte energideklaration och OVK vid samma tillfälle. Mycket snabb återkoppling. De stod för ett mycket trevligt bemötande. Arbetet utfördes professionellt på alla plan

Svar från OVK-center

Hej Hans! Mycket trevligt att läsa att ni är nöjda. Stort tack för ett fint samarbete. Vi uppskattar att du tog dig att skriva om oss här på Reco. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Anders B
Skrev om OVK-center

OVK-Center svarade snabbast, var prisvärda, trevliga och gjorde jobbet.

Svar från OVK-center

Hej Anders! Underbart, tack för att du tog dig tid att skriva om oss och stort tack för det fina betyget. Det betyder mycket för oss att du är nöjd med arbetet. Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD

Brf T
Skrev om OVK-center

Min upplevelse av OVK-center är väldigt bra, då det var lätt att få kontakt och få offert. Då vi vid tidigare OVK fick anlita en firma som rensade och en annan som besiktigade luftflödena, så var den här en mycket bra upplevelse du vi bara fick ett besök i våra 78 bostadsrätter. Jag kan helt klart rekommendera OVK-center när man vill ha en OVK utförd.

Svar från OVK-center

Hej! Tack så mycket för din fantastiska recension och för att du tog dig tid att dela din upplevelse med oss på OVK-center. Vi är glada att läsa att du var nöjd med rengöringen, injusteringen och OVK i er förening. Tack för att du rekommenderar oss till andra som behöver våra tjänster, det uppskattas verkligen! Vänliga hälsningar, Joonatan Nyberg, VD