Palma Bygg

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge — Visa karta

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.

Läs vad 88 kunder tycker om Palma Bygg

• Joakim W
    Joakim W skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg hjälpte oss att total renovera badrum och tvättstuga.
    Från första kontakt kändes det helt rätt.
    Superproffsiga hantverkare och arbetsledaren Zeljko såg till att vi fick precis det vi ville, snabbare än utlovat. Alltid ordning och städat.
    Offerten hölls till 100% och väl värt pengarna.
    Skulle inte tveka att anlita dem igen till nästa projekt.

Världsklass!

Joakim W.
  • Lars E
    Lars E skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg fick i uppdrag att renovera min lägenhet. Bland annat lägga in nytt golv i samtliga rum, målade väggar och tak, nytt kakel i köket och klinkergolv i hallen, allt detta utfördes som planerat, blev färdigt t.o.m. innan tidsplanen och resultatet var mycket bra. Zeljko från Palma Bygg lyssnade på ens önskemål och hade mycket bra förslag och idéer till renoveringen, svarade alltid när man kontaktade honom. Kan med trygghet rekommendera Palma Bygg till framtida kunder.
  • Johan K
    Johan K skrev om Palma Bygg
    Palma bygg fick uppdraget att renovera mitt badrum. Allt från första kontakt till slutfört arbete har varit perfekt! Det finns ingenting att anmärka på. Detaljrik proffsig offert. Arbetet beräknades ta ca 3-4 veckor, men de var klara på mindre än 3 veckor, 17 dagar närmare bestämt. De var och slutställde de sista detaljerna på en lördag. Och då är bilning och flytt av tre stycken golvbrunnar inräknade i den tiden.
    Arbetet är utfört perfekt, badrummet blev precis så som vi ville ha det.
    Jag kommer garanterat anlita Palma bygg när det är dags för köksrenovering!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg renoverade mitt pyttelitet kök och gjorde det riktigt bra. Riktigt trevliga hantverkare och snabba svar från projektledaren. Har verkligen inget att anmärka på!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Palma Bygg
    Vi fick hjälp med att renovera vår tvättstuga samt dela av garaget där ena delen isolerades och gjordes om till en walk-in-closet, en öppning gjordes mellan walk-in-closet och tvättstuga.

Vi är helnöjda med allt från början till slut. Proffsiga och allt utfördes på bästa möjliga sätt. Vi ger Palma Totalentreprenad våra bästa rekomendationer!
  • Per M
    Per M skrev om Palma Bygg
    Härliga o proffsiga killar som skötte allt till 100%. Kommer att anlita detta företag även för nästa ombyggnad.
  • Lars J
    Lars J skrev om Palma Bygg
    Badrum och kök utrivna och nybyggda enligt ö.k. Allt skedde inom givna tidsramar (kök snabbare) och vi är mycket nöjda.
  • Tom H
    Tom H skrev om Palma Bygg
    Mycket proffsiga. Gediget hantverk och mycket enkla att ha att göra med. Rekommenderas!
  • Anne J
    Anne J skrev om Palma Bygg
    Jag är till 200% nöjd med Palma Bygg dom har från dag ett varit bemötande och hjälpsamma. Jag anlitade ett annat företag i januari som lurade mig från början till slut, dom använde bl.a mitt hem som förråd. Sen kom räddningen Palma Bygg.
    Kan varmt rekomendera företaget.
  • Per S
    Per S skrev om Palma Bygg
    Arbetets omfattning
    Palma bygg (PB) hjälpte oss att totalrenovera vårt nyinköpta hus i Sollentuna under vintern 2016/2017. Huset, som byggdes 1937 var i behov av en grundläggande renovering. PB tog ett helhetsansvar och hjälpte oss att byta allt från el/avloppstammar, flytta väggar, bygga badrum, finsnickeri och byta ytskikt till att ta fram och varsamt renovera husets orginalgolv. Vi fick även hjälp att bygga världens tuffaste kök via köksfirman Nepas som PB samarbetar med. Badrum köpte vi via kakelgallerian som också är en samarbetspartner till PB. Det innebar att vi bara behövde beställa prylarna i butik, och nästa gång vi såg material/inredning var det monterat i huset. Vi hade kontinuerlig avstämning av projektet och PB svarade alltid upp bra på förslag och idéer. PB hjälpte oss också i dialogen med arkitekt/konstruktör avseende byggtekniska frågor.

Pris
    Prisvärt! Vi konkurrensutsatte PB (trots att vi använt dem för tidigare lägenhetsrenoveringar) och PB erbjöd det mest attraktiva anbudet sett ur ett helhetsperspektiv. Det finns säkert någon som är lite billigare men med osäker kvalitet. Ett av de viktigaste utvärderingskriterierna (för oss) var entreprenörens förmåga att samordna och leda projektet. På den punkten stack PB ut positivt.

Tidplan
    Huset levererades nyrenoverat några dagar innan överenskommen tid. (Tot 3 månader och ca 1600+ mantimmar). PB arbetade över julen 2016 för att hålla tidplan.

Kvalitet
    Tre dagar efter överlämnandet hade vi genomgång av restpunkter. Sju mindre punkter återstod (droppe färg, maskeringstejp kvar, spackel på spanjoletter etc.). Dessa åtgärdades omedelbart. Nu har vi bott i huset i sju månader och kvaliteten består. Bra jobbat!

PB och Zeljko var med oss hela vägen från besiktning av huset fram till leverans av ett nyrenoverat hus. Eftersom det är vårt första hus har det känts som en oerhörd trygghet att arbeta med en mogen entreprenör som är villig att ge allt för att göra kunden nöjd. Kommunikationen var rak och tydlig. Pris enligt överenskommelse. Och arbetet utfört på utsatt tid. Till toppenkvalitet.

Stort tack PB och Zeljko. Ni har verkligen hjälpt vår familj att realisera en husdröm!

Vänliga hälsningar,
    Pelle, Sara och Reuben
  • Erik Johansson E
    Erik Johansson E skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg renoverade våra badrum och Kök vi är jätte nöjda. Allt gick smidigt, de passade tider, var noggranna och avslutade arbetet som planerat. De håller vad de lovar, priset för hela arbetet blev det som stod i offerten.
    Vi är väldigt nöjda med deras arbete och rekommenderar de starkt till andra
  • Emilie S
    Emilie S skrev om Palma Bygg
    Har bara gott att säga om Palmas renovering av mitt badrum. Snabbt jobb, trevligt bemötande och toppresultat!
  • Robert A
    Robert A skrev om Palma Bygg
    Palma Totalrenoverade vår lägenhet, bra bemötande god service de var i tid, professionella allt funkade perfekt. Kan varmt rekommendera Palma och deras team.
  • Ama N
    Ama N skrev om Palma Bygg
    Amatörvarning. Först kommer en trevlig kille som lovar allt, som förstår alla våra väldigt specifika önskemål, allt går att fixa. Sedan kommer den halvsura chefen som verkar inte fått samma info och börjar ifrågasätta allt från dag ett. Det visar sig att han är knappt på plats, arbetet utfördes till det mesta av två yngre killar som knappt pratade svenska. De var väldigt trevliga men hantverkare var de inte.
    Alla detaljer som kunde bli fel, blev fel. Svartbyggde avlopp efter att ha fått instruktioner att vänta för bygglov. Felbyggde köket. Alla vägghörn blev sned. Hängde skjutdörren upp och ner. Vägrade flytta på värmeledning pga rädsla för gamla rör, försöker istället övertala oss att använda rummet på ett annat sätt. Slutarbetet och finish under all kritik. Glömde bort saker, vägrade erkänna fel och försöker istället lägga allt på oss. Listan är lång. Noll yrkesstolthet men en hel del prestige. En sak var de extremt bra på - att riva. Men vill ni ha kompetent totalentreprenad sök vidare. Undvik.
    2017-07-27 Palma B svarar Ama N
    Hej Damian
    Vi är jätte ledsna att du känner dig missnöjd.
    Men från första början du borde ha skrivit sanningen, hur det egentligen var med projektet.
    Att du själv ville fuska med anmälan till Stockholms stad och jag har alla mail konversationen som jag kan bevisa att du ville lägga på oss ansvaret utan anmälan det är därför jag lät som halvsur chef för att jag inte ville acceptera detta. Samma sak med värmerör från första början är de inte inkluderade i offerten och det står tydligt i offerten, det stod inget om värme rör, jag vill inte göra det på det sättet som ni vill som inte är godkänt.
    När det gäller köket vi har byggt köket efter kundens ritning som också står jätte tydligt i offerten att kunden tar ansvaret för ritningen och måtten. Köket var en gammal kök som skulle demonteras och monteras upp igen vilken resultat ska man förvänta sig?
    När det gäller finishen och allt vi har erbjudit dig att ta in en besiktnings man som ska besikta vårt arbete men du tyckte det var dyrt.
    Mvh Palma Bygg
  • Katja K
    Katja K skrev om Palma Bygg
    Rekommenderar denna firma mer än gärna till alla som vill ha ett skickligt bra byggteam som går att lita på! Nepas tillsammans med Palma Totalentreprenad AB totalrenoverade vårt kök, både i tid och inom ramen för budget och resultatet är helt fantastiskt. Och jag som kund är väldigt kräsen och ställer mycket höga krav på mina hantverkare. Deras projektledare var alltid tillgänglig för frågor/funderingar, vilket gjorde att jag kände mig trygg under arbetets gång. De ställde relevanta frågor och var intresserade av att ta reda på våra önskemål och behov, mycket trevligt bemötande före och under byggtiden.
  • Ida S
    Ida S skrev om Palma Bygg
    Var mycket nöjd med renoveringen som Palma Totalentreprenad utförde av vårt badrum. Tydlig och rak kommunikation, höll offerten och tidsplanen. Dessutom mycket billigare än de andra firmor vi tog in offerter från. Kan varmt rekommendera Palma!
  • Jacques T
    Jacques T skrev om Palma Bygg
    Bemötandet var utomordentligt: Proffsig, tydliga avgränsningar, hjälp med inköp, hjälp med att hämta materialet, snabba telefonsamtal när det fattades något eller ev. frågor uppstod. Utöver det var personalen som utförde jobbet super nog med at återställa och städa efter sig.
    Fick till och med hjälp en söndag med elinstallation av badrumstork. Utan kostnad!
    Det är att överleverera till kunden.
  • Ann-sofie B
    Ann-sofie B skrev om Palma Bygg
    Bra offert som visade vad som ingick och inte ingick . Höll tidplan och budget bra. Pålitliga. Det som vi inte tyckte blev 100% ok fixades när vi påpekat vår synpunkt
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Palma Bygg
    Badrumsrenovering 2017. Väldigt seriösa från första mötet. Väldigt bra bemötande, kommer med bra förslag och ideer, håller tidplaner och gör ett grundligt och noggrant arbete. Hela renoveringen flöt på bra från början till slut. Väldigt bra att de har allt in-house och det blir inga diskussioner om att de inväntar rörmokare etc. Vi hade fast pris som de höll, de bjöd inte på några överraskningar och gjorde alltid det som var bäst inte alltid enklast/billigast för dem. Under hela renoveringen var det ordning och reda samt undanplockat. I tillägg var det väldigt bra bemötande från samtliga hantverkarna som var hos oss. Kan varmt rekommendera Palma och kommer använda dem igen!
  • Anna-liisa C
    Anna-liisa C skrev om Palma Bygg
    Ett fantastiskt företag, som med lyhördhet för mina önskemål skapade mitt drömkök. Noggranna, skickliga och dessutom otroligt trevliga. Jag är mer än nöjd! :)
  • Ann-sofie B
    Ann-sofie B skrev om Palma Bygg
    Vi gjorde en helrenovering av badrummet.
    Bra bemötande och rådgivning vid offert och tydlig med vad som ingick och inte. Höll tidplan och budget bra. Mötte våra förväntningar.
  • Otto F
    Otto F skrev om Palma Bygg
    Vi renoverade kök och två badrum med Palma Bygg och Måleri och är fantastisk nöjda! Vi fick all hjälp vi behövde, såväl med planeringen som med införskaffandet av material. Under hela processen kände vi att vi var i trygga och kompetenta händer. Dessutom var bemötandet från såväl projektledaren, Zeljko, som hantverkarna alltid extremt trevligt, professionellt och tillmötesgående. Arbetet utfördes helt inom de angivna tidsramarna och var mycket gediget utfört. Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera det här företaget!
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Palma Bygg
    Efter ha mött drygt tio olika firmor valde vi att anlita Palma Bygg för en total renovering av vår lägenhet. Kök/bad/golv/väggar/samtlig el drogs om. Vi möttes av lyhördhet och en yrkesstolthet vi knappt trodde fanns längre. Tidsplan hölls, priser var rimliga och offert väl specificerad. Arbetet sköttes utan störning av grannar och utan klagomål trots diverse veliga ändringar från vår sida längs vägen. Vi kan rekommendera Palma till alla som ställer höga krav på väl utfört arbete och ser fram emot att kunna anlita dem igen.
  • Joel N
    Joel N skrev om Palma Bygg
    Med en fru som arkitekt och en far som snickare ställer man höga krav på utförande ner på detaljnivå. Som i alla renoveringsprojekt så stötar man på problem, stora som små, det som är viktigt är då kommunikationen.

Detta var andra gången vi anlitade Palma och just att man har kunnat diskutera med arbetsledare och gemensamt kommit fram till de bästa lösningarna har gjort att det varit en bra upplevelse.

Första renoveringen bestod av ett mindre badrum där resultatet blev strålande; tvättmaskin, wc, duschvägg, golvnära brunn, stora kakelplattor och en målad vägg. Klockrent utförande.

Andra renoveringen har en genomgående uppgradering av hela lägenheten; nytt golv, måla väggar och tak, installation av nytt kök, badrum och ny el. Uppstod några problem med utrymme för ventilationen som löstes efter förslag från Palma med vårat godkännande, ett uttag som inte fungerade som de återkom och fixade snabbt. Vi hade leveransdatum av möbler och de lyckades fixa till så att det var rent och fint där vi kunde placera dem, trots att det var innan "slutdatum".

Proffsigt från start till mål, vi är oerhört nöjda.
  • Anna L
    Anna L skrev om Palma Bygg
    Mycket nöjd. Ordning o reda och lätta att ha att göra med.
  • Elena F
    Elena F skrev om Palma Bygg
    Trevliga, pålitliga och väldigt servisinriktade.
  • Ingemar G
    Ingemar G skrev om Palma Bygg
    Vi är mycket nöjde med Palma bygg. Lätta att ha att göra med. Kom med bra idéer när vi skulle renovera vårt kök och även när vi hade önskemål fixades det utan problem. Snabba och punktliga.
  • Jo E
    Jo E skrev om Palma Bygg
    Renoverade övervåning i vårat radhus. Var den billigaste offerten vi fick och vi är nöjda med resultatet. De smågrejer som vi hittade fixades i efterhand. Bra kontakt med Zjelko
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Palma Bygg
    Efter ett år av letande så hittade vi Palma! Vi kände förtroende för dom redan efter vår första möte.Vi berättade våra önskningar och gav dom nycklarna sen sa vi hej då! Vi hade kontakt under semestern för små frågor och kom tillbaka 22 dagar senare. Vips då var båda våra toaletter klara! Till och med våra grannar blev imponerade hur effektiva dom var. Det är ett företag jag kan verkligen rekommendera varmt!
  • Efraim K
    Efraim K skrev om Palma Bygg
    Största skojarna jag någonsin jobbat med.
    Fel färg på fogen, sprucket golv, el som aldrig drogs och 100 andra nybörjartabbar tillsammans med löften om ersättning som sedan "aldrig hade lovats". Total ersättning på 1800 säger det mesta när man betalar 170 000 innan rot för ett jobb. Dessutom en chef som ringer upp mig och skriker åt mig i telefon för att han prioriterar stoltheten mer än nöjd kund.
    Ett utmärkt sätt att kasta pengarna i sjön.
  • Carl B
    Carl B skrev om Palma Bygg
    Palma renoverade vårt badrum under nov. 2016. Snabb och tydlig kommunikation från offert till utfärdat våtrumsintyg. Hantverkarna var trevliga, punktliga och högg rimligt snyggt under renoveringen. Arbetet var klart ett par dagar före utsatt tid.
    Jag gillade inte en lösning som rörmokaren gjort vilket efter ett samtal med Zeljko löstes snabbt och smidigt på det sätt jag ville. Bra!
    Jag skulle inte tveka att anlita Palma igen!
  • Conny  A
    Conny A skrev om Palma Bygg
    Allt gick både fort och smidigt med bra resultat. stort plus att dom inte är allt för dyra
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Palma Bygg
    Bra bemötande från start. Tydlig offert. Arbetet startade som överrenskommet och arbetet tog den tid som var planerad. De hade inga problem att hantera ändringar under arbetets gång. De som utförde arbetet kom alltid i tid och var trevliga och service minded. Resultatet var bra till mycket bra. Palma byggde ut en altan och utförde målning och tapetsering. Jag kommer anlita dem igen vid nya behov.
  • Erik E
    Erik E skrev om Palma Bygg
    Bra bemötande från första stund och arbetet har utförts inom uppgiven tid till vår tillfredsställelse. Vi är mycket nöjda och uppskattade verkligen den person (Dimitreos) som huvudsakligen genomförde arbetet.
  • Johan H
    Johan H skrev om Palma Bygg
    Palma Toralentreprenad genomförde helrenovering bestående av nytt kök, infasning av ny el, målning, golvslipning etc. av vår lägenhet med ett fantastiskt resultat.

Zeljko och hans team genomförde på ett föredömligt sätt hela kedjan från planering till slutförande. Hela arbetet gick enligt tidplan och fortlöpte smidigt med Zeljko som på ett proaktivt och rådgivande sätt också kom med förslag på design och genomförande.

Jag kommer välja Palma Totalentreprenad vid nästa renovering!
    Palma B gillar detta
  • Martin G
    Martin G skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för att måla om vår villa utvändigt. Vi var nöjda både med hur de utförde arbetet och hur de var att ha att göra med. Vi anlitade därför Palma igen för att måla om invändigt samt lägga golv. Vi upplever att de gör ett bra arbete och i de fall det blir mindre bra är öppna för att hitta konstruktiva lösningar. Vi har alltid fått korrekta fakturor enligt offert och i flera fall har hantverkarna på plats gjort lite extra utöver offert utan att ta extra betalt för det.
  • Jakob E
    Jakob E skrev om Palma Bygg
    Jag ger Palma mina varmaste rekommendationer för en oerhört proffsigt genomförd badrumsrenovering. Tack för ett strukturerat arbetet, gott bemötandet och ett fantastiskt slutresultat. Jag är helnöjd! / Jakob
  • Carola B
    Carola B skrev om Palma Bygg
    Jag måste erkänna att jag var rädd, skeptisk och tveksam från början. Man hade ju hört så mycket om lurendrejare i byggbranschen… Men vi hade inte behövt vara oroliga.
    Efter att ha tagit in offerter från 6 olika företag, så föll valet till slut på Palma. De åtog sig att göra alla delar i vår totalrenovering och till ett bra och fast pris.
    Vi gjorde om ALLT i vår lägenhet på 80 kvm från 1914. Väggar målades och tapetserades. Tak skrapades och målades. Trägolv togs fram och slipades. Badrum och kök totalrenoverades. Väggar slogs upp och flyttades. En hylla platsbyggdes. Där vi inte hade kunskap kom de med rådgivning och förslag. När det fanns tveksamheter eller om något oväntat dök upp (inte så konstigt med ett så stort arbete) så tillfrågades vi vad som skulle göras och allt togs om hand på bästa sätt. Och allt blev superbra. Vi är såå nöjda! Inte bara det att de gjorde ett väldigt bra arbete till ett bra pris och levererade i tid. De var trevliga också!
    Ett pyttelitet minus möjligen på att offerten var lite torftigt skriven och att inte alla hantverkare pratar svenska eller engelska. (De var dock mycket duktiga i sitt yrkeskunnande.) Arbetsledaren som ju var vår egentliga kontakt pratade ju svenska och det är ju det viktigaste så klart. Byggkillarna höll rent och det städades ordentligt i trapphuset vilket grannarna såklart var nöjda över.
    Som sammanfattning kan jag bara ge Palma 5 plus. +++++ Vi kan verkligen rekommendera Palma och när vi nästa gång behöver hantverkare kommer vi använda oss av Palma igen!
    /Carola och Erik
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Palma Bygg
    Mkt trevlig första kontakt. Killarna som gjorde jobbet var duktiga o ordningsamma. Det enda som var negativt var att mot slutet var de stressade o några små missar gjordes. Men vid prat m förmannen så fixades det snabbt till.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Palma Bygg
    Väldigt professionella och duktiga. Rekommenderas varmt.
  • Nicklas Å
    Nicklas Å skrev om Palma Bygg
    Hej! Jag anlitade Palma Totalentreprenad som skulle renovera kök, sovrum, vardagsrum under tiden jag var utomlands! De svarade på mina frågor om hur jag ville ha det snabbt, fast det var 8 - timmar skillnad mellan oss! När jag väl kom hem så blev jag sjukt glad över hur fint det var och de fixade det exakt som jag ville. Rekommendera de verkligen!
  • Helena B
    Helena B skrev om Palma Bygg
    Professionell och trovärdigt företag.
  • Claes J
    Claes J skrev om Palma Bygg
    Altanbygge. En av fem anbudsgivare. Det i särklass bästa, mest omfattande och billigaste. Började på utsatt dag och färdiga 4 dagar före de dag som bestämdes.Mkt snyggt och bra arbete av duktiga och trevliga hantverkare. Efter arbetets avslutande städades arbetsplatsen perfekt.
    Ett företag att REKOMMENDERA!!
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Palma Bygg
    Vi köpte ett nytt hus vilken var av behov av totalrenovering. Vi anlitade Palma. Allt gick bra från första början till slutbesiktningen. Vi är mer än nöjda med de och hantverkare som jobbade hos oss. Professionell bemötande hjälpte oss på vägen med att välja rätt saker. Gav goda råd. Kan rekommenderas varmt. Kommer att anlita Palma igen när vi behöver hjälp.
  • Christian W
    Christian W skrev om Palma Bygg
    Min hittills bästa upplevelse när det gäller renovering .
    Färdiga innan utsatt tid , på budget och överträffade mina förväntningar på alla plan . Kan varmt rekommenderas
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma från första början att montera upp köket som vi köpte från Nepas. När de väl började arbeta ville vi passa på och renovera badrummet allt gick så fint och smidigt. Inga konstigheter med betalningen tack Palma vi kommer att anlita er igen. Rekommenderar starkt Palma Bygg
  • Per S
    Per S skrev om Palma Bygg
    Proffsigt, konkret och håller vad de lovar - till avtalat pris. Kan inte vara mer nöjd.
  • Johan H
    Johan H skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg AB hjälpte oss med återuppbyggnaden av vårt badrum efter en fuktskada. Såväl arbetet som bemötandet har överträffat alla våra förväntningar och förhoppningar. Aldrig tidigare har vi stött på en sådan professionalitet, yrkesstolthet och ödmjukhet.
  • Emil R
    Emil R skrev om Palma Bygg
    Väldigt proffsigt bemötande, både av Micke och Zeliko och inte minst av dom hantverkare som var hemma hos mig. Dom hjälpte mig med köksrenovering, inklusive el,vvs, kaklin och hela fadderullan.
  • Hans R
    Hans R skrev om Palma Bygg
    Palma total renoverade vårt badrum, vi blev väldigt nöjda av resultatet. lätt att kommunicera, håller planerad byggtid. Förväntningarna levde Palma upp till 100%.

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge