Palma Bygg

Palma Bygg

Välkommen till Palma Bygg!

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.

Läs vad 265 kunder tycker om Palma Bygg 2

• 2021-05-13
    Jo, det var faktiskt exceptionellt bra! Vi vet av tidigare erfarenheter att tider sällan hålls, kvaliteten kan variera och kommunikationen kan vara undermålig. Vi förberedde oss på en längre än den utlovade tid för vår totalt omfattande badrumsrenovering. Men, vi hade helt fel i våra betänkligheter! Teamet med Sebastian och Boguslaw blev en lyckträff. Kommunikationen var mycket bra och Boguslaws energi för att få ut det bästa av allt imponerade! Tidplanen? Den kortades med cirka 2 dagar vilket möjliggjorde en snabbare tillbakaflytt och minskade våra kostnader för det alternativa boendet. Resultatet vi fick var ett högklassigt och proffsigt utfört arbete. Tack Sebastian och Boguslaw!
    Vi kan och vill rekommendera er å det bästa!
    Peter & Ewa i Solna
  • 2021-05-05
    Vi anlitade Palma för att göra två
    badrum samtidig hos oss, vi är jätte nöjda och har en jätte bra kommunikation med Kalle våran projektledare. Jobbat har utförts inom tidsram och bra diskussioner har förts vid eventuella förändringar som behövts. Vi är riktigt imponerade över hur de plastade in huset och täckte golven och hållit rent efter sig. Jag som lätt stör mig på små saker uppskattar detalj ögat som används vid kakling och klinkers. Jag har fått extremt stort förtroende för Palma och vi kommer ta kontakt med de i framtiden när det är dags för köket.
  • 2021-04-20
    Vi anlitade Palma Bygg för en totalrenovering av en större sekelskifteslägenhet i Stockholm – ny el, 2 badrum, flytta kök, slipa golv, målning, allt 😊 Vi är mycket nöjda med resultatet och hur projektet genomfördes – allt från den inledande dialogen till det löpande arbetet kändes väldigt proffsigt och välordnat. Men det som vi är mest nöjda med är finishen – dom små detaljerna är ju så viktiga och det syns tydligt att hantverkarna kan sin sak, har lagt tid på att få det perfekt och hittat snygga lösningar på lite småkrångliga grejer. Och alla små ändringar genom projektet var aldrig något problem, allt bara löste sig!

Jag skulle absolut anlita Palma Bygg igen och kan verkligen varmt rekommendera dom, särskilt om man ska genomföra lite större och komplicerade renoveringar.
  • 2021-03-21
    Vi valde Palma Bygg till att renovera ett badrum, ingen i hushållet hade någon erfarenhet av renovering sedan tidigare men Palma gav ett väldigt seriöst och proffsigt intryck vid första kontakt.
    Slutresultatet på badrummet är 10/10, väldigt nöjda med all hjälp vi fått av både Janusz och Sebastian, Janusz som renoverade badrummet var väldigt noggrann och professionell.
    Tyvärr gjorde rörmokaren (vet ej namn) några missar, skruvar rakt genom väggar och ut i vårt andra badrum och lite andra småsaker men som de övriga på palma ändå löste på ett OK sätt.
  • 2021-03-10
    Grymt proffsigt arbetet och service. Finishen på mitt nya badrum är långt över förväntningarna.
    Rekomenderar verkligen Palma Bygg!
  • 2021-03-05
    Palma renoverade badrummet hos oss och vi är supernöjda! De är proffsiga, lyhörda och oerhört noggranna. Personalen är mycket trevlig och framför allt besitter de en yrkesskicklighet som är fantastisk. Kan varmt rekommendera Palma Bygg för er som går i renoveringstankar. Stort tack till er på Palma som har överträffat alla våra förväntningar!
  • 2021-03-04
    Jag anlitade Palma Bygg för renovering av mitt badrum under januari-februari. Jag var något tveksam i samband med att jag signerade offerten i och med att det kändes dyrt för ett så litet badrum, men jag har inte ångrat mig en sekund sen dess! Mikael var mycket hjälpsam under hösten-vintern och tog sig verkligen tid att hjälpa mig välja kakel och stil när vi gick runt och kollade i butikerna. Då jag aldrig har renoverat förut sökte jag någon som kunde "hålla min hand" genom renoveringen och jag kände verkligen stöd från början med massa tips från Mikael, samtidigt som jag kände mig helt fri att välja precis hur jag ville ha det. Under själva renoveringen uppstod vissa externa hinder som förlängde tiden för renoveringen, men Sebastian som tagit över projektet skötte allting väldigt smidigt och anpassade sig efter detta. Han höll nära kontakt under renoveringstiden och höll mig alltid uppdaterad om hur det gick samt när jag skulle behöva köpa in de sista grejerna så jag kände mig alltid involverad. Dessutom plastade de in hela resten av lägenheten för skydd mot bygget och det var verkligen skinande rent när de var klara, som att de aldrig hade varit där! Badrummet blev helt otroligt fint, de lyckades verkligen få med alla mina krav och göra det bättre än jag hade föreställt mig från början vilket måste varit knepigt med tanke på mina stora förväntningar och badrummets knappa storlek. De stannade kvar tills de var försäkrade om att jag var nöjd med slutresultatet. Jag har heller inte fått klagomål från några grannar. 10/10!!!
  • 2021-02-25
    Palma bygg renoverade både kök och badrum åt oss. Mycket nöjda med resultatet och vi fick ett väldigt bra bemötande av alla ifrån sälj, projektledare till hantverkare. Arbetet var flexibelt, kunnigt och väldigt noggrant utfört.
    Stort tack till Janusz, Radoslaw, Zjelko och Kalle. Kommer använda Palma igen och kan starkt rekommendera deras service.
  • 2021-02-24
    Gjorde i December en badrumsrenovering med Palma bygg, av en rekommendationen från vänner. Hade höga förväntningar, som infriades med råge. Ett proffsigt företag från början till slut. Då jag som ovan anlitare av vvs, bygg och el, behövdes en hel del råd. Kände direkt att kommunikationen var på en ärlig, rak och hjälpsam nivå.
    Tidsplanen hölls, råd& tips efter vägen som var viktiga, underhåll och städning som var helt fantastisk och gammalt material och skräp som hela tiden fraktades bort. Under renoveringen tillkom även ytterligare områden i bostaden som behövde en snickares hand. Även det löste Palma bygg, fast tiden blev knapp för dem. Proffsigt och uppskattat till tusen. Dessutom mötte jag bara trevliga medarbetare. Projektledaren fanns alltid till hands, i tid och otid. Kändes som vilken dum fråga, alltid besvarades och hjälp fanns det alltid att få. Rekommenderar varmt och 100% Palma Bygg. Kommer själv aldrig välja något annat företag. Och berättar för alla vänner, grannar osv om min positiva upplevelse....
  • 2021-02-15
    Palma Bygg har precis renoverat vårt badrum och vi kan inte vara nöjdare!
    Professionellt bemötande från första kontakt. Detta var första gången vi anlitade ett företag för renovering och var självklart lite nervösa, men helt i onödan. Bra kommunikation med byggledaren och vi fick till och med flytta hem några dagar tidigare. Skönt att veta vilket företag man ska kontakta vid kommande renoveringar! Rekommenderar varmt Palma Bygg.
  • 2021-01-31
    Palma gjorde en fullständig badrumsrenovering nyligen hos oss, med ett fint slutresultat.
    Under vissa stunder förekom det dock bristfällig kommunikation med språkskildringar. Renoveringen drog även ut på tiden utan att det kommunicerades , men det verkar vara snarare regel än undantag.
    Som privatperson utan erfarenhet av renoveringar saknade vi tydlig vägledning under projektets gång, och vi upplevde att vi fick hålla koll på vad som skulle komma härnäst när de kommer till beställningar och leveranser samt ritningar och mått. Vi hade uppskattat om det vid projektets start hade funnits en tydlig genomgång av projekt/tidsplan delmoment ritning och tillvägagångssätt.
    Ett stort plus för vilja och yrkesstolthet att rätta till saker som blivit knasigt längs vägen. Som sagt i det stora hela är vi nöjda med renoveringens resultat.
    Hej Niklas, Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett utlåtande och vi är glada att för att du är nöjd med slutresultatet. När det gäller dina synpunkter under projektets gång så är det sant att det drog ut en del på tiden men vi vill gärna påpeka att en del av detta bestod i att en bänkskiva som vi inte hade ansvar för var felbeställd och istället levererades en vecka senare och att vi utförde arbeten med vatteninstallation hos granne som egentligen inte var vårt uppdrag. När det gäller kommunikation så är det verkligen viktigt för oss att våra kunder upplever att vi är tydliga, tillgängliga och att allt är lätt att förstå. Det är därför viktigt att man kommunicerar direkt med projektledaren då det bara är han som har hela bilden rörande logistik och har han varit otydlig i någon del så beklagar vi det. Däremot är det inte något vi ofta får kritik för utan tvärt om, våra projektledare är mycket erfarna och får ofta mycket beröm från våra kunder. Som slutord hoppas vi att du inte tvekar att kontakta oss igen den dag det är dags för ett nytt renoveringsprojekt. Vd/Zeljko Raketic Palma Bygg
  • 2020-12-30
    Palma renoverade vårt kök under november 2020. Jättebra kontakt med projektledaren och em duktig snickare som gjorde jobbet. Han var noggrann och lätt att stämma av arbetet med efterhand. Vi är jättenöjda! Tack!
  • 2020-12-20
    Vi anlitade Palma bygg för att renovera vårt kök. Superduktig snickare som kom med nya idéer och lösningar samt alltid kom i tid. Dessutom städade han och höll ordning. Höll tidplanen (3 veckor) för köksrenoveringen.

Det tog tyvärr tid (4 veckor) att färdigställa ”de sista”, även om vi kunde använda köket under tiden. Hade önskat lite mer uppdaterad information under arbetetsgång av projektledaren hos Palma. Fick själv ställa många frågor under bygget.
  • 2020-12-06
    Anlitade Palma för badrumsrenovering. Dom har varit exemplariskt bra och duktiga i alla steg. Från första kontakt, tydlig offert, bra projektledning, men framförallt fantastiskt bra genomförande. Boguslan är allt man kan önska sig av en hantverkare. Smidig, jobbar stenhårt, väldigt kompetent(klarar många moment utan att behöva involvera andra)noggrann med detaljer, städat varje dag och var klar tidigare än planerat. Slutresultatet blev väldigt bra! Kan ge mina allra varmaste rekommendationer att anlita Palma Bygg!
  • 2020-12-01
    Palma stod för inredning av nybyggt våningsplan (el, vatten, innerväggar, golvläggning och målning). Fantastiskt bemötande från sälj till slutbesiktning. Genomgående proffsiga och trevliga medarbetare som tagit stor hänsyn till vår familj under arbetets gång, och som gjort ett fantastiskt bra arbete. Skulle varmt rekommendera detta företag och skulle definitivt anlita dem själv igen.
  • 2020-11-18
    Palma utförde badrumsrenovering hemma hos oss. Första kontakten var Micke, som även var till stor hjälp med att föreslå olika planlösningar, och även var med och hjälpte oss att välja produkter hos Kakelgallerian. Inredningen inköptes hos kompanjonen Nepas, där Christoffer var till stor hjälp att designa inredningen. Att få kommod-del kombinerat med en tvättstuge-del i matchande material och färg, skräddarsytt och optimerat för vårt badrum kändes lyxigt, utan att det blev alltför dyrt.
    Byggstarten blev försenad p.g.a. Corona och inställd resa, och det tog ett tag innan Palma kom igång på riktigt. Bygget drog ut på tiden, och de utlovade 4-5 veckorna passerades. När det började bli framåt vecka 6 i bygget med mycket kvar att göra, växte frustrationen, speciellt då löpande information kring tidsplaneringen var något otydlig. Bygget tog dock väldigt fart den sista tiden, och stannade på 8 veckor, plus lite efterjusteringar. Några avvikelser var det under resans gång med luckor som inte passade, men det löstes efterhand, och Palma hade också överseende med att saker som vi beställt som kom sent och fick monteras i efterhand.
    Tillslut blev det i alla fall klart, och så här i efterhand njuter vi mer av vårt fina badrum, och uppfräschade toalett än att fundera över olika saker som tog tid. På det stora hela är vi mycket nöjda.
  • 2020-11-17
    Jag kan verkligen rekommendera Palma Bygg som under hösten renoverat mitt badrum. Proffsigt, effektivt och snyggt utfört arbete som dessutom exakt följde tidsplanen.
    Perfekt att ha en projektledare som kontakt under hela byggtiden, inga frågor var för dumma och inga problem omöjliga att lösa.
  • 2020-11-17
    Efter att ha tittat runt på ett flertal alternativ till köksleverantör föll vårt val till slut på Nepas kök och med Palma Bygg som byggare.
    Vi visste att det skulle bli utmanande att bo kvar samtidigt som ett så centralt rum och funktion skulle rivas och byggas upp.
    Det var inte utan att vi kände oss lite osäkra på hur det skulle fungera. Det visade sig att vi inte behövde oroa oss.
    Från start till mål har de varit pålitliga, kunniga och noggranna.
    Det började med att vi fick hjälp att skapa vårt drömkök med hjälp av Christoffer på Nepas. Mycket professionell, hjälpsam och personlig för att hjälpa oss att få ihop vår idé till vårt nu konkreta, snygga, fantastiska och grymt funktionella drömkök.
    Hans stora kunskaper kring material, mått, alternativa lösningar, vitvaror och att han också kunde översätta och visualisera våra önskemål var något vi uppskattade högt.
    Det blir 5 stjärnor!
    Micke på Palma Bygg fick uppgiften att offerera arbetet, allt från första dagens ned rivning av vårt gamla kök till sista detaljerna och uppsättning. Vi var noga med att vi inte ville pruta på priset. Det var mycket viktigare att slutresultatet blev så som vi hade visualiserat och tänkt oss. Min uppfattning är att vi trots det fick betala ett pris på arbetet och kök/vitvaror som är mycket konkurrenskraftigt. Arbetet tog lite längre tid än initialt planerat, men vi räknade redan från början med längre byggtid.
    Vidare var upplägget med en ansvarig projektledare (Zeljko) som på plats hade en byggansvarig (Jacek) fungerat fantastiskt bra!
    Enklaste sättet att beskriva det jobb och den koll på alla detaljer som Zeljko har haft är att allt skett smärtfritt och med stor lyhördhet. Han har en fantastisk ”det löser vi” mentalitet och han har under hela byggtiden varit närvarande (och det trots många pågående projekt) för att projektet ska gå framåt.
    Att styra upp det här jobbet som omfattat extremt många moment och olika hantverkare på det sätt Zeljko gjort har fungerat fantastiskt bra! 5 stjärnor även här!
    Sen även tack till alla övriga byggare, elektriker, VVS/gas, golvsliparen (superfint trägolv nu!) Snyggt jobbat alla!
    Slutligen har vi haft den stora turen att Jacek valdes ut att bygga köket. Han har dagligen (nästan) var ansvarig på plats för att både montera ned, bygga upp grunden/stommar, göra allt förarbetet med ytskikt, förbereda för VVS, gas och el. Därefter alla skåp, luckor, planera stenskivorna, hyllor, vitvarorna m.m. m.m.
    Jacek har varit mycket engagerad och noggrann! Och hållit ordning på allt löpande arbete. En eloge till din mångsidighet, breda kunskap och alltid lösnings orienterade synsätt. 5 stjärnor!
    Nu är arbetet i princip färdigt, det tog lite mer tid än initiala uppskattningen, men det har blivit så otroligt fint!
    Sammanfattningsvis vi skulle göra om det här igen alla dagar i veckan.... Men, det har självklart varit en pärs.
    Så det dröjer nog ett tag till nästa projekt.
    Tack alla hos Nepas och Palma för ett fantastisk fint kök.
    Hälsningar Jens & Petra
  • 2020-11-10
    Palma gjorde ett utmärkt jobb när de totalrenoverade delar av mitt hus inkl el och vatten. Mycket bra projektledning och bra utförande på arbetet överlag, från rivning till final finish. Jag kunde inte vara närvarande under största delen av byggprocessen och behövde därför en entreprenör jag kunde lita på. Palma var lyhörda och löste alla problem snyggt och i tid.

Mycket nöjd överlag.
  • 2020-11-01
    Palma har totalrenoverat mitt badrum under sensommaren -20. Resultatet blev över förväntan! Arbetet har utförts proffsigt och noggrant och tidsplanen hölls perfekt. Alla jag träffade var trevliga, tillmötesgående och bra att ha att göra med. Jag fick många värdefulla tips, både i samband med planeringen av projektet och under arbetets gång.
    Jag är mycket nöjd och vill varmt rekommendera Palma Bygg.
    Helén S
  • 2020-10-31
    Stabilt företag, flexibla och alltid tillgängliga.
  • 2020-10-30
    Professionellt utfört men ngt stressat. Små brister i kommunikation mellan arbetsledare och snickare ledde till onödigt extra arbete .
  • 2020-10-29
    Jag använde Palma Bygg som totalentreprenör för renovering av kök och matsal, inkl. fasadändring (nytt fönster) och avväxling av tidigare bärande vägg.
    Palma var mycket professionella, kom alltid i tid, trevliga att arbeta med och genomförde jobbet med ett perfekt slutresultat. Rekommenderar Palma rakt igenom - fantastisk kundupplevelse.
  • 2020-10-22
    Vi har renoverat vårt badrum med hjälp av Palma Bygg, Stockholm. Det blev utmärkt och särskilt vill vi framhålla den som gjort det mesta arbetet, Boguslav Iskra. Han jobbade stenhårt och föreföll vara mycket kompetent inom badrumsrenovering. Även projektledaren Sebastian Stamstrand var bra att ha att göra med.

Men det var inte billigt. Men det var bra att få företagets rabatter på badrumsutrustningen.

Catarina Elffors & Felix Nordström
  • 2020-10-18
    Vi kan varmt rekommendera Palma Bygg. Lät renovera ett litet badrum och är mycket nöjda med såväl kontakten med företagets personal, det arbete som utförts som det fina resultatet. Allt fungerade som planerat och killen som var här och byggde var mycket trevlig, gjorde ett fantastiskt jobb och städade undan varje dag, det där lilla extra som man uppskattar så stort.
  • 2020-10-14
    Vi träffade 3 aktörer och Palma gav helt klart det proffsigaste intrycket. Höll tidplan och överenskommen budget. Hjälpte oss med totalrenovering / ombyggnad av rum och hall. Innefattade riva väggar, ny vägg, ombyggnad av fasad, installation av nya fönster, golv, el, vvs, målning inneväggar och innetak mm.
    Tack för ett proffsigt bemötande från sälj, till projektledare och snickare/elektriker/rörmokare.
  • 2020-10-12
    Ville inte hjälpa till med renovering av ytskikt eftersom den var ”för liten för oss”.
    Hej Kristoffer! Vi beklagar att du fick en negativ upplevelse från oss men när vi startar ett projekt kommer först en säljare som går igenom projektet och sammanställer en offert. Efter godkänd offert tillsätts en projektledare som ansvarar för att projektet genomförs professionellt och enligt tidsplan med dom nödvändiga personalresurserna. Detta är ett smidigt och kostnadseffektivt arbetssätt för t.ex. en badrumsrenovering eller annat större projekt. Behöver man däremot uteslutande en målare och är intresserad av en kostnadseffektiv lösning är det bättre att vända sig till en sådan. Med vänlig hälsning, Palma bygg Palma Bygg
  • 2020-09-28
    Palma renoverade vårt badrum med bastu. Vi är så otroligt nöjda och imponerade av deras jobb. Över förväntan. Trevliga dialoger och ett toppenfint slutresultat.
  • 2020-09-26
    För sex år sedan helrenoverade Palma vårt radhus och eftersom vi var så nöjda då så var det en självklarhet att be Zeljko på Palma om en offert för att renovera vår nyköpta villa i somras. Även denna gång stod sig Palmas offert väl mot de andra anbuden och vi är verkligen supernöjda med jobbet de gjort.

Omfattning:
    Vi har lagt om golv till parkett i hela huset (200 kvm) samt ny klinkers i hallen och heltäckningsmatta i ett mysrum, spacklat och målat väggar+tak, ändrat planlösning (rivit två väggar, byggt två andra), gjort om elen i hela huset till jordat och flyttat ett antal uttag. Sist men inte minst flyttade Palma hela vårt kök och satte in ett nytt kök från deras köksleverantör Nepas (vilka vi också varmt rekommenderar).

Vi ger Palma 5+ med följande motivering:
    1. Konkurrenskraftig offert och man får mkt för pengarna och kan känna sig trygg hela vägen.

2. Zeljko ger experttips på sånt man inte tänker på själv men tacksamt tar emot, ex tipsade han om att sätta radiatorer under bänkskåpen i köket eftersom vi inte längre fick plats med våra element, tänkte ut hur vi skulle göra med bänkskivan i fönstren som var lägre än standard, han tipsade också om Jotun väggfärg Minerals, samt gav oss flera tips hur vi ska tänka kring eluttag. Mm.

3. Jobbet blev superbra utfört och noggrant, vi är väldigt nöjda med slutresultatet. Tydligt att Palma är ett gäng perfektionister för de fixade med detaljer som vi själva knappt noterade. De få anmärkningar vi hade fixade de.

4. Byggkillarna på plats blev som familjemedlemmar under de 9-10 byggveckorna (vi var tvungna att bo i huset) och de var respektfulla, städade efter sig varje kväll och måna om att inte störa vårt privatliv där det gick.

5. Flexibla och pålitliga - Det är alltid en oro inför renovering att det ska komma en massa tillkommande utgifter på restlista trots fast pris, men även om vi gjorde några förändringar pga husets karaktär så landade slutnotan precis på offert.

6. Köket från Nepas var verkligen en fullträff, gå gärna in på dem för där skriver jag en separat recension strax.
  • 2020-09-26
    Vi har anlitat Palma Bygg vid två tillfällen och de har nu sammanlagt totalrenoverat vår sekelskifteslägenhet på ca 125 kvadratmeter. Vi var så nöjda första gången att vi valde att anlita dom igen.

Jobbet har innefattat infräsning av el, alla ytskikt är gjorda, golvslipning, platsbyggd garderob, ändring av planlösning (rivit och växlat av vägg, flyttat kök, gjort sovrum i gammal kök), lagt nytt furugolv i ett av rummen, renoverat två badrum, byggt nytt kök.

Vi anser att Palma håller det dom lovar, kvaliteten på jobbet är hög. Det blir inget krångel eller tjafs utan de är tillmötesgående. De håller tidplanen. Trevlig, pålitlig och kompetent personal.

Tack Palma för denna gång!
  • 2020-09-26
    Kan varmt rekommendera Palma efter att ha totalrenoverat 130kvm + 2 badrum samt installation av nytt kök. Stort tack för allt!
  • 2020-08-25
    Vi är otroligt nöjda med Palma Bygg. Proffsiga och lätta att kommunicera med. Janusz som gjorde det mesta av byggandet hos oss är en väldigt trevlig och kompetent hantverkare. Skulle inte tveka att anlita dem igen!
  • 2020-08-25
    Vi renoverade vårt badrum, jobbet utfördes enligt överenskommen tidsplan och kostade exakt enligt offerten. De gjorde ett snyggt och bra jobb, vi är väldigt nöjda.
  • 2020-08-23
    Renoverade kök, vardagsrum och hall med hjälp av Palma bygg i sommar. Arbetet utfördes snyggt och smidigt på kort tid. Projektledaren fanns tillgänglig löpande för mina frågor under arbetets gång. Hantverkarna gjorde ett jättebra jobb på kort tid samtidigt som de hela tiden höll det städat. Bra bemötande genomgående alltifrån säljaren till projektledaren och hantverkarna. Slutresultatet blev såsom jag hade tänkt mig - fantastiskt! Kan tänka mig ett fortsatt samarbete när det blir dags för nästa projekt längre fram.
  • 2020-08-18
    Renoveringsarbete - ändring av planlösning, el, golvläggning. Supernöjd, över förväntan. Zeljko och John och svarade snabbt och utförligt på alla frågor. Rekommenderar varmt
  • 2020-07-31
    Badrumsrenovering. Mycket bra hantverkare och smidigt i alla kontakter. Vi är jättenöjda!
  • 2020-07-30
    Mycket nöjda med Palma Bygg. Kan varmt rekommendera dem och skulle anlita dem igen. De gjorde en helrenovering av vår sekelskifteslägenhet inkl kök, badrum, wc samt riva och bygga ny vägg. Levde upp till våra förväntningar och lite till. Bemötandet har varit toppen från första kontakt med säljare och genom hela byggprocessen. Mycket tillgängliga och svarar snabbt. Höll tidplan och mycket lyhörda för önskemål och toppen på att hitta lösningar på problem som oväntat dök upp under bygget. Städar och håller snyggt i både lägenhet och trapphus för att minimera störningar för grannar. Palma är helt enkelt en sån byggare man vill ha :). Tack John, Jan och Zeljko.
  • 2020-07-26
    Tack till Zeljko med team. Dom målade, tapetserade, slipade golv med kort varsel. Bra kommunikation genom hela projektet och väldigt bra utfört. Vi är supernöjda. rekommenderar dom till alla!
  • 2020-07-26
    Helrenoverat fritidshus; rivning invändiga ytskikt på vägg och tak , montera och behandla nya ytskikt, inklusive slipat, lutat och oljat golv, ny el, nya avlopp, montage av nytt kök och klinker i vissa utrymmen mm.

Som vanligt bra kommunikation med byggledare och ett utmärkt utförande. Fjärde gången vi anlitar Palma och anledningen till att vi alltid återkommer är såklart det proffsiga utförandet och goda bemötandet.
  • 2020-07-07
    Bestämde platsbesök och de dök aldrig upp. Inget samtal eller meddelande.
    Hej Thorsten, Vi ber verkligen om ursäkt för det missade mötet. Mikael hade tyvärr glömt att föra in mötet i sin kalender. Verkligen inget vi brukar göra och vi ser över våra rutiner för att något sånt här inte ska hända igen. Och vi är verkligen ledsna att du råkade ut för det. Du får gärna kontakta oss för en fortsatt dialog om det här. Med vänligen Palma Totalentreprenad AB Palma Bygg
  • 2020-07-06
    Mycket nöjda med resultatet av badrumsrenoveringen. Tomas och övriga som jobbat hos oss har varit mycket noggranna. Vi kommer absolut kontakta Palma igen när det är dags att göra om köket.
  • 2020-06-19
    Vi anlitade Palma Bygg för att renovera vårt badrum. Allt fungerade smidigt från första säljbesök tills besiktning. Vi är supernöjda. Hantverkaren, Boguslaw, gjorde ett fantastiskt jobb och höll oss informerade längs hela renoveringen. Då vi bara har en dusch var tidsplanen viktig för oss. Med stor noggrannhet och effektivitet klarade Boguslaw att hålla planen med råge. Vi är också särskilt nöjda med att projektledaren Sebastian fixade så att renoveringen startade i förtid.

Stort tack John, Sebastian och Boguslaw!
  • 2020-06-02
    Palma hjälpte oss med en totalrenovering av vår lägenhet. Vi är otroligt nöjda! Från start till slut har det varit proffsig projektledning och väl utfört jobb.
    Rekommenderas!
  • 2020-05-13
    Palma renoverade vårt badrum. Vi är så nöjda! Väldigt bra kommunikation och lyhörda till våra önskemål.
    Väldigt hänsynsfulla under arbetets gång; höll ordning, undvek att komma precis i morgonrushen, plastade in ordentligt osv. När det uppstod något vi inte var nöjda med ordnade de till allt tills det blev som vi ville.
    Mycket bra!
  • 2020-05-12
    Palma Bygg renoverade mitt badrum och jag blev supernöjd! Badrummet blev exakt som jag tänkt mig och då behövde jag inte ens vara med och instruera särskilt mycket då jag blev tilldelad en exceptionell projektledare som skötte allting. Jag kan varmt rekommendera Palma då de är effektiva, noggranna och håller deadline! Dessutom är de trevliga och flexibla!
  • 2020-05-11
    Totalrenovering av hel lägenhet. Nytt kök, målning, golvslipning, platsbyggd bokhylla.
    Mycket bra utfört arbete. Höll utlovad tid, t.o.m. klara lite tidigare. Trevligt bemötande hela tiden, även när det gällde småjusteringar i efterhand.
  • 2020-05-06
    Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering.
  • 2020-05-04
    Jag och min fästmö anlitade Palma bygg för att totalrenovera vår lägenhet och vi blev mer än nöjda med resultatet. Hade en god dialog med både hantverkarna och byggledaren. Inga galna idéer var för svåra.

Vi har renoverat ett flertal lägenheter tidigare, och jag har ALDRIG varit så nöjd som den här gången! Allt blev som vi önskade och de höll tidsplanen! Jag rekommenderar alla att anlita Palma bygg och om möjligt, se till att få Tomas som hantverkare, han kan ALLT!

Tack Palma, på återseende!
  • 2020-05-02
    Renoverade vår lägenhet.
    Snabbt och bra utfört. Kostnaden som offererats.
    Bra utfört.
  • 2020-05-01
    Duktiga och pålitliga rakt igenom, från säljare till projektledaren till hantverkarna. Dessutom mycket bra kommunikation vilket är ovanligt i den här branschen.