Palma Bygg

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Palma Bygg!

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 160 kunder tycker om Palma Bygg

• Sofia S

2019-04-19

Sofia S skrev om Palma Bygg
    Vänligt bemötande och snabb återkoppling. Väldigt nöjd med min badrumsrenovering som blev lyckad eftersom jag kunde få bra tips av projektledaren. Läs mer
  • MALIN K

2019-04-05

MALIN K skrev om Palma Bygg
    Vi har precis anlitat Palma för renovering av vårt badrum och kunde inte vara nöjdare. Palma har varit otroligt serviceinriktade, gett oss bra råd, varit flexibla och haft vår fullständiga tillit då vi var på annan ort under byggtiden. Vår projektledare Sebastian har hållit oss uppdaterade på det vi behövt veta och hjälpt oss om något behövt ordnas. Vi kan inget annat än varmt rekommendera Palma och kommer absolut att anlita igen för andra renoveringar. Läs mer
  • 2019-03-25

LISA HELENA M skrev om Palma Bygg
    Palma renoverade badrum och tvättstuga hos oss i december 2018, inkl stambyte. Väldigt professionellt bemötande och arbete samt noggrannhet med detaljer. Vi blev väldigt nöjda med resultatet och skulle gärna anlita Palma igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-03-11

Jonas Åkerstedt skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma bygg för att renovera vårt badrum och är jättenöjda med såväl slutresultat som genomförande.

Professionellt bemötande från början till slut. Rak och tydlig kommunikation genom projektledaren Sebastian och snyggt utfört hantverk av Janko. Vi är även nöjda med att den tidplan vi kom överens om faktiskt höll och även att Janko som utförde det mesta av det praktiska arbetet var väldigt ordningsam så det var faktiskt inte några problem att vara i lägenheten samtidigt.

Vi kommer att anlita Palma bygg igen och rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • 2019-03-01

Fatima Vidimlic skrev om Palma Bygg
    Palma bygg renoverade vårt badrum på cirka 3,5 kvadrat, varje kubikcentimeter blev underbar!

Vi blev kontaktade av John som var på besök vid två tillfällen och skickade över offerter då vi ändrade oss något från första besöket. Innan projektstart kontaktades vi av Zeljko, som vi kontaktat både via telefon, sms och mail nästan alla tider på dygnet när det varit någon som helst fundering från vårt håll. Detta är första gången vi renoverar och vi är överlyckliga med både resultatet och genomförandet! Efter projektstart hade vi en del direktkontakt med plattsättaren Sladan. Trots att vi hade råkat köpa lite för lite klinker till badrummet löstes problemet fort och enkelt av Palma. De höll tidsplanen och budgeten och fick oss att känna oss trygga. Vi anställer definitivt Palma bygg i framtiden om det blir fler renoveringar.

Tusen tack från Fatima och Hadis! Läs mer
  • 2019-02-26

Renée Eriksson skrev om Palma Bygg
    Totalrenoverade lägenheten med hjälp av proffsiga Palma Bygg. Snabb och bra kommunikation med Projektledaren Zeljko Raketic som alltid fanns tillgänglig och kom med bra lösningar. Mycket trevligt och proffsigt gäng på plats. Färdiga på tid och enligt offert. Vi är mer än nöjda med genomförandet och resultatet och kan varmt rekommendera Palma Bygg. Bästa gänget! TACK! Läs mer
  • 2019-02-26

Robin Dybeck skrev om Palma Bygg
    Trevligt bemötande och duktiga hantverkare. Väldigt nöjda helt enkelt! Läs mer
  • 2019-02-24

Lina B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma vid renovering av två badrum, kök, ytskikt i flertal rum samt för golvslipning, elarbeten och för att bygga in garderober. Kommunikation och planering fungerade smidigt, och projektledaren kom med egna lösningsförslag om det uppstod frågor under arbetets gång. Arbetet flöt på väldigt bra och enligt plan. Hantverkarna var duktiga och vi är väldigt nöjda med resultatet! Läs mer
  • 2019-02-18

Agneta M skrev om Palma Bygg
    Vi är en bostadsrättsförening som har anlitat Palma Bygg för renovering av vår tvättstuga.
    Renoveringen utfördes på ett mycket professionellt sätt. Samarbetsvilliga, höll tidsplanen utan problem och
    mycket trevlig personal. Vi kan varmt rekommendera Palma Bygg. Läs mer
  • 2019-02-15

Olof O skrev om Palma Bygg
    Palma helrenoverade vårt badrum och resultatet blev mycket bra. De lyssnade på vad vi ville ha, kom med förslag, var flexibla och bra k kommunikationen. Visst, de är inte de billigaste, men de pengarna får man valuta för då de kommer med förslag och initiativ som förbättrar utöver vad vi själva hade kommit på kring vattendragningen utanför badrum och till köket. Och all detta samtidigt som de höll tidsplanen på 4 veckor!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Borko K

2019-02-13

Borko K skrev om Palma Bygg
    Mycket bra bemötande.
    Trevlig, kompetent och serviceinriktad personal, tidsbokning och utförande.
    Mycket nöjda med dem, funkar alltid! Läs mer
  • 2019-01-30

Leif J skrev om Palma Bygg
    Palmabygg anlitades för renovering av badrum samt byta golv i tvättstuga. Arbetet utfördes på ett bra och proffsigt sätt med kunnig och trevlig personal. Kontakten med Palma har varit smärtfri och jag kan rekommendera Palmabygg å det varmaste. Läs mer
  • 2019-01-24

Marcus S skrev om Palma Bygg
    Vi ville göra om vår 2,5:a till en fyra genom att flytta köket till vår möblerbara hall och dela av vardagsrummet med en vägg. Vårt badrum behövde en rejäl uppfräschning och vi ville ha alla rum tapetserade/ommålade.
    När vi tagit in offerter och träffat representanter från några olika byggfirmor föll vårt val på Palma och det har vi inte haft anledning att ångra.

Mikael lyssnade på oss och besvarade alla våra frågor. Av honom fick vi en hel del råd och tips som vi satte stort värde på. Zeljko kom och gick igenom allt väldigt noggrant inför byggstarten. Med honom hade vi sedan fortlöpande kontakt under byggtiden. Han var lätt att nå och svarade snabbt på våra frågor och funderingar. Nenad gjorde ett lysande jobb i vår lägenhet. Han snickrade bland annat ihop en otroligt fin dörrkarm som vi blev väldigt nöjda med. Palma löste smidigt de problem som uppstod längs vägen och vi kände oss hela tiden trygga med dem.

Vi har fått ett helt nytt hem med ett rymligt kök, ett lyxigt badrum, vackra slipade golv och framför allt: Nu har barnen varsitt rum och vi ett riktigt sovrum. Vi är alla väldigt glada för vår fantastiskt fina lägenhet och rekommenderar Palma varmt till alla som behöver låta renovera sina hem! Läs mer
  • 2019-01-23

Björn N skrev om Palma Bygg
    Det var en speciell upplevelse att arbeta med Palmas team. Från den första kontakten till ett nytt fungerande kök fungerade allt jättefint. Snabb och kunnig personal och dessutom väldigt trevliga människor. Det kanske mest imponerande var kreativiteten och arbetets kvalitet på detaljnivå. Några riktigt fiffiga lösningar, som blev mycket bättre än de planerade. Likaså flexibiliteten, när det uppstod problem så fixades allt direkt. Vi njuter av köket. Läs mer
  • 2019-01-22

Evy V skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma Bygg för renovering/ombyggnad av källarutrymme till badrum, tvättstuga och sovrum. Allt fungerade perfekt från offert till slutförande. Bra dialog och proffsiga hantverkare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Karin F

2019-01-20

Karin F skrev om Palma Bygg
    Personliga, punktliga, perfekta. Anpassade sig hela tiden efter personliga önskemål och kom med förslag. Flexibla både i utförande och tidsanpassning. Komplett portfölj med tjänster för totalrenovering av lägenhet. Ingenting är ett problem. Finns alltid en lösning.
    Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-01-18

Mia W skrev om Palma Bygg
    Palma bygg totalrenoverade vår övervåning, som består av tre sovrum, hall och badrum.
    Vi är väldigt nöjda med deras jobb.
    De höll tidsplanen till punkt och pricka, de hade ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande, både projektledare och killarna som var och jobbade i huset, och de var väldigt kunniga och duktiga.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-17

Klas Å skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg var föexibla och lyhörda för våra önskemål samt pålitliga och välorganiserade. Dom höll tidplan och budget. Bra arbetsledning och bra utfört hantverk. Läs mer
  • Philip R

2019-01-17

Philip R skrev om Palma Bygg
    Snabba, flexibla och prisvärda. Läs mer
  • 2019-01-16

Edmund B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för renovering av badrum och byggande av bastu i slutet av november.
    Sebastian som PL och Tomas har varit väldigt bra och flexibla att ha att göra med. Då jobbet krävde omfattande bilning och flytt av avlopp/rör behövde vi komma in i grannens lägenhet under vilket löstes på ett bra sätt.
    Jag måste säga att slutresultatet är (mycket) över förväntan och jag skulle utan tvekan anlita Palma igen.
    Likaså John som var involverad i säljfasen har varit mycket tillmötesgående och det man lovade levererade man på (kostnad, tid, faktura, kvalitet). "Restlistan" av div fix som alltid uppstår vid div projekt fixades snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-01-14

Verifierad kundrelation
    Majid A skrev om Palma Bygg
    Mycket oerfarna hantverkare. 3 år har gått sedan renovering av vår lgh och vill gärna göra om alltet. Mår dåligt av att se så många fel de har begått i så många punkter.
    Installerade/monterade även ett Ikea-kök hos oss. Ingen känsla alls för detaljkvalitet där heller.
    Ska aldrig anlita de igen. Läs mer
    2019-01-16 Palma Bygg svarar Majid A
    Hej Majid,

Vi beklagar verkligen den upplevelse som du gett uttryck för och lever med efter så lång tid. Vår ambition är tydligt uttryckt i vår affärsbeskrivning och det är att ha 100%-ig kundnöjdhet.
    Om du trots allt vill att vi gör vårt bästa att korrigera upplevda misstag är du välkommen att kontakta oss. Annars kan vi tyvärr inte göra mer än be om ursäkt för det inträffade och utlova till framtida kunder att detta inte ska upprepas. Med vänlig hälsning, Palma bygg
  • Jonas d

2019-01-13

Jonas d skrev om Palma Bygg
    Bor i radhus och anlitade Palma för totalrenovering av våra två badrum med strålande resultat. Det flöt på utan problem från början till slut. Vi var utomlands under arbetets gång och kunde följa arbetet genom löpande uppdateringar från deras projektledare Sebastian. Vid minsta frågetecken hörde Sebastian av sig där vi tillsammans resonerade oss fram till den bästa lösningen. Kan starkt rekommendera Palma, skulle inte tveka att anlita dem igen. Läs mer
  • 2019-01-06

Mariann D skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för totalrenovering av badrum och tvättstuga. De gjorde ett fantastiskt bra jobb. Rekommenderas varmt. Lätta att ha att göra med, lyssnar, diskuterar och utför. Läs mer
  • 2019-01-02

Oskar A skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för att renovera vårat badrum. De höll tidsplanen och de små missförstånden som uppstod löste de på ett mycket bra sätt. De var både engagerade och proaktiva. De lyssnade på våra önskemål och vi är väldigt nöjda både med hur arbetet utfördes och framförallt slutresultatet. Läs mer
  • Andreas M

2018-12-19

Andreas M skrev om Palma Bygg
    Jag är supernöjd med vårt kök. Det fanns några hickups under projektet som Palma löste mycket professionellt. Vi är supernöjd med vårt kök som blev mycket snyggt. Alla på palma är väldigt måna om resultatet vilket märks på jobbet både under och det faktum att man inte vill lämna några lösa ändar. Läs mer
  • 2018-12-15

Martin L skrev om Palma Bygg
    Vilka proffs! Det arbete ni har gjort med badrummet, hallen och alla innerdörrar är helt enkelt exemplariskt. Ni är ett modernt byggföretag som verkligen har allt. Kunskap, kundfokus, tillgängliga, pålitliga och framförallt förbaskat trevliga!
    Allt ifrån offert till färdigt resultat är vi extremt nöjd med. Tack hela gänget! Sen har vi vår hantverkare Artur som förtjänar en extra ⭐️
    Ett fullblodsproffs som alltid var på tå. Enormt ödmjuk, noggrann och tålmodig. Artur ska ni vara stolta över.
    God jul!
    // Martin Läs mer
  • 2018-12-06

Therese B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma bygg till vår badrumsrenovering. Deras offert var tydlig och vi fick ett seriöst intryck. Säljaren Sebastian var mycket lätt att kommunicera med och alltid tillgänglig för att svara på frågor. Han lät oss följa med i processen genom foton då vi inte var hemma när renoveringen pågick. När problem uppstod tog han kontakt med oss och löste det smidigt åt oss. Vi är jättenöjda med både slutresultatet och servicen och skulle gärna anlita Palma igen i framtiden. // Therese och David Läs mer
  • 2018-11-29

Siiri L skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för badrumsrenovering. Vi är jättenöjda med resultatet och hur projektet utfördes: kommuniceringen funkade fint och ett antal knepiga utmaningar ang. badrummets storlek och tidigare renoveringar blev lösta smidigt. Som ett plus var att hantverkaren var supertrevlig!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-15

Camilla N skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma för badrum- och tvättstugerenovering. Vi är supernöjda med allt från offert till resultat. Palma utförde ett mycket fint arbete inom utsatt tid och gjorde det lilla extra som man uppskattar som kund. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-14

Per skrev om Palma Bygg
    Renovering av mindre lägenhetskök. Något missförstånd i planeringsstadiet men i övrigt såväl trevligt som professionellt bemötande. Lätta att nå, snabb återkoppling samt inte minst ett väldigt bra resultat! Uppskattade verkligen att man satte upp en lapp i trappuppgången för att informera grannarna samt att man höll det förvånansvärt rent under pågående entreprenad. Sist men inte minst blev man klara före utsatt tid, plus i kanten på det! Läs mer
  • 2018-11-04

Jon M skrev om Palma Bygg
    Vår renovering bestod av rivning av kök, golv, vägg och innertak.
    Efterföljande nya väggar, nytt innertak, total ommålning (tak o väggar), golvläggning och viss slipning samt montering av nytt kök. Vi är nöjda genom hela processen. Rekommenderar Palma med högsta betyg. Läs mer
  • 2018-11-01

Kerstin A skrev om Palma Bygg
    Min beställning bestod av att riva ut 55 kvm golv (parkett och klinker), lägga ny parkett samt riva och installera nytt kök. Allt gick helt enligt plan, bra kommunikation, duktiga killar och jag är jättenöjd med resultatet :-) Läs mer
  • 2018-10-31

Carolina T skrev om Palma Bygg
    Vi är väldigt nöjda med alltifrån kontakten både före och under arbetets gång, arbetets utförande samt resultatet.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-10-30

Filip N skrev om Palma Bygg
    Klockrent från början till slut.

Mvh Filip n Läs mer
  • 2018-10-28

Sandra Z skrev om Palma Bygg
    Vi beställde en total renovering av vår lägenhet i samband med att vi köpte den, här ingick både utbyggnad av badrum och flytt av kök.

Hela processen från offert och utformande av uppdrag till arbetet på plats och besiktning har varit mycket professionellt. Vi har under byggprocessen haft en oförstående styrelse i vår brf och Palma har ständigt ställt sig till förfogande, svarat på frågor, tagit möten med styrelsen och samtalat med tekniska konsulter.

Arbetet utfördes rent och snyggt med minimala förseningar vilka utifrån omständigheterna måste bedömas som skäliga, hela tiden med hög servicegrad från Palma. Vidare när arbetet var klart och sista fakturan betald har Palma utan minsta krångel kommit tillbaka och korrigerat lite små fel som upptäckts.

På grund av vår styrelse valde vi att efter avslutat arbete ta in en extern besättningsman som nitiskt gick igenom utfört arbete med enbart minimala detaljer att påpeka som att det på en plats fanns lite färg på parketten. Detta har Palma självfallet tagit på sig att åtgärda utan att vi behövt be dem om detta.

Vi har renoverat många lägenheter genom åren, detta är den första rekommendation vi skriver. Palma är bra, vi rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • 2018-10-26

Magnus U skrev om Palma Bygg
    Jag och min sambo anlitade Palma Bygg för en totalrenovering av en 2-rumslägenhet (exkl badrum).
    Arbetet innefattade: byggande av kök i tidigare sovrum, samt anslutning till badrumsstam, målning av tak, väggar och snickerier, slipning av golv, eldragining, byggande av nya väggar. Bänkskiva till kök köptes av Nepas, som gav ett bra pris och var enkla att samarbeta med.

Vi fick ett bra pris för hela arbetet. Sebastian var duktig på att snabbt förstå vad vi ville ha. Projektledaren Zeljko var flexibel och lösningsorienterad. Sms funkade som bästa kommunikationsväg. Killarna som jobbade var supertrevliga och peppade samt stolta över sitt jobb - vilket var mycket roligt att se!

Vi är mycket nöjda med resultatet och rekommenderar varmt Palma Bygg! Läs mer
  • Malin T

2018-10-22

Malin T skrev om Palma Bygg
    Vi totalrenoverade ett duschrum/ toalett på ca tre kvm. Verkligen nöjda med hela processen, från offert till färdigt resultat. Allt skedde inom avtalad tid och avtalat fast pris och de problem som dök upp (som alltid i gamla hus) löstes väldigt smidigt. Vår plattsättare var både trevlig, noggrann och kompetent och gjorde ett jättebra jobb både med själva arbetet samt att hålla ordning omkring sig medan det pågick. Vi är supernöjda! Tack!! Läs mer
  • 2018-10-14

Thomas P skrev om Palma Bygg
    Har anlitad Palma bygg vid ett flertal tillfällen. Började med badrumsrenovering som innehöll en bra offert som höll tidsplanen, projektledare Zeiljko , lyhörd och flexibel. Sladjan gjorde ett jättejobb och Sebastian kom med bra inputs. Efter det anlitade jag Palmabygg för totalrenovering av köket valde ett kök från Nepas, återigen lyhörda, flexibla samt kom med bra egna idéer som vi är fantastikt nöjda med. Senaste projektet är altanbygge samt el och vattendragningar som har fungerat smärtfritt. Oerhört imponerad av tillgängligheten samt förmågan att hålla tidsplan och att komma med bra inputs. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-09-21

Hans V skrev om Palma Bygg
    Vill tacka för ett jätte fint jobb med vårat badrum. Särskilt tack till Janko som gjorde det mesta av jobbet. Han har gjort ett super jobb. Sebastian som va projledare var lyhörd och har gjort ett bra jobb. Kan absolut tänka mig anlita palma bygg igen. Läs mer
  • 2018-09-04

Pawel R skrev om Palma Bygg
    Vår badrumsrenovering har varit en genomgående positiv upplevelse. Från första kontakt med Sebastian som presenterade offerten, via kontinuerlig kontakt med projektledare Zeljko, till den dagliga kontakten med hantverkaren Janusz har vi varit nöjda. Kommunikationen med både projektledare och hantverkare har varit god under alla stadier av renoveringen. Vi renoverade vårt badrum i art deco stil med bla viktorianskt klinker och tvättschakt ner till källaren. Janusz är en utomordentligt noggrann hantverkare med öga för det estetiska och klarade galant utmaningen med vårt inte helt konventionella badrum. Vi kan varmt rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • Anna W

2018-09-03

Anna W skrev om Palma Bygg
    Totalrenovering av badrum med byte/ombyggnation av ventilation och avlopp. Proffessionella, bra kommunikation, flexibilitet att hantera oförutsedda problem. Väldigt bra att ha att göra med från start till mål. Läs mer
  • 2018-08-27

Louise O skrev om Palma Bygg
    Renoverade köket, byggde upp en vägg och slipade och la nya golv ( fiskbensparkett).
    Jag är jättenöjd med resultatet!
    Palma Bygg smidiga och enkla att ha att göra med, lyhörda och höll tidsplan.

Rekommenderar Palma Bygg varmt! Läs mer
  • 2018-08-21

EVA ANNIKA J skrev om Palma Bygg
    Vi valde att anlita Palma Bygg för vår totalrenovering av kök och badrum med förändring av planlösning och vägen dit var väldigt smidig med bra kommunikation, tidsplan och med ett fantastiskt resultat så vi är supernöjda.
    Framförallt var det Mikael som vi hade mest kontakt med och som gav ett mycket professionellt och varmt intryck samt hade en riktig ”fixarkänsla” och det kändes helt rätt i magen, vilket visade sig stämma till 100%
    Stort engagemang med bollande av idéer fram och tillbaka!
    Vi kan varmt rekommendera dem och kommer så att göra till alla våra vänner och bekanta.
    /Filip & Annika Läs mer
  • 2018-08-21

Marie Therese B skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg renoverade badrummet i vårt hus. Vi är toppennöjda! De var flexibla när vi ville göra vissa delar själva och dra av kostnaden för det. De var även på hugget och snabba på att svara. Och resultatet blev i det närmaste perfekt! Läs mer
  • Eva C

2018-08-20

Eva C skrev om Palma Bygg
    Jag köpte rivning och installation av ett helt nytt kök, installation av vitvaror och nya klinkergolv! Därtill bredspackling och målning av väggar runt matplats i anslutning till köket! Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fått under hela processen! Sebastian som jag mest haft kontakt med har alltid svarat på mina frågor och varit allmänt tillgänglig! Arbetet utfördes på utsatt tid och eftersom jag befann mig på annan ort under denna tid fick jag hela tiden info och bilder som beskrev hur arbetet fortgick! Mycket proffsig och trevlig personal rakt av! Jag kan verkligen rekommendera Palma Bygg! /Eva Cederholm Cars Läs mer
  • 2018-08-20

Bobbo H skrev om Palma Bygg
    Palma bygg gjorde en totalrenovering av vårat kök som blev ett nytt från Nepas.

Allt fungerade och tidsplanen höll dock med några små missöden som vi påtalde och då åtgärdades det av Palma bygg utan problem. Trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • 2018-08-19

Sofia S skrev om Palma Bygg
    Duktiga och noggranna, man känner sig trygg och säker på att slutresultatet kommer att bli bra. Läs mer
  • 2018-08-18

Tori G skrev om Palma Bygg
    Renovering av tvättstuga. Professionell projektledning och skickliga serviceinriktade hantverkare. Resultatet överträffade alla våra förväntningar Läs mer
  • Carsten E

2018-08-17

Carsten E skrev om Palma Bygg
    Total badrumsrenovering.
    Från start till slut fick vi ett professionellt bemötande med stort engagemang för att vi skulle få det vi ville ha.
    Vi ville ha ett enkelt, estetiskt och funktionellt badrum - och det fick vi.
    Vi är mycket nöjda med både byggprocess och resultat. Arbetet utfördes med noggrannhet och hantverkarna var noga med att hålla ordning under själva renoveringen - vilket gjorde att det blev så bra som det går under en omfattande renovering. Läs mer
  • 2018-08-17

Paula L skrev om Palma Bygg
    Allt flöt på enligt plan. Väl utfört jobb. Bra att ha att göra med. Vi är väldigt nöjda. Läs mer

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm