Palma Bygg

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Palma Bygg!

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 194 kunder tycker om Palma Bygg

• Ingrid Helena H

2019-12-13

Ingrid Helena H skrev om Palma Bygg
    Man är alltid orolig när man ska välja i djungeln av byggföretag och det finns många skojare där ute. Därför är jag så glad att allting blev så tryggt och bra med Palma Bygg. De hjälpte mig med helrenovering av köket samt att sätta in duschväggar och nytt handfat med kommod i badrummet. De gjorde ett fantastiskt fint jobb, kom när de lovade och skötte allting mycket professionellt. Vid något tillfälle stötte vi på ett missförstånd men detta reddes ut snabbt som ögat och med ett extra bra resultat.
    Köket blev finare än jag någonsin kunde föreställa mig och jag rekommenderar varmt detta byggföretag. Läs mer
  • 2019-12-07

Carin U skrev om Palma Bygg
    Vi är mycket nöja med vårt badrum som renoverades från grunden. Vi blev väl bemötta från början till slut. Projektledare och hantverkare var lyhörda för våra önskemål, kommunicerade bra och uppdraget genomfördes med högsta kompetens, precision och idogt arbete. Våra förväntningar är uppfyllda och överträffade. Vi rekommenderar starkt Palma Bygg! //Carin & Janne Läs mer
  • 2019-12-02

LarsOlof S skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg (efter att ha läst alla omdömen här på Reco) för totalrenovering av vårt badrum. Utifrån våra erfarenheter – från första kontakten med säljare John och genom hela arbetet med Zeljko som arbetsledare – kan vi bara rekommendera Palma Bygg. Överenskomna mötestider och tidplan har hållits. Snyggt och rent när arbetet varit klart. Visst har smärre missförstånd uppstått, men de har alltid klarats upp snabbt och snyggt, oavsett vem eller vad som varit grunden för missförståndet. Läs mer
  • Kristoffer E

2019-11-29

Kristoffer E skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för en omfattande renovering av vårt nyköpta parhus. Vi fick en egen projektledare i form av Sebastian som hjälpte oss att förverkliga vår vision och lösa de problem som uppstod på vägen. Vi är mycket nöjda med både processen och slutresultatet. Det var några småsaker som behövde åtgärdas i efterhand men det var inte varit några problem. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel S

2019-11-19

Daniel S skrev om Palma Bygg
    Dök aldrig upp på avtalad tid. Visade svalt intresse att göra ett nytt försök. Inget som bygger förtroende direkt. Utifrån den erfarenhet skulle jag inte anlita Palma Bygg. Läs mer
    2019-11-19 Palma Bygg svarar Daniel S
    Hej Daniel,

Tråkigt att höra om din upplevelse av oss, ett problem du tycks ha i flera relationer med olika bolag. Vår kontakt började med att du mailade oss och vi gav omedelbar respons om att vi ville träffas. Eftersom du inte ville uppge telefonnummer fick denna kontakt gå via mail. 2 veckor senare klagade du på att vi inte hört av oss och när vi visade upp vårt svarsmail så bad du om ursäkt. Möte bokades då men när vår säljare var på väg drabbades han av försening på E4-an. Eftersom du fortfarande inte lämnat något telefonnummer mailade vår säljare för att beklaga det uppkomna problemet. Du svarade med att sådant kan hända och att ni eventuellt skulle återkomma senare vilket du inte gjort. Vi har, med undantag för förseningen i samband med trafikolycka, svårt att se hur vår personal skulle ha kunnat agera annorlunda.

Mvh Palma Bygg
    2019-11-19 Daniel S svarar Palma Bygg
    Fast nu far ni med osanningar. Jag har visst svarat i mail efter detta. Det är NI som inte återkommit. Ska jag behöva jaga runt er? Och även om ni inte hade mitt nummer (vaddå "inte ville ge", ni har inte ens frågat efter mitt nr) så kunde ni ha dragit iväg ett mail. Ja, det är sånt som händer, men då kan man tycka att ni borde anstränga er lite extra för att återupprätta förtroendet. Oavsett är det knappast kul att ta ledigt från jobb och slänga bort en arbetsdag på hantverkare som inte dyker upp. Ni kanske borde planera era scheman bättre istället för att försöka skylla på kunden och smutskasta som ni försöker göra genom att peka på mina tidigare recensioner (vad försöker ni egentligen åstadkomma med det? Pinsamt!). Ert svar gav mig bara mindre förtroende för er! Fy vad lågt. Då vet man vad man har att vänta om problem uppstår. Tack, men nej tack.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-11-18

Per H skrev om Palma Bygg
    Vi har totalrenoverat vårt hus med hjälp av Palma Bygg, allt har fungerat perfekt från första mötet med John till slutbesiktning med Zeljko.
    Zeljko som var projektledare har en enorm yrkesstolthet med kunden i centrum, hans standardsvar på Sms är "det fixar vi" och det säger en hel del om Zeljkos positiva inställning.
    Vid besök på arbetsplatsen så har stämningen hos hantverkarna varit på topp och de verkar trivas att gå till jobbet och det brukar vara ett tecken på att man gör ett bra jobb.
    Med Palma bygg fick vi en väldigt smidig renovering utan problem och jag kan varmt rekommendera dem, har inte varit med om en så smidig renovering i Stockholms innan.
    Det fasta priset och tidsplanen som vi hade hölls och kvalitén på arbetet är topp!!! Läs mer

Pär T skrev om Palma Bygg
    Bra kvalitet på arbetet, klart när det var sagt. Utmärkt. Läs mer

Joachim T skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma Bygg för en omfattande renovering av vårt radhus. Är så himla nöjd med resultatet och de tips och idéer som Palma kom med innan och under renoveringen. Kan starkt rekommendera att anlita Palma Bygg. Läs mer
  • Catharina A

2019-11-16

Catharina A skrev om Palma Bygg
    Jag kan varmt rekommendera Palma Bygg. De har byggt både mitt badrum (2016) och mitt drömkök (2019) och jobbet de gjort är otroligt proffsigt och fint. Firman har mycket hög kompetens vad gäller alla de delar som ingår (snickeri, kakling, VVs, El och design). De år mycket kunniga, hjälpsamma och effektiva. Får även konstant positiv feedback från släkt och vänner för det välgjorda slutresultatet. /C. Anderson, Hässelby Villastad Läs mer

Martin B skrev om Palma Bygg
    Vi gjorde en stor renovering i vår villa, inklusive flytt av väggar. Vi hittade Palma genom offerta. Första kontakten med Palma var trevlig och John som vi träffade var kunnig och satte sig snabbt in i våra önskemål. Sedan blev det bara bättre och bättre. Zeljko, ägare och projektledare i vårt fall var helt fantastisk. De såg alltid till att resultatet blev bra och vi upplevde aldrig några problem i ansvar och att de inte kunde lösa saker som kom upp. Ett tips kan vara att inte försöka detaljstyra för mycket, bättre att få förslag från Palma, det gjorde vår resa mycket lättare.

Kortfattat, kunde inte ha hittat en bättre partner, bra kvalitet, grym service till vettigt pris.🙏🏼👍🏽 Läs mer
  • 2019-11-07

Erik N skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palmabygg för badrumsrenovering. Suveränt bemötande och en fin slutprodukt! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-03

Homan M skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma Bygg för att helrenovera vår badrum. Vi har fått ett helproffsigt bemötande genom hela processen, från första samtalet till sista arbetsdagen. Genomgående snabbt, effektivt och proffsigt genomförande. Mycket bra bemötande och kontakt genom hela jobbet. Läs mer
  • 2019-11-02

Emma Maja Sofia E skrev om Palma Bygg
    Vi fick hjälp med renovering av större delen av lägenheten inklusive el-arbete. De var kunniga vid genomgången av lägenheten och kunde ge bra råd på vad som skulle passa, alltid snabba i kontakten, hjälpsamma och gjorde det lilla extra för att vi skulle bli nöjda. Läs mer
  • 2019-10-27

Carl E skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för renovering av badrum i lägenhet som drabbats av en mindre vattenskada.
    Hela processen har varit mycket bra och proffsigt gjord hela vägen från offerter via projektledning och utförande till fakturering.
    Utöver att vi är väldigt nöjda med arbetet och vårt nya, fina badrum så gjorde Sebastian och resten av Palma mycket extra arbete för att hjälpa oss i kampen med vårt försäkringsbolag. De kunde rädda stora belopp åt oss helt utan egen vinning, vilket vi är väldigt tacksamma för. Tvärt om orsakade det nog bara mer krångel för dem när de fick skriva skaderapporter och anpassa fakturor m.m. åt försäkringsbolaget.
    Vi kan rekommendera Palma Bygg och som exempel ska de nu göra ett större arbete åt mina föräldrar. Läs mer
  • 2019-10-22

Siv-Marie L skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för renovering av gästtoalett, hall och vardagsrum. Arbetet flöt på bra och tidplanen höll. Projektledaren Sebastian var snabb med att svara på eventuella frågor. Jag är nöjd med resultatet och rekommenderar Palma Bygg. Läs mer
  • 2019-10-05

Johan H skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för renovering av hela vår nedervåning samt montering av kök som vi köpt av systerbolaget Nepa. Mycket nöjda från offert till slutförande. Tydliga och responsiva under hela processen och de blev klara snabbare än beräknat och utan en massa extrafakturering och med mycket bra slutresultat. Det vi inte var nöjda med åtgärdades snabbt och utan diskussion. Mycket trevliga polacker som gjorde merparten av jobbet (kommer inte ihåg namn men de var väldigt service minded) och Sebastian som byggledare var alltid tillgänglig.

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-01

Ulrika Alexandra N skrev om Palma Bygg
    Utmärkt service.o leverans i tid. Palma har helrenoverat både kök o badrum.
    Är helnöjd Läs mer
  • 2019-09-10

Christel Lisa Marie A skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för flytt av kök (till vardagsrum) samt att göra ett sovrum av det gamla köket. Vi är mycket nöjda med Palma Bygg, tidsplan samt offert hölls enligt överenskommelse, och vår snickare Tomas var super! Hans känsla för detaljer har gjort att båda rummen blev mycket bättre än vi vågat hoppas på, slutresultatet blev verkligen över all förväntan! Efter inrådan från Palmas säljare så valde vi faktiskt även att köpa köket via deras partner Nepas Kök, något som vi verkligen inte ångrat i efterhand. Supersnyggt kök i exakt den kulören vi ville ha, och mycket smidigt då vi slapp att agera mellanhand utan Palma ordnade med allt i samrådan med Nepas. Allt som allt en supersmidig renovering! Jag kan verkligen rekommendera Palma Bygg. Läs mer
  • 2019-08-31

Bruno Stefan S skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för att totalrenovera vårt landställe på Torö. Bland annat byggde vi två badrum, lade nytt golv och totalrenoverade köket. Vi är mycket nöjda både med arbetet och den fina kontakt vi haft under hela processen. Palma bygg höll tiderna och om något problem dök upp kom de med kreativa lösningsförslag som de bollade med oss innan de frångick vår gemensamma planering. Vi kan verkligen rekommendera Palma bygg. /Kristin & Stefan Läs mer
  • 2019-07-30

Lamm L skrev om Palma Bygg
    Jag anlitade Palma Bygg för att renovera näst intill hela lägenheten. Det var min första renoveringen så var lite nervös. Men det kändes heltryggt, både med säljaren John som hjälpte till i planeringsfasen med bra feedback och även med Sebastian som var projektledare under själva renoveringen. Väldigt nöjd med slutresultat, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-29

Ida Michaela Christina S skrev om Palma Bygg
    Kan starkt rekommendera Palma Bygg!
    Superbra kommunikation mellan mig och projektledaren Sebastian. Han hjälpte mig att bolla idéer för att få till mitt drömbadrum och efter att vi skrivit papper gjorde byggarna klart mitt badrum på fyra veckor som det var sagt.

Inget krångel, inga missförstånd eller förseningar. Badrummet är inrett och jag vill nästintill sova där inne, SÅ fint!

Tack Palma Bygg för ert engagemang! Läs mer
  • Anna-Lena H

2019-07-22

Anna-Lena H skrev om Palma Bygg
    Under vår semester renoverade Palma Bygg både badrum och gästtoa. Det var ett omfattande arbete och vi var lite oroliga över att jobbet skulle utföras när vi var borta. Men vi blev helnöjda, både med själva jobbet, städningen och kontakterna under resans gång
    Även planeringen sköttes på ett föredömligt sätt, flera besök på plats och bra råd, som gällde både design och funktion.
    Palmas medarbetare var lättillgängliga, serviceinriktade, förtroendeingivande och trevliga att ha
    att göra med.
    Vi rekommenderar därför varmt detta företag till alla
    Anna-Lena och Claes Läs mer
  • 2019-06-20

Carina J skrev om Palma Bygg
    Från första början stort engagemang och svar på våra frågor.

Renovering av badrum i Farsta
    Mycket trevligt bemötande och snabba återkopplingar.Och ett oerhört bra och proffsigt utfört jobb.
    TACK till er alla. Läs mer
  • 2019-06-10

Karl G skrev om Palma Bygg
    Använde Palma Bygg för att renovera mitt kök, de var kundvänliga, lösningsorienterade och höll sig efter tidsplanen. Kan inte annat säga än att jag är nöjd med deras arbete och kan rekommendera dem för köksrenoveringar. Läs mer
  • 2019-06-10

Susanne Elisabeth A skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg har gjort ett bra jobb med att renovera ett av mina badrum, jag kan verkligen rekommendera dem. De var professionella och effektiva, de höll projekttiden utan problem. Jag kommer att anlita dem igen när det är dags för mitt andra badrum. Läs mer
  • 2019-06-09

Joakim B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för vårt badrum och jag har aldrig varit med om mer professionella hantverkare och byggfirma. De var på plats alla arbetsdagar och var väldigt smidiga trots att vi bodde hemma under renoveringen. Höll tidplan och även det fasta priset. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-30

Stefan S skrev om Palma Bygg
    Nytt Kök Kristineberg.
    Mycket nöjda med Palma byggs arbete i min lägenhet Lidnersgatan. De lade nytt golv, rev och byggde helt nytt kök, samt en vägg så vi fick ett sovrum .Deras snabba kommunikation,tips och idéer, bemötande var otroligt bra.
    Projektledaren Sebastian fick oss att känna oss trygga i byggets olika faser. Deras Snickare jobbade snabbt och med noggrannhet.
    Vi fick ett avstämnings möte med projektledaren där allt godkännes.
    De höll tidsramen samt kostnaden som avtalats.
    Alexandra/ Stefan Läs mer
  • Viktor F

2019-05-27

Viktor F skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för renovering av vårt kök. Rakt igenom högklassig kommunikation och genomförande. Bra kontakt med projektledaren som möjliggjorde smidiga lösningar på de problem som uppstod. Skickliga snickare med reservation för att jag själv inte kan så mycket om snickeri och inte heller tidigare har byggt om ett kök. Vi är alltigenom mycket nöjda. Lite dyrare byggfirma jämfört med många av de andra vi hämtade offerter från, men känslan i samarbetet och resultatet tycker jag gör det mer än värt. Läs mer
  • Maria Angelica B

2019-05-26

Maria Angelica B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för renoveringen av vårt kök samt hall. Palma, med Sebastian som projektledare, har varit oerhört serviceinriktade och professionella. Vi fick både före och under renoveringen värdefulla tips och idéer som lyfte slutresultatet. Under hela processen fanns Sebastian med hantverkare tillgängliga och svarade på våra frågor och funderingar. Vi är mer än nöjda både med genomförandet och slutresultatet.
    Kan varmt rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • 2019-05-24

Louise E skrev om Palma Bygg
    Palma bygg har precis avslutat en totalrenovering av mitt lilla badrum och det blev bättre än väntat. Jag är väldigt tacksam för all stöttning jag fått av Micke gällande utformning och materialval, då det var en oplanerad renovering och jag tidigare aldrig funderat på hur jag vill att det ska se ut. Zoran har gjort ett fantastiskt jobb och jag är glad att han var här hela tiden. Väldigt bekvämt med en projektledare till vem jag kunnat vända mig till oavsett fråga eller önskemål. Stort tack för det Zeljko!
    Jag kommer självklart vända mig till er nästa gång jag får för mig att renovera något. Läs mer
  • 2019-05-24

Gunnar L skrev om Palma Bygg
    Palma har denna vecka avslutat renoveringen av vårt badrum i Vasastaden. Första kontakten fick vi när John kom som Palmas representant på ett första besök. Vi hade besök av en handfull bolag men fick förtroende för Palma och valde dem efter noggrant övervägande. Något vi inte ångrat. Mest kontakt har vi haft med Sebastian. Det har varit så gott som varje dag under byggtiden. Han och alla på Palma har varit mycket serviceinriktade. Även när vi besökt deras butik/kontor har vi blivit väl bemötta. Under byggtiden har vi fått goda råd av Sebastian som också hjälpt oss med materialval och sett till att saker och ting varit på plats i rätt tid. Vi är som sagt mkt nöjda med resultatet och blir det fler renoveringar i närtid kommer vi säkert att anlita Palma igen. De får våra bästa rekommendationer.
    Irene och Gunnar Läs mer
  • 2019-05-23

Emma C skrev om Palma Bygg
    Palma renoverade ett badrum hos oss under februari och mars. Badrummet blev väldigt fint och vi är nöjda med slutresultatet. Däremot kändes det lite otryggt med många olika hantverkare, några som varken pratade svenska eller engelska- och dessutom försvann det alkohol ur våra skåp (som Palma dock ersatt) vilket känns absolut oacceptabelt. Hur som helst, nöjda med badrummet men kanske inte helt med arbetet i sin helhet! Läs mer
    2019-05-24 Palma Bygg svarar Emma C
    Hej Emma,

Det gläder oss att badrummet blev fint och att ni är nöjda med slutresultatet, det är alltid naturligtvis det allra viktigaste för framtiden.

Under arbetes gång blev vi tvungna att ersätta en hantverkare pga. personliga omständigheter och för att hålla utlovad tidsplan, vilket vi förstod var mycket viktigt för er.

När det gäller språket så håller jag inte riktigt med då killarna på plats talade både en del svenska och engelska på bra nivå. Sedan ska ju allt viktigt gå via mig som projektledare och jag känner att jag har funnits tillgänglig under hela processen.

Att det har försvunnit något i ert hem är naturligtvis helt oacceptabelt för oss och vi blev tagna på sängen då vi inte råkat ut för något liknande tidigare. Vi tagit till många olika åtgärder för att det inte ska hända igen och beklagar verkligen det inträffade.
    Bästa hälsningar
    Palma Totalentreprenad / Sebastian / Projektledare
  • 2019-05-21

Hampus N skrev om Palma Bygg
    Jättebra! Tog Palma till hjälp för att renovera vår tvättstuga. Kanonjobb av Zoran och övriga hantverkare som var här. Supersmidigt i kontakten med Sebastian. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Björn Martin Bernt W

2019-05-16

Björn Martin Bernt W skrev om Palma Bygg
    Vi fick hjälp att flytta badrum och bygga nytt sovrum och slutresultatet blev över förväntan. Processen var också väldigt smidig och Palma var både snabba och noggranna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sofia S

2019-04-19

Sofia S skrev om Palma Bygg
    Vänligt bemötande och snabb återkoppling. Väldigt nöjd med min badrumsrenovering som blev lyckad eftersom jag kunde få bra tips av projektledaren. Läs mer
  • Malin K

2019-04-05

Malin K skrev om Palma Bygg
    Vi har precis anlitat Palma för renovering av vårt badrum och kunde inte vara nöjdare. Palma har varit otroligt serviceinriktade, gett oss bra råd, varit flexibla och haft vår fullständiga tillit då vi var på annan ort under byggtiden. Vår projektledare Sebastian har hållit oss uppdaterade på det vi behövt veta och hjälpt oss om något behövt ordnas. Vi kan inget annat än varmt rekommendera Palma och kommer absolut att anlita igen för andra renoveringar. Läs mer
  • 2019-03-25

Lisa helena M skrev om Palma Bygg
    Palma renoverade badrum och tvättstuga hos oss i december 2018, inkl stambyte. Väldigt professionellt bemötande och arbete samt noggrannhet med detaljer. Vi blev väldigt nöjda med resultatet och skulle gärna anlita Palma igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-03-11

Jonas Åkerstedt skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma bygg för att renovera vårt badrum och är jättenöjda med såväl slutresultat som genomförande.

Professionellt bemötande från början till slut. Rak och tydlig kommunikation genom projektledaren Sebastian och snyggt utfört hantverk av Janko. Vi är även nöjda med att den tidplan vi kom överens om faktiskt höll och även att Janko som utförde det mesta av det praktiska arbetet var väldigt ordningsam så det var faktiskt inte några problem att vara i lägenheten samtidigt.

Vi kommer att anlita Palma bygg igen och rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • 2019-03-01

Fatima Vidimlic skrev om Palma Bygg
    Palma bygg renoverade vårt badrum på cirka 3,5 kvadrat, varje kubikcentimeter blev underbar!

Vi blev kontaktade av John som var på besök vid två tillfällen och skickade över offerter då vi ändrade oss något från första besöket. Innan projektstart kontaktades vi av Zeljko, som vi kontaktat både via telefon, sms och mail nästan alla tider på dygnet när det varit någon som helst fundering från vårt håll. Detta är första gången vi renoverar och vi är överlyckliga med både resultatet och genomförandet! Efter projektstart hade vi en del direktkontakt med plattsättaren Sladan. Trots att vi hade råkat köpa lite för lite klinker till badrummet löstes problemet fort och enkelt av Palma. De höll tidsplanen och budgeten och fick oss att känna oss trygga. Vi anställer definitivt Palma bygg i framtiden om det blir fler renoveringar.

Tusen tack från Fatima och Hadis! Läs mer
  • 2019-02-26

Renée Eriksson skrev om Palma Bygg
    Totalrenoverade lägenheten med hjälp av proffsiga Palma Bygg. Snabb och bra kommunikation med Projektledaren Zeljko Raketic som alltid fanns tillgänglig och kom med bra lösningar. Mycket trevligt och proffsigt gäng på plats. Färdiga på tid och enligt offert. Vi är mer än nöjda med genomförandet och resultatet och kan varmt rekommendera Palma Bygg. Bästa gänget! TACK! Läs mer
  • 2019-02-26

Robin Dybeck skrev om Palma Bygg
    Trevligt bemötande och duktiga hantverkare. Väldigt nöjda helt enkelt! Läs mer
  • 2019-02-24

Lina B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma vid renovering av två badrum, kök, ytskikt i flertal rum samt för golvslipning, elarbeten och för att bygga in garderober. Kommunikation och planering fungerade smidigt, och projektledaren kom med egna lösningsförslag om det uppstod frågor under arbetets gång. Arbetet flöt på väldigt bra och enligt plan. Hantverkarna var duktiga och vi är väldigt nöjda med resultatet! Läs mer
  • 2019-02-18

Agneta M skrev om Palma Bygg
    Vi är en bostadsrättsförening som har anlitat Palma Bygg för renovering av vår tvättstuga.
    Renoveringen utfördes på ett mycket professionellt sätt. Samarbetsvilliga, höll tidsplanen utan problem och
    mycket trevlig personal. Vi kan varmt rekommendera Palma Bygg. Läs mer
  • 2019-02-15

Olof O skrev om Palma Bygg
    Palma helrenoverade vårt badrum och resultatet blev mycket bra. De lyssnade på vad vi ville ha, kom med förslag, var flexibla och bra k kommunikationen. Visst, de är inte de billigaste, men de pengarna får man valuta för då de kommer med förslag och initiativ som förbättrar utöver vad vi själva hade kommit på kring vattendragningen utanför badrum och till köket. Och all detta samtidigt som de höll tidsplanen på 4 veckor!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Borko K

2019-02-13

Borko K skrev om Palma Bygg
    Mycket bra bemötande.
    Trevlig, kompetent och serviceinriktad personal, tidsbokning och utförande.
    Mycket nöjda med dem, funkar alltid! Läs mer
  • 2019-01-30

Leif J skrev om Palma Bygg
    Palmabygg anlitades för renovering av badrum samt byta golv i tvättstuga. Arbetet utfördes på ett bra och proffsigt sätt med kunnig och trevlig personal. Kontakten med Palma har varit smärtfri och jag kan rekommendera Palmabygg å det varmaste. Läs mer
  • 2019-01-24

Marcus S skrev om Palma Bygg
    Vi ville göra om vår 2,5:a till en fyra genom att flytta köket till vår möblerbara hall och dela av vardagsrummet med en vägg. Vårt badrum behövde en rejäl uppfräschning och vi ville ha alla rum tapetserade/ommålade.
    När vi tagit in offerter och träffat representanter från några olika byggfirmor föll vårt val på Palma och det har vi inte haft anledning att ångra.

Mikael lyssnade på oss och besvarade alla våra frågor. Av honom fick vi en hel del råd och tips som vi satte stort värde på. Zeljko kom och gick igenom allt väldigt noggrant inför byggstarten. Med honom hade vi sedan fortlöpande kontakt under byggtiden. Han var lätt att nå och svarade snabbt på våra frågor och funderingar. Nenad gjorde ett lysande jobb i vår lägenhet. Han snickrade bland annat ihop en otroligt fin dörrkarm som vi blev väldigt nöjda med. Palma löste smidigt de problem som uppstod längs vägen och vi kände oss hela tiden trygga med dem.

Vi har fått ett helt nytt hem med ett rymligt kök, ett lyxigt badrum, vackra slipade golv och framför allt: Nu har barnen varsitt rum och vi ett riktigt sovrum. Vi är alla väldigt glada för vår fantastiskt fina lägenhet och rekommenderar Palma varmt till alla som behöver låta renovera sina hem! Läs mer
  • 2019-01-23

Björn N skrev om Palma Bygg
    Det var en speciell upplevelse att arbeta med Palmas team. Från den första kontakten till ett nytt fungerande kök fungerade allt jättefint. Snabb och kunnig personal och dessutom väldigt trevliga människor. Det kanske mest imponerande var kreativiteten och arbetets kvalitet på detaljnivå. Några riktigt fiffiga lösningar, som blev mycket bättre än de planerade. Likaså flexibiliteten, när det uppstod problem så fixades allt direkt. Vi njuter av köket. Läs mer
  • 2019-01-22

Evy V skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma Bygg för renovering/ombyggnad av källarutrymme till badrum, tvättstuga och sovrum. Allt fungerade perfekt från offert till slutförande. Bra dialog och proffsiga hantverkare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Karin F

2019-01-20

Karin F skrev om Palma Bygg
    Personliga, punktliga, perfekta. Anpassade sig hela tiden efter personliga önskemål och kom med förslag. Flexibla både i utförande och tidsanpassning. Komplett portfölj med tjänster för totalrenovering av lägenhet. Ingenting är ett problem. Finns alltid en lösning.
    Rekomenderas! Läs mer

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm