Palma Bygg

Välkommen till Palma Bygg!

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.

Läs vad 333 kunder tycker om Palma Bygg 2

• 2022-11-23 Spontant omdöme
    Skötte sig bra. Resultatet blev fint. Höll tid. La sig vinn om att byggdamm inte skulle spridas i lägenhet.
  • 2022-11-17 Spontant omdöme
    Vi anlitade Palma bygg för renovering av vårt badrum och är supernöjda! Dem höll tidsplan och kom på utlovad tid varje dag. Dem hämtade och hanterade returer till och från kakelgallerian åt oss och kom med tips och råd kring ändringar längs vägen. Småsaker som inte riktigt blev som vi tänkt oss kom det tillbaka och fixade, dvs dem gjorde verkligen det lilla extra.
    Vi kan varmt rekommendera Palma bygg.
  • 2022-11-13 Spontant omdöme
    Vi anlitade Palma Bygg för en badrumsrenovering. Kändes tryggt hela tiden med hantverkarna, bra kommunikation med projektledaren och blev ett otroligt fint badrum! Speciellt nöjd med kakelsättningen då jag valt ett lite speciellt kakel. Helnöjd!
  • 2022-11-11 Spontant omdöme
    Vi anlitade Palma Bygg för ny hall och tvättstuga. Slutresultatet blev kanon och vi är jättenöjda! I denna djungel av hantverkare kändes det verkligen som vi gjorde rätt val. Proffsigt bemötande och vi kände att vi alltid kunde ställa frågor om det va något vi undrade över. Samma snickare va med under hela projektet. Många findetaljer löste dom snyggt utan att vi behövde be om det. Skönt att även ha en projektledare som vi kunde vända oss till för att få experttips. Stort tack Sebastian o gänget! Vi återkommer när det är dags för nästa projekt :)
  • 2022-11-11 Spontant omdöme
    Vi anlitade Palma Bygg för renovering av vårt badrum. Allt arbete skedde enligt tidplan. Projektledaren Valle fanns med under hela projektet, svarade snabbt på sms då vi några gånger under projektets gång sökte honom, och var allmänt hjälpsam och professionell. Snickaren Przemek utförde i stort sett allt det praktiska arbetet i badrummet (förutom rörmokare och elektriker) och vi är otroligt nöjda med resultatet av hans arbete. Det är svårt att navigera i utbutdet av hantverkare och veta vem man ska vända sig till. Vi är mycket nöjda att det landade på Palma för oss och vi kan varmt rekommendera dem åt andra.
  • 2022-11-09 Spontant omdöme
    Stort tack till projektledare Valle och alla de som varit med och gjort totalrenoveringen av min lägenhet. Jag är supernöjd över resultatet, allt är väldigt fint och välgjort.
    Kan varmt rekommendera Palma, så proffsiga och trevliga.
  • 2022-11-07 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Palma bygg
    Vi är nyinflyttade i Sverige och hade svårt att hitta en bra och seriös firma i det stora utbudet
    Vi är nu Super nöjda med vårt nya badrum
    Vi var bortresta under hela renoveringen och kände ingen oro alls ,tack vare projektledaren Kalle .
  • 2022-10-28 Spontant omdöme
    Vi har just slutfört en total villarenovering av en sekelskiftetsvilla med Zeljko och hans team, och vi är mycket nöjda och tacksamma. Dels över det fantastiskt fina slutresultatet och finishen i allt och dels över den proffsiga, proaktiva och trevliga projektledningen och byggledningen genom hela projektet. En extra ros vill vi också skicka till Marjan som slitit hårt i över 6 månader för att verkligen få till och slutföra minsta detalj.
    Det är med varm hand vi rekommenderar Palma Bygg till andra som står inför ett stort och krävande villarenoveringsprojektet.
    Vid anmodan kan även muntlig referens lämnas. / Jens
  • 2022-10-27 Spontant omdöme
    Vi är jättenöjda med renoveringen av vårt badrum. Det var ett professionellt bemötande från första kontakt. Hela jobbet tog endast 1 månad och allt skedde otroligt smidigt. Vi hade en dedikerad projektledare (Kalle) som återkopplade snabbt och gav tydlig information. Vi hade även en dedikerad byggare (Sladjan) som var otroligt snabb och duktig på sitt arbete. Han höll verkligen ordning, det var rent och iordningställt efter varje arbetsdag! Mäkta imponerad av hur smidigt allt gick (vi brukar inte anlita hantverkare). Vi rekommenderar Palma Bygg till 100%!
  • 2022-10-25 Spontant omdöme
    Renoveringen med PalmaBygg var så smidig och blev så fantastisk att jag verkligen saknade dem när allt var klart! En omfattande renovering som pågick flera veckor där dialogen och kontakten med PalmaBygg och alla medarbetare var fantastisk från början till slut. Kunniga, tillgängliga och tillmötesgående! Special shout out till Mikael och Sebastian! I will be back med framtida renoveringsbehov!
  • 2022-10-14 Spontant omdöme
    Jag renoverat kök hos Palma och väldigt nöjd.Väldigt duktiga handverkare. Alltid på plats i god tid. Jag rekomenderar varmt.
  • 2022-10-06 Spontant omdöme
    Palma renoverade vårt badrum och de är proffs rakt igenom. Snabb och tydlig kommunikation med projektledare Sebastian. Adam som utförde arbetet gjorde ett kanonjobb. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Palma Bygg!
  • 2022-10-03 Spontant omdöme
    Palma renoverade mitt badrum (modell mindre) nu i augusti 2022. Otroligt nöjd med resultatet, vart alltid väl bemött och projektledare Kalle var alltid supersnabb på att svara när jag hade frågor eller funderingar, rekommenderas!
  • 2022-09-28 Spontant omdöme
    Palma renoverade vårt badrum och vi är supernöjda med både genomförandet och slutresultatet. Vår projektledare Sebastian var alltid tillgänglig och vägledde oss också med sin erfarenhet som var guld värd för oss. Rekommenderar helt klart Palma och stort tack till Sebastian och Lukas som genomförde arbetet
  • 2022-09-26 Spontant omdöme
    Från start till slut så är jag helnöjd! Bra kommunikation, fick alltid tag på min projektledare Kalle. Om han inte svarade så ringde han alltid upp mig inom 30-60min. Arbetet var noggrant planerat av dem. Alla smådetaljer kring badrumsrenoveringen hade Kalle min projektledare koll på och löpande så bollade han med mig kring hur vi ska gå vidare. Kalle kom också med bra idéer för att göra badrummet mer yt effektivt och snyggare. Kommer anlita Palma igen :)
  • 2022-08-09 Spontant omdöme
    Otroligt fint arbete med vårt badrum. Jag och min sambo är väldigt nöjda. Trevligt bemötande, bra kommunikation och ordning och reda under arbetets gång. Visade omsorg om resten av bostaden och när vi flyttade hem så var det lika rent som när vi lämnat lägenheten. Vi kunde inte varit mer nöjda med processen.

Stort tack till Sebastian som var vår projektledare under renoveringen, kunde inte ha önskat oss någon bättre att ha dialog med under renoveringens gång.
  • 2022-08-03 Spontant omdöme
    Överträffade förväntningarna med råge! Anlitade Palma för en totalrenovering av badrum. Träffade flera olika leverantörer, men John från Palma gav det absolut bästa intrycket. Bra bemötande och en tydlig offert.

Projektledaren, Sebastian styrde arbetet från början till slut på ett fantastiskt sätt. Allt med stor proffsighet, kompetens och engagemang. Bra kommunikation och vägledning genom hela processen. Såg dessutom till att tidsplanen hölls perfekt. Stort tack även till Rafael som utförde arbetet noggrant och med hög kvalitet.

Jag är supernöjd! Tusen tack Palma, Sebastian och Rafael!
  • 2022-07-28 Spontant omdöme
    Toppenfint hantverk. Trevligt bemötande. Ordning och reda under arbetets gång. Visade omsorg om resten av bostaden för att minimera dammspridning etc. Hade blivit en 5:a om tidpunkt f avslut hade kommunicerats lite bättre.
  • 2022-07-12 Spontant omdöme
    Vi har fått ett professionellt bemötande från första mötet med John till projektledaren Sebastian som därefter tog över arbetet med vår badrumsrenovering. Sebastian har varit lyhörd för våra önskningar och samtidigt kommit med välbehövliga råd utifrån sin erfarenhet och kännedom om faktiska byggregler. Sebastian skötte dessutom alla behövliga kontakter med extern rörfirma och Brf-styrelse med anledning av att det samtidigt gjordes ett stambyte i vår bostad.

Allt sköttes professionellt, väl tilltagen tid för planering, detaljerad offert, tydlig och enkel kommunikation med oss och information till grannar, hela bostaden skyddades mot byggdamm, grundlig städningen efteråt och sist men inte minst blev kostnaden det överenskomna.

Ett extra stort tack vill vi rikta till Przemek som ”byggde” badrummet, lösningsfokuserad som få och med en otrolig känsla för detaljer och estetik. Przemek löste alla problem som per automatik kommer med ett sekelskifteshus och dess sneda vinklar och vrår. Ett varmt tack också till rörmokaren som fick de utanpåliggande rören att se ut som en inredningsdetalj.

Vi har nu ett vackert badrum i sekelskiftesstil, som direkt hämtat från ett inredningsmagasin.

Utifrån ovanstående kan och vill vi varmt rekommendera Palma Bygg.
    Eija & Tommy
  • 2022-06-17 Spontant omdöme
    Träffade Philip på Palma Bygg och fick otroligt väl redogjord offert med alla certifieringar bifogade. Vi upplevde Philip mycket teknisk och stilistisk kunnig med en sann ärlighet om vad vi borde göra innan vi renoverade. Nu behöver vi sälja snarast så vi hoppar renovering men Grattis till er som väljer Palma Bygg.
  • 2022-06-16 Spontant omdöme
    Vi anlitade Palma för renovering av vårt badrum våren 2022. Hela badrummet skulle rivas ut och göras om från grunden. Det blev så välgjort och jättesnyggt. Vi är väldigt nöjda med deras jobb, det blev toppen!

Tydlig kommunikation med alla inblandade.
    Renoveringen var noggrant planerad.
    Väldigt noggranna med alla små detaljer.
    Arbetet blev klart tidigare än beräknat.
    Fint städat efteråt.

Vi skulle absolut anlita dom igen, om vi skulle behöva renovera igen.
  • 2022-06-10 Spontant omdöme
    Vi fick hjälp med renovering av ett badrum under april-maj 2022.

Processen var tydlig, allt gick enligt plan och byggaren jättetrevlig och höll ordning och rent omkring sig.

Stort plus för vår grymma projektledare Philip som fanns som ett jättebra bollplank under hela renoveringen. Vi är supernöjda med resultatet och kommer att använda Palma bygg igen. Har renoverat andra delar av huset med andra företag men skulle absolut välja Palma Bygg igen både utifrån kvalitet och pris.
  • 2022-06-09 Spontant omdöme
    Vi har anlitat Palma för att totalrenovera vår källare och byta våra stammar. Arbetet har skett sommaren 2021 och våren 2022

Arbetet har inkluderat ny tvättstuga, och badrum samt flytt av luft- och vattenvärmepump, ny el och omdragningar av rör. Det har även rört sig nya ytskikt byte av fönster och dörrar.

Vi är mycket nöjda med slutresultatet och tycker Palma varit professionella och lösningsorienterade. De små saker som blivit fel har Palma snabbt tagit ansvar för och rättar upp.

Orsaken till att vi inte ger Palma 5/5 är att det varit många turer med offerterna. Tror säljarna haft lite för mycket att göra och vi har fått skicka offerten fram och tillbaka för att säkerställa att allt kommit med.

Slutbetyget är trots detta mycket gott och vi rekommenderar företaget varmt!
  • 2022-06-03 Spontant omdöme
    Palma bygg gjorde om vårat kök, mycket bra service, närvaro och kvalitet. Inget krångel med något och mycket bra bemötande och uppföljning av projektledare och hantverkare under hela resan! Tidsplanen vi fick hölls med bravur. Utan tvekan kontaktar vi Palma igen vid nästa behov. Stefan och Jenny, Vällingby
  • 2022-05-31 Spontant omdöme
    Supernöjda!! Anlitade Palma för badrumsrenovering. Proffsigt och trevligt bemötande under hela renoveringsfasen. Noggranna och ordningsamma. Vi hade en fantastisk duktig hantverkare, Lukas och Sebastian vår projektledare var mkt engagerad och trevlig. Även övriga inblandade som elektriker och rörmokare var väldigt duktiga och trevliga. Vi hade oxå en oberoende 3-stegsbesiktning vilket godkändes i alla steg utan en enda anmärkning! Bygget höll tidsplan som planerat. Kommer utan tvekan att anlita PalmaBygg till vårt nästa renoveringsprojekt.

Agnes och Jon, Enebyberg
  • 2022-05-31 Spontant omdöme
    Palma genomförde en omfattande köks-och sovrumsrenovering hos mig och jag kan lugnt säga att det är det bästa företag inom renovering jag nånsin har anlitat. Extremt pålitliga, hjälpsamma och punktliga. Och med en planering som höll. Dessutom blev jag väldigt nöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera Palma bygg!
  • 2022-05-31 Spontant omdöme
    Vi anlitade Palma för en om och utbyggnad av badrum.
    Efter att tagit in flera olika offerter för arbetet så var Palma de som gav mest seriöst intryck och kunde leverera ett fast pris på i princip hela bygget.
    Vi hade själva fått hjälp externt att göra en ritning på det blivande badrummet (även om Palma kan hjälpa med detta). Vi själva köpte in allt material som är synligt; kakel, toalettstol, dusch skåp kommod osv. Övriga delar ingick i offert från Palma.
    Började med att träffa en säljare hemma hos oss som gick igenom och återkom inom ett par dagar med en offert och ett planerat startdatum. Vi godkände offert och bokade sedan in ett nytt möte med projektledare för att gå igenom de olika momenten och specificera eventuella avvikelser.
    Bygget höll tidsplan och vi hade en bra kommunikation med projektledare och byggaren under hela processen.
    Vi bodde inte i lägenheten under tiden renoveringen pågick men var där och kikade ungefär en gång i veckan. Palma höll ordning på sina saker och efter arbetstid så var det alltid undanplockat och städat i den mån det går på en arbetsplats.
    Skötte kommunikation med styrelse och grannar på ett utmärkt sätt. så pass bra att grannar även kommenterade "vilka trevliga byggare ni har anlitat".

Tacksam för att Palma skötte hela processen bra och tydligt. Rekommenderar varmt och kommer anlitas på nytt vid nästa projekt.
  • 2022-05-24 Spontant omdöme
    Valde Palma för en badrumsrenovering under vårvintern i år. Vi är supernöjda med resultatet och helheten. Tydlig offert och bra smidigt samarbete med projektledaren genom hela arbetet. Hantverkaren som utförde största delen av jobbet var duktigt och hade den fina förmågan att jobba smidigt med oss som bodde i huset under tiden.

Ej lägst i pris men prisvärt, speciellt utifrån proffsighet och samarbete som för oss är värt mycket.
  • 2022-05-20 Spontant omdöme
    Använde Palma till att bygga ett platsbyggt kök från Nepas och ombyggnat av ett rum. Jag tog offerter från flera entreprenörer där Palma inte var dyrast eller billigast. Palma lämnade en offert som sedan höll helt och hållet. Hela upplevelsen va väldigt bra, bemötande, hitta lösningar och hålla tidsplaner. De kom precis på utsatt tid och slutförde i tid. Riktigt snygg slutresultat hur nöjd som helst.
  • 2022-04-29 Spontant omdöme
    Anlitade Palma för badrumsrenovering. Tog in flera offerter, Palma var inte dyrast men inte heller billigast men valet blev ändå Palma då jag fick ett bra och seriöst intryck. Allting har gått superbra och vi är väldigt nöjda med badrummet och kontakten med Palma. Ända minuset är att det tog lite längre än planerat men det tar jag så gärna då resultatet blev bra. Hade en externt besiktningsman som godkände varje del av byggnationen utan ombesiktningar. Vi kommer använda Palma för våra framtida byggprojekt.
  • 2022-04-21 Spontant omdöme
    Anlitade Palma för renovering av badrum och vi är så nöjda! Utfört enligt alla våra önskemål. Bra kommunikation och noggrant arbete, vi kommer absolut kontakta Palma igen för kommande renoveringar.
  • 2022-04-20 Spontant omdöme
    Allt har flutit på så bra med Palma. Deras projektledare är ordningsam och vänlig och alla som jobbar där är kunniga och service minded. Vi kommer välja Palma nästa gång vi renoverar oavsett vad det kan tänkas vara.
  • 2022-04-01 Spontant omdöme
    Allt har funkar perfekt. Rekommenderar:)
  • 2022-03-31 Insamlad av företaget
    Palma renoverade vårt badrum, och vi blev väldigt nöjda med både resultat, kontinuerlig feedback från projektledare Sebastian, samt att tidsplanen hölls som utlovat. Ett proffsigt bemötande från första till avslutande möte.

De var väldigt noggranna med att täcka in och skydda både övriga lägenheten samt trapphus och hiss. De uppfyllde alla våra förväntningar, och vi kan verkligen rekommendera Palma!
  • 2022-03-31 Insamlad av företaget
    Jag har använt Palma Bygg för att totalrenovera mitt badrum.

Palma bygg har varit engagerade från början till slut. Det har varit enkelt med dialogen både med projektledare och hantverkare och de har alltid satt mig som kund och mina önskemål först. Även när vi stötte på problem hanterade Palma det proffsigt och med ett bra kundbemötande. Speciellt nöjd är jag med hantverkaren Janusz som har gjort mitt badrum. Duktig, professionell och trevlig.

Palma kostar lite mer än andra entreprenörer men de är 100% seriösa och har utfört ett klanderfritt jobb, det går att se var pengarna går. Jag har fått guidning genom hela processen och kände mig alltid trygg med deras hantverkare och kunskap. Jag kommer använda Palma i framtiden för kommande renoveringar!
  • 2022-03-28 Insamlad av företaget
    Vi renoverade badrummet, ett sovrum, hallen och entrén och är supernöjda med slutresultatet. Proffsigt bemötande, bra dialog under byggtiden, passade tider och hantverkaren var mycket noggrann. Budgeten hölls och renoveringen var klar ca vecka tidigare än planerat. Rekommenderar Palma varmt!
  • 2022-03-27 Insamlad av företaget
    Jagt fick ett tips av en släkting att kontakta Palma Bygg för åtgärd av en vattenskada i vårt badrum. Badrummet revs och rören drogs om. Hantverkaren Boguslaw som visade sig vara ett riktigt proffs fixade resten. Resultatet blev mycket bättre än vad jag väntat mig. Boguslaw kunde sitt jobb och hade en fantastisk känsla för detaljerna. Tack Sebastian och Boguslaw för ett riktigt bra jobb. Blir det aktuellt med föryngring av nåt badrum igen så hör jag av mig.
  • 2022-03-26 Insamlad av företaget
    Snabba, tillförlitliga och ett snyggt jobb.
  • 2022-02-24 Spontant omdöme
    Efter en urvalsprocess föll valet på Palma Bygg och det ångrar vi inte. "Palma" har förvandlat våra två tråkiga 70 talsbadrum till top notch standard. Nu platsar de i vilket inredningsmagasin som helst. Bra koncept med en kunnig projektledare som har följt bygget och lämnat tips och en duktig byggare som hela tiden varit på plats. Det har varit tryggt och alltigenom smidigt och proffsigt. Till vårt nästa renoveringsprojekt vänder vi oss till Palma Bygg på direkten.
  • 2022-02-21 Spontant omdöme
    Vi anställde Palma för helrenovering av badrum samt slipning och lack av parkettgolv I vardagsrum.
    Badrummet är vi supernöjda med, t.o.m en utomstående proffs sa att det var riktigt bra gjort och det är tack vare hantverkaren Janusz. Janusz var jättetrevlig och höll oss uppdaterade och kom med förslag på förbättringar, vi kände oss trygga I hans händer. Han är enda anledningen till att vi ger en 4a. Projektledaren varken hörde vi eller såg något av förutom vid första mötet. Vi kontaktade honom när vi hade anmärkningar på golvslipningen i vardagsrummet, men då verkade han inte intresserad av att höra vad vi hade att säga och tog sig inte tid att undersöka vidare utan gick helt på golvsliparens ord.
    Han skickade golvsliparen till oss igen och jag småpratade lite med honom och han nämnde att han undviker kinarestaurang ibland för att "vem vet om de tar in hundar från gatan in i köket..." FYI, det säger han till mig som kommer från Kina.
    Hej Phong,
    Vi vill tacka för ditt vänliga betyg och samtidigt beklaga de negativa delar du upplevt. Vi har normalt så vitt vi vet marknadens mest tillgängliga projektledare men tiderna har ju varit lite speciella vilket påverkat även oss. Nu är vi dock fullt gäng igen så det ska inte upprepas och jag hoppas verkligen att vi även slipper nämnd typ av plump kommentar från vår personal.
  • 2022-02-20 Spontant omdöme
    Vi anlitade Palma för en totalrenovering av vårt badrum och även renovering av walk in closet för att möjliggöra installation av tvättmaskin. Proffsigt och trevligt bemötande under både planerings- och renoveringsfasen av vår projektledare Philip. Fantastiskt duktig hantverkare, Bugoslaw, som var på plats under hela projektet. Väldigt nöjda med hur väl övriga delar av lägenheten skyddades under renoveringens gång. Frågor/ anpassningar som dök upp under renoveringen löstes smidigt och fint. Kommer definitivt anlita Palma bygg nästa gång jag ska renovera badrum!

/Joakim & Sigrún
  • 2022-02-18 Spontant omdöme
    Vi valde Palma för renovering av badrum och tvättstuga i Januari 2021. I samband med renoveringen flyttades även innerdelen av vår luftvärmepump inne i tvättstugan, en vägg sattes upp runt innerdelen och en dörr installerades, samt rören till denna byttes ut och byggdes in i innertaket. Renoveringen blev klar den 11 mars 2021.

Kort efter avslutad renovering, den 11 juni, påtalades ett par problem som uppstått.
    Två innerdörrar har hängt sig och går inte att stänga ordenligt.
    Dörröppningen i väggen runt innerdelen av värmepumpen är mindre än pannan, vilket gör att det inte går att byta panna utan att riva väggen.
    Rören som byttes ut mellan innerdel och ytterdel är av mindre dimension än vad Pann-tillverkaren föreskriver, vilket innebär att man har byggt in ett motstånd i värmesystemet som förkortar livslängden på pannan.

Efter detta har två hembesök gjorts av projektledaren. Ett den 17 juni och nästa besök den 2 september 2021. Andra besöket var även hantverkare med för att räkna på hur lång tid justeringarna skulle ta.

Efter många mail till Palma för att fråga hur det går med våra önskemål av justeringar är de flesta obesvarade. I februari 2022 kom senaste svaret: "vi skulle jätte gärna fixa dörrar, bygga väggen vid panna, men det går inte byta rör".

Så efter över 8 månaders tid har Palma fortfarande inte åtgärdat något av de problem vi tagit upp. Och nu senast hävdar de att de inte kan byta ut de felaktiga rören som Palma själva har installerat.

Förhoppningsvis kan vi få någon form av återkoppling samt problemen åtgärdade innan renoveringen fyller år....
    Hej Rikard!
    Det är verkligen tråkigt att du fått en negativ upplevelse av oss i samband med de arbeten som vi utfört hos dig och vi tar helt på oss ansvar i det som åligger oss. Vi tycker kanske inte detta är rätt forum för att i detalj gå igenom vad vi kan erbjuda men eftersom du tagit upp det så vill vi gärna påpeka att en del av fördröjningar hängt samman med sena inbetalningar.
    Men det var bra att du tog förnyad kontakt och vi har ju inte vid något tillfälle sagt att vi inte skulle åtgärda nämnda detaljer. Men då inget av problemen var akut och vi har haft 15 – 20% sjukdom under flera månader har ditt ärende prioriterats ned i förhållande till att färdigställa projekt där kunder varit helt utan sina kök/badrum. Nu är vi ju igång med justeringarna och målsättningen är att till slut göra dig om inte en nöjd kund så i alla fall en kund nöjd med slutresultatet.

Mvh Palma bygg
  • 2022-01-24 Spontant omdöme
    Vi totalrenoverade vår villa och är otroligt nöjda. Palma var proffsiga från början till slut, både budget och tidsplan höll. Projektledaren Kalle var med hela vägen och vi fick mycket goda råd om hur vi bäst skulle lösa många utmaningar. Hantverket är av högsta klass och allt flöt på bättre än vi kunnat tänka oss.
    Tack Palma för ett riktigt bra jobb.
  • 2022-01-09 Spontant omdöme
    Kan inte skriva annat än varmt rekommendera Palma Bygg!
    Superproffsiga från början till slut. Vi renoverade badrum, WC och kök. Palma Bygg uppfyllde våra förväntningar från början till slut. Fantastisk duktiga hantverkare och plattsättare som jobbade med stor precision. Sist men inte minst tusen tack till den fantastiska projektledaren Sebastian som fanns vid vår sida under hela resan, gav råd, återkopplade snabbt och fixade allt så att projektet rullade smidigt från början till slut. Vi är er för evigt tacksamma! Rekommenderar alla varmt att vända sig till Palma
  • 2021-12-27 Spontant omdöme
    Jag är supernöjd med min nya, fina badrum. Hantverket är oklanderligt och projektledaren har varit bra och lätt att nå vid behov. Slutresultatet är egentligen värt en 5:a, men tyvärr startade projektet inget vidare.
    Jag valde mellan tre olika entreprenörer och valde Palma då jag fick förtroende för M som var på besök och lämnade offert, vilken jag accepterade. Han informerade om att jag fick rabatt på material och inredning i ett antal butiker. Jag började genast att välja material och inredning. Det jag inte hittade i nämnda butiker ordnade jag på egen hand och informerade hela tiden M om mina materialval. Tiden gick och en vecka innan byggstart började jag bli lite orolig kring material. Ringde Palma och fick då besked om att allt material skulle vara betalt och på plats när bygget startade. Jag hade inte beställt något, eftersom jag inte hade en aning om materialtillgång eller att jag behövde en WC-fixtur 112 cm, elpatron m.m. Panikläge, då det var lång leveranstid på en del av mina önskade varor.
    Den projektledare som utsetts till mig, K, kom hem på stört och försäkrade mig om att allt skulle ordna sig. Han mätte badrummet och gick igenom vad jag behövde beställa och materialåtgång m.m. Det här mötet menar jag borde skett så snart jag accepterat offerten. Ägnade mycket tid att hitta ersättningsmaterial för det jag inledningsvis hade valt och fick åka hem från semestern med jämna mellanrum för att ta emot leveranser.
    Plattsättaren var fantastiskt hjälpsam under hela tiden och projektledaren stämde regelbundet av hur arbetet gick.
    Som sagt, fantastiskt väl genomfört arbete. Hade inte missförstånd uppstått inledningsvis hade betyget blivit mycket högre.
  • 2021-12-01 Spontant omdöme
    Supernöjd! Proffsigt och trevligt bemötande under både planerings- och renoveringsfasen. Fantastiskt duktiga hantverkare! Engagerad trevlig projektledare. Frågor/ anpassningar som dök upp under renoveringens gång löstes smidigt och fint. Kommer definitivt anlita Palma bygg nästa gång jag ska renovera badrum!
  • 2021-11-23 Spontant omdöme
    Totalrenovering av vårt gamla badrum. Blev väldigt nöjda med vårt nya fräscha badrum med inbyggt badkar och kaklade väggar med mörk fog som krävde presition. Det har gått ett halvår och vi är lika nöjda. Smidigt samarbete med Palma bygg vilka vi absolut rekommenderar!
  • 2021-11-22 Spontant omdöme
    Bästa Palma Bygg!
    Vi anlitade Palma för renovering av ett sunkigt 80-tals badrum efter rekommendationer från vänner. Palma Bygg uppfyllde alla våra förväntningar från början till slut! Bra och snabb återkoppling när vi var osäkra om vi hade tänkt rätt. Tusen tack till BÄSTA Sladjan och Kalle! Vi kommer helt klart att anlita Palma igen! Christina o Richard Värmdö
  • 2021-11-20 Spontant omdöme
    Vi fick hjälp av Palma bygg avseende totalrenovering av kök i bostadsrätt i augusti 2021. Det var vår första erfarenhet av en större renovering och för oss/föreningen var det väldigt viktigt att det blev korrekt och fint utfört enligt branschregler.
    Palma gav ett trevligt och bra intryck från första mötet, hantverkarna gjorde ett toppenjobb - köket blev superfint!, och de höll offert samt tidsplan. Vi hade också en fristående besiktning efteråt som godkändes utan konstigheter.
    Det enda vi har som synpunkt är att lite tydligare kommunikation vid avslutet hade varit bra, det blev lite stressigt då en faktura inte nådde oss initialt, men även detta löste sig och.det var inga problem. Vi skulle absolut anlita Palma igen om vi behöver hjälp med renovering i framtiden, rekommenderas varmt!
  • 2021-11-12 Spontant omdöme
    Totalrenoverade mitt badrum samt byggde ut det. Sebastian från Palma var en utmärkt projektledare under hela resan. Slutresultatet är 10/10 och jag är så nöjd!
    Det kändes väldigt skönt att kunna lämna över till proffs som fattade rätt beslut från start till slut. Tack Sebastian och Palma!!!