Palma Bygg

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Palma Bygg!

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.

Läs vad 106 kunder tycker om Palma Bygg

• Dimitris A
    Dimitris A skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för totalrenovering av vår lägenhet. Ytskikt, golv, kök, badrum, el mm. I alla avseenden har Palma varit utomordentliga. Från första bemötandet till det sista finliret har det varit ett fantastiskt samarbete. Jättebra projektledning och stort engagemang av Zeljko. Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Palma Bygg
    Vi har anlitat Palma Bygg för en ombyggnation av en tvättstuga och en mindre "man cave" :-). Det var ingen plättlätt renovering, men Palma Bygg och dess projektledare Zeljko har skött allt på ett snyggt sätt och med ett mkt bra slutresultat. Varmaste rekommendationer för liknande jobb. Läs mer
  • Johnny C
    Johnny C skrev om Palma Bygg
    Jag har anlitat Palmabygg flertalet gånger, då jag har flyttat ett par gånger. Alltid ett proffsigt jobb.
    Denna gång hjälpte Palmabygg mig med att renovera nytt kök och badrum.
    Det var inga problem med att designa själv och köpa in material och vitvaror, Palmabygg skötte allt därefter. Dom kom även med input till själva design och utförandet vilket var uppskattat.
    Dom höll sig inom tidsramen som utlovat och gör alltid det "lilla extra", som tex. hjälpa till att hänga upp en stor tung tavla, verkligen uppskattat.
    Badrum och kök blev fantastiskt bra och jag kommer absolut anlita dom igen vid nästa flytt! :-) Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Palma Bygg
    Har använt Palma Bygg för att renovera både badrum och tvättstuga. Just nu gör dom om vårt andra badrum.Vi är mycket nöjda. Hög kvalitet på allt arbete, inget slarv och dessutom noggranna med städning efteråt. projektledaren Zeljko är jättetrevlig och professionell. Han är lätt att få tag på och håller alltid vad han lovar. Har anlitat flera byggföretag tidigare och Palma är helt klart bäst.
    Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Palma Bygg
    Från säljare till hantverkare så var alla proffsiga! Tydliga med vad som gällde, både från deras sida som företag och vår som kund.
    Vi gjorde om ett pannrum till duschrum! Det var aldrig några problem att göra småändringar under tiden! Var inte ”rätt” hantverkare på plats så hänvisades man till Zeljko som höll ihop allt!
    Mycket nöjda och kan rekommendera Palma bygg! Läs mer
  • Linnea och Mikael S
    Linnea och Mikael S skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade först Palma Bygg för att renovera badrummet. Sebastian hade en jättebra idé hur vi skulle kunna yteffektivisera badrummet och resultatet blev otroligt bra! Både Sebastian och Zeljko fanns alltid tillgängliga vid frågor. Vi var så nöjda med Palma Bygg att när det var dags för nästa renoveringen (rivning av vägg och lightrenovering av kök) fanns det inga tvivel om att anlita dem igen. Även denna renoveringen blev bättre än vad vi hade sett framför oss och vi är supernöjda med allting. Rekommenderar Palma Bygg om ni vill ha renovering till bra pris, snabbt utförande, bra kommunikation, samt trevliga hantverkare! Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Palma Bygg
    Jag är en kräsen kund med goda kunskaper inom bygg. Jag gick på vänners referenser när vårt badrum från 1979 skulle totalrenoveras och kontaktade Palma. Deras bemötande och professionalitet är genomgående mycket gott. Även priset var verkligen konkurrenskraftigt. Vi är mycket nöjda. Tack Mikael, Zeljko och Vladde! Läs mer
  • Carl Michael O
    Carl Michael O skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma för en rörig kök och lägenhetsrenovering.
    Mycket grejer skulle göras, en gammal lägenhet med underliga detaljer.
    Jag fick en enorm hjälp genom planeringen och genomförandet, orolig som man är ringde jag ofta och sent om smådetaljer, men blev alltid proffsigt bemött.
    Jag blev tvungen att snabba på inflytt, så grabbarna körde på och jag kunde flytta in när jag behövde.
    Smågrejer jag inte tänkt på eller märkt först efter att vi besiktat åtgärdades på stört. Inte ens min BRF hade något problem, trots att bygget pågick under längre tid.

5/5 möjliga, det enda besväret är att jag inte anlitade dem när jag gjorde badrummet tidigare... Läs mer
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Palma Bygg
    Vi är otroligt nöjda med Palma som hade totalentreprenaden på renoveringen av vår lägenhet. Kök, badrum och alla ytskikt renoverades. Jag har anlitat flera företag för renoveringar tidigare och denna gång var den klart smärtfriaste renoveringen trots sin omfattning.

Självklart är det en hel del val som måste göras och under projektet dyker det alltid upp något problem men allt löstes snabbt och smidigt av Palma med Zeljko i spetsen.

Vi köpte även vårt kök av Nepas och är jättenöjda med resultatet och all hjälp vi fått från Christoffer.

Både Palma och Nepas ger vi våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Tony M
    Tony M skrev om Palma Bygg
    Mycket nöjda med vårt badrum. Redan från det att de täckte golv, väggar, trappa, m.m. så kändes det seriöst, mycket noga utfört. Palma rev ut allt gammalt, väggar, tak, badkar och körde bort det. Zeljko var lätt att få tag i under hela arbetstiden och var mycket tillmötesgående vid frågor och diskussioner. Deras rekommendationer efter våra ritningar blev bättre än våra ursprungsideer. Inte vid något tillfälle blev det diskussion om vad som ingick eller inte utan det blev mer fixat än vad vi egentligen hade tänkt oss, t.ex. blev en vägg som vi tänkt göra senare själva spacklad och målad. En mindre vattenläcka uppstod, men efter ett telsamtal så kom de med byggfläkt på lördag morgon och löste det bra.
    Tidplanen stämde perfekt, snyggt städat efteråt. Som sagt supernöjda. Läs mer
  • Sofie T
    Sofie T skrev om Palma Bygg
    Köksrenovering, golvslipning, byte av innertak, ytskikt ca 80kvm
    De gjorde ett bra jobb, följde tidsplan och offererat pris. Åtgärdade de småsaker som behövdes snabbt.
    Har haft en bra dialog med dem från första dagen.
    Vi skulle anlita dem igen! Läs mer
  • Helena R
    Helena R skrev om Palma Bygg
    Badrumsrenovering nov 2017. Jättenöjd! Riktigt fint resultat. Proffsiga, trevliga och lättillgängliga på sms, tele och email. Jag anlitade en del-och slutbesiktning av arbetet (utförd av utomstående besiktningsfirma) - Zeljko och hans killars jobb hamnade i top 5%-klassen; utmärkt betyg! Läs mer
  • Petra H
    Petra H skrev om Palma Bygg
    Det blev inte bara en badrumsrenovering utan ombyggnad av kök också. Jag är supernöjd med allt från början till slut. Mycket proffsigt företag, alltid snabb återkoppling och tillgängliga. Kan också starkt rekommendera kök från Nepas. Nu har jag ett fantastiskt kök och badrum, tack alla från Palma och Nepas :-) Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg har renoverat båda våra badrum.
    Renoveringen har dom gjort efter gällande byggnormer. Resultatet, ja över förväntan.
    Trots mindre missöden som dom löst utan problem. Rekommenderar Palma Bygg som håller vad dom säger och gör ett snyggt jobb.
    Kommer anlita dom för framtida byggprojekt. Läs mer
  • Nina B
    Nina B skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg har renoverat vår gästtoalett, satt in nya innertak, målat väggar och snicker, monterat spots i tak samt bytt ut all gammal el. Vi hade inga tidigare erfarenheter av Palma Bygg utan gick endast på rekommendationer på nätet. Alla positiva rekommendationer visade sig stämma. De var oerhört smidiga att ha att göra med, vi hade en bra dialog under renoveringen, och de blev klara inom utsatt tid (trots att jag beställde extraarbeten). Jag kan verkligen rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • Petra L
    Petra L skrev om Palma Bygg
    Vi har totalrenoverat vårat badrum och även lilla toaletten lite senare med hjälpen av Palma Bygg och vi är väldigt nöjda! Allt gick väldigt fort (dem var klara med badrummet efter 2 veckor, istället för 4 veckor som var utlovad samt efter 10 dagar med lilla toan istället för 3 veckor) och fint! Projektledaren är lätt tillgänglig och pratar svenska, arbetet utfördes professionellt och för ett rimligt pris. Varmt rekommenderas! Läs mer
  • Pär G
    Pär G skrev om Palma Bygg
    Innan arbetet påbörjades hade jag tagit fram utförliga ritningar. Slutprodukten blev nästan bättre än vad jag tänkt. Arbetet med köket gick fort utan att det påverkade kvaliten. Kan verkligen rekomendera Palma Bygg. Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Palma Bygg
    Jag är väldigt nöjd med Palma bygg som har gjort om hela vår källare, från råkällare till groventré och hall med tvättstuga, badrum och gästrum.

Palma hade en prisvärd offert, säljaren Micke som gjorde offerten var ett bra bollplank och väldigt lätt att ha att göra med.

VD och ägare Zeljko var vår projektledare under projektets gång och han är mycket välorganiserad och lätt att ha att göra med. Palma höll både tidplaner och sina fasta priser. När vi ville lägga till jobb så fick jag ett mail med ett pris som jag fick godkänna och som hölls, så det var väldigt strukturerat och innebar att det inte kom några överraskningar på slutfakturan. Palmas rörmokare är fantastisk, en otroligt samvetsgrann person som är mycket mån om att göra ett jobb som håller i längden. Han avrådde oss flera gånger att göra som vi hade tänkt från början och kunde motivera varför och ge förslag på alternativa lösningar. Han till och med värmeisolerade rören från vår värmepanna, utan att säga något om det eller ta extra betalt för det, trots att det var ett jobb som rörfirman som installerade pannan borde ha gjort. De rev också innertaket i badrummet och la in ny isolering och drog om alla rör i bjälklaget i stället för i trummor, något som egentligen inte ingick i offerten, men som blev otroligt mycket bättre pga att inga rör nu syns och takhöjden är toppen.

Palmas plattsättare var också mycket noggrann och både kaklade väggar och la kalkstensgolv i fallande längder supersnyggt. Läs mer
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg hjälpte oss att total renovera badrum och tvättstuga.
    Från första kontakt kändes det helt rätt.
    Superproffsiga hantverkare och arbetsledaren Zeljko såg till att vi fick precis det vi ville, snabbare än utlovat. Alltid ordning och städat.
    Offerten hölls till 100% och väl värt pengarna.
    Skulle inte tveka att anlita dem igen till nästa projekt.

Världsklass!

Joakim W. Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg fick i uppdrag att renovera min lägenhet. Bland annat lägga in nytt golv i samtliga rum, målade väggar och tak, nytt kakel i köket och klinkergolv i hallen, allt detta utfördes som planerat, blev färdigt t.o.m. innan tidsplanen och resultatet var mycket bra. Zeljko från Palma Bygg lyssnade på ens önskemål och hade mycket bra förslag och idéer till renoveringen, svarade alltid när man kontaktade honom. Kan med trygghet rekommendera Palma Bygg till framtida kunder. Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Palma Bygg
    Palma bygg fick uppdraget att renovera mitt badrum. Allt från första kontakt till slutfört arbete har varit perfekt! Det finns ingenting att anmärka på. Detaljrik proffsig offert. Arbetet beräknades ta ca 3-4 veckor, men de var klara på mindre än 3 veckor, 17 dagar närmare bestämt. De var och slutställde de sista detaljerna på en lördag. Och då är bilning och flytt av tre stycken golvbrunnar inräknade i den tiden.
    Arbetet är utfört perfekt, badrummet blev precis så som vi ville ha det.
    Jag kommer garanterat anlita Palma bygg när det är dags för köksrenovering! Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg renoverade mitt pyttelitet kök och gjorde det riktigt bra. Riktigt trevliga hantverkare och snabba svar från projektledaren. Har verkligen inget att anmärka på! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Palma Bygg
    Vi fick hjälp med att renovera vår tvättstuga samt dela av garaget där ena delen isolerades och gjordes om till en walk-in-closet, en öppning gjordes mellan walk-in-closet och tvättstuga.

Vi är helnöjda med allt från början till slut. Proffsiga och allt utfördes på bästa möjliga sätt. Vi ger Palma Totalentreprenad våra bästa rekomendationer! Läs mer
  • Per M
    Per M skrev om Palma Bygg
    Härliga o proffsiga killar som skötte allt till 100%. Kommer att anlita detta företag även för nästa ombyggnad. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Palma Bygg
    Badrum och kök utrivna och nybyggda enligt ö.k. Allt skedde inom givna tidsramar (kök snabbare) och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Tom H
    Tom H skrev om Palma Bygg
    Mycket proffsiga. Gediget hantverk och mycket enkla att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
  • Anne J
    Anne J skrev om Palma Bygg
    Jag är till 200% nöjd med Palma Bygg dom har från dag ett varit bemötande och hjälpsamma. Jag anlitade ett annat företag i januari som lurade mig från början till slut, dom använde bl.a mitt hem som förråd. Sen kom räddningen Palma Bygg.
    Kan varmt rekomendera företaget. Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Palma Bygg
    Arbetets omfattning
    Palma bygg (PB) hjälpte oss att totalrenovera vårt nyinköpta hus i Sollentuna under vintern 2016/2017. Huset, som byggdes 1937 var i behov av en grundläggande renovering. PB tog ett helhetsansvar och hjälpte oss att byta allt från el/avloppstammar, flytta väggar, bygga badrum, finsnickeri och byta ytskikt till att ta fram och varsamt renovera husets orginalgolv. Vi fick även hjälp att bygga världens tuffaste kök via köksfirman Nepas som PB samarbetar med. Badrum köpte vi via kakelgallerian som också är en samarbetspartner till PB. Det innebar att vi bara behövde beställa prylarna i butik, och nästa gång vi såg material/inredning var det monterat i huset. Vi hade kontinuerlig avstämning av projektet och PB svarade alltid upp bra på förslag och idéer. PB hjälpte oss också i dialogen med arkitekt/konstruktör avseende byggtekniska frågor.

Pris
    Prisvärt! Vi konkurrensutsatte PB (trots att vi använt dem för tidigare lägenhetsrenoveringar) och PB erbjöd det mest attraktiva anbudet sett ur ett helhetsperspektiv. Det finns säkert någon som är lite billigare men med osäker kvalitet. Ett av de viktigaste utvärderingskriterierna (för oss) var entreprenörens förmåga att samordna och leda projektet. På den punkten stack PB ut positivt.

Tidplan
    Huset levererades nyrenoverat några dagar innan överenskommen tid. (Tot 3 månader och ca 1600+ mantimmar). PB arbetade över julen 2016 för att hålla tidplan.

Kvalitet
    Tre dagar efter överlämnandet hade vi genomgång av restpunkter. Sju mindre punkter återstod (droppe färg, maskeringstejp kvar, spackel på spanjoletter etc.). Dessa åtgärdades omedelbart. Nu har vi bott i huset i sju månader och kvaliteten består. Bra jobbat!

PB och Zeljko var med oss hela vägen från besiktning av huset fram till leverans av ett nyrenoverat hus. Eftersom det är vårt första hus har det känts som en oerhörd trygghet att arbeta med en mogen entreprenör som är villig att ge allt för att göra kunden nöjd. Kommunikationen var rak och tydlig. Pris enligt överenskommelse. Och arbetet utfört på utsatt tid. Till toppenkvalitet.

Stort tack PB och Zeljko. Ni har verkligen hjälpt vår familj att realisera en husdröm!

Vänliga hälsningar,
    Pelle, Sara och Reuben Läs mer
  • Erik Johansson E
    Erik Johansson E skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg renoverade våra badrum och Kök vi är jätte nöjda. Allt gick smidigt, de passade tider, var noggranna och avslutade arbetet som planerat. De håller vad de lovar, priset för hela arbetet blev det som stod i offerten.
    Vi är väldigt nöjda med deras arbete och rekommenderar de starkt till andra Läs mer
  • Emilie S
    Emilie S skrev om Palma Bygg
    Har bara gott att säga om Palmas renovering av mitt badrum. Snabbt jobb, trevligt bemötande och toppresultat! Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Palma Bygg
    Palma Totalrenoverade vår lägenhet, bra bemötande god service de var i tid, professionella allt funkade perfekt. Kan varmt rekommendera Palma och deras team. Läs mer
  • Ama N
    Ama N skrev om Palma Bygg
    Amatörvarning. Först kommer en trevlig kille som lovar allt, som förstår alla våra väldigt specifika önskemål, allt går att fixa. Sedan kommer den halvsura chefen som verkar inte fått samma info och börjar ifrågasätta allt från dag ett. Det visar sig att han är knappt på plats, arbetet utfördes till det mesta av två yngre killar som knappt pratade svenska. De var väldigt trevliga men hantverkare var de inte.
    Alla detaljer som kunde bli fel, blev fel. Svartbyggde avlopp efter att ha fått instruktioner att vänta för bygglov. Felbyggde köket. Alla vägghörn blev sned. Hängde skjutdörren upp och ner. Vägrade flytta på värmeledning pga rädsla för gamla rör, försöker istället övertala oss att använda rummet på ett annat sätt. Slutarbetet och finish under all kritik. Glömde bort saker, vägrade erkänna fel och försöker istället lägga allt på oss. Listan är lång. Noll yrkesstolthet men en hel del prestige. En sak var de extremt bra på - att riva. Men vill ni ha kompetent totalentreprenad sök vidare. Undvik. Läs mer
    2017-07-27 Palma B svarar Ama N
    Hej Damian
    Vi är jätte ledsna att du känner dig missnöjd.
    Men från första början du borde ha skrivit sanningen, hur det egentligen var med projektet.
    Att du själv ville fuska med anmälan till Stockholms stad och jag har alla mail konversationen som jag kan bevisa att du ville lägga på oss ansvaret utan anmälan det är därför jag lät som halvsur chef för att jag inte ville acceptera detta. Samma sak med värmerör från första början är de inte inkluderade i offerten och det står tydligt i offerten, det stod inget om värme rör, jag vill inte göra det på det sättet som ni vill som inte är godkänt.
    När det gäller köket vi har byggt köket efter kundens ritning som också står jätte tydligt i offerten att kunden tar ansvaret för ritningen och måtten. Köket var en gammal kök som skulle demonteras och monteras upp igen vilken resultat ska man förvänta sig?
    När det gäller finishen och allt vi har erbjudit dig att ta in en besiktnings man som ska besikta vårt arbete men du tyckte det var dyrt.
    Mvh Palma Bygg
  • Katja K
    Katja K skrev om Palma Bygg
    Rekommenderar denna firma mer än gärna till alla som vill ha ett skickligt bra byggteam som går att lita på! Nepas tillsammans med Palma Totalentreprenad AB totalrenoverade vårt kök, både i tid och inom ramen för budget och resultatet är helt fantastiskt. Och jag som kund är väldigt kräsen och ställer mycket höga krav på mina hantverkare. Deras projektledare var alltid tillgänglig för frågor/funderingar, vilket gjorde att jag kände mig trygg under arbetets gång. De ställde relevanta frågor och var intresserade av att ta reda på våra önskemål och behov, mycket trevligt bemötande före och under byggtiden. Läs mer
  • Ida S
    Ida S skrev om Palma Bygg
    Var mycket nöjd med renoveringen som Palma Totalentreprenad utförde av vårt badrum. Tydlig och rak kommunikation, höll offerten och tidsplanen. Dessutom mycket billigare än de andra firmor vi tog in offerter från. Kan varmt rekommendera Palma! Läs mer
  • Jacques T
    Jacques T skrev om Palma Bygg
    Bemötandet var utomordentligt: Proffsig, tydliga avgränsningar, hjälp med inköp, hjälp med att hämta materialet, snabba telefonsamtal när det fattades något eller ev. frågor uppstod. Utöver det var personalen som utförde jobbet super nog med at återställa och städa efter sig.
    Fick till och med hjälp en söndag med elinstallation av badrumstork. Utan kostnad!
    Det är att överleverera till kunden. Läs mer
  • Ann-sofie B
    Ann-sofie B skrev om Palma Bygg
    Bra offert som visade vad som ingick och inte ingick . Höll tidplan och budget bra. Pålitliga. Det som vi inte tyckte blev 100% ok fixades när vi påpekat vår synpunkt Läs mer
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Palma Bygg
    Badrumsrenovering 2017. Väldigt seriösa från första mötet. Väldigt bra bemötande, kommer med bra förslag och ideer, håller tidplaner och gör ett grundligt och noggrant arbete. Hela renoveringen flöt på bra från början till slut. Väldigt bra att de har allt in-house och det blir inga diskussioner om att de inväntar rörmokare etc. Vi hade fast pris som de höll, de bjöd inte på några överraskningar och gjorde alltid det som var bäst inte alltid enklast/billigast för dem. Under hela renoveringen var det ordning och reda samt undanplockat. I tillägg var det väldigt bra bemötande från samtliga hantverkarna som var hos oss. Kan varmt rekommendera Palma och kommer använda dem igen! Läs mer
  • Anna-liisa C
    Anna-liisa C skrev om Palma Bygg
    Ett fantastiskt företag, som med lyhördhet för mina önskemål skapade mitt drömkök. Noggranna, skickliga och dessutom otroligt trevliga. Jag är mer än nöjd! :) Läs mer
  • Ann-sofie B
    Ann-sofie B skrev om Palma Bygg
    Vi gjorde en helrenovering av badrummet.
    Bra bemötande och rådgivning vid offert och tydlig med vad som ingick och inte. Höll tidplan och budget bra. Mötte våra förväntningar. Läs mer
  • Otto F
    Otto F skrev om Palma Bygg
    Vi renoverade kök och två badrum med Palma Bygg och Måleri och är fantastisk nöjda! Vi fick all hjälp vi behövde, såväl med planeringen som med införskaffandet av material. Under hela processen kände vi att vi var i trygga och kompetenta händer. Dessutom var bemötandet från såväl projektledaren, Zeljko, som hantverkarna alltid extremt trevligt, professionellt och tillmötesgående. Arbetet utfördes helt inom de angivna tidsramarna och var mycket gediget utfört. Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera det här företaget! Läs mer
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Palma Bygg
    Efter ha mött drygt tio olika firmor valde vi att anlita Palma Bygg för en total renovering av vår lägenhet. Kök/bad/golv/väggar/samtlig el drogs om. Vi möttes av lyhördhet och en yrkesstolthet vi knappt trodde fanns längre. Tidsplan hölls, priser var rimliga och offert väl specificerad. Arbetet sköttes utan störning av grannar och utan klagomål trots diverse veliga ändringar från vår sida längs vägen. Vi kan rekommendera Palma till alla som ställer höga krav på väl utfört arbete och ser fram emot att kunna anlita dem igen. Läs mer
  • Joel N
    Joel N skrev om Palma Bygg
    Med en fru som arkitekt och en far som snickare ställer man höga krav på utförande ner på detaljnivå. Som i alla renoveringsprojekt så stötar man på problem, stora som små, det som är viktigt är då kommunikationen.

Detta var andra gången vi anlitade Palma och just att man har kunnat diskutera med arbetsledare och gemensamt kommit fram till de bästa lösningarna har gjort att det varit en bra upplevelse.

Första renoveringen bestod av ett mindre badrum där resultatet blev strålande; tvättmaskin, wc, duschvägg, golvnära brunn, stora kakelplattor och en målad vägg. Klockrent utförande.

Andra renoveringen har en genomgående uppgradering av hela lägenheten; nytt golv, måla väggar och tak, installation av nytt kök, badrum och ny el. Uppstod några problem med utrymme för ventilationen som löstes efter förslag från Palma med vårat godkännande, ett uttag som inte fungerade som de återkom och fixade snabbt. Vi hade leveransdatum av möbler och de lyckades fixa till så att det var rent och fint där vi kunde placera dem, trots att det var innan "slutdatum".

Proffsigt från start till mål, vi är oerhört nöjda. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Palma Bygg
    Mycket nöjd. Ordning o reda och lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Elena F
    Elena F skrev om Palma Bygg
    Trevliga, pålitliga och väldigt servisinriktade. Läs mer
  • Ingemar G
    Ingemar G skrev om Palma Bygg
    Vi är mycket nöjde med Palma bygg. Lätta att ha att göra med. Kom med bra idéer när vi skulle renovera vårt kök och även när vi hade önskemål fixades det utan problem. Snabba och punktliga. Läs mer
  • Jo E
    Jo E skrev om Palma Bygg
    Renoverade övervåning i vårat radhus. Var den billigaste offerten vi fick och vi är nöjda med resultatet. De smågrejer som vi hittade fixades i efterhand. Bra kontakt med Zjelko Läs mer
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Palma Bygg
    Efter ett år av letande så hittade vi Palma! Vi kände förtroende för dom redan efter vår första möte.Vi berättade våra önskningar och gav dom nycklarna sen sa vi hej då! Vi hade kontakt under semestern för små frågor och kom tillbaka 22 dagar senare. Vips då var båda våra toaletter klara! Till och med våra grannar blev imponerade hur effektiva dom var. Det är ett företag jag kan verkligen rekommendera varmt! Läs mer
  • Efraim K
    Efraim K skrev om Palma Bygg
    Största skojarna jag någonsin jobbat med.
    Fel färg på fogen, sprucket golv, el som aldrig drogs och 100 andra nybörjartabbar tillsammans med löften om ersättning som sedan "aldrig hade lovats". Total ersättning på 1800 säger det mesta när man betalar 170 000 innan rot för ett jobb. Dessutom en chef som ringer upp mig och skriker åt mig i telefon för att han prioriterar stoltheten mer än nöjd kund.
    Ett utmärkt sätt att kasta pengarna i sjön. Läs mer
  • Carl B
    Carl B skrev om Palma Bygg
    Palma renoverade vårt badrum under nov. 2016. Snabb och tydlig kommunikation från offert till utfärdat våtrumsintyg. Hantverkarna var trevliga, punktliga och högg rimligt snyggt under renoveringen. Arbetet var klart ett par dagar före utsatt tid.
    Jag gillade inte en lösning som rörmokaren gjort vilket efter ett samtal med Zeljko löstes snabbt och smidigt på det sätt jag ville. Bra!
    Jag skulle inte tveka att anlita Palma igen! Läs mer
  • Conny  A
    Conny A skrev om Palma Bygg
    Allt gick både fort och smidigt med bra resultat. stort plus att dom inte är allt för dyra Läs mer

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm