Palma Bygg

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Palma Bygg!

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 237 kunder tycker om Palma Bygg

Livviktor L skrev om Palma Bygg
    För sex år sedan helrenoverade Palma vårt radhus och eftersom vi var så nöjda då så var det en självklarhet att be Zeljko på Palma om en offert för att renovera vår nyköpta villa i somras. Även denna gång stod sig Palmas offert väl mot de andra anbuden och vi är verkligen supernöjda med jobbet de gjort.

Omfattning:
    Vi har lagt om golv till parkett i hela huset (200 kvm) samt ny klinkers i hallen och heltäckningsmatta i ett mysrum, spacklat och målat väggar+tak, ändrat planlösning (rivit två väggar, byggt två andra), gjort om elen i hela huset till jordat och flyttat ett antal uttag. Sist men inte minst flyttade Palma hela vårt kök och satte in ett nytt kök från deras köksleverantör Nepas (vilka vi också varmt rekommenderar).

Vi ger Palma 5+ med följande motivering:
    1. Konkurrenskraftig offert och man får mkt för pengarna och kan känna sig trygg hela vägen.

2. Zeljko ger experttips på sånt man inte tänker på själv men tacksamt tar emot, ex tipsade han om att sätta radiatorer under bänkskåpen i köket eftersom vi inte längre fick plats med våra element, tänkte ut hur vi skulle göra med bänkskivan i fönstren som var lägre än standard, han tipsade också om Jotun väggfärg Minerals, samt gav oss flera tips hur vi ska tänka kring eluttag. Mm.

3. Jobbet blev superbra utfört och noggrant, vi är väldigt nöjda med slutresultatet. Tydligt att Palma är ett gäng perfektionister för de fixade med detaljer som vi själva knappt noterade. De få anmärkningar vi hade fixade de.

4. Byggkillarna på plats blev som familjemedlemmar under de 9-10 byggveckorna (vi var tvungna att bo i huset) och de var respektfulla, städade efter sig varje kväll och måna om att inte störa vårt privatliv där det gick.

5. Flexibla och pålitliga - Det är alltid en oro inför renovering att det ska komma en massa tillkommande utgifter på restlista trots fast pris, men även om vi gjorde några förändringar pga husets karaktär så landade slutnotan precis på offert.

6. Köket från Nepas var verkligen en fullträff, gå gärna in på dem för där skriver jag en separat recension strax. Läs mer

Annelie Å skrev om Palma Bygg
    Vi har anlitat Palma Bygg vid två tillfällen och de har nu sammanlagt totalrenoverat vår sekelskifteslägenhet på ca 125 kvadratmeter. Vi var så nöjda första gången att vi valde att anlita dom igen.

Jobbet har innefattat infräsning av el, alla ytskikt är gjorda, golvslipning, platsbyggd garderob, ändring av planlösning (rivit och växlat av vägg, flyttat kök, gjort sovrum i gammal kök), lagt nytt furugolv i ett av rummen, renoverat två badrum, byggt nytt kök.

Vi anser att Palma håller det dom lovar, kvaliteten på jobbet är hög. Det blir inget krångel eller tjafs utan de är tillmötesgående. De håller tidplanen. Trevlig, pålitlig och kompetent personal.

Tack Palma för denna gång! Läs mer

Leonard P skrev om Palma Bygg
    Kan varmt rekommendera Palma efter att ha totalrenoverat 130kvm + 2 badrum samt installation av nytt kök. Stort tack för allt! Läs mer
  • 2020-08-25

JOHAN B skrev om Palma Bygg
    Vi är otroligt nöjda med Palma Bygg. Proffsiga och lätta att kommunicera med. Janusz som gjorde det mesta av byggandet hos oss är en väldigt trevlig och kompetent hantverkare. Skulle inte tveka att anlita dem igen! Läs mer
  • 2020-08-25

Magnus L skrev om Palma Bygg
    Vi renoverade vårt badrum, jobbet utfördes enligt överenskommen tidsplan och kostade exakt enligt offerten. De gjorde ett snyggt och bra jobb, vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Nanna-Mi W

2020-08-23

Nanna-Mi W skrev om Palma Bygg
    Renoverade kök, vardagsrum och hall med hjälp av Palma bygg i sommar. Arbetet utfördes snyggt och smidigt på kort tid. Projektledaren fanns tillgänglig löpande för mina frågor under arbetets gång. Hantverkarna gjorde ett jättebra jobb på kort tid samtidigt som de hela tiden höll det städat. Bra bemötande genomgående alltifrån säljaren till projektledaren och hantverkarna. Slutresultatet blev såsom jag hade tänkt mig - fantastiskt! Kan tänka mig ett fortsatt samarbete när det blir dags för nästa projekt längre fram. Läs mer
  • 2020-08-18

Jakob J skrev om Palma Bygg
    Renoveringsarbete - ändring av planlösning, el, golvläggning. Supernöjd, över förväntan. Zeljko och John och svarade snabbt och utförligt på alla frågor. Rekommenderar varmt Läs mer
  • 2020-07-31

Sofia B skrev om Palma Bygg
    Badrumsrenovering. Mycket bra hantverkare och smidigt i alla kontakter. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-07-30

Ellen J skrev om Palma Bygg
    Mycket nöjda med Palma Bygg. Kan varmt rekommendera dem och skulle anlita dem igen. De gjorde en helrenovering av vår sekelskifteslägenhet inkl kök, badrum, wc samt riva och bygga ny vägg. Levde upp till våra förväntningar och lite till. Bemötandet har varit toppen från första kontakt med säljare och genom hela byggprocessen. Mycket tillgängliga och svarar snabbt. Höll tidplan och mycket lyhörda för önskemål och toppen på att hitta lösningar på problem som oväntat dök upp under bygget. Städar och håller snyggt i både lägenhet och trapphus för att minimera störningar för grannar. Palma är helt enkelt en sån byggare man vill ha :). Tack John, Jan och Zeljko. Läs mer
  • 2020-07-26

Kristina E skrev om Palma Bygg
    Tack till Zeljko med team. Dom målade, tapetserade, slipade golv med kort varsel. Bra kommunikation genom hela projektet och väldigt bra utfört. Vi är supernöjda. rekommenderar dom till alla! Läs mer
  • 2020-07-26

joel n skrev om Palma Bygg
    Helrenoverat fritidshus; rivning invändiga ytskikt på vägg och tak , montera och behandla nya ytskikt, inklusive slipat, lutat och oljat golv, ny el, nya avlopp, montage av nytt kök och klinker i vissa utrymmen mm.

Som vanligt bra kommunikation med byggledare och ett utmärkt utförande. Fjärde gången vi anlitar Palma och anledningen till att vi alltid återkommer är såklart det proffsiga utförandet och goda bemötandet. Läs mer
  • 2020-07-07

THORSTEN S skrev om Palma Bygg
    Bestämde platsbesök och de dök aldrig upp. Inget samtal eller meddelande. Läs mer
    2020-07-23 Palma Bygg svarar THORSTEN S
    Hej Thorsten,

Vi ber verkligen om ursäkt för det missade mötet. Mikael hade tyvärr glömt att föra in mötet i sin kalender. Verkligen inget vi brukar göra och vi ser över våra rutiner för att något sånt här inte ska hända igen. Och vi är verkligen ledsna att du råkade ut för det. Du får gärna kontakta oss för en fortsatt dialog om det här.

Med vänligen
    Palma Totalentreprenad AB
  • 2020-07-06

Michael Bergström M skrev om Palma Bygg
    Mycket nöjda med resultatet av badrumsrenoveringen. Tomas och övriga som jobbat hos oss har varit mycket noggranna. Vi kommer absolut kontakta Palma igen när det är dags att göra om köket. Läs mer
  • IDA J

2020-06-19

IDA J skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för att renovera vårt badrum. Allt fungerade smidigt från första säljbesök tills besiktning. Vi är supernöjda. Hantverkaren, Boguslaw, gjorde ett fantastiskt jobb och höll oss informerade längs hela renoveringen. Då vi bara har en dusch var tidsplanen viktig för oss. Med stor noggrannhet och effektivitet klarade Boguslaw att hålla planen med råge. Vi är också särskilt nöjda med att projektledaren Sebastian fixade så att renoveringen startade i förtid.

Stort tack John, Sebastian och Boguslaw! Läs mer
  • Erik Johan Victor R

2020-06-02

Erik Johan Victor R skrev om Palma Bygg
    Palma hjälpte oss med en totalrenovering av vår lägenhet. Vi är otroligt nöjda! Från start till slut har det varit proffsig projektledning och väl utfört jobb.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-13

Jeanette O skrev om Palma Bygg
    Palma renoverade vårt badrum. Vi är så nöjda! Väldigt bra kommunikation och lyhörda till våra önskemål.
    Väldigt hänsynsfulla under arbetets gång; höll ordning, undvek att komma precis i morgonrushen, plastade in ordentligt osv. När det uppstod något vi inte var nöjda med ordnade de till allt tills det blev som vi ville.
    Mycket bra! Läs mer
  • JADE H

2020-05-12

JADE H skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg renoverade mitt badrum och jag blev supernöjd! Badrummet blev exakt som jag tänkt mig och då behövde jag inte ens vara med och instruera särskilt mycket då jag blev tilldelad en exceptionell projektledare som skötte allting. Jag kan varmt rekommendera Palma då de är effektiva, noggranna och håller deadline! Dessutom är de trevliga och flexibla! Läs mer
  • Lars E

2020-05-11

Lars E skrev om Palma Bygg
    Totalrenovering av hel lägenhet. Nytt kök, målning, golvslipning, platsbyggd bokhylla.
    Mycket bra utfört arbete. Höll utlovad tid, t.o.m. klara lite tidigare. Trevligt bemötande hela tiden, även när det gällde småjusteringar i efterhand. Läs mer
  • 2020-05-06

NINA L skrev om Palma Bygg
    Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering. Läs mer
  • 2020-05-04

Patric Ö skrev om Palma Bygg
    Jag och min fästmö anlitade Palma bygg för att totalrenovera vår lägenhet och vi blev mer än nöjda med resultatet. Hade en god dialog med både hantverkarna och byggledaren. Inga galna idéer var för svåra.

Vi har renoverat ett flertal lägenheter tidigare, och jag har ALDRIG varit så nöjd som den här gången! Allt blev som vi önskade och de höll tidsplanen! Jag rekommenderar alla att anlita Palma bygg och om möjligt, se till att få Tomas som hantverkare, han kan ALLT!

Tack Palma, på återseende! Läs mer
  • 2020-05-02

Christer Ö skrev om Palma Bygg
    Renoverade vår lägenhet.
    Snabbt och bra utfört. Kostnaden som offererats.
    Bra utfört. Läs mer
  • 2020-05-01

Catharina H skrev om Palma Bygg
    Duktiga och pålitliga rakt igenom, från säljare till projektledaren till hantverkarna. Dessutom mycket bra kommunikation vilket är ovanligt i den här branschen. Läs mer
  • Ola Johannes B

2020-05-01

Ola Johannes B skrev om Palma Bygg
    Palma byggde om hela min lägenhet. Flyttade kök, nytt badrum, målade väggar, slipade golv, tog bort plastmatta. Jag valde Palma för att jag upplevde John, Zeljko, och Christoffer på Nepas som ärliga och seriösa.

Jag blev verkligen inte besviken. Allt genomfördes exemplariskt och även ett par dagar före utsatt tid. Jag känner att alla hela tiden såg mina intressen och hjälpte mig genom ett komplext projekt. Jag rekommenderar verkligen att välja både Palma och Nepas. Läs mer
  • 2020-05-01

Andreas B skrev om Palma Bygg
    Renovering av badrum, tvättstuga, 3 sovrum, golv och byte av el. Bra dialog och noggrant genomfört arbete bidrog till ett lyckat projekt. Kan verkligen rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • 2020-04-09

André Niklas D skrev om Palma Bygg
    Palma renoverade vårt badrum i Mars 2020 och vi är supernöjda. Inte den billigaste offerten vi fick in men man får vad man betalar för. All kontakt med John, Sebastian och Gregor var kanon - Gregor kommer dessutom bjuda på en Monster energi-dricka :-) Läs mer
  • 2020-04-08

ANDERS A skrev om Palma Bygg
    Allt kändes rätt från första kontakt till färdigrenoverad lägenhet! John, Christoffer, Marzena, Zeljko med flera som jag inte känner till namnet, gjorde att allt fungerade bra och till överenskommit pris. Mycket imponerad över tillgänglighet, kompetens och omsorg. Jag gjorde om det mesta i lägenheten, köksinredningen från Nepas och badrumsinredning från Kakelgalleriet. När allt var klart kunde jag flytta in direkt - byggstädningen var i toppklass :-) Kan bara säga att väljer du Palma så är du i trygga händer. Läs mer
  • 2020-04-07

CRISTINA S skrev om Palma Bygg
    Badrum och köksrenovering

Vi är mycket nöjda med Palma Bygg från början till slut!
    Det började med en trevlig säljare som gav oss en seriös och tydlig offert på badrumsrenoveringen men då vi även funderade på köket och det kändes väldigt bra med Palma så slog vi till även med köket. (från Nepas kök)

Vi hade Sebastian som projektledare och hade en superbra kontakt genom hela projektet och vi kände oss snabbt trygga med att detta skulle bli precis som vi ville ha det. Sebastian var väldigt professionell, engagerad, tålmodig och mycket trevlig! Allt var väldigt okomplicerat, mycket noggranna , duktiga och professionella hantverkare. Alla dörrar till sovrummen skyddades ordentligt så att vi slapp få in damm och varje dag gick smidigt med hantverkarna, elektriker och rörmokare då vi renoverade kök och badrum samtidigt. Mycket bra planerat av Sebastian! I en sådan stor investering som man gör när man renoverar kök och badrum så måste man känna tillit till projektledaren och man måste också känna att man kan få vara lite "jobbig" och petig och Sebastian gjorde det blev väldigt lättsamt och bekvämt att få vara det då han var väldigt förstående och tillmötesgående och gick extra milen för att man skulle vara nöjd. Tack Sebastian!
    Tidsplanen hölls och resultatet blev amazing! Vi är så nöjda med badrummet och köket ( se Omdöme separat på Nepas kök) och det blev precis som vi hade tänkt oss! Vi har en del kvar vi vill göra i lägenheten och vi kommer definitivt att anlita Palma Bygg igen.

Vi kan varmt rekommendera Palma Bygg som företag, Sebastian och alla hantverkare!
    Tack så mycket Palma Bygg! Läs mer
  • 2020-04-05

Sofie Elisabeth T skrev om Palma Bygg
    Badrumsrenovering

Proffsigt från början till slut! Vi har bara positivt att säga om Palma Bygg.

Vi har dålig erfarenhet av tidigare badrumsrenovering som lett till läckage och ingen ersättning från varken företag (konkurs) eller försäkringsbolag så denna gång har vi verkligen valt företag med omsorg. Ett väl utfört jobb är det enda som är värt något i slutändan (och om problem uppstår så måste företaget finnas kvar.)

Palma lämnade en seriös offert, som höll hela vägen, där alla våra önskemål fanns med (vi tog in offerter från 4 olika företag).
    Bugoslaw som var hantverkare hos oss gjorde ett fantastisk jobb! Noggrann, punktlig med tider och höll god ordning/städade efter sig varje dag. Maskeringen för att begränsa byggdammet var outstanding. Projektledaren Sebastian hörde ofta av sig för att stämma av med oss, både vad gäller olika beslut eller för att kolla hur vi tyckte arbetet löpte på. Engagemang och lösningsfokus genomsyrade hela arbetet.

Mycket nöjda med vårt nya badrum och kan varmt rekommendera Palma Bygg. Läs mer
  • 2020-02-27

ANDERS F skrev om Palma Bygg
    Bästa firman - rekommenderas starkt!
    - renoverade badrum samt delar av kök
    - otroligt bra kontakt med projektledare (Zeljko) och alla trevliga hantverkare under projektets gång.
    - Mycket trygg process från start till slut. Höll de angivna tiderna
    - perfekt resultat på allt jobb

Tack Palma! Läs mer
  • 2020-02-20

Triin G skrev om Palma Bygg
    Jag anlitade Palma Bygg till att totalrenovera min 4-rumslägenhet förra sommaren och är SÅ glad över att jag valde just dem! Och jag ska förklara varför :-)
    1. Planeringen innan avtalsskrivning var ordentlig; mycket detaljerad och noggrann. Detta i sin tur ledde till att budgeten kunde hållas och jag slapp oväntade kostnader.
    2. Helt suverän projektledare Sebastian som höll ihop det hela, kom med bra förslag genom hela projektet, ringde alltid när något var oklart, skickade bilder på lägenheten och höll mig löpande uppdaterad medan jag befann mig utomlands. Kände mig aldrig orolig fastän jag inte var på plats! Det fanns inget problem som inte kunde lösas trots mina mycket höga och tidvis speciella krav. Allt detta med gott humör rakt igenom.
    3. Tiplanen hölls! Det är första gången i min historia av renoveringar (har varit genom ett antal), och betydde ännu mer än jag hade trodd. Sååååå skönt att slippa flytta mellan tillfälliga boenden längre än absolut nödvändigt.
    4. Det blev snyggt! Jättesnyggt faktiskt, med två nya, lyxiga badrum, varav ett med bastu, nytt kök (Nepas kök som Palma Bygg är återförsäljare till. Till er andra norrmän - det är samma märke som Selmaköket i Norge. Alltså mycket bra kvalitet till ett nästan-IKEA-pris), nya trägolv genom hela lägenheten, det flyttades väggar och bilades i golv - och resultatet blev riktigt bra. Nu har det gått över ett halvt år och jag har fortvarande inte hittat något att gnälla över :-)
    5. Service långt utöver det vanliga. När det blev småfel i den tekniska maskinparken som jag själv hade beställt hoppade Sebastian & co in och hjälpte både med att undersöka felen och ta in experter som kunde lösa problemen.

Stort, stort tack! Läs mer
  • DAVID V

2020-02-17

DAVID V skrev om Palma Bygg
    Denna gång väntade jag 6 månader med att lämna omdöme för att verkligen veta om jag var lika nöjd med slutresultatet efter en lite längre period.

Och igen, vilken superföretag! Det är så svårt att förklara för någon som bara gjort en-två renoveringar vilken skillnad det är på företag och företag. Men ska förklara lite fort. Familj med flera astmatiker och allergier, vill inte att det ska flyga runt damm över områden som inte skall renoveras - dvs sovrum och övervåning. Så för att lösa problemet, SÅ BYGGER DOM UPP EN VÄGG MED DÖRR OCH PLASTSKYDD på övervåningen. Dessutom plastar dom in hela trappen.

Den typen av detalj genomsyrar varje litet och stort steg genom hela renoveringen. Asså jag är så nöjd att jag på riktigt inte vet vart jag ska ta vägen. Dom gjorde hela nedervåningen, kök, golv, platsbyggt vitrinskåp osv, och allt klart med dagar till godo för att sedan bara kunna slipa på detaljer som jag själv inte ens såg vid första besiktningen.

Jag kan inte nog understryka hur fantastiska och duktiga alla som jag träffat på Palma är! Vilket gäng! Rekommenderas starkt och kan på riktigt vara ett av Sveriges absolut bästa och seriösa bolag!

Tacksamhetskramar från hela familjen! Läs mer

Birgitta L skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg byggde om mitt sovrum/hall genom att flytta dörr och el, bygga in garderober i sovrummet samt måla tak, väggar och snickerier.
    Hantverkarna kom som utlovat, var trevliga och gjorde ett proffsigt jobb och städade efter sig. Projektledaren kom med bra idéer, var alltid tillgänglig och hjälpsam och såg till att jobbet framskred enligt plan.
    Säljaren fanns också tillgänglig för frågor och önskemål.
    Jag är otroligt nöjd med Palma Bygg och kan verkligen rekommendera dem. Läs mer

Samer skrev om Palma Bygg
    Renovating av Badrommet.
    Det var bestämda tider, välplanerat jobb, proffsigt, och duktiga personal som ger råd och förslag.
    Tack Palma bygg. 👍👍👍 Läs mer

Ludmila E skrev om Palma Bygg
    Vi är nyss klara med badrumsrenoveringen och jag är supernöjd! Palma levererade på alla punkter. Bra kontakt med projektledaren. Skickliga hantverkare. Jobbet utfört på utsatt tid/budget och resultatet är snyggt och proffsigt. Extra plus för genomtänkt inplastningen av lägenheten under arbeten och noggrann städning efteråt.
    Palma informerade grannarna via anslag i porten och höll det snyggt i porten och på gården. Jag är mycket nöjd med badrummet och vägen dit kunde inte vara smidigare! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-02-14

Maria Therese L V skrev om Palma Bygg
    Jag är supernöjd med den köksrenovering Palma precis har genomfört hos mig! Zejlko med team var genom hela processen mycket bra att ha att göra med och det löste alla mina behov på ett suveränt sätt. Jag kände stort förtroende för dem och kommer utan tvekan rekommendera dem till alla jag känner samt anlita dem igen för kommande projekt!
    Att de dessutom har ett nära samarbete med Nepas som också levererade mitt kök gjorde att processen blev oväntat smärtfri och alla smådetaljer löstes sinsemellan dem. Läs mer
  • 2020-02-13

Michaela H skrev om Palma Bygg
    Tusen tack Zeljko och Palma bygg för ett enastående jobb med renoveringen av min lägenhet. Jag hade råkat ut för en vattenskada och Palma bygg hjälpte mig med kort varsel. De gjorde det även möjligt att förändra min planlösning och renovera kök, badrum och hall till en dröm. Perfekt kombination av både stil och funktion. Med Palmas tips och rekommendationer blev det ännu bättre än jag kunnat drömma om. Tillgänglighet och uppdatering gjorde att jag kände mig trygg längs med hela processen. Sammanfattningsvis, jag är glad och tacksam att jag fick Zeljko rekommenderad. Kan varmt rekommendera Palma bygg och kommer definitivt att anlita de själv igen. Läs mer
  • 2020-02-09

Stefan N skrev om Palma Bygg
    Palma utförde en totalrenovering av köket. Förutom ett bra arbete genomfört på överenskommen tid bidrog de också med goda designideér, mycket välkommet.
    Hantverkarna och projektledaren var sympatiska och kunniga. Palma Bygg kan jag verkligen rekommendera. Läs mer
  • Nicklas Roland T

2020-02-08

Nicklas Roland T skrev om Palma Bygg
    Vi är supernöjda med vår badrumsrenovering. Palma Bygg blev klara i tid, som utlovat, trots att de inte hade många veckor på sig. Vi rekommenderar Palma Bygg varmt då badrumsrenoveringen håller hög kvalitet. Läs mer
  • 2020-02-02

VICTORIA A skrev om Palma Bygg
    Vi är jättenöjda med Palma Bygg. Vi har totalrenoverat nästan hela huset; kök, badrum, samtliga rum, all el osv osv. Listan kan göras lång och precis allt har gått jättesmidigt och över förväntan. Vi kan inte vara mer nöjda! Trots väldigt kort planeringstid tillsammans innan projektet drog igång så har allt blivit precis som vi har förväntat oss. Kommunikationen har varit toppen med alla som vi träffat inom Palma och Zeljko som varit ute på plats har alltid varit lösningsorienterad och kommit med hjälpsamma råd och tips. För oss var tidplanen en oerhört viktig parameter och trots att den var snäv och att Palma inte kunde lova något vid första mötet så har de gjort allt de kunnat för att vi ska kunna flytta in i huset i tid och det är precis vad vi har kunnat göra! Med marginal dessutom. Och trots snäv tidplan så har de aldrig tummat på kvalitén under bygget. Vi hade inte kunnat begära mer och kan verkligen starkt rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • 2020-01-05

Björn Michael Ö skrev om Palma Bygg
    Vi är verkligen nöjda med Palma Bygg som genomfört en totalrenovering av vårt badrum. Vid första hembesöket fick vi goda fackmannamässiga råd som vi som vi inte tänkt på. De har varit professionella, punktliga, noggranna, hållit rent och snyggt både i lägenheten och i trapphuset. De har också varit lyhörda för våra önskemål och det har varit lätt att kommunicera med projektledaren och hantverkare under arbetes gång då vi gjort vissa ändringar. Kakel- och klinkersättning med golvvärme, rörmokeri, elinstallation, installation av duschväggar, tvättmaskin, ny ventilation och uppsättning av interiör blev helt perfekt. Resultatet blev ett jättefint, välplanerat och funktionellt badrum. Vi är väldigt glada att vi valde Palma Bygg och rekommenderar dem varmt.
    fam Östergren Läs mer
  • 2019-12-23

PETER J skrev om Palma Bygg
    Efter genomförd totalrenovering (inkl el, målning och tapetsering) av vårt kök, kan vi bara säga att vi är mycket nöjda. Vi tycker att Palma har genomfört projektet på ett sätt som överträffat våra förväntningar. Snickaren var under genomförandet mån om att alla detaljer skulle bli till det bästa. Han kom hela tiden med förslag på hur resultatet kunde bli ännu bättre än vi ursprungligen tänkt oss, vilket vi är tacksamma för idag. Projektet genomfördes enligt överenskommen tidsplan. Läs mer
  • 2019-12-23

ANNE I skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för renovering av vårt badrum.Vi är mycket nöjda med allt från första kontakt med Mikael, projektledaren Sebastian samt vår hantverkare Zoran som gjort ett jättefint jobb. Om det uppstår något litet problem på vägen, löser Palma Bygg det utan krångel och är måna om sina kunder. Vi skulle definitivt anlita dem igen för framtida renoveringar. Läs mer
  • Per-Håkan W

2019-12-14

Per-Håkan W skrev om Palma Bygg
    Vi har gjort en helrenovering ute på landet, med bla nytt sovrum, helt nytt kök och större terrass. Renoveringen omfattade allt från finsnickerier och slipning av golv till elinstallationer och vvs. Bemötandet från Palma har varit fantastiskt från början till slut, alla vi har varit i kontakt med har varit vänliga, kunniga och noggranna.

Säljaren john har varit väldigt professionell och har löst alla frågor som har dykt upp. Projektledare Zjelko har snabbt svarat på frågor och kommit med nya lösningar under renoveringen. I Zjelkos värld löser sig allt och det gjorde det också! Ett exempel är att de lister vi ville ha inte fanns att köpa, då såg Zjelko till att tillverka dem istället. Hantverkare Miladin med kollega har gjort ett fantastiskt hantverk. Hans entusiasm, arbetsglädje och noggrannhet har varit en värdefull del i renoveringen.

Palma har uppfyllt alla våra förväntningar och hållit sig till avtalad offert och levererat inom överenskommen tid. De har också kunnat leverera extra beställningar på ett lika bra sätt. Vi kan varmt rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • Ingrid Helena H

2019-12-13

Ingrid Helena H skrev om Palma Bygg
    Man är alltid orolig när man ska välja i djungeln av byggföretag och det finns många skojare där ute. Därför är jag så glad att allting blev så tryggt och bra med Palma Bygg. De hjälpte mig med helrenovering av köket samt att sätta in duschväggar och nytt handfat med kommod i badrummet. De gjorde ett fantastiskt fint jobb, kom när de lovade och skötte allting mycket professionellt. Vid något tillfälle stötte vi på ett missförstånd men detta reddes ut snabbt som ögat och med ett extra bra resultat.
    Köket blev finare än jag någonsin kunde föreställa mig och jag rekommenderar varmt detta byggföretag. Läs mer
  • 2019-12-07

Carin U skrev om Palma Bygg
    Vi är mycket nöja med vårt badrum som renoverades från grunden. Vi blev väl bemötta från början till slut. Projektledare och hantverkare var lyhörda för våra önskemål, kommunicerade bra och uppdraget genomfördes med högsta kompetens, precision och idogt arbete. Våra förväntningar är uppfyllda och överträffade. Vi rekommenderar starkt Palma Bygg! //Carin & Janne Läs mer
  • 2019-12-02

LarsOlof S skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg (efter att ha läst alla omdömen här på Reco) för totalrenovering av vårt badrum. Utifrån våra erfarenheter – från första kontakten med säljare John och genom hela arbetet med Zeljko som arbetsledare – kan vi bara rekommendera Palma Bygg. Överenskomna mötestider och tidplan har hållits. Snyggt och rent när arbetet varit klart. Visst har smärre missförstånd uppstått, men de har alltid klarats upp snabbt och snyggt, oavsett vem eller vad som varit grunden för missförståndet. Läs mer
  • Kristoffer E

2019-11-29

Kristoffer E skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för en omfattande renovering av vårt nyköpta parhus. Vi fick en egen projektledare i form av Sebastian som hjälpte oss att förverkliga vår vision och lösa de problem som uppstod på vägen. Vi är mycket nöjda med både processen och slutresultatet. Det var några småsaker som behövde åtgärdas i efterhand men det var inte varit några problem. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-19

Daniel S skrev om Palma Bygg
    Dök aldrig upp på avtalad tid. Visade svalt intresse att göra ett nytt försök. Inget som bygger förtroende direkt. Utifrån den erfarenhet skulle jag inte anlita Palma Bygg. Läs mer
    2019-11-19 Palma Bygg svarar Daniel S
    Hej Daniel,

Tråkigt att höra om din upplevelse av oss, ett problem du tycks ha i flera relationer med olika bolag. Vår kontakt började med att du mailade oss och vi gav omedelbar respons om att vi ville träffas. Eftersom du inte ville uppge telefonnummer fick denna kontakt gå via mail. 2 veckor senare klagade du på att vi inte hört av oss och när vi visade upp vårt svarsmail så bad du om ursäkt. Möte bokades då men när vår säljare var på väg drabbades han av försening på E4-an. Eftersom du fortfarande inte lämnat något telefonnummer mailade vår säljare för att beklaga det uppkomna problemet. Du svarade med att sådant kan hända och att ni eventuellt skulle återkomma senare vilket du inte gjort. Vi har, med undantag för förseningen i samband med trafikolycka, svårt att se hur vår personal skulle ha kunnat agera annorlunda.

Mvh Palma Bygg
    2019-11-19 Daniel S svarar Palma Bygg
    Fast nu far ni med osanningar. Jag har visst svarat i mail efter detta. Det är NI som inte återkommit. Ska jag behöva jaga runt er? Och även om ni inte hade mitt nummer (vaddå "inte ville ge", ni har inte ens frågat efter mitt nr) så kunde ni ha dragit iväg ett mail. Ja, det är sånt som händer, men då kan man tycka att ni borde anstränga er lite extra för att återupprätta förtroendet. Oavsett är det knappast kul att ta ledigt från jobb och slänga bort en arbetsdag på hantverkare som inte dyker upp. Ni kanske borde planera era scheman bättre istället för att försöka skylla på kunden och smutskasta som ni försöker göra genom att peka på mina tidigare recensioner (vad försöker ni egentligen åstadkomma med det? Pinsamt!). Ert svar gav mig bara mindre förtroende för er! Fy vad lågt. Då vet man vad man har att vänta om problem uppstår. Tack, men nej tack.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-11-18

Per H skrev om Palma Bygg
    Vi har totalrenoverat vårt hus med hjälp av Palma Bygg, allt har fungerat perfekt från första mötet med John till slutbesiktning med Zeljko.
    Zeljko som var projektledare har en enorm yrkesstolthet med kunden i centrum, hans standardsvar på Sms är "det fixar vi" och det säger en hel del om Zeljkos positiva inställning.
    Vid besök på arbetsplatsen så har stämningen hos hantverkarna varit på topp och de verkar trivas att gå till jobbet och det brukar vara ett tecken på att man gör ett bra jobb.
    Med Palma bygg fick vi en väldigt smidig renovering utan problem och jag kan varmt rekommendera dem, har inte varit med om en så smidig renovering i Stockholms innan.
    Det fasta priset och tidsplanen som vi hade hölls och kvalitén på arbetet är topp!!! Läs mer
  • 2019-11-16

Pär T skrev om Palma Bygg
    Bra kvalitet på arbetet, klart när det var sagt. Utmärkt. Läs mer

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm