Palma Bygg

Palma Bygg

palmabygg.se
  • BadgeElevenYears

Välkommen till Palma Bygg! Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din...

434 omdömen om Palma Bygg

Sedan starten hos Reco 2014

Anna P
Skrev om Palma Bygg

Vi gjorde en helrenovering av vårt badrum och valde Palma Bygg efter en rekommendation från en vän. Från första till sista kontakten vi haft med dom har allt funkat perfekt. Vår projektledare Kalle var alltid tillgänglig för frågor, kom med förslag och var även väldigt behjälplig i vår kommunikation med bostadsrättsföreningen när diskussioner uppstod. Vi måste även berömma Larsa, en av hantverkarna. Vilken stjärna! Han gjorde ett verkligen ett toppenjobb, superduktig. Måste även berömma dom för att de alltid höll rent i...

Alma E
Skrev om Palma Bygg

Väldigt professionella och ger ett trevligt bemötande! Väl utfört arbete.

Anna-Klara L
Skrev om Palma Bygg

Trevligt och serviceminded bemötande av säljansvarig under offertprocessen. Väldigt bra stöd av projektledaren under ombyggnationens gång. Jag fick bra information och vi bollade olika lösningar på problem som uppstod under vägen. Både kök och badrum blev klara på fem veckor!

Mattias N
Skrev om Palma Bygg

Vi helrenoverade vårt badrum och när vi tog in offerter fick vi en bra känsla för Palma och den kontakt vi fick där. Vår projektledare Kalle var superproffsig och höll oss uppdaterade under hela projektet. Arbetet slutfördes inom den utsatta tiden och enligt det pris vi kommit överens om. Vi är jättenöjda.

Andreas P
Skrev om Palma Bygg

Vi anlitade Palma för renovering av badrum. De utförde ett fantastiskt arbete med omsorg och precision. Alltifrån tätskikt till slutprodukt var av högsta klass med ypperlig finish! Vi kan varmt rekommendera Palma!

Markus S
Skrev om Palma Bygg

Vi är väldigt nöjda med vårat nya badrum!

Martina J
Skrev om Palma Bygg

Höll tidplan, kommunikativa och ett bra resultat. Vi är nöjda med Palma Bygg!

Karl Hampus H
Skrev om Palma Bygg

Vi anlitade Palma våren 2022. Vi gjorde en rejäl renovering av nedervåning i huset samt drog om el. Arbetet innebar i korthet: * Riva befintligt golv samt tak i hall, arbetsrum, kök, vardagsrum samt tvättstuga. * Riva kök och tvättstuga, riva vägg mellan kök och vardagsrum. * Installera vattenburen golvvärme, samt installera vattenradiatorer på övervåning (Vi bytte alltså värmesystem). * Flytspackla nedervåning. * Lägga fiskbensparkett (stav för stav) i kök, vardagsrum och arbetsrum, * Förstora tvättstugan genom att...

Eva Carita E
Skrev om Palma Bygg

Fantastiskt bra! Noggrann och otroligt skicklig man som renoverade vårt badrum. Bra dialog med säljare och projektledare. Kan varmt rekommenderas.

Jerker Z
Skrev om Palma Bygg

Hantverkaren Janusz gjorde ett bra jobb med att bygga om fd pannrummet till badrum och tvättstuga. Han hade många egna idéer och förslag som gjorde rummet bättre och det blev snyggt och vi blev väldigt nöjda!

Sara M
Skrev om Palma Bygg

Letar du efter ett professionellt företag med fullservice, erfarenhet och god kommunikation så har du hittat rätt. Anlitade Palma för badrum, gäst wc samt ett mindre utrymme till tvättmaskiner. Vi hade Kalle som projektledare och han är snabb i kommunikationen, flexibel för att lösa de behov som uppstår och har fokus på kunden. Han är en tillgång. Vi hade problem med några väggfästen och en golvbrunn och det var inga problem att få hjälp att lösa. Jag upplever att Palma är måna om att göra sina jobb perfekt och det är en stor trygghet som kund eftersom badrum är en stor investering.

Anna Elisabeth K

Jag anlitade Palma för totalrenovering av vårt badrum i januari 2024 och har varit väldigt nöjd från start till ett klart badrum. Upplevde Palma med projektledare och hantverkare som väldigt professionella och snabba i sitt utförande. Projektet höll den uppsatta tidsplanen och vi fick flytta hem tidigare än förväntat. Jag hade Kalle S som projektledare som både var väldigt tillgänglig men också agerade väldigt flexibelt mot mina önskemål och som generöst har hjälpt oss efter projektets slut med det sista i badrummet pga...

Carl S
Skrev om Palma Bygg

Jag anlitade Palma för en badrumsrenovering och kan inte vara mer nöjd med resultatet. Trots att jag var utomlands under processen, hanterade de allt på ett exemplariskt sätt och gick verkligen den extra milen. De uppmärksammade till och med en läckande toalett vi fått levererad och fixade en ny åt oss utan problem. Bemötandet har varit fantastiskt från start till slut. Palma har visat sig vara ett företag av högsta klass, med omsorg om detaljer och kundnöjdhet. Rekommenderar dem starkt!

Adam K
Skrev om Palma Bygg

Ommålning och elarbete, allt bra utfört. De kommer med bra rekommendationer och hjälp efter ens önskemål, och anpassar sig snabbt efter ändrade förutsättningar. Har anlitat förut, kommer att anlita igen.

Hanna G
Skrev om Palma Bygg

Renovering av toalett. Bra bemötande och positivt att man har en projektledare som man har kontakt med. Pålitligt men dyrt.

Jasmine H
Skrev om Palma Bygg

Från första stund superproffsigt bemötande och hjälp att lösa problem på vägen. När projektet kommit igång har det gått snabbt och med kreativa lösningar på vägen. Vi skulle mer än gärna välja Palma Bygg igen. Renovering av etta Hornstull Jasmine och Felicia Herdell

Marie L
Skrev om Palma Bygg

Var ska jag börja! När man har gett er ett helt sovrum för att ni ska ha era grejer där , men dom är lite över allt! I köket hittade jag en väldigt dammigt föremål, och alla betångsäckar som också står i köket.... Och inte tala om min tvättmaskin som hamnade i mitt vardagsrum, vad händer om den läcker? Plasten som sattes upp i mellan kök och hall stog öppen när det milades, jag har byggdamm i min brödrost. Mitt nya handfatsskåp användes till avlastningaplats tills jag påpekade att det var varor för över 10000kr. OBS...

Lena Eva Margareta S

Vi är mycket nöjda med renoveringen av kök och hall. Bra första möte med säljaren och tydligt offert. Smidig kontakt med projektledaren och mycket duktiga hantverkare. Professionellt genomfört från början till slut. Ett plus till det nära samarbetet med Nepas Kök och att tidsplanen höll.

Rebecka S
Skrev om Palma Bygg

Strålande kommunikation och mycket förtroendeingivande projektledare.

Solange S
Skrev om Palma Bygg

Bra och proffesionellt från start. Vi är jättenöjda med hela processen från start till slut av renoveringen av vårat badrum. Nenad gjorde ett fantastiskt fint arbete och kommunikation med Kalle har fungerat jätte smidigt. Rekommenderar varmt!

Patrik T
Skrev om Palma Bygg

Snabb och bra första kontakt med säljaren från Palma Bygg. Bra dialog kring offerten och justeringar i den. Projektet började enligt överenskommen tidplan. Det har hela tiden varit framdrift och planering i arbetet. Jättebra dialog med projektledaren och bra konstruktiva lösningar. En superduktig hantverkare med känsla för kvalitet och detaljer i arbetet.

Karin Myriam Agnes A

Jag är mycket nöjd med Palma Bygg. De utförde ett högkvalitativt arbete med respekt för deadlines och med ett resultat som överträffade mina förväntningar. Kontakten med projektledaren och hans team var utmärkt och jag uppskattade deras artighet, professionalism och vänlighet. Jag kan bara varmt rekommendera dem!

Maria U
Skrev om Palma Bygg

Vi är mycket nöjda med Palma Bygg. Lätta att kommunicera med från början in i mål! Toppbetyg till hanterverkarna!

Fredrik Torsten R

Vi anlitade Palma för att bygga om vårt kök till ett snickarbyggt 20-tals kök. Lite dyrare än andra offerter men i slutändan så kan vi konstatera att Palma höll vad de lovade och kostnad blev ok och resultat superbra. Inga tvivelaktiga tillägg under processen och bra hantering av olika frågeställningar som uppkom. Duktiga och pålitliga hantverkare och de kom enligt det som sades (snickare, VVS, el osv). Städade och höll ordning under arbetet. Bra kvalitet och anpassade till behov under arbetets gång. Projektledare tillgänglig...

Lars W
Skrev om Palma Bygg

Nytt badrum. Palma Bygg är mycket pålitliga och arbetet blev professionellt utfört och helt enligt önskemål! Tidplanen höll. Rekommenderar Palma Bygg.

Andreas G
Skrev om Palma Bygg

Palma Bygg totalrenoverade ett befintligt våtutrymme med separat toalett, dusch och bastu åt oss under sensommaren/hösten 2023. Utöver det byggdes det förvaring och en tvättstuga i utrymmet. Vi hade initialt kontakt med Mikael som hjälpte oss vid flera tillfällen med tankar kring materialval och övergripande design på ett tryggt sätt. Han hade en behaglig "det löser vi"-attityd som är skön och lugnande i inledningen på ett stort projekt. Vår primära hantverkare under hela projektet var Janusz som var en klippa. Anlände...

Camilla R
Skrev om Palma Bygg

Vi anlitade Palma Bygg AB för ett badrumsprojekt om cirka 16 kvm och vi kan inte vara mer än nöjda! Tidsplanen höll även fast vi hade lite extra arbeten och samarbetet mellan de inblandade gick hur smidigt som helst. Lyhörda på vad vi som kund ville ha. Ett stort tack till projektledare Sebastian och Palmas fantastiska Martin som gjorde i princip allt med en precision som heter duga. Jag kommer att rekommendera företaget till alla i min krets om jag får frågan.

John Michael B
Skrev om Palma Bygg

Palma byggde nytt badrum, sovrum och hall av stor tvättstuga. Mycket bra bemötande från första säljträff till projektledare och även hantverkare. Väldigt professionella i alla lägen, bra råd och diskussioner om lösningar under hela projektet. Alltid lätta att få kontakt med, snabba att svara och enkla att prata med. Tydliga och ärliga med priser och extrakostnader, bra planering och klara under utsatt tid. Speciellt stort tack till Kalle och Voitek för superbra jobb!

Kalle
Skrev om Palma Bygg

Vi använde Palma för att flytta ett kök, renovera det gamla köket till ett sovrum, riva en vägg, måla samt slipa hela lägenhetens golv. Hantverkarna som utförde jobbet var proffsiga, lyhörda och gjorde ett bra jobb. De lyssnade alltid på våra önskemål och kom med egna förslag utifrån deras erfarenhet, vilket är värdefullt för en lekman. Projektledningen vad tyvärr undermålig. Vi renoverade under sommarmånaderna och projektledaren försvann på semester i ett par veckor. Då fick vi en temporär projektledare som inte...

Daniel U
Skrev om Palma Bygg

Palma bygg rekommenderas varmt för att de levererade ett fantastiskt resultat i tid, var enkla och flexibla i den dagliga kommunikationen och väldigt professionella. alla vi hade att göra med var kunniga och trevliga vilket gjorde att vår inblandning blev minimal vilket var anledningen till att vi valde total entreprenad. Vår huvudkontakt som var snickare och plattsättare Amir var extremt duktig och avslutade arbetet i förtid pga hårt jobb och en tydlig plan.

Gabriella W
Skrev om Palma Bygg

Vi fick hjälp med flytt av två väggar, nytt innertak, golvläggning och -slipning, nya kaklade badrum inkl. ny virkeskonstruktion under golvet, rejäla rörmokararbeten, elarbeten, måleri och tapetsering. Vår mycket kunnige och trevliga projektledare Kalle höll oss välinformerade från början till slut, gav oss tips och råd inför val av material och lösningar, löste allt som behövde lösas under arbetets gång och fanns alltid tillhands för frågor. Vi är mycket nöjda och kommer säkert anlita dem igen.

Mikael S
Skrev om Palma Bygg

En trygg leverantör med klar och tydlig leverans från första möte och offert till slutleverans av badrumsrenovering, installation av diskmaskin samt diverse el-jobb. Genomgående bra kommunikation i alla delar i projektet och alltid lätt att få tag på säljare och projektledare vi frågor och funderingar. Jag rekommenderar starkt Palma Bygg.

Klas Leo B
Skrev om Palma Bygg

Nöjd med allt! Bra pris, motsvarade förväntningarna! Rekommenderar.

Klas R
Skrev om Palma Bygg

Upplevelsen är tudelad. Vi är mitt i ett projekt så jag har inte sett det färdiga resultatet ännu. Därför kan jag mest bedöma de olika personernas bemötande och agerande. Säljaren John behöver påminnas för att göra det han lovar, men det är aldrig några problem. Projektledaren och hantverkarna verkar vara duktiga och veta vad de gör. Så förhoppningsvis blir resultatet också bra, men det återstår att se. Vi bygger ett nytt badrum i källaren.

Philip S
Skrev om Palma Bygg

Palma hjälpte oss flytta vårt kök och bygga om det gamla köket till ett barnrum. Vi är supernöjda med resultatet och hantverkarna lyckades verkligen bibehålla helhetskänslan av sekelskifte trots de nya detaljerna. Palma var även den billigaste leverantören vi bad om offert från och höll sig inom budget.

Linda Maria E
Skrev om Palma Bygg

Alltid snabba, punktliga och smidiga. Lätta att ha att göra med. Har renoverat 2 badrum i olika lägenheter som båda blev kanonbra! Jag är jättenöjd :)

Marie B
Skrev om Palma Bygg

Vi byggde om vårt badrum från grunden. Mikael hjälpte oss med sin kunskap, stilkänsla och engagemang att få till en bra lösning. Sebastian tog över och var en mycket närvarande projektledare som höll vad han lovade och löste de problem som alltid uppstår i ett gammalt hus på ett berömvärt och vänligt sätt. Ziggy som gjorde jobbet - ord räcker inte till - vilken noggrannhet, finish och känsla för detaljer - wow. Dessa tre var ett dreamteam. Kan inte annat än tryggt rekommendera dem. Marie

Jonatan Peter Daniel H

Supernöjd med Palma under hela processen från start till slut! Alla involverade har varit väldigt professionella med superbra uppföljning från projektledare. Vi använde Palma för renovering av ett badrum och resultatet blev över förväntan. Rekommenderar varmt att använda Palma på ditt projekt!

Yvonne M
Skrev om Palma Bygg

De har alla ett trevligt bemötande och projektet går sakta framåt då vi gör om vårat badrum, så de ligger i fas. De jobbar på bra och tar hand om allt skräp, själva bilandet för nytt avlopp gick som en dans och mina grannar har berömt dem för att det har inte "låtit" så mycket som de trodde. De är alla mycket trevliga och det betyder mycket. Resultatet blev jättebra och projektledare Kalle gav bra, praktiska råd där vår kunskap inte fanns. Vi är mycket nöjda med företaget och resultatet.

Karin K
Skrev om Palma Bygg

Palma rev vägg, satte in nytt ikea-kök och la nytt golv i vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med arbetet som blev klart inom estimerad tidsram. Trevligt bemötande från samtliga i personalen vi har haft kontakt med - säljare, projektledare och arbetare på plats. De som arbetat med renoveringen har varit proffsiga och erfarna. Kan verkligen rekommendera Palma!

Skrev om Palma Bygg

Jag fick hjälp med totalrenovering av en trerummare i ett tjugotalshus. Golv, tak, väggar, el, kök och badrum - rubbet. Hantverkarna var otroligt proffsiga, de renoverade med varsam hand och lyckades bevara lägenhetens atmosfär och detaljer trots det stora ingreppet. De tog hänsyn till grannar och satte upp tydliga lappar i trappen när bullriga moment skulle genomföras, ingen klagade. Trevliga var de också! Projektledaren Sebastian var rak och enkel att kommunicera med och de få saker som inte blev riktigt som jag tänkt...

Skrev om Palma Bygg

Vi tog hjälp av Palma med en badrumsrenovering hösten -23, och vi är väldigt nöjda med hela projektet och med resultatet. Det var ett ganska komplicerat projekt och vi fick bra, proffsig och trevlig hjälp genom hela processen och Palma gjorde ett kanonjobb! Projektledaren Sebastian är toppenbra och hjälpte oss ta kloka beslut för att vi skulle få det badrum vi ville ha. Hantverkaren Sladjan var väldigt duktig och även lätt att kommunicera med. Vi rekommenderar Palma Bygg varmt!

Skrev om Palma Bygg

Vi renoverade badrummet med Palma Bygg och dom var så hjälpsamma och proffsiga och kom med bra tips om hur vi får det bästa resultatet för just våra behov. Sebastian projektledaren var alltid tillgänglig och väldigt flexibel och hjälpsam och Wojtek plattsättaren var där från början till slut och fantastiskt duktig och professionell. Vi kunde inte varit nöjdare! Tack Palma Bygg!

Skrev om Palma Bygg

Palma byggde ett badrum i befintligt sovrum. Vi är mycket nöjda. Både med arbete och bemötande. Proffsigt från första till sista kontakt. Kan varmt rekommenderas.

John Z
Skrev om Palma Bygg

Vi anlitade Palma Bygg för renovering av vårt badrum. Det var trevlig att träffa säljaren John i början. Sen hade vi ett möte med projektledaren Kalle innan projektet började. Då fick vi mycket bra tips av honom. Under arbetsgång jobbade killarna mycket bra och höll tider som planerat. Hantverkaren Rafal och andra var mycket duktiga. Vi är jätte nöjda med resultatet. Snyggt jobbat! Vi varmt rekommenderar Palma Bygg och vill gärna anlita dem igen. John Z.

Brf 1
Skrev om Palma Bygg

Snabbt och effektivt utförande av rörbyte!

Anna Leticia J
Skrev om Palma Bygg

Ett bra första intryck av företaget och ett proffsigt utfört jobb. Fick bra idéer och förslag. Kontakten under renoveringsperioden var väldig bra

David A
Skrev om Palma Bygg

Vi anlitade Palma Bygg för att totalrenovera vårt badrum. Vi kom i kontakt med Palma efter en personlig rekommendation, där vi hörde att de utfört ett bra jobb. Under hela arbetet var Palma professionella, från första besöket och offertering till slutresultat och betalning. Kontakten under arbetet sköttes enkelt med hjälp av WhatsApp och telefonsamtal vid behov och vi upplevde att de alltid fanns tillgängliga vid frågor och funderingar. Hantverkarna som utförde arbetet var trevliga, respekterande och måna om att inte...

Christine L
Skrev om Palma Bygg

jag blev proffsigt och vänligt bemött och tillfrågad under arbetets gång. Jag har fått mitt uttjänta toa-dusch helrenoverat. Fuktspärr och kakel-golv, väggar. Golvvärme, flytt av vitvaror och dusch, rör och el och fläkt. Nischdörr.

Anders B
Skrev om Palma Bygg

Palma arbetade proffsigt, bra att de hade separata personer för sälj, projektledning och även för själva arbetet. Vi fick bra och kompentent bemötande på alla punkter. Hantverkarna var skickliga och vänliga. Ordning och reda, bra gjort.