Palma Bygg

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Palma Bygg!

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 179 kunder tycker om Palma Bygg

• 2019-10-05

JOHAN H skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för renovering av hela vår nedervåning samt montering av kök som vi köpt av systerbolaget Nepa. Mycket nöjda från offert till slutförande. Tydliga och responsiva under hela processen och de blev klara snabbare än beräknat och utan en massa extrafakturering och med mycket bra slutresultat. Det vi inte var nöjda med åtgärdades snabbt och utan diskussion. Mycket trevliga polacker som gjorde merparten av jobbet (kommer inte ihåg namn men de var väldigt service minded) och Sebastian som byggledare var alltid tillgänglig.

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-01

Ulrika Alexandra N skrev om Palma Bygg
    Utmärkt service.o leverans i tid. Palma har helrenoverat både kök o badrum.
    Är helnöjd Läs mer
  • 2019-09-10

Christel Lisa Marie A skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för flytt av kök (till vardagsrum) samt att göra ett sovrum av det gamla köket. Vi är mycket nöjda med Palma Bygg, tidsplan samt offert hölls enligt överenskommelse, och vår snickare Tomas var super! Hans känsla för detaljer har gjort att båda rummen blev mycket bättre än vi vågat hoppas på, slutresultatet blev verkligen över all förväntan! Efter inrådan från Palmas säljare så valde vi faktiskt även att köpa köket via deras partner Nepas Kök, något som vi verkligen inte ångrat i efterhand. Supersnyggt kök i exakt den kulören vi ville ha, och mycket smidigt då vi slapp att agera mellanhand utan Palma ordnade med allt i samrådan med Nepas. Allt som allt en supersmidig renovering! Jag kan verkligen rekommendera Palma Bygg. Läs mer
  • 2019-08-31

Bruno Stefan S skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för att totalrenovera vårt landställe på Torö. Bland annat byggde vi två badrum, lade nytt golv och totalrenoverade köket. Vi är mycket nöjda både med arbetet och den fina kontakt vi haft under hela processen. Palma bygg höll tiderna och om något problem dök upp kom de med kreativa lösningsförslag som de bollade med oss innan de frångick vår gemensamma planering. Vi kan verkligen rekommendera Palma bygg. /Kristin & Stefan Läs mer
  • 2019-07-30

Lamm L skrev om Palma Bygg
    Jag anlitade Palma Bygg för att renovera näst intill hela lägenheten. Det var min första renoveringen så var lite nervös. Men det kändes heltryggt, både med säljaren John som hjälpte till i planeringsfasen med bra feedback och även med Sebastian som var projektledare under själva renoveringen. Väldigt nöjd med slutresultat, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-29

Ida Michaela Christina S skrev om Palma Bygg
    Kan starkt rekommendera Palma Bygg!
    Superbra kommunikation mellan mig och projektledaren Sebastian. Han hjälpte mig att bolla idéer för att få till mitt drömbadrum och efter att vi skrivit papper gjorde byggarna klart mitt badrum på fyra veckor som det var sagt.

Inget krångel, inga missförstånd eller förseningar. Badrummet är inrett och jag vill nästintill sova där inne, SÅ fint!

Tack Palma Bygg för ert engagemang! Läs mer
  • Anna-Lena H

2019-07-22

Anna-Lena H skrev om Palma Bygg
    Under vår semester renoverade Palma Bygg både badrum och gästtoa. Det var ett omfattande arbete och vi var lite oroliga över att jobbet skulle utföras när vi var borta. Men vi blev helnöjda, både med själva jobbet, städningen och kontakterna under resans gång
    Även planeringen sköttes på ett föredömligt sätt, flera besök på plats och bra råd, som gällde både design och funktion.
    Palmas medarbetare var lättillgängliga, serviceinriktade, förtroendeingivande och trevliga att ha
    att göra med.
    Vi rekommenderar därför varmt detta företag till alla
    Anna-Lena och Claes Läs mer
  • 2019-06-20

CARINA J skrev om Palma Bygg
    Från första början stort engagemang och svar på våra frågor.

Renovering av badrum i Farsta
    Mycket trevligt bemötande och snabba återkopplingar.Och ett oerhört bra och proffsigt utfört jobb.
    TACK till er alla. Läs mer
  • 2019-06-10

KARL G skrev om Palma Bygg
    Använde Palma Bygg för att renovera mitt kök, de var kundvänliga, lösningsorienterade och höll sig efter tidsplanen. Kan inte annat säga än att jag är nöjd med deras arbete och kan rekommendera dem för köksrenoveringar. Läs mer
  • 2019-06-10

Susanne Elisabeth A skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg har gjort ett bra jobb med att renovera ett av mina badrum, jag kan verkligen rekommendera dem. De var professionella och effektiva, de höll projekttiden utan problem. Jag kommer att anlita dem igen när det är dags för mitt andra badrum. Läs mer
  • 2019-06-09

JOAKIM B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för vårt badrum och jag har aldrig varit med om mer professionella hantverkare och byggfirma. De var på plats alla arbetsdagar och var väldigt smidiga trots att vi bodde hemma under renoveringen. Höll tidplan och även det fasta priset. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-30

STEFAN S skrev om Palma Bygg
    Nytt Kök Kristineberg.
    Mycket nöjda med Palma byggs arbete i min lägenhet Lidnersgatan. De lade nytt golv, rev och byggde helt nytt kök, samt en vägg så vi fick ett sovrum .Deras snabba kommunikation,tips och idéer, bemötande var otroligt bra.
    Projektledaren Sebastian fick oss att känna oss trygga i byggets olika faser. Deras Snickare jobbade snabbt och med noggrannhet.
    Vi fick ett avstämnings möte med projektledaren där allt godkännes.
    De höll tidsramen samt kostnaden som avtalats.
    Alexandra/ Stefan Läs mer
  • VIKTOR F

2019-05-27

VIKTOR F skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för renovering av vårt kök. Rakt igenom högklassig kommunikation och genomförande. Bra kontakt med projektledaren som möjliggjorde smidiga lösningar på de problem som uppstod. Skickliga snickare med reservation för att jag själv inte kan så mycket om snickeri och inte heller tidigare har byggt om ett kök. Vi är alltigenom mycket nöjda. Lite dyrare byggfirma jämfört med många av de andra vi hämtade offerter från, men känslan i samarbetet och resultatet tycker jag gör det mer än värt. Läs mer
  • Maria Angelica B

2019-05-26

Maria Angelica B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för renoveringen av vårt kök samt hall. Palma, med Sebastian som projektledare, har varit oerhört serviceinriktade och professionella. Vi fick både före och under renoveringen värdefulla tips och idéer som lyfte slutresultatet. Under hela processen fanns Sebastian med hantverkare tillgängliga och svarade på våra frågor och funderingar. Vi är mer än nöjda både med genomförandet och slutresultatet.
    Kan varmt rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • 2019-05-24

LOUISE E skrev om Palma Bygg
    Palma bygg har precis avslutat en totalrenovering av mitt lilla badrum och det blev bättre än väntat. Jag är väldigt tacksam för all stöttning jag fått av Micke gällande utformning och materialval, då det var en oplanerad renovering och jag tidigare aldrig funderat på hur jag vill att det ska se ut. Zoran har gjort ett fantastiskt jobb och jag är glad att han var här hela tiden. Väldigt bekvämt med en projektledare till vem jag kunnat vända mig till oavsett fråga eller önskemål. Stort tack för det Zeljko!
    Jag kommer självklart vända mig till er nästa gång jag får för mig att renovera något. Läs mer
  • 2019-05-24

Gunnar L skrev om Palma Bygg
    Palma har denna vecka avslutat renoveringen av vårt badrum i Vasastaden. Första kontakten fick vi när John kom som Palmas representant på ett första besök. Vi hade besök av en handfull bolag men fick förtroende för Palma och valde dem efter noggrant övervägande. Något vi inte ångrat. Mest kontakt har vi haft med Sebastian. Det har varit så gott som varje dag under byggtiden. Han och alla på Palma har varit mycket serviceinriktade. Även när vi besökt deras butik/kontor har vi blivit väl bemötta. Under byggtiden har vi fått goda råd av Sebastian som också hjälpt oss med materialval och sett till att saker och ting varit på plats i rätt tid. Vi är som sagt mkt nöjda med resultatet och blir det fler renoveringar i närtid kommer vi säkert att anlita Palma igen. De får våra bästa rekommendationer.
    Irene och Gunnar Läs mer
  • 2019-05-23

Emma C skrev om Palma Bygg
    Palma renoverade ett badrum hos oss under februari och mars. Badrummet blev väldigt fint och vi är nöjda med slutresultatet. Däremot kändes det lite otryggt med många olika hantverkare, några som varken pratade svenska eller engelska- och dessutom försvann det alkohol ur våra skåp (som Palma dock ersatt) vilket känns absolut oacceptabelt. Hur som helst, nöjda med badrummet men kanske inte helt med arbetet i sin helhet! Läs mer
    2019-05-24 Palma Bygg svarar Emma C
    Hej Emma,

Det gläder oss att badrummet blev fint och att ni är nöjda med slutresultatet, det är alltid naturligtvis det allra viktigaste för framtiden.

Under arbetes gång blev vi tvungna att ersätta en hantverkare pga. personliga omständigheter och för att hålla utlovad tidsplan, vilket vi förstod var mycket viktigt för er.

När det gäller språket så håller jag inte riktigt med då killarna på plats talade både en del svenska och engelska på bra nivå. Sedan ska ju allt viktigt gå via mig som projektledare och jag känner att jag har funnits tillgänglig under hela processen.

Att det har försvunnit något i ert hem är naturligtvis helt oacceptabelt för oss och vi blev tagna på sängen då vi inte råkat ut för något liknande tidigare. Vi tagit till många olika åtgärder för att det inte ska hända igen och beklagar verkligen det inträffade.
    Bästa hälsningar
    Palma Totalentreprenad / Sebastian / Projektledare
  • 2019-05-21

HAMPUS N skrev om Palma Bygg
    Jättebra! Tog Palma till hjälp för att renovera vår tvättstuga. Kanonjobb av Zoran och övriga hantverkare som var här. Supersmidigt i kontakten med Sebastian. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Björn Martin Bernt W

2019-05-16

Björn Martin Bernt W skrev om Palma Bygg
    Vi fick hjälp att flytta badrum och bygga nytt sovrum och slutresultatet blev över förväntan. Processen var också väldigt smidig och Palma var både snabba och noggranna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sofia S

2019-04-19

Sofia S skrev om Palma Bygg
    Vänligt bemötande och snabb återkoppling. Väldigt nöjd med min badrumsrenovering som blev lyckad eftersom jag kunde få bra tips av projektledaren. Läs mer
  • MALIN K

2019-04-05

MALIN K skrev om Palma Bygg
    Vi har precis anlitat Palma för renovering av vårt badrum och kunde inte vara nöjdare. Palma har varit otroligt serviceinriktade, gett oss bra råd, varit flexibla och haft vår fullständiga tillit då vi var på annan ort under byggtiden. Vår projektledare Sebastian har hållit oss uppdaterade på det vi behövt veta och hjälpt oss om något behövt ordnas. Vi kan inget annat än varmt rekommendera Palma och kommer absolut att anlita igen för andra renoveringar. Läs mer
  • 2019-03-25

LISA HELENA M skrev om Palma Bygg
    Palma renoverade badrum och tvättstuga hos oss i december 2018, inkl stambyte. Väldigt professionellt bemötande och arbete samt noggrannhet med detaljer. Vi blev väldigt nöjda med resultatet och skulle gärna anlita Palma igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-03-11

Jonas Åkerstedt skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma bygg för att renovera vårt badrum och är jättenöjda med såväl slutresultat som genomförande.

Professionellt bemötande från början till slut. Rak och tydlig kommunikation genom projektledaren Sebastian och snyggt utfört hantverk av Janko. Vi är även nöjda med att den tidplan vi kom överens om faktiskt höll och även att Janko som utförde det mesta av det praktiska arbetet var väldigt ordningsam så det var faktiskt inte några problem att vara i lägenheten samtidigt.

Vi kommer att anlita Palma bygg igen och rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • 2019-03-01

Fatima Vidimlic skrev om Palma Bygg
    Palma bygg renoverade vårt badrum på cirka 3,5 kvadrat, varje kubikcentimeter blev underbar!

Vi blev kontaktade av John som var på besök vid två tillfällen och skickade över offerter då vi ändrade oss något från första besöket. Innan projektstart kontaktades vi av Zeljko, som vi kontaktat både via telefon, sms och mail nästan alla tider på dygnet när det varit någon som helst fundering från vårt håll. Detta är första gången vi renoverar och vi är överlyckliga med både resultatet och genomförandet! Efter projektstart hade vi en del direktkontakt med plattsättaren Sladan. Trots att vi hade råkat köpa lite för lite klinker till badrummet löstes problemet fort och enkelt av Palma. De höll tidsplanen och budgeten och fick oss att känna oss trygga. Vi anställer definitivt Palma bygg i framtiden om det blir fler renoveringar.

Tusen tack från Fatima och Hadis! Läs mer
  • 2019-02-26

Renée Eriksson skrev om Palma Bygg
    Totalrenoverade lägenheten med hjälp av proffsiga Palma Bygg. Snabb och bra kommunikation med Projektledaren Zeljko Raketic som alltid fanns tillgänglig och kom med bra lösningar. Mycket trevligt och proffsigt gäng på plats. Färdiga på tid och enligt offert. Vi är mer än nöjda med genomförandet och resultatet och kan varmt rekommendera Palma Bygg. Bästa gänget! TACK! Läs mer
  • 2019-02-26

Robin Dybeck skrev om Palma Bygg
    Trevligt bemötande och duktiga hantverkare. Väldigt nöjda helt enkelt! Läs mer
  • 2019-02-24

Lina B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma vid renovering av två badrum, kök, ytskikt i flertal rum samt för golvslipning, elarbeten och för att bygga in garderober. Kommunikation och planering fungerade smidigt, och projektledaren kom med egna lösningsförslag om det uppstod frågor under arbetets gång. Arbetet flöt på väldigt bra och enligt plan. Hantverkarna var duktiga och vi är väldigt nöjda med resultatet! Läs mer
  • 2019-02-18

Agneta M skrev om Palma Bygg
    Vi är en bostadsrättsförening som har anlitat Palma Bygg för renovering av vår tvättstuga.
    Renoveringen utfördes på ett mycket professionellt sätt. Samarbetsvilliga, höll tidsplanen utan problem och
    mycket trevlig personal. Vi kan varmt rekommendera Palma Bygg. Läs mer
  • 2019-02-15

Olof O skrev om Palma Bygg
    Palma helrenoverade vårt badrum och resultatet blev mycket bra. De lyssnade på vad vi ville ha, kom med förslag, var flexibla och bra k kommunikationen. Visst, de är inte de billigaste, men de pengarna får man valuta för då de kommer med förslag och initiativ som förbättrar utöver vad vi själva hade kommit på kring vattendragningen utanför badrum och till köket. Och all detta samtidigt som de höll tidsplanen på 4 veckor!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Borko K

2019-02-13

Borko K skrev om Palma Bygg
    Mycket bra bemötande.
    Trevlig, kompetent och serviceinriktad personal, tidsbokning och utförande.
    Mycket nöjda med dem, funkar alltid! Läs mer
  • 2019-01-30

Leif J skrev om Palma Bygg
    Palmabygg anlitades för renovering av badrum samt byta golv i tvättstuga. Arbetet utfördes på ett bra och proffsigt sätt med kunnig och trevlig personal. Kontakten med Palma har varit smärtfri och jag kan rekommendera Palmabygg å det varmaste. Läs mer
  • 2019-01-24

Marcus S skrev om Palma Bygg
    Vi ville göra om vår 2,5:a till en fyra genom att flytta köket till vår möblerbara hall och dela av vardagsrummet med en vägg. Vårt badrum behövde en rejäl uppfräschning och vi ville ha alla rum tapetserade/ommålade.
    När vi tagit in offerter och träffat representanter från några olika byggfirmor föll vårt val på Palma och det har vi inte haft anledning att ångra.

Mikael lyssnade på oss och besvarade alla våra frågor. Av honom fick vi en hel del råd och tips som vi satte stort värde på. Zeljko kom och gick igenom allt väldigt noggrant inför byggstarten. Med honom hade vi sedan fortlöpande kontakt under byggtiden. Han var lätt att nå och svarade snabbt på våra frågor och funderingar. Nenad gjorde ett lysande jobb i vår lägenhet. Han snickrade bland annat ihop en otroligt fin dörrkarm som vi blev väldigt nöjda med. Palma löste smidigt de problem som uppstod längs vägen och vi kände oss hela tiden trygga med dem.

Vi har fått ett helt nytt hem med ett rymligt kök, ett lyxigt badrum, vackra slipade golv och framför allt: Nu har barnen varsitt rum och vi ett riktigt sovrum. Vi är alla väldigt glada för vår fantastiskt fina lägenhet och rekommenderar Palma varmt till alla som behöver låta renovera sina hem! Läs mer
  • 2019-01-23

Björn N skrev om Palma Bygg
    Det var en speciell upplevelse att arbeta med Palmas team. Från den första kontakten till ett nytt fungerande kök fungerade allt jättefint. Snabb och kunnig personal och dessutom väldigt trevliga människor. Det kanske mest imponerande var kreativiteten och arbetets kvalitet på detaljnivå. Några riktigt fiffiga lösningar, som blev mycket bättre än de planerade. Likaså flexibiliteten, när det uppstod problem så fixades allt direkt. Vi njuter av köket. Läs mer
  • 2019-01-22

Evy V skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma Bygg för renovering/ombyggnad av källarutrymme till badrum, tvättstuga och sovrum. Allt fungerade perfekt från offert till slutförande. Bra dialog och proffsiga hantverkare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Karin F

2019-01-20

Karin F skrev om Palma Bygg
    Personliga, punktliga, perfekta. Anpassade sig hela tiden efter personliga önskemål och kom med förslag. Flexibla både i utförande och tidsanpassning. Komplett portfölj med tjänster för totalrenovering av lägenhet. Ingenting är ett problem. Finns alltid en lösning.
    Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-01-18

Mia W skrev om Palma Bygg
    Palma bygg totalrenoverade vår övervåning, som består av tre sovrum, hall och badrum.
    Vi är väldigt nöjda med deras jobb.
    De höll tidsplanen till punkt och pricka, de hade ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande, både projektledare och killarna som var och jobbade i huset, och de var väldigt kunniga och duktiga.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-17

Klas Å skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg var föexibla och lyhörda för våra önskemål samt pålitliga och välorganiserade. Dom höll tidplan och budget. Bra arbetsledning och bra utfört hantverk. Läs mer
  • Philip R

2019-01-17

Philip R skrev om Palma Bygg
    Snabba, flexibla och prisvärda. Läs mer
  • 2019-01-16

Edmund B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för renovering av badrum och byggande av bastu i slutet av november.
    Sebastian som PL och Tomas har varit väldigt bra och flexibla att ha att göra med. Då jobbet krävde omfattande bilning och flytt av avlopp/rör behövde vi komma in i grannens lägenhet under vilket löstes på ett bra sätt.
    Jag måste säga att slutresultatet är (mycket) över förväntan och jag skulle utan tvekan anlita Palma igen.
    Likaså John som var involverad i säljfasen har varit mycket tillmötesgående och det man lovade levererade man på (kostnad, tid, faktura, kvalitet). "Restlistan" av div fix som alltid uppstår vid div projekt fixades snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-01-14

Verifierad kundrelation
    Majid A skrev om Palma Bygg
    Mycket oerfarna hantverkare. 3 år har gått sedan renovering av vår lgh och vill gärna göra om alltet. Mår dåligt av att se så många fel de har begått i så många punkter.
    Installerade/monterade även ett Ikea-kök hos oss. Ingen känsla alls för detaljkvalitet där heller.
    Ska aldrig anlita de igen. Läs mer
    2019-01-16 Palma Bygg svarar Majid A
    Hej Majid,

Vi beklagar verkligen den upplevelse som du gett uttryck för och lever med efter så lång tid. Vår ambition är tydligt uttryckt i vår affärsbeskrivning och det är att ha 100%-ig kundnöjdhet.
    Om du trots allt vill att vi gör vårt bästa att korrigera upplevda misstag är du välkommen att kontakta oss. Annars kan vi tyvärr inte göra mer än be om ursäkt för det inträffade och utlova till framtida kunder att detta inte ska upprepas. Med vänlig hälsning, Palma bygg
  • Jonas d

2019-01-13

Jonas d skrev om Palma Bygg
    Bor i radhus och anlitade Palma för totalrenovering av våra två badrum med strålande resultat. Det flöt på utan problem från början till slut. Vi var utomlands under arbetets gång och kunde följa arbetet genom löpande uppdateringar från deras projektledare Sebastian. Vid minsta frågetecken hörde Sebastian av sig där vi tillsammans resonerade oss fram till den bästa lösningen. Kan starkt rekommendera Palma, skulle inte tveka att anlita dem igen. Läs mer
  • 2019-01-06

Mariann D skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för totalrenovering av badrum och tvättstuga. De gjorde ett fantastiskt bra jobb. Rekommenderas varmt. Lätta att ha att göra med, lyssnar, diskuterar och utför. Läs mer
  • 2019-01-02

Oskar A skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för att renovera vårat badrum. De höll tidsplanen och de små missförstånden som uppstod löste de på ett mycket bra sätt. De var både engagerade och proaktiva. De lyssnade på våra önskemål och vi är väldigt nöjda både med hur arbetet utfördes och framförallt slutresultatet. Läs mer
  • Andreas M

2018-12-19

Andreas M skrev om Palma Bygg
    Jag är supernöjd med vårt kök. Det fanns några hickups under projektet som Palma löste mycket professionellt. Vi är supernöjd med vårt kök som blev mycket snyggt. Alla på palma är väldigt måna om resultatet vilket märks på jobbet både under och det faktum att man inte vill lämna några lösa ändar. Läs mer
  • 2018-12-15

Martin L skrev om Palma Bygg
    Vilka proffs! Det arbete ni har gjort med badrummet, hallen och alla innerdörrar är helt enkelt exemplariskt. Ni är ett modernt byggföretag som verkligen har allt. Kunskap, kundfokus, tillgängliga, pålitliga och framförallt förbaskat trevliga!
    Allt ifrån offert till färdigt resultat är vi extremt nöjd med. Tack hela gänget! Sen har vi vår hantverkare Artur som förtjänar en extra ⭐️
    Ett fullblodsproffs som alltid var på tå. Enormt ödmjuk, noggrann och tålmodig. Artur ska ni vara stolta över.
    God jul!
    // Martin Läs mer
  • 2018-12-06

Therese B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma bygg till vår badrumsrenovering. Deras offert var tydlig och vi fick ett seriöst intryck. Säljaren Sebastian var mycket lätt att kommunicera med och alltid tillgänglig för att svara på frågor. Han lät oss följa med i processen genom foton då vi inte var hemma när renoveringen pågick. När problem uppstod tog han kontakt med oss och löste det smidigt åt oss. Vi är jättenöjda med både slutresultatet och servicen och skulle gärna anlita Palma igen i framtiden. // Therese och David Läs mer
  • 2018-11-29

Siiri L skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för badrumsrenovering. Vi är jättenöjda med resultatet och hur projektet utfördes: kommuniceringen funkade fint och ett antal knepiga utmaningar ang. badrummets storlek och tidigare renoveringar blev lösta smidigt. Som ett plus var att hantverkaren var supertrevlig!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-15

Camilla N skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma för badrum- och tvättstugerenovering. Vi är supernöjda med allt från offert till resultat. Palma utförde ett mycket fint arbete inom utsatt tid och gjorde det lilla extra som man uppskattar som kund. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-14

Per skrev om Palma Bygg
    Renovering av mindre lägenhetskök. Något missförstånd i planeringsstadiet men i övrigt såväl trevligt som professionellt bemötande. Lätta att nå, snabb återkoppling samt inte minst ett väldigt bra resultat! Uppskattade verkligen att man satte upp en lapp i trappuppgången för att informera grannarna samt att man höll det förvånansvärt rent under pågående entreprenad. Sist men inte minst blev man klara före utsatt tid, plus i kanten på det! Läs mer
  • 2018-11-04

Jon M skrev om Palma Bygg
    Vår renovering bestod av rivning av kök, golv, vägg och innertak.
    Efterföljande nya väggar, nytt innertak, total ommålning (tak o väggar), golvläggning och viss slipning samt montering av nytt kök. Vi är nöjda genom hela processen. Rekommenderar Palma med högsta betyg. Läs mer

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm