Palma Bygg

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Palma Bygg!

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.

Läs vad 130 kunder tycker om Palma Bygg

• Jon M skrev om Palma Bygg
    Vår renovering bestod av rivning av kök, golv, vägg och innertak.
    Efterföljande nya väggar, nytt innertak, total ommålning (tak o väggar), golvläggning och viss slipning samt montering av nytt kök. Vi är nöjda genom hela processen. Rekommenderar Palma med högsta betyg. Läs mer
  • Kerstin A skrev om Palma Bygg
    Min beställning bestod av att riva ut 55 kvm golv (parkett och klinker), lägga ny parkett samt riva och installera nytt kök. Allt gick helt enligt plan, bra kommunikation, duktiga killar och jag är jättenöjd med resultatet :-) Läs mer
  • Carolina T skrev om Palma Bygg
    Vi är väldigt nöjda med alltifrån kontakten både före och under arbetets gång, arbetets utförande samt resultatet.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Filip N skrev om Palma Bygg
    Klockrent från början till slut.

Mvh Filip n Läs mer
  • Sandra Z skrev om Palma Bygg
    Vi beställde en total renovering av vår lägenhet i samband med att vi köpte den, här ingick både utbyggnad av badrum och flytt av kök.

Hela processen från offert och utformande av uppdrag till arbetet på plats och besiktning har varit mycket professionellt. Vi har under byggprocessen haft en oförstående styrelse i vår brf och Palma har ständigt ställt sig till förfogande, svarat på frågor, tagit möten med styrelsen och samtalat med tekniska konsulter.

Arbetet utfördes rent och snyggt med minimala förseningar vilka utifrån omständigheterna måste bedömas som skäliga, hela tiden med hög servicegrad från Palma. Vidare när arbetet var klart och sista fakturan betald har Palma utan minsta krångel kommit tillbaka och korrigerat lite små fel som upptäckts.

På grund av vår styrelse valde vi att efter avslutat arbete ta in en extern besättningsman som nitiskt gick igenom utfört arbete med enbart minimala detaljer att påpeka som att det på en plats fanns lite färg på parketten. Detta har Palma självfallet tagit på sig att åtgärda utan att vi behövt be dem om detta.

Vi har renoverat många lägenheter genom åren, detta är den första rekommendation vi skriver. Palma är bra, vi rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Magnus U skrev om Palma Bygg
    Jag och min sambo anlitade Palma Bygg för en totalrenovering av en 2-rumslägenhet (exkl badrum).
    Arbetet innefattade: byggande av kök i tidigare sovrum, samt anslutning till badrumsstam, målning av tak, väggar och snickerier, slipning av golv, eldragining, byggande av nya väggar. Bänkskiva till kök köptes av Nepas, som gav ett bra pris och var enkla att samarbeta med.

Vi fick ett bra pris för hela arbetet. Sebastian var duktig på att snabbt förstå vad vi ville ha. Projektledaren Zeljko var flexibel och lösningsorienterad. Sms funkade som bästa kommunikationsväg. Killarna som jobbade var supertrevliga och peppade samt stolta över sitt jobb - vilket var mycket roligt att se!

Vi är mycket nöjda med resultatet och rekommenderar varmt Palma Bygg! Läs mer
  • Malin T
    Malin T skrev om Palma Bygg
    Vi totalrenoverade ett duschrum/ toalett på ca tre kvm. Verkligen nöjda med hela processen, från offert till färdigt resultat. Allt skedde inom avtalad tid och avtalat fast pris och de problem som dök upp (som alltid i gamla hus) löstes väldigt smidigt. Vår plattsättare var både trevlig, noggrann och kompetent och gjorde ett jättebra jobb både med själva arbetet samt att hålla ordning omkring sig medan det pågick. Vi är supernöjda! Tack!! Läs mer
  • THOMAS P skrev om Palma Bygg
    Har anlitad Palma bygg vid ett flertal tillfällen. Började med badrumsrenovering som innehöll en bra offert som höll tidsplanen, projektledare Zeiljko , lyhörd och flexibel. Sladjan gjorde ett jättejobb och Sebastian kom med bra inputs. Efter det anlitade jag Palmabygg för totalrenovering av köket valde ett kök från Nepas, återigen lyhörda, flexibla samt kom med bra egna idéer som vi är fantastikt nöjda med. Senaste projektet är altanbygge samt el och vattendragningar som har fungerat smärtfritt. Oerhört imponerad av tillgängligheten samt förmågan att hålla tidsplan och att komma med bra inputs. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Hans V skrev om Palma Bygg
    Vill tacka för ett jätte fint jobb med vårat badrum. Särskilt tack till Janko som gjorde det mesta av jobbet. Han har gjort ett super jobb. Sebastian som va projledare var lyhörd och har gjort ett bra jobb. Kan absolut tänka mig anlita palma bygg igen. Läs mer
  • Pawel R skrev om Palma Bygg
    Vår badrumsrenovering har varit en genomgående positiv upplevelse. Från första kontakt med Sebastian som presenterade offerten, via kontinuerlig kontakt med projektledare Zeljko, till den dagliga kontakten med hantverkaren Janusz har vi varit nöjda. Kommunikationen med både projektledare och hantverkare har varit god under alla stadier av renoveringen. Vi renoverade vårt badrum i art deco stil med bla viktorianskt klinker och tvättschakt ner till källaren. Janusz är en utomordentligt noggrann hantverkare med öga för det estetiska och klarade galant utmaningen med vårt inte helt konventionella badrum. Vi kan varmt rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Palma Bygg
    Totalrenovering av badrum med byte/ombyggnation av ventilation och avlopp. Proffessionella, bra kommunikation, flexibilitet att hantera oförutsedda problem. Väldigt bra att ha att göra med från start till mål. Läs mer
  • Louise O skrev om Palma Bygg
    Renoverade köket, byggde upp en vägg och slipade och la nya golv ( fiskbensparkett).
    Jag är jättenöjd med resultatet!
    Palma Bygg smidiga och enkla att ha att göra med, lyhörda och höll tidsplan.

Rekommenderar Palma Bygg varmt! Läs mer
  • EVA ANNIKA J skrev om Palma Bygg
    Vi valde att anlita Palma Bygg för vår totalrenovering av kök och badrum med förändring av planlösning och vägen dit var väldigt smidig med bra kommunikation, tidsplan och med ett fantastiskt resultat så vi är supernöjda.
    Framförallt var det Mikael som vi hade mest kontakt med och som gav ett mycket professionellt och varmt intryck samt hade en riktig ”fixarkänsla” och det kändes helt rätt i magen, vilket visade sig stämma till 100%
    Stort engagemang med bollande av idéer fram och tillbaka!
    Vi kan varmt rekommendera dem och kommer så att göra till alla våra vänner och bekanta.
    /Filip & Annika Läs mer
  • Marie Therese B skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg renoverade badrummet i vårt hus. Vi är toppennöjda! De var flexibla när vi ville göra vissa delar själva och dra av kostnaden för det. De var även på hugget och snabba på att svara. Och resultatet blev i det närmaste perfekt! Läs mer
  • Eva C
    Eva C skrev om Palma Bygg
    Jag köpte rivning och installation av ett helt nytt kök, installation av vitvaror och nya klinkergolv! Därtill bredspackling och målning av väggar runt matplats i anslutning till köket! Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fått under hela processen! Sebastian som jag mest haft kontakt med har alltid svarat på mina frågor och varit allmänt tillgänglig! Arbetet utfördes på utsatt tid och eftersom jag befann mig på annan ort under denna tid fick jag hela tiden info och bilder som beskrev hur arbetet fortgick! Mycket proffsig och trevlig personal rakt av! Jag kan verkligen rekommendera Palma Bygg! /Eva Cederholm Cars Läs mer
  • Bobbo H skrev om Palma Bygg
    Palma bygg gjorde en totalrenovering av vårat kök som blev ett nytt från Nepas.

Allt fungerade och tidsplanen höll dock med några små missöden som vi påtalde och då åtgärdades det av Palma bygg utan problem. Trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Sofia S skrev om Palma Bygg
    Duktiga och noggranna, man känner sig trygg och säker på att slutresultatet kommer att bli bra. Läs mer
  • Tori G skrev om Palma Bygg
    Renovering av tvättstuga. Professionell projektledning och skickliga serviceinriktade hantverkare. Resultatet överträffade alla våra förväntningar Läs mer
  • Carsten E
    Carsten E skrev om Palma Bygg
    Total badrumsrenovering.
    Från start till slut fick vi ett professionellt bemötande med stort engagemang för att vi skulle få det vi ville ha.
    Vi ville ha ett enkelt, estetiskt och funktionellt badrum - och det fick vi.
    Vi är mycket nöjda med både byggprocess och resultat. Arbetet utfördes med noggrannhet och hantverkarna var noga med att hålla ordning under själva renoveringen - vilket gjorde att det blev så bra som det går under en omfattande renovering. Läs mer
  • Paula L skrev om Palma Bygg
    Allt flöt på enligt plan. Väl utfört jobb. Bra att ha att göra med. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Palma Bygg
    Total renovering badrum. Inkl bastu med glas vägg.

Vi kan rekommendera detta företag.
    Ärliga, snabba, inget fusk. Palma bygg levde upp till våra förväntningar vad gäller pris och kunnighet. Snabba svar vid förfrågningar om arbetsgången. Om vi hade några frågor. Fick många bra tips.
    Som var värdefulla för helheten.

Vi har inga anmärkningar eller klagomål på varken arbetare eller chefer. Om vi ska göra ytterligare renoveringen blir det så klart Palma bygg vi kommer vända oss till. Läs mer
  • Alf S skrev om Palma Bygg
    Renovering/ombyggnad av tvättstuga
    Bra bemött. Ibland något sämre p g a språksvårigheter
    Bra förväntningar eftersom jag sett jobb de gjort hos min dotter
    Bra och kunniga på våtutrymmen. Läs mer
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma på kort varsel. Fullständig badrumsrenovering med fuktavlägsning. Allt löpte på som planerat och offerten efterlevdes. Vi är extremt nöjda med kvaliten på arbetet och besiktningen intygade ett bra hantverk. Vi kommer garanterat fråga Palma igen. Läs mer
  • Elsa D skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för att ändra planlösningen i vår lägenhet och bygga ett nytt kök. Säljare Micke, projektledare Zeljko och övriga hantverkare gjorde ett mycket bra jobb på kort tid! De är flexibla, noggranna och lösningsorienterade och vi är otroligt nöjda med hela processen från planering till slutförande. Allt arbetet hölls inom ramen för både offerten och tidsplanen. Vid framtida renoveringar kommer det vara självklart att anlita dem igen. Läs mer
  • Dimitris A
    Dimitris A skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för totalrenovering av vår lägenhet. Ytskikt, golv, kök, badrum, el mm. I alla avseenden har Palma varit utomordentliga. Från första bemötandet till det sista finliret har det varit ett fantastiskt samarbete. Jättebra projektledning och stort engagemang av Zeljko. Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Niklas N skrev om Palma Bygg
    Vi har anlitat Palma Bygg för en ombyggnation av en tvättstuga och en mindre "man cave" :-). Det var ingen plättlätt renovering, men Palma Bygg och dess projektledare Zeljko har skött allt på ett snyggt sätt och med ett mkt bra slutresultat. Varmaste rekommendationer för liknande jobb. Läs mer
  • Johnny C
    Johnny C skrev om Palma Bygg
    Jag har anlitat Palmabygg flertalet gånger, då jag har flyttat ett par gånger. Alltid ett proffsigt jobb.
    Denna gång hjälpte Palmabygg mig med att renovera nytt kök och badrum.
    Det var inga problem med att designa själv och köpa in material och vitvaror, Palmabygg skötte allt därefter. Dom kom även med input till själva design och utförandet vilket var uppskattat.
    Dom höll sig inom tidsramen som utlovat och gör alltid det "lilla extra", som tex. hjälpa till att hänga upp en stor tung tavla, verkligen uppskattat.
    Badrum och kök blev fantastiskt bra och jag kommer absolut anlita dom igen vid nästa flytt! :-) Läs mer
  • Erik H skrev om Palma Bygg
    Har använt Palma Bygg för att renovera både badrum och tvättstuga. Just nu gör dom om vårt andra badrum.Vi är mycket nöjda. Hög kvalitet på allt arbete, inget slarv och dessutom noggranna med städning efteråt. projektledaren Zeljko är jättetrevlig och professionell. Han är lätt att få tag på och håller alltid vad han lovar. Har anlitat flera byggföretag tidigare och Palma är helt klart bäst.
    Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Palma Bygg
    Från säljare till hantverkare så var alla proffsiga! Tydliga med vad som gällde, både från deras sida som företag och vår som kund.
    Vi gjorde om ett pannrum till duschrum! Det var aldrig några problem att göra småändringar under tiden! Var inte ”rätt” hantverkare på plats så hänvisades man till Zeljko som höll ihop allt!
    Mycket nöjda och kan rekommendera Palma bygg! Läs mer
  • Linnea och Mikael S skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade först Palma Bygg för att renovera badrummet. Sebastian hade en jättebra idé hur vi skulle kunna yteffektivisera badrummet och resultatet blev otroligt bra! Både Sebastian och Zeljko fanns alltid tillgängliga vid frågor. Vi var så nöjda med Palma Bygg att när det var dags för nästa renoveringen (rivning av vägg och lightrenovering av kök) fanns det inga tvivel om att anlita dem igen. Även denna renoveringen blev bättre än vad vi hade sett framför oss och vi är supernöjda med allting. Rekommenderar Palma Bygg om ni vill ha renovering till bra pris, snabbt utförande, bra kommunikation, samt trevliga hantverkare! Läs mer
  • Robert S skrev om Palma Bygg
    Jag är en kräsen kund med goda kunskaper inom bygg. Jag gick på vänners referenser när vårt badrum från 1979 skulle totalrenoveras och kontaktade Palma. Deras bemötande och professionalitet är genomgående mycket gott. Även priset var verkligen konkurrenskraftigt. Vi är mycket nöjda. Tack Mikael, Zeljko och Vladde! Läs mer
  • Carl Michael O
    Carl Michael O skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma för en rörig kök och lägenhetsrenovering.
    Mycket grejer skulle göras, en gammal lägenhet med underliga detaljer.
    Jag fick en enorm hjälp genom planeringen och genomförandet, orolig som man är ringde jag ofta och sent om smådetaljer, men blev alltid proffsigt bemött.
    Jag blev tvungen att snabba på inflytt, så grabbarna körde på och jag kunde flytta in när jag behövde.
    Smågrejer jag inte tänkt på eller märkt först efter att vi besiktat åtgärdades på stört. Inte ens min BRF hade något problem, trots att bygget pågick under längre tid.

5/5 möjliga, det enda besväret är att jag inte anlitade dem när jag gjorde badrummet tidigare... Läs mer
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Palma Bygg
    Vi är otroligt nöjda med Palma som hade totalentreprenaden på renoveringen av vår lägenhet. Kök, badrum och alla ytskikt renoverades. Jag har anlitat flera företag för renoveringar tidigare och denna gång var den klart smärtfriaste renoveringen trots sin omfattning.

Självklart är det en hel del val som måste göras och under projektet dyker det alltid upp något problem men allt löstes snabbt och smidigt av Palma med Zeljko i spetsen.

Vi köpte även vårt kök av Nepas och är jättenöjda med resultatet och all hjälp vi fått från Christoffer.

Både Palma och Nepas ger vi våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Tony M
    Tony M skrev om Palma Bygg
    Mycket nöjda med vårt badrum. Redan från det att de täckte golv, väggar, trappa, m.m. så kändes det seriöst, mycket noga utfört. Palma rev ut allt gammalt, väggar, tak, badkar och körde bort det. Zeljko var lätt att få tag i under hela arbetstiden och var mycket tillmötesgående vid frågor och diskussioner. Deras rekommendationer efter våra ritningar blev bättre än våra ursprungsideer. Inte vid något tillfälle blev det diskussion om vad som ingick eller inte utan det blev mer fixat än vad vi egentligen hade tänkt oss, t.ex. blev en vägg som vi tänkt göra senare själva spacklad och målad. En mindre vattenläcka uppstod, men efter ett telsamtal så kom de med byggfläkt på lördag morgon och löste det bra.
    Tidplanen stämde perfekt, snyggt städat efteråt. Som sagt supernöjda. Läs mer
  • Sofie T skrev om Palma Bygg
    Köksrenovering, golvslipning, byte av innertak, ytskikt ca 80kvm
    De gjorde ett bra jobb, följde tidsplan och offererat pris. Åtgärdade de småsaker som behövdes snabbt.
    Har haft en bra dialog med dem från första dagen.
    Vi skulle anlita dem igen! Läs mer
  • Helena R
    Helena R skrev om Palma Bygg
    Badrumsrenovering nov 2017. Jättenöjd! Riktigt fint resultat. Proffsiga, trevliga och lättillgängliga på sms, tele och email. Jag anlitade en del-och slutbesiktning av arbetet (utförd av utomstående besiktningsfirma) - Zeljko och hans killars jobb hamnade i top 5%-klassen; utmärkt betyg! Läs mer
  • Petra H skrev om Palma Bygg
    Det blev inte bara en badrumsrenovering utan ombyggnad av kök också. Jag är supernöjd med allt från början till slut. Mycket proffsigt företag, alltid snabb återkoppling och tillgängliga. Kan också starkt rekommendera kök från Nepas. Nu har jag ett fantastiskt kök och badrum, tack alla från Palma och Nepas :-) Läs mer
  • Per L skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg har renoverat båda våra badrum.
    Renoveringen har dom gjort efter gällande byggnormer. Resultatet, ja över förväntan.
    Trots mindre missöden som dom löst utan problem. Rekommenderar Palma Bygg som håller vad dom säger och gör ett snyggt jobb.
    Kommer anlita dom för framtida byggprojekt. Läs mer
  • Nina B skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg har renoverat vår gästtoalett, satt in nya innertak, målat väggar och snicker, monterat spots i tak samt bytt ut all gammal el. Vi hade inga tidigare erfarenheter av Palma Bygg utan gick endast på rekommendationer på nätet. Alla positiva rekommendationer visade sig stämma. De var oerhört smidiga att ha att göra med, vi hade en bra dialog under renoveringen, och de blev klara inom utsatt tid (trots att jag beställde extraarbeten). Jag kan verkligen rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • Petra L
    Petra L skrev om Palma Bygg
    Vi har totalrenoverat vårat badrum och även lilla toaletten lite senare med hjälpen av Palma Bygg och vi är väldigt nöjda! Allt gick väldigt fort (dem var klara med badrummet efter 2 veckor, istället för 4 veckor som var utlovad samt efter 10 dagar med lilla toan istället för 3 veckor) och fint! Projektledaren är lätt tillgänglig och pratar svenska, arbetet utfördes professionellt och för ett rimligt pris. Varmt rekommenderas! Läs mer
  • Pär G
    Pär G skrev om Palma Bygg
    Innan arbetet påbörjades hade jag tagit fram utförliga ritningar. Slutprodukten blev nästan bättre än vad jag tänkt. Arbetet med köket gick fort utan att det påverkade kvaliten. Kan verkligen rekomendera Palma Bygg. Läs mer
  • Caroline A skrev om Palma Bygg
    Jag är väldigt nöjd med Palma bygg som har gjort om hela vår källare, från råkällare till groventré och hall med tvättstuga, badrum och gästrum.

Palma hade en prisvärd offert, säljaren Micke som gjorde offerten var ett bra bollplank och väldigt lätt att ha att göra med.

VD och ägare Zeljko var vår projektledare under projektets gång och han är mycket välorganiserad och lätt att ha att göra med. Palma höll både tidplaner och sina fasta priser. När vi ville lägga till jobb så fick jag ett mail med ett pris som jag fick godkänna och som hölls, så det var väldigt strukturerat och innebar att det inte kom några överraskningar på slutfakturan. Palmas rörmokare är fantastisk, en otroligt samvetsgrann person som är mycket mån om att göra ett jobb som håller i längden. Han avrådde oss flera gånger att göra som vi hade tänkt från början och kunde motivera varför och ge förslag på alternativa lösningar. Han till och med värmeisolerade rören från vår värmepanna, utan att säga något om det eller ta extra betalt för det, trots att det var ett jobb som rörfirman som installerade pannan borde ha gjort. De rev också innertaket i badrummet och la in ny isolering och drog om alla rör i bjälklaget i stället för i trummor, något som egentligen inte ingick i offerten, men som blev otroligt mycket bättre pga att inga rör nu syns och takhöjden är toppen.

Palmas plattsättare var också mycket noggrann och både kaklade väggar och la kalkstensgolv i fallande längder supersnyggt. Läs mer
  • Joakim W skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg hjälpte oss att total renovera badrum och tvättstuga.
    Från första kontakt kändes det helt rätt.
    Superproffsiga hantverkare och arbetsledaren Zeljko såg till att vi fick precis det vi ville, snabbare än utlovat. Alltid ordning och städat.
    Offerten hölls till 100% och väl värt pengarna.
    Skulle inte tveka att anlita dem igen till nästa projekt.

Världsklass!

Joakim W. Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg fick i uppdrag att renovera min lägenhet. Bland annat lägga in nytt golv i samtliga rum, målade väggar och tak, nytt kakel i köket och klinkergolv i hallen, allt detta utfördes som planerat, blev färdigt t.o.m. innan tidsplanen och resultatet var mycket bra. Zeljko från Palma Bygg lyssnade på ens önskemål och hade mycket bra förslag och idéer till renoveringen, svarade alltid när man kontaktade honom. Kan med trygghet rekommendera Palma Bygg till framtida kunder. Läs mer
  • Johan K skrev om Palma Bygg
    Palma bygg fick uppdraget att renovera mitt badrum. Allt från första kontakt till slutfört arbete har varit perfekt! Det finns ingenting att anmärka på. Detaljrik proffsig offert. Arbetet beräknades ta ca 3-4 veckor, men de var klara på mindre än 3 veckor, 17 dagar närmare bestämt. De var och slutställde de sista detaljerna på en lördag. Och då är bilning och flytt av tre stycken golvbrunnar inräknade i den tiden.
    Arbetet är utfört perfekt, badrummet blev precis så som vi ville ha det.
    Jag kommer garanterat anlita Palma bygg när det är dags för köksrenovering! Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg renoverade mitt pyttelitet kök och gjorde det riktigt bra. Riktigt trevliga hantverkare och snabba svar från projektledaren. Har verkligen inget att anmärka på! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Palma Bygg
    Vi fick hjälp med att renovera vår tvättstuga samt dela av garaget där ena delen isolerades och gjordes om till en walk-in-closet, en öppning gjordes mellan walk-in-closet och tvättstuga.

Vi är helnöjda med allt från början till slut. Proffsiga och allt utfördes på bästa möjliga sätt. Vi ger Palma Totalentreprenad våra bästa rekomendationer! Läs mer
  • Per M skrev om Palma Bygg
    Härliga o proffsiga killar som skötte allt till 100%. Kommer att anlita detta företag även för nästa ombyggnad. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Palma Bygg
    Badrum och kök utrivna och nybyggda enligt ö.k. Allt skedde inom givna tidsramar (kök snabbare) och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Tom H skrev om Palma Bygg
    Mycket proffsiga. Gediget hantverk och mycket enkla att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm