Palma Bygg

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Palma Bygg!

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 208 kunder tycker om Palma Bygg

• 2020-02-20

Triin G skrev om Palma Bygg
    Jag anlitade Palma Bygg till att totalrenovera min 4-rumslägenhet förra sommaren och är SÅ glad över att jag valde just dem! Och jag ska förklara varför :-)
    1. Planeringen innan avtalsskrivning var ordentlig; mycket detaljerad och noggrann. Detta i sin tur ledde till att budgeten kunde hållas och jag slapp oväntade kostnader.
    2. Helt suverän projektledare Sebastian som höll ihop det hela, kom med bra förslag genom hela projektet, ringde alltid när något var oklart, skickade bilder på lägenheten och höll mig löpande uppdaterad medan jag befann mig utomlands. Kände mig aldrig orolig fastän jag inte var på plats! Det fanns inget problem som inte kunde lösas trots mina mycket höga och tidvis speciella krav. Allt detta med gott humör rakt igenom.
    3. Tiplanen hölls! Det är första gången i min historia av renoveringar (har varit genom ett antal), och betydde ännu mer än jag hade trodd. Sååååå skönt att slippa flytta mellan tillfälliga boenden längre än absolut nödvändigt.
    4. Det blev snyggt! Jättesnyggt faktiskt, med två nya, lyxiga badrum, varav ett med bastu, nytt kök (Nepas kök som Palma Bygg är återförsäljare till. Till er andra norrmän - det är samma märke som Selmaköket i Norge. Alltså mycket bra kvalitet till ett nästan-IKEA-pris), nya trägolv genom hela lägenheten, det flyttades väggar och bilades i golv - och resultatet blev riktigt bra. Nu har det gått över ett halvt år och jag har fortvarande inte hittat något att gnälla över :-)
    5. Service långt utöver det vanliga. När det blev småfel i den tekniska maskinparken som jag själv hade beställt hoppade Sebastian & co in och hjälpte både med att undersöka felen och ta in experter som kunde lösa problemen.

Stort, stort tack! Läs mer
  • DAVID V

2020-02-17

DAVID V skrev om Palma Bygg
    Denna gång väntade jag 6 månader med att lämna omdöme för att verkligen veta om jag var lika nöjd med slutresultatet efter en lite längre period.

Och igen, vilken superföretag! Det är så svårt att förklara för någon som bara gjort en-två renoveringar vilken skillnad det är på företag och företag. Men ska förklara lite fort. Familj med flera astmatiker och allergier, vill inte att det ska flyga runt damm över områden som inte skall renoveras - dvs sovrum och övervåning. Så för att lösa problemet, SÅ BYGGER DOM UPP EN VÄGG MED DÖRR OCH PLASTSKYDD på övervåningen. Dessutom plastar dom in hela trappen.

Den typen av detalj genomsyrar varje litet och stort steg genom hela renoveringen. Asså jag är så nöjd att jag på riktigt inte vet vart jag ska ta vägen. Dom gjorde hela nedervåningen, kök, golv, platsbyggt vitrinskåp osv, och allt klart med dagar till godo för att sedan bara kunna slipa på detaljer som jag själv inte ens såg vid första besiktningen.

Jag kan inte nog understryka hur fantastiska och duktiga alla som jag träffat på Palma är! Vilket gäng! Rekommenderas starkt och kan på riktigt vara ett av Sveriges absolut bästa och seriösa bolag!

Tacksamhetskramar från hela familjen! Läs mer

Birgitta L skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg byggde om mitt sovrum/hall genom att flytta dörr och el, bygga in garderober i sovrummet samt måla tak, väggar och snickerier.
    Hantverkarna kom som utlovat, var trevliga och gjorde ett proffsigt jobb och städade efter sig. Projektledaren kom med bra idéer, var alltid tillgänglig och hjälpsam och såg till att jobbet framskred enligt plan.
    Säljaren fanns också tillgänglig för frågor och önskemål.
    Jag är otroligt nöjd med Palma Bygg och kan verkligen rekommendera dem. Läs mer

Samer skrev om Palma Bygg
    Renovating av Badrommet.
    Det var bestämda tider, välplanerat jobb, proffsigt, och duktiga personal som ger råd och förslag.
    Tack Palma bygg. 👍👍👍 Läs mer

Ludmila E skrev om Palma Bygg
    Vi är nyss klara med badrumsrenoveringen och jag är supernöjd! Palma levererade på alla punkter. Bra kontakt med projektledaren. Skickliga hantverkare. Jobbet utfört på utsatt tid/budget och resultatet är snyggt och proffsigt. Extra plus för genomtänkt inplastningen av lägenheten under arbeten och noggrann städning efteråt.
    Palma informerade grannarna via anslag i porten och höll det snyggt i porten och på gården. Jag är mycket nöjd med badrummet och vägen dit kunde inte vara smidigare! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-02-14

Maria Therese L V skrev om Palma Bygg
    Jag är supernöjd med den köksrenovering Palma precis har genomfört hos mig! Zejlko med team var genom hela processen mycket bra att ha att göra med och det löste alla mina behov på ett suveränt sätt. Jag kände stort förtroende för dem och kommer utan tvekan rekommendera dem till alla jag känner samt anlita dem igen för kommande projekt!
    Att de dessutom har ett nära samarbete med Nepas som också levererade mitt kök gjorde att processen blev oväntat smärtfri och alla smådetaljer löstes sinsemellan dem. Läs mer
  • 2020-02-13

Michaela H skrev om Palma Bygg
    Tusen tack Zeljko och Palma bygg för ett enastående jobb med renoveringen av min lägenhet. Jag hade råkat ut för en vattenskada och Palma bygg hjälpte mig med kort varsel. De gjorde det även möjligt att förändra min planlösning och renovera kök, badrum och hall till en dröm. Perfekt kombination av både stil och funktion. Med Palmas tips och rekommendationer blev det ännu bättre än jag kunnat drömma om. Tillgänglighet och uppdatering gjorde att jag kände mig trygg längs med hela processen. Sammanfattningsvis, jag är glad och tacksam att jag fick Zeljko rekommenderad. Kan varmt rekommendera Palma bygg och kommer definitivt att anlita de själv igen. Läs mer
  • 2020-02-09

Stefan N skrev om Palma Bygg
    Palma utförde en totalrenovering av köket. Förutom ett bra arbete genomfört på överenskommen tid bidrog de också med goda designideér, mycket välkommet.
    Hantverkarna och projektledaren var sympatiska och kunniga. Palma Bygg kan jag verkligen rekommendera. Läs mer
  • Nicklas Roland T

2020-02-08

Nicklas Roland T skrev om Palma Bygg
    Vi är supernöjda med vår badrumsrenovering. Palma Bygg blev klara i tid, som utlovat, trots att de inte hade många veckor på sig. Vi rekommenderar Palma Bygg varmt då badrumsrenoveringen håller hög kvalitet. Läs mer
  • 2020-02-02

VICTORIA A skrev om Palma Bygg
    Vi är jättenöjda med Palma Bygg. Vi har totalrenoverat nästan hela huset; kök, badrum, samtliga rum, all el osv osv. Listan kan göras lång och precis allt har gått jättesmidigt och över förväntan. Vi kan inte vara mer nöjda! Trots väldigt kort planeringstid tillsammans innan projektet drog igång så har allt blivit precis som vi har förväntat oss. Kommunikationen har varit toppen med alla som vi träffat inom Palma och Zeljko som varit ute på plats har alltid varit lösningsorienterad och kommit med hjälpsamma råd och tips. För oss var tidplanen en oerhört viktig parameter och trots att den var snäv och att Palma inte kunde lova något vid första mötet så har de gjort allt de kunnat för att vi ska kunna flytta in i huset i tid och det är precis vad vi har kunnat göra! Med marginal dessutom. Och trots snäv tidplan så har de aldrig tummat på kvalitén under bygget. Vi hade inte kunnat begära mer och kan verkligen starkt rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • 2020-01-05

Björn Michael Ö skrev om Palma Bygg
    Vi är verkligen nöjda med Palma Bygg som genomfört en totalrenovering av vårt badrum. Vid första hembesöket fick vi goda fackmannamässiga råd som vi som vi inte tänkt på. De har varit professionella, punktliga, noggranna, hållit rent och snyggt både i lägenheten och i trapphuset. De har också varit lyhörda för våra önskemål och det har varit lätt att kommunicera med projektledaren och hantverkare under arbetes gång då vi gjort vissa ändringar. Kakel- och klinkersättning med golvvärme, rörmokeri, elinstallation, installation av duschväggar, tvättmaskin, ny ventilation och uppsättning av interiör blev helt perfekt. Resultatet blev ett jättefint, välplanerat och funktionellt badrum. Vi är väldigt glada att vi valde Palma Bygg och rekommenderar dem varmt.
    fam Östergren Läs mer
  • 2019-12-23

PETER J skrev om Palma Bygg
    Efter genomförd totalrenovering (inkl el, målning och tapetsering) av vårt kök, kan vi bara säga att vi är mycket nöjda. Vi tycker att Palma har genomfört projektet på ett sätt som överträffat våra förväntningar. Snickaren var under genomförandet mån om att alla detaljer skulle bli till det bästa. Han kom hela tiden med förslag på hur resultatet kunde bli ännu bättre än vi ursprungligen tänkt oss, vilket vi är tacksamma för idag. Projektet genomfördes enligt överenskommen tidsplan. Läs mer
  • 2019-12-23

ANNE I skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för renovering av vårt badrum.Vi är mycket nöjda med allt från första kontakt med Mikael, projektledaren Sebastian samt vår hantverkare Zoran som gjort ett jättefint jobb. Om det uppstår något litet problem på vägen, löser Palma Bygg det utan krångel och är måna om sina kunder. Vi skulle definitivt anlita dem igen för framtida renoveringar. Läs mer
  • Per-Håkan W

2019-12-14

Per-Håkan W skrev om Palma Bygg
    Vi har gjort en helrenovering ute på landet, med bla nytt sovrum, helt nytt kök och större terrass. Renoveringen omfattade allt från finsnickerier och slipning av golv till elinstallationer och vvs. Bemötandet från Palma har varit fantastiskt från början till slut, alla vi har varit i kontakt med har varit vänliga, kunniga och noggranna.

Säljaren john har varit väldigt professionell och har löst alla frågor som har dykt upp. Projektledare Zjelko har snabbt svarat på frågor och kommit med nya lösningar under renoveringen. I Zjelkos värld löser sig allt och det gjorde det också! Ett exempel är att de lister vi ville ha inte fanns att köpa, då såg Zjelko till att tillverka dem istället. Hantverkare Miladin med kollega har gjort ett fantastiskt hantverk. Hans entusiasm, arbetsglädje och noggrannhet har varit en värdefull del i renoveringen.

Palma har uppfyllt alla våra förväntningar och hållit sig till avtalad offert och levererat inom överenskommen tid. De har också kunnat leverera extra beställningar på ett lika bra sätt. Vi kan varmt rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • Ingrid Helena H

2019-12-13

Ingrid Helena H skrev om Palma Bygg
    Man är alltid orolig när man ska välja i djungeln av byggföretag och det finns många skojare där ute. Därför är jag så glad att allting blev så tryggt och bra med Palma Bygg. De hjälpte mig med helrenovering av köket samt att sätta in duschväggar och nytt handfat med kommod i badrummet. De gjorde ett fantastiskt fint jobb, kom när de lovade och skötte allting mycket professionellt. Vid något tillfälle stötte vi på ett missförstånd men detta reddes ut snabbt som ögat och med ett extra bra resultat.
    Köket blev finare än jag någonsin kunde föreställa mig och jag rekommenderar varmt detta byggföretag. Läs mer
  • 2019-12-07

Carin U skrev om Palma Bygg
    Vi är mycket nöja med vårt badrum som renoverades från grunden. Vi blev väl bemötta från början till slut. Projektledare och hantverkare var lyhörda för våra önskemål, kommunicerade bra och uppdraget genomfördes med högsta kompetens, precision och idogt arbete. Våra förväntningar är uppfyllda och överträffade. Vi rekommenderar starkt Palma Bygg! //Carin & Janne Läs mer
  • 2019-12-02

LarsOlof S skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg (efter att ha läst alla omdömen här på Reco) för totalrenovering av vårt badrum. Utifrån våra erfarenheter – från första kontakten med säljare John och genom hela arbetet med Zeljko som arbetsledare – kan vi bara rekommendera Palma Bygg. Överenskomna mötestider och tidplan har hållits. Snyggt och rent när arbetet varit klart. Visst har smärre missförstånd uppstått, men de har alltid klarats upp snabbt och snyggt, oavsett vem eller vad som varit grunden för missförståndet. Läs mer
  • Kristoffer E

2019-11-29

Kristoffer E skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för en omfattande renovering av vårt nyköpta parhus. Vi fick en egen projektledare i form av Sebastian som hjälpte oss att förverkliga vår vision och lösa de problem som uppstod på vägen. Vi är mycket nöjda med både processen och slutresultatet. Det var några småsaker som behövde åtgärdas i efterhand men det var inte varit några problem. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel S

2019-11-19

Daniel S skrev om Palma Bygg
    Dök aldrig upp på avtalad tid. Visade svalt intresse att göra ett nytt försök. Inget som bygger förtroende direkt. Utifrån den erfarenhet skulle jag inte anlita Palma Bygg. Läs mer
    2019-11-19 Palma Bygg svarar Daniel S
    Hej Daniel,

Tråkigt att höra om din upplevelse av oss, ett problem du tycks ha i flera relationer med olika bolag. Vår kontakt började med att du mailade oss och vi gav omedelbar respons om att vi ville träffas. Eftersom du inte ville uppge telefonnummer fick denna kontakt gå via mail. 2 veckor senare klagade du på att vi inte hört av oss och när vi visade upp vårt svarsmail så bad du om ursäkt. Möte bokades då men när vår säljare var på väg drabbades han av försening på E4-an. Eftersom du fortfarande inte lämnat något telefonnummer mailade vår säljare för att beklaga det uppkomna problemet. Du svarade med att sådant kan hända och att ni eventuellt skulle återkomma senare vilket du inte gjort. Vi har, med undantag för förseningen i samband med trafikolycka, svårt att se hur vår personal skulle ha kunnat agera annorlunda.

Mvh Palma Bygg
    2019-11-19 Daniel S svarar Palma Bygg
    Fast nu far ni med osanningar. Jag har visst svarat i mail efter detta. Det är NI som inte återkommit. Ska jag behöva jaga runt er? Och även om ni inte hade mitt nummer (vaddå "inte ville ge", ni har inte ens frågat efter mitt nr) så kunde ni ha dragit iväg ett mail. Ja, det är sånt som händer, men då kan man tycka att ni borde anstränga er lite extra för att återupprätta förtroendet. Oavsett är det knappast kul att ta ledigt från jobb och slänga bort en arbetsdag på hantverkare som inte dyker upp. Ni kanske borde planera era scheman bättre istället för att försöka skylla på kunden och smutskasta som ni försöker göra genom att peka på mina tidigare recensioner (vad försöker ni egentligen åstadkomma med det? Pinsamt!). Ert svar gav mig bara mindre förtroende för er! Fy vad lågt. Då vet man vad man har att vänta om problem uppstår. Tack, men nej tack.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-11-18

Per H skrev om Palma Bygg
    Vi har totalrenoverat vårt hus med hjälp av Palma Bygg, allt har fungerat perfekt från första mötet med John till slutbesiktning med Zeljko.
    Zeljko som var projektledare har en enorm yrkesstolthet med kunden i centrum, hans standardsvar på Sms är "det fixar vi" och det säger en hel del om Zeljkos positiva inställning.
    Vid besök på arbetsplatsen så har stämningen hos hantverkarna varit på topp och de verkar trivas att gå till jobbet och det brukar vara ett tecken på att man gör ett bra jobb.
    Med Palma bygg fick vi en väldigt smidig renovering utan problem och jag kan varmt rekommendera dem, har inte varit med om en så smidig renovering i Stockholms innan.
    Det fasta priset och tidsplanen som vi hade hölls och kvalitén på arbetet är topp!!! Läs mer

Pär T skrev om Palma Bygg
    Bra kvalitet på arbetet, klart när det var sagt. Utmärkt. Läs mer

Joachim T skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma Bygg för en omfattande renovering av vårt radhus. Är så himla nöjd med resultatet och de tips och idéer som Palma kom med innan och under renoveringen. Kan starkt rekommendera att anlita Palma Bygg. Läs mer
  • Catharina A

2019-11-16

Catharina A skrev om Palma Bygg
    Jag kan varmt rekommendera Palma Bygg. De har byggt både mitt badrum (2016) och mitt drömkök (2019) och jobbet de gjort är otroligt proffsigt och fint. Firman har mycket hög kompetens vad gäller alla de delar som ingår (snickeri, kakling, VVs, El och design). De år mycket kunniga, hjälpsamma och effektiva. Får även konstant positiv feedback från släkt och vänner för det välgjorda slutresultatet. /C. Anderson, Hässelby Villastad Läs mer

Martin B skrev om Palma Bygg
    Vi gjorde en stor renovering i vår villa, inklusive flytt av väggar. Vi hittade Palma genom offerta. Första kontakten med Palma var trevlig och John som vi träffade var kunnig och satte sig snabbt in i våra önskemål. Sedan blev det bara bättre och bättre. Zeljko, ägare och projektledare i vårt fall var helt fantastisk. De såg alltid till att resultatet blev bra och vi upplevde aldrig några problem i ansvar och att de inte kunde lösa saker som kom upp. Ett tips kan vara att inte försöka detaljstyra för mycket, bättre att få förslag från Palma, det gjorde vår resa mycket lättare.

Kortfattat, kunde inte ha hittat en bättre partner, bra kvalitet, grym service till vettigt pris.🙏🏼👍🏽 Läs mer
  • 2019-11-07

Erik N skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palmabygg för badrumsrenovering. Suveränt bemötande och en fin slutprodukt! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-03

Homan M skrev om Palma Bygg
    Anlitade Palma Bygg för att helrenovera vår badrum. Vi har fått ett helproffsigt bemötande genom hela processen, från första samtalet till sista arbetsdagen. Genomgående snabbt, effektivt och proffsigt genomförande. Mycket bra bemötande och kontakt genom hela jobbet. Läs mer
  • 2019-11-02

Emma Maja Sofia E skrev om Palma Bygg
    Vi fick hjälp med renovering av större delen av lägenheten inklusive el-arbete. De var kunniga vid genomgången av lägenheten och kunde ge bra råd på vad som skulle passa, alltid snabba i kontakten, hjälpsamma och gjorde det lilla extra för att vi skulle bli nöjda. Läs mer
  • 2019-10-27

Carl E skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för renovering av badrum i lägenhet som drabbats av en mindre vattenskada.
    Hela processen har varit mycket bra och proffsigt gjord hela vägen från offerter via projektledning och utförande till fakturering.
    Utöver att vi är väldigt nöjda med arbetet och vårt nya, fina badrum så gjorde Sebastian och resten av Palma mycket extra arbete för att hjälpa oss i kampen med vårt försäkringsbolag. De kunde rädda stora belopp åt oss helt utan egen vinning, vilket vi är väldigt tacksamma för. Tvärt om orsakade det nog bara mer krångel för dem när de fick skriva skaderapporter och anpassa fakturor m.m. åt försäkringsbolaget.
    Vi kan rekommendera Palma Bygg och som exempel ska de nu göra ett större arbete åt mina föräldrar. Läs mer
  • 2019-10-22

Siv-Marie L skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för renovering av gästtoalett, hall och vardagsrum. Arbetet flöt på bra och tidplanen höll. Projektledaren Sebastian var snabb med att svara på eventuella frågor. Jag är nöjd med resultatet och rekommenderar Palma Bygg. Läs mer
  • 2019-10-05

Johan H skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för renovering av hela vår nedervåning samt montering av kök som vi köpt av systerbolaget Nepa. Mycket nöjda från offert till slutförande. Tydliga och responsiva under hela processen och de blev klara snabbare än beräknat och utan en massa extrafakturering och med mycket bra slutresultat. Det vi inte var nöjda med åtgärdades snabbt och utan diskussion. Mycket trevliga polacker som gjorde merparten av jobbet (kommer inte ihåg namn men de var väldigt service minded) och Sebastian som byggledare var alltid tillgänglig.

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-01

Ulrika Alexandra N skrev om Palma Bygg
    Utmärkt service.o leverans i tid. Palma har helrenoverat både kök o badrum.
    Är helnöjd Läs mer
  • 2019-09-10

Christel Lisa Marie A skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för flytt av kök (till vardagsrum) samt att göra ett sovrum av det gamla köket. Vi är mycket nöjda med Palma Bygg, tidsplan samt offert hölls enligt överenskommelse, och vår snickare Tomas var super! Hans känsla för detaljer har gjort att båda rummen blev mycket bättre än vi vågat hoppas på, slutresultatet blev verkligen över all förväntan! Efter inrådan från Palmas säljare så valde vi faktiskt även att köpa köket via deras partner Nepas Kök, något som vi verkligen inte ångrat i efterhand. Supersnyggt kök i exakt den kulören vi ville ha, och mycket smidigt då vi slapp att agera mellanhand utan Palma ordnade med allt i samrådan med Nepas. Allt som allt en supersmidig renovering! Jag kan verkligen rekommendera Palma Bygg. Läs mer
  • 2019-08-31

Bruno Stefan S skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma Bygg för att totalrenovera vårt landställe på Torö. Bland annat byggde vi två badrum, lade nytt golv och totalrenoverade köket. Vi är mycket nöjda både med arbetet och den fina kontakt vi haft under hela processen. Palma bygg höll tiderna och om något problem dök upp kom de med kreativa lösningsförslag som de bollade med oss innan de frångick vår gemensamma planering. Vi kan verkligen rekommendera Palma bygg. /Kristin & Stefan Läs mer
  • 2019-07-30

Lamm L skrev om Palma Bygg
    Jag anlitade Palma Bygg för att renovera näst intill hela lägenheten. Det var min första renoveringen så var lite nervös. Men det kändes heltryggt, både med säljaren John som hjälpte till i planeringsfasen med bra feedback och även med Sebastian som var projektledare under själva renoveringen. Väldigt nöjd med slutresultat, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-29

Ida Michaela Christina S skrev om Palma Bygg
    Kan starkt rekommendera Palma Bygg!
    Superbra kommunikation mellan mig och projektledaren Sebastian. Han hjälpte mig att bolla idéer för att få till mitt drömbadrum och efter att vi skrivit papper gjorde byggarna klart mitt badrum på fyra veckor som det var sagt.

Inget krångel, inga missförstånd eller förseningar. Badrummet är inrett och jag vill nästintill sova där inne, SÅ fint!

Tack Palma Bygg för ert engagemang! Läs mer
  • Anna-Lena H

2019-07-22

Anna-Lena H skrev om Palma Bygg
    Under vår semester renoverade Palma Bygg både badrum och gästtoa. Det var ett omfattande arbete och vi var lite oroliga över att jobbet skulle utföras när vi var borta. Men vi blev helnöjda, både med själva jobbet, städningen och kontakterna under resans gång
    Även planeringen sköttes på ett föredömligt sätt, flera besök på plats och bra råd, som gällde både design och funktion.
    Palmas medarbetare var lättillgängliga, serviceinriktade, förtroendeingivande och trevliga att ha
    att göra med.
    Vi rekommenderar därför varmt detta företag till alla
    Anna-Lena och Claes Läs mer
  • 2019-06-20

Carina J skrev om Palma Bygg
    Från första början stort engagemang och svar på våra frågor.

Renovering av badrum i Farsta
    Mycket trevligt bemötande och snabba återkopplingar.Och ett oerhört bra och proffsigt utfört jobb.
    TACK till er alla. Läs mer
  • 2019-06-10

Karl G skrev om Palma Bygg
    Använde Palma Bygg för att renovera mitt kök, de var kundvänliga, lösningsorienterade och höll sig efter tidsplanen. Kan inte annat säga än att jag är nöjd med deras arbete och kan rekommendera dem för köksrenoveringar. Läs mer
  • 2019-06-10

Susanne Elisabeth A skrev om Palma Bygg
    Palma Bygg har gjort ett bra jobb med att renovera ett av mina badrum, jag kan verkligen rekommendera dem. De var professionella och effektiva, de höll projekttiden utan problem. Jag kommer att anlita dem igen när det är dags för mitt andra badrum. Läs mer
  • 2019-06-09

Joakim B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för vårt badrum och jag har aldrig varit med om mer professionella hantverkare och byggfirma. De var på plats alla arbetsdagar och var väldigt smidiga trots att vi bodde hemma under renoveringen. Höll tidplan och även det fasta priset. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-30

Stefan S skrev om Palma Bygg
    Nytt Kök Kristineberg.
    Mycket nöjda med Palma byggs arbete i min lägenhet Lidnersgatan. De lade nytt golv, rev och byggde helt nytt kök, samt en vägg så vi fick ett sovrum .Deras snabba kommunikation,tips och idéer, bemötande var otroligt bra.
    Projektledaren Sebastian fick oss att känna oss trygga i byggets olika faser. Deras Snickare jobbade snabbt och med noggrannhet.
    Vi fick ett avstämnings möte med projektledaren där allt godkännes.
    De höll tidsramen samt kostnaden som avtalats.
    Alexandra/ Stefan Läs mer
  • Viktor F

2019-05-27

Viktor F skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för renovering av vårt kök. Rakt igenom högklassig kommunikation och genomförande. Bra kontakt med projektledaren som möjliggjorde smidiga lösningar på de problem som uppstod. Skickliga snickare med reservation för att jag själv inte kan så mycket om snickeri och inte heller tidigare har byggt om ett kök. Vi är alltigenom mycket nöjda. Lite dyrare byggfirma jämfört med många av de andra vi hämtade offerter från, men känslan i samarbetet och resultatet tycker jag gör det mer än värt. Läs mer
  • Maria Angelica B

2019-05-26

Maria Angelica B skrev om Palma Bygg
    Vi anlitade Palma för renoveringen av vårt kök samt hall. Palma, med Sebastian som projektledare, har varit oerhört serviceinriktade och professionella. Vi fick både före och under renoveringen värdefulla tips och idéer som lyfte slutresultatet. Under hela processen fanns Sebastian med hantverkare tillgängliga och svarade på våra frågor och funderingar. Vi är mer än nöjda både med genomförandet och slutresultatet.
    Kan varmt rekommendera Palma Bygg! Läs mer
  • 2019-05-24

Louise E skrev om Palma Bygg
    Palma bygg har precis avslutat en totalrenovering av mitt lilla badrum och det blev bättre än väntat. Jag är väldigt tacksam för all stöttning jag fått av Micke gällande utformning och materialval, då det var en oplanerad renovering och jag tidigare aldrig funderat på hur jag vill att det ska se ut. Zoran har gjort ett fantastiskt jobb och jag är glad att han var här hela tiden. Väldigt bekvämt med en projektledare till vem jag kunnat vända mig till oavsett fråga eller önskemål. Stort tack för det Zeljko!
    Jag kommer självklart vända mig till er nästa gång jag får för mig att renovera något. Läs mer
  • 2019-05-24

Gunnar L skrev om Palma Bygg
    Palma har denna vecka avslutat renoveringen av vårt badrum i Vasastaden. Första kontakten fick vi när John kom som Palmas representant på ett första besök. Vi hade besök av en handfull bolag men fick förtroende för Palma och valde dem efter noggrant övervägande. Något vi inte ångrat. Mest kontakt har vi haft med Sebastian. Det har varit så gott som varje dag under byggtiden. Han och alla på Palma har varit mycket serviceinriktade. Även när vi besökt deras butik/kontor har vi blivit väl bemötta. Under byggtiden har vi fått goda råd av Sebastian som också hjälpt oss med materialval och sett till att saker och ting varit på plats i rätt tid. Vi är som sagt mkt nöjda med resultatet och blir det fler renoveringar i närtid kommer vi säkert att anlita Palma igen. De får våra bästa rekommendationer.
    Irene och Gunnar Läs mer
  • 2019-05-23

Emma C skrev om Palma Bygg
    Palma renoverade ett badrum hos oss under februari och mars. Badrummet blev väldigt fint och vi är nöjda med slutresultatet. Däremot kändes det lite otryggt med många olika hantverkare, några som varken pratade svenska eller engelska- och dessutom försvann det alkohol ur våra skåp (som Palma dock ersatt) vilket känns absolut oacceptabelt. Hur som helst, nöjda med badrummet men kanske inte helt med arbetet i sin helhet! Läs mer
    2019-05-24 Palma Bygg svarar Emma C
    Hej Emma,

Det gläder oss att badrummet blev fint och att ni är nöjda med slutresultatet, det är alltid naturligtvis det allra viktigaste för framtiden.

Under arbetes gång blev vi tvungna att ersätta en hantverkare pga. personliga omständigheter och för att hålla utlovad tidsplan, vilket vi förstod var mycket viktigt för er.

När det gäller språket så håller jag inte riktigt med då killarna på plats talade både en del svenska och engelska på bra nivå. Sedan ska ju allt viktigt gå via mig som projektledare och jag känner att jag har funnits tillgänglig under hela processen.

Att det har försvunnit något i ert hem är naturligtvis helt oacceptabelt för oss och vi blev tagna på sängen då vi inte råkat ut för något liknande tidigare. Vi tagit till många olika åtgärder för att det inte ska hända igen och beklagar verkligen det inträffade.
    Bästa hälsningar
    Palma Totalentreprenad / Sebastian / Projektledare
  • 2019-05-21

Hampus N skrev om Palma Bygg
    Jättebra! Tog Palma till hjälp för att renovera vår tvättstuga. Kanonjobb av Zoran och övriga hantverkare som var här. Supersmidigt i kontakten med Sebastian. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Björn Martin Bernt W

2019-05-16

Björn Martin Bernt W skrev om Palma Bygg
    Vi fick hjälp att flytta badrum och bygga nytt sovrum och slutresultatet blev över förväntan. Processen var också väldigt smidig och Palma var både snabba och noggranna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sofia S

2019-04-19

Sofia S skrev om Palma Bygg
    Vänligt bemötande och snabb återkoppling. Väldigt nöjd med min badrumsrenovering som blev lyckad eftersom jag kunde få bra tips av projektledaren. Läs mer
  • Malin K

2019-04-05

Malin K skrev om Palma Bygg
    Vi har precis anlitat Palma för renovering av vårt badrum och kunde inte vara nöjdare. Palma har varit otroligt serviceinriktade, gett oss bra råd, varit flexibla och haft vår fullständiga tillit då vi var på annan ort under byggtiden. Vår projektledare Sebastian har hållit oss uppdaterade på det vi behövt veta och hjälpt oss om något behövt ordnas. Vi kan inget annat än varmt rekommendera Palma och kommer absolut att anlita igen för andra renoveringar. Läs mer

Frejgatan 20, 114 20 Stockholm