Paperlinx AB
1.0 i betyg av av
1 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag1 omdömen om Paperlinx AB
-
skrev om Paperlinx AB
Uselt företag med noll respekt gentemot kunden. Säljaren Ted är förskräckligt läskig utan kunden i fokus. Ted har ingen kompetens vad serviceminded innebär utan gapar bara i telefon utan att lyssna på kunden.
Kunden har alltid rätt - ett fabrikationsfel fanns i skärmaskinen, men företaget hävdar att de inte är de. Komiskt att maskinen funkar efter en del byttes ut i en HELT ny maskin.
För övrigt lägger företaget alla tekniker samtidigt på semester och när man behöver akut hjälp med ett problem som kommit från fabriken ber dem vänta tills tekniker kommer tillbaka om ca 1 månad. I efterhand gapar Ted att han kunnat skicka teknike frön Danmark mot högre kostnad. Är de kunden som ska bli drabbad av detta?
Vad skulle hända om t.ex Elgigantens lagerpersonal tar semester samtidigt. Ska kunden stå och vänta då?
Paperlinx borde utbilda Ted i service.