Alla kategorier Säkerhetsföretag Stockholms län Södertälje Parkeringsservice Svenska AB

Parkeringsservice Svenska AB

Hertig Carls Väg 22, 151 38 Södertälje — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Parkeringsservice Svenska AB

• Elias M
    Elias M skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Företagets profil är i botten rövare och banditer som äger det de har inga skam i kroppen suger folk på pengar de tror att de är över lagen Oavsätt vad man gör och säger eller överklagar dom skiter i det finns inget mänskligt i det, då får man till svar boten ska betalas inom 8dagar och kommer vid utebliven betalning att överlämnas för handläggning av Profina AB deras bandit partner de hotar folk med det,räcker inte att man betalar p-bot av fel knapp tryck på mobilen ska man betala p-avgift fast det är samma klockslag samma bil sammaplats samma zon vilka jävla bedragare att regeringen kan tilllåta såna företag bedra folk på det viset fattar inte jag säger det bara bandit bolag. Läs mer
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Det här företaget är på inget vis seriöst. Jag har parkerat min bil i skogsdunge en bit bort från bebyggelse och har gjort en överblick för att inte missa några förbudsskyltar. Området ligger i omnjed av Kungens kurva. (I botkyrka kommun) Men likförbannat två timmar efter min parkering på en lördag kväll sitter det en gul lapp som hävdar att det är "förbud att parkera område". Vore det inte rimligt att 1) fler sådana skyltar i så fall sattes upp? 2) att de sattes på platser där de uppenbart syns ? 3)
    För mig går det inte att tolka på annat sätt än att deras bristfälliga skyltande är avsiktlig för att tjäna mer pengar, dessutom har de folk som hela tiden är på sin vakt, även helgdagar för att sätta en gul lapp på din bil. För mig HELT OSERIÖST företag. Duktiga på att ruinera förortsbor som försöker göra rätt för sig.
    Jag blir mörkrädd. Läs mer
  • J.a a
    J.a a skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Ett riktigt uselt företag, tar betalt för att sina foton för att ta del av deras bevisng.
    Till er ALLA parkera bättre, så sänker vi detta företag. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Dåligt kundbemötande. Parkeringsavgift betald via smspark, en bokstav fel i registreringsnummer i appen. Dom vill inte makulera kontrollavgiften. Läs mer
  • Madeleine F
    Madeleine F skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Det här företaget har ingen känsla för kundnöjdhet överhuvudtaget. Jag har löst en smsbiljett men vänt på Y och U i mitt registreringsnummer och det enda de kan säga när jag ringer och ber dem att ta bort boten är " Vi hjälper dig inte för det är du som gjort fel". Så här finns det ingen förståelse för kunder som har gjort ett stavfel på sms. Gräsligt otrevlig kundtjänst också som la på luren I mitt öra och sa att de inte hade tid med mig längre. Läs mer
  • Britt-Marie N
    Britt-Marie N skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Fick en påminnelse från Pservice ringer dem, och ifrågasätter påminnelsen.
    Jag har inte fått någon lapp på bilen att jag stått fel och och jag står alltid där man använder pskiva. Vill få ut bilder på att jag stod fel, men det har jag ingen rätt till enligt kundtjänst på pservice. När jag frågar om varför jag inte får bevis på att jag har parkerat fel, så lägger kundtjänst på luren???
    Jag funderar på att göra en polisanmälan och även skriva i lokaltidningen om detta. Pservice vågar inte svara på mitt mail jag skickade.
    Är jag lurad? Ja verkligen kommer även kontakta kommunen angående detta parkeringsbolag Läs mer
  • Franklins F
    Franklins F skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Om du har lånat bil och på grund av stress moment misat P skiva på bilen och skrivit för hand då förvänta dig inte något annat än p bötter från P service. Jag har talat med fem olika P bolag och alla skulle ha hänsyn till det och inte skriva P bötter men inte dem på P service. Utan jag VARNAR starkt att inte överklaga utan då få du inte påminelse utan dem skickar ärande till jurister och då tillkommer extra kostnad . Väldigt ,vädigt DÅLIG stil. Käns verkligen som ett bädregeri företag med massa olika konstiga tjänster där dem plundrar på folk . Mitt ärande /156345498/Nedzad Arnautovic Läs mer
  • bengt w
    bengt w skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Uruselt företag som inte drar sig för något för att tjäna lite pengar på oskyldiga bilisters bekostnad. Du behöver inte ens parkera fel för att få deras p-böter. Vårbergs kommun (bland andra) som anlitar dem avsäger sig givetvis allt ansvar. Läs mer
  • Mia N
    Mia N skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Går inte att få tag i. Letar efter en emailadress för att göra en skriftlig överklagan, men förgäves. Luktar skumt tycker jag när man inte kan lägga ut ordentlig kontaktinfo. Läs mer
  • Alf M
    Alf M skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Skojjare som tom bytt namn till P service, vakterna talar dålig svenska samt verkar vara dåligt utbildade Läs mer

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 13130, Nacka