Alla kategorier Säkerhetsföretag Stockholms län Södertälje Parkeringsservice Svenska AB

Parkeringsservice Svenska AB

Hertig Carls Väg 22, 151 38 Södertälje — Visa karta

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 13130, Nacka
Tryggsam i Sverige AB
Villemo R:
Tryggsam brandskydd känns säkert, jag känner mig verkligen trygg med mitt larm och den service man får. Bemötande vid kontakt är också verkl...

Läs vad 4 kunder tycker om Parkeringsservice Svenska AB

• Franklins F
    Franklins F skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Om du har lånat bil och på grund av stress moment misat P skiva på bilen och skrivit för hand då förvänta dig inte något annat än p bötter från P service. Jag har talat med fem olika P bolag och alla skulle ha hänsyn till det och inte skriva P bötter men inte dem på P service. Utan jag VARNAR starkt att inte överklaga utan då få du inte påminelse utan dem skickar ärande till jurister och då tillkommer extra kostnad . Väldigt ,vädigt DÅLIG stil. Käns verkligen som ett bädregeri företag med massa olika konstiga tjänster där dem plundrar på folk . Mitt ärande /156345498/Nedzad Arnautovic
  • bengt w
    bengt w skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Uruselt företag som inte drar sig för något för att tjäna lite pengar på oskyldiga bilisters bekostnad. Du behöver inte ens parkera fel för att få deras p-böter. Vårbergs kommun (bland andra) som anlitar dem avsäger sig givetvis allt ansvar.
  • Mia N
    Mia N skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Går inte att få tag i. Letar efter en emailadress för att göra en skriftlig överklagan, men förgäves. Luktar skumt tycker jag när man inte kan lägga ut ordentlig kontaktinfo.
  • Alf M
    Alf M skrev om Parkeringsservice Svenska AB
    Skojjare som tom bytt namn till P service, vakterna talar dålig svenska samt verkar vara dåligt utbildade

Hertig Carls Väg 22, 151 38 Södertälje