Parkettesset Mö

Koksgatan 7, 211 24 Malmö — Visa karta

Välkommen till Parkettesset – Vi ger ditt hem ett nytt utseende!

Skicket på ditt golv avgör hur rummet upplevs. Ditt slitna golv kan med vår hjälp få ett nytt utseende vilket gör att rummet istället upplevs som fräscht och välkomnande.

Vi hjälper dig med utförlig slipning och efterbehandling med exempelvis lack, olja eller pigmentering. Vi kan också erbjuda tjänster inom målning och betsning av trappor och snickerier i ditt hem. För ett så bra resultat som möjlgigt arbetar vi alltid efter just ditt golvs förutsättningar.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss och tveka inte at ta kontakt om du har några frågor. Vi hjälper dig gärna!

Läs vad 71 kunder tycker om Parkettesset Mö

• 2020-10-17

Jimmy R skrev om Parkettesset Mö
    Slipning av golv och köksbänk blev precis som vi önskade. Jag kan varmt rekommendera Parkettesset! Läs mer
    2020-10-18 Svetlan M svarar Jimmy R
    Hej Jimmy!

Vi försöker lyssna på våra kunder. Det var lätt att komma i överens med dig och vi vill gärna hjälpa dig igen.
    Stor tack 👍🥂🥂🥂

• Daniel G

2020-09-30

Daniel G skrev om Parkettesset Mö
    Mycket nöjda med utfört arbete!
    Beställde slipning, vitpigmentering och mattlackering av ekparkett i vår Skånelänga. Utmanande golv med djupa fasningar som fick handskrapas.
    Allt arbete utfördes till perfektion under tiden vi var bortresta. Hem kom vi till ett helt nytt golv, rekommenderas varmt! Läs mer
  • JOHAN H

2020-07-21

JOHAN H skrev om Parkettesset Mö
    Parkettesset gjorde ett fantastiskt jobb med vår fina fiskbensparkett. Från en glansig vaxad yta till en matt och elegant känsla som passar perfekt in i vår lägenhet. Slutresultatet blev precis så som vi önskade!

Arbetet gick snabbt och de gjorde klart 55m2 golvyta på fyra dagar. Kommunikationen kan bli bättre, men jag förstår också såklart att de har väldigt mycket att göra så jag kände mig aldrig orolig.

Tack för fint arbete, Parkettesset! Läs mer
    2020-07-21 Svetlan M svarar JOHAN H
    Hej Johan!
    Vi alla som var inblandat tackar jätte mycket.😊
    Ja, alt kan bli bättre , vi lyssnar på våra kunder och försöker tillpassa os mest möjligt. Vi bor också i en ovanligt tid.
    Stor tack och trevlig semester 👍
  • 2020-05-28

Mattias H skrev om Parkettesset Mö
    Effektiva, prisvärda och service minded! Läs mer
  • 2020-04-12

Jenny P skrev om Parkettesset Mö
    Parkettesset slipade och hårdvaxoljade våra Kullaberggolv och parkettgolv. Helt fantastiskt resultat, vi är väldigt nöjda. Väldigt flexibla och hjälpsamma! Stort tack till Svetlan och hans team 🤗 Läs mer
    2020-04-12 Svetlan M svarar Jenny P
    Jenny!

Stor kram från Parkettesset team.💐

GLAD PÅSK 🐣
    Jenny P gillar detta
  • 2020-04-04

Therese U skrev om Parkettesset Mö
    De utförde slipning och lackning av ett rum med mycket fint resultat till en rimlig kostnad.

Smidig kontakt via epost, de kunde utföra jobbet med kort varsel. Läs mer
    2020-04-05 Svetlan M svarar Therese U
    Therese!

Stor tack 💐

• 2020-04-01

Alicia H skrev om Parkettesset Mö
    Vi ville slipa alla golv i vårt nyköpta hus, fiskbensparkett och brädgolv. Vi blev bemötta på ett bra och tydligt sätt. Vi visste inte riktigt hur golvet skulle bli då vi aldrig slipat golv tidigare. Men det blev så mycket finare än vad jag hade kunnat föreställa mig. De gjorde ett super jobb! Golvet är fint slipat och lackat ända in vid listerna, runt elementrören etc. Vi är jättenöjda! Och vi fick ett superbra pris så det kändes verkligen värt det, stort tack! Läs mer
    2020-04-01 Svetlan M svarar Alicia H
    Hej Alicia!

Vi alla från Parkettesset har en jätte stor TACK och 💐 för dig👍😊
  • RANIA E

2020-03-31

RANIA E skrev om Parkettesset Mö
    Tack för ett fantastiskt jobb vi är super nöjda. Arbetarna va väldigt trevliga och dem utförde ett professionellt arbete. Golvet blev precis som vi ville ha de. Vi kommer absolut rekommendera er för vår omgivning. Mvh Rania Läs mer
  • 2020-02-22

Jonas E skrev om Parkettesset Mö
    Utförare som slipade golvet var verkligen bra. Resultat var grymt bra men det var hans sista dag. Har anlitat firman förut och de var dåliga men billiga. Man få vad man betalar för. Läs mer
  • 2020-02-22

Filip K skrev om Parkettesset Mö
    Parkettlagning och slipning. Arbetet var väl utfört. Läs mer
    2020-02-22 Svetlan M svarar Filip K
    Hej Filip!

Vi gjorde alt som ni ville utan tvekan.
    Tack för fina samarbete och bra kommunikation.

• 2020-01-23

Jonas H skrev om Parkettesset Mö
    Mycket nöjda med omslipning av vårt golv, vår köksbänk och våra fönsterkarmar. Väldigt snyggt resultat och trevlig kommunikation under tiden! Läs mer
    2020-02-22 Svetlan M svarar Jonas H
    Hej Jonas!

Stor tack och du är välkommen tillbaka om du behöver någon annan hjälp.
    Killarna är informerad om dina meningar och det gjorde de glada, TACK

PARKETTESSET MÖ AB
  • Johan B

2019-11-15

Johan B skrev om Parkettesset Mö
    Slipning av golv, rivning av kök, målning och läggning av nytt golv.
    Allt utfört väldigt noggrant och professionellt. Bra dialog under hela arbetet. Kan varmt rekommendera detta företag! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-15 Svetlan M svarar Johan B
    Hej Johan!

Samarbeta med är var jätte fint och glädje är på vår sidan.
    Stor tack🥂
  • 2019-10-01

Sebastian O skrev om Parkettesset Mö
    Mycket bra upplevelse. Snabbt, bra utfört arbete. Väldigt nöjd! Läs mer
    2020-02-22 Svetlan M svarar Sebastian O
    Hej Sebastian!

Vi försöker höra våra kunder glada 👍
    Stor tack får alt.
  • Tove D

2019-07-30

Tove D skrev om Parkettesset Mö
    Slipning och restauranglackning av mitt gamla och skadade parkettgolv. Golvet blev som nytt och skitsyggt!
    Trevligt bemötande och mycket kompetent folk! Tusen tack!! Mvh Tove Läs mer
    2019-07-30 Svetlan M svarar Tove D
    Hej Tove!
    Det är jätte fint ha dig som kund.
    Killar hälsar 🥂
  • 2019-07-30

Lisa F skrev om Parkettesset Mö
    Snabb och bra service! Kunnig personal som hjälpte mig både med att slipa parkettgolv, vaxa det vitt och dessutom måla väggar, tak, golv och element. Allting blev supersnyggt :)

Rekommenderas varmt! //Lisa Läs mer
    2019-07-30 Svetlan M svarar Lisa F
    Varm tack Lisa.🍃
    Hälsningar från Parkettesset
  • 2019-07-23

Lars T skrev om Parkettesset Mö
    Mycket trevliga och golvet blev som nytt Läs mer
    2020-02-22 Svetlan M svarar Lars T
    Hej Lars!
    Stor tack och du motiverar os att kämpa en nu mer.
    Killar hälsar
  • 2019-07-23

Olof W skrev om Parkettesset Mö
    72 kvm slip av gammal fiskbensparkett, vitpigmentering och hårdvaxolja med bra resultat till ett bra pris. Läs mer
    2020-02-22 Svetlan M svarar Olof W
    Hej Olof!

Med glada kunder vinner vi mest, tack
  • 2019-07-01

Danny K skrev om Parkettesset Mö
    Vi slipade och hårdvaxoljade vår fiskbensparkett - 36 m2. Kontaktade Parkettesset en veck innan de utförde jobbet. Och resultatet blev fantastiskt vackert. Väldigt trevligt bemötande och allt var oerhört lätt med dem; från kommunikation till betalning. Läs mer
    2020-02-22 Svetlan M svarar Danny K
    Hej Danny!

När alla är nöjda på slutet är bästa vinst.
    Killar har sagt alt bäst om dig, tack
  • 2019-07-01

Peter J skrev om Parkettesset Mö
    Slipade om 115 kvm parkettgolv i vårt hus samt lagade på två ställen. Golven blev riktigt fina och vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-02-22 Svetlan M svarar Peter J
    Hej Peter!

Jätte TACK Peter. De som var hos dig är informerad om alt som du har skrivit.
    De tackar 😊
  • 2019-06-14

Jan E skrev om Parkettesset Mö
    Kom på avtalad tid, bra pris. Priset stämde överens med offerten. Golven blev som nya! Oljade ett golv, lackade ett annat, slipade även några trösklar. Inga skador på lister, väggar etc. ingen komplettering behövdes göras. Läs mer
    2019-06-15 Svetlan M svarar Jan E
    Hej Jan!
    Stort tack😊
    Nöjda kunder är viktigaste för os.

Svetlan
  • 2019-06-14

Martin N skrev om Parkettesset Mö
    Allt fungerade enkelt och smidigt. Bra utfört arbete. Läs mer
  • Peter J

2019-06-14

Peter J skrev om Parkettesset Mö
    Vi anlitade parkettesset för att slipa om alla golven i vårt hus (115 kvm). Killarna gjorde jobbet på angiven tid (2,5 dagar) och resultatet blev riktigt bra. De lagade parketten på ett par ställen och det bev också väldigt snyggt. Tack för ett väl utfört uppdrag! Läs mer
  • 2019-06-12

Emilia K skrev om Parkettesset Mö
    Golven blev otroligt fina! Är väldigt nöjd. Prisvärd dessutom. Läs mer
  • 2019-06-12

Ingela L skrev om Parkettesset Mö
    Kontaktade Parkettesset för prisförslag på slipning av golv och behandling, fick snabbt svar med olika förslag och de kunde utföra det inom en vecka. Resultatet blev strålande! Är mycket nöjd med resultatet och priset. Läs mer
  • Rezarta M

2019-04-05

Rezarta M skrev om Parkettesset Mö
    Svetlan samt killarna som arbetar på Parketesset ser inga begränsningar utan endast möjligheter i alla de tjänster som jag bad om gällande mitt golv. Jag fick ett väldigt tryggt och säkert intryck att "detta fixar dom" efter varje gång jag behövde lägga till oförutsedda saker i offerten. Jag hade ett riktigt gammalt och slitet plankgolv samt fiskbensparkett som blev som nya efter deras arbete. Jag blev verkligen jättenöjd med resultatet. Väldigt proffsiga och trevliga killar som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-03-22

Patric Å skrev om Parkettesset Mö
    Lätt att få tid trevliga killar som gjorde ett bra jobb, till ett bra pris Läs mer
  • 2019-02-14

Sofie L skrev om Parkettesset Mö
    Golvläggning i kök, vardagsrum, hall o uterum samt nya fotlister. Trevligt bemötande, väl genomfört arbete! Läs mer
  • 2019-02-07

Kristina Sahdomerovic Svärd skrev om Parkettesset Mö
    Reparation, slipning och oljning av vår fuktskadade ekparkett i vardagsrummet samt slipning av bänkskivor i köket. Vi fick en bra dialog kring vårt behov från början, snabb hjälp och resultatet blev över våra förväntningar. Då ett 50 tal av våra stavar i parketten var böjda och missfärgade av fukt trodde vi att golvet kanske inte kunde räddas men killarna fixade ett golv som såg ut som nytt på bara några timmar! Fakturan var helt enligt vår överenskommelse och det kändes tryggt från början till slut. Tack för all hjälp. Läs mer
  • 2019-01-15

Ming C skrev om Parkettesset Mö
    Fin slipning av parketten, jag ör väldigt nöjd med resultatet. Snabb och smidig service :) Läs mer
  • 2019-01-15

Anna E skrev om Parkettesset Mö
    Supersnyggt utfört arbete enligt överenskommelse! Läs mer
    2019-01-15 Svetlan M svarar Anna E
    Hej Anna!

Det varvjätte trävligt samarbeta med dig.
    Stor tack

• 2018-12-02

Laurence M skrev om Parkettesset Mö
    Jag fick verkligen valuta för pengarna. Mycket nöjd med vad dem gjorde . Läs mer
    2018-12-03 Svetlan M svarar Laurence M
    Hej Laurense!

Stor tack.
    Det var fint sammarbeta med dig.
    Alla gläda ?det är vinst?

Svetlan & Robert
    Svetlan M gillar detta
  • 2018-12-02

Linus S skrev om Parkettesset Mö
    Bra tillmotesgaende arbetare fick tid fort o bra pris parkettslip det blev fint. Läs mer
    2018-12-02 Svetlan M svarar Linus S
    Linus!

STOR TACK

Kommer att informera killar om en till nöjd kund??

• 2018-10-04

Per-ola V skrev om Parkettesset Mö
    Golvslipning av köksgolv i furu. Snyggt, dammfritt, bra pris Läs mer
    2018-10-04 Svetlan M svarar Per-ola V
    Hej Per-Ola!

????

• 2018-10-02

Dan O skrev om Parkettesset Mö
    Mycket bra resultat. Stor skillnad mellan min (noggranna) och deras mätning av golvytan och 300-nånting kr extra för ”slipning av ojämnt golv” som jag inte ser som motiverat utan som saltning av notan. Läs mer
    2018-10-02 Svetlan M svarar Dan O
    Hej Dan!

Viktigaste är resultat eller hur?!?
    Du har fått i offerter alla information för eventuella reparation.
    300kr var bara för vår extra tid och material.
    Stor tack Dan

• Monika F

2018-10-02

Monika F skrev om Parkettesset Mö
    Jag är en krävande kund och det kan säkert Parkettesset intyga! Jag blev mycket nöjd över deras arbete med att slipa och behandla ett gammalt, gulnat furugolv. Efter slipning ville jag ha golvet vitlutat och därefter behandlat med Osmo vitpimenterad hårdvaxolja. Hade flera samtal med Parkettesset för att jag verkligen skulle få golvet så som jag önskade och det fick jag! Det blev jättesnyggt och jag är verkligen nöjd. I samband med slipning visade det sig att det i golvet satt många ytliga spik som sliparen var tvungen att slå ner alt ta bort. Detta informerade man till mig och några timmar extra fick läggas till. Fick snabba svar är mycket nöjd med det utförda arbetet. Läs mer
    2018-10-02 Svetlan M svarar Monika F
    Hej Monika!

Med korrekta meniskor är så lätt att kommunisera.
    Vi alla från Parkettesset tackar jätte mycket. ?

Svetlan och Robert
  • 2018-10-02

Elin B skrev om Parkettesset Mö
    Mycket bra! Snabbt och smidigt! Trevliga killar! Kommer definitivt att anlita igen. Rekommenderar! Läs mer
    2018-10-02 Svetlan M svarar Elin B
    Hej Elin!

Stor tack??

Svetlan, Stafan, Robert & Co
  • 2018-09-21

Linn S skrev om Parkettesset Mö
    Slipning av brädgolv ca 12 m2. Bra resultat. Tog betalt för extra slipning utan att informera men annars nöjd med allt. Kan rekommendera. Läs mer
  • 2018-09-19

Muarem B skrev om Parkettesset Mö
    Slippning av parkett mycket bra utfört
    Bra bemötande
    Rekommenderss Läs mer
  • Gustav C

2018-09-03

Gustav C skrev om Parkettesset Mö
    Trevligt bemötande, håller tiderna och tidsplanen! De har lagt nytt fiskbensparkett hos oss. Kan varmt rekommendera Parkettesset. Läs mer
    2018-09-03 Svetlan M svarar Gustav C
    Hej Gustav!
    Glöda kunder motivera os jätte mycket.

Med vänlig hälsning!
  • 2018-08-24

Andreas S skrev om Parkettesset Mö
    Snabbt svar, snabb inställelse, vi är riktigt nöjda.
    Parlettslipning. Om vi hade fått önska något så kunde de lämnat ett A4 papper med info om när man fick gå på golvet och hur man bör sköta det den närmsta tiden. Läs mer
    2018-08-24 Svetlan M svarar Andreas S
    Hej Andreas!
    Stor tack?

Vi brokar informera alla kunder innan vi börjar med slipning.

Hälsningar
  • 2018-08-06

Jonna Ö skrev om Parkettesset Mö
    Slipade golv i vardagsrum, kök och ett sovrum med helt okej resultat. Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Jonna Ö
    Tack Jonna
    Trevligt att träffas

Med vänlig hälsning! Svetlan Mandic Parkettesset Mö AB Koksgatan 7 21124 Malmö 040-6199700 073-5807667 info@parkettesset.se

Jacob D skrev om Parkettesset Mö
    Trevligt bemötande, professionella och med ett jättefint resultat på mina nyslipade och mörkoljade golv. Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Jacob D
    Hej Jacob!

Stor tack
    Det var lätt samarbeta med dig.

Klas G skrev om Parkettesset Mö
    Trevligt och snabbt bemötande. Proffsiga och blev väldigt snyggt. Inga dolda kostnader efteråt.
    Klas Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Klas G
    Hej Klas!
    Hos os fins inga dolda kostnader?
    Vi har kontakt med kunderna hela tiden så att det fins ingen som är dold.

• Mika S

2018-08-02

Mika S skrev om Parkettesset Mö
    Mycket nöjd med utfört arbete
    Kanon bemötande
    Ingen väntetid
    Jag ger 5 stjärnor av 5 möjliga
    Rekommenderar varmt !! Läs mer

Caroline W skrev om Parkettesset Mö
    Killen som var här var snabb och duktig. Vi hade två sovrum där golvet slipades om och det blev skitsnyggt! Vi är mycket nöjda, helt klart värt pengarna! Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Caroline W
    Carolin?
    Tack

• 2018-07-21

Emma P skrev om Parkettesset Mö
    Mycket bra, snabbt och trevligt bemötande hela vägen igenom. Slipade och behandlade gammal fiskben ekparkett och fyllde även i med ny i ett halvt rum, övergång mellan gammalt och nytt blev mycket bra. Reparation av skadade brädor också bra. Slipade och behandlade även furu. Priset kändes bra men jag har inget att jämföra med då jag inte gjort detta tidigare.
    Mindre bra att de glömde bort ett mindre jobb vi kommit överens om, men detta slapp vi självklart betala för. Mycket damm på väggar och ytor men det är nog svårt att komma ifrån vid slipning. Läs mer
    2018-07-21 Svetlan M svarar Emma P
    Hej Emma!

Det var roligt sammarbeta med dig.
    Stor tack för alt.
    Trevligt sommaren önskar alla från Parkettesset.

• 2018-07-16

Peter T skrev om Parkettesset Mö
    Väldigt trevliga golvslipare som gjorde ett utmärkt arbete.
    Vi kan varmt rekommendera företaget och anlita det igen. Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Peter T
    Peter!

Nöjda kunder motiverar os, tack

• Sebastian K

2018-07-12

Sebastian K skrev om Parkettesset Mö
    Slipade 100m2 stavparkett samt 18 trappsteg i massiv ek. Vi ville skapa en ljusare känsla i huset så valde loba invisible 2k lack (3 appliceringar). Bra, arbetade undan snabbt under vår semester, små anmärkningar på trappan men det löste de snabbt. Viktigt att tänka på är att har man ett mörkt ekgolv kontra ett helt nylaggt obehandlat golv så blir det förstnämnda inte lika ljust som det obehandlade med loba. Har inget med deras jobb att göra men fyi om du går i samma tankar. Vi hade även ett hål i golvet som de lagade på ett snyggt sätt! Dokumenterade arbetet och delade bilder med mig då jag var på semester. Hörde även av sig under projektets gång! Mkt nöjd! Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Sebastian K
    Hej Sebastian!

Samarbe med dig var på högsta nivo, stor tack

• 2018-05-01

Anna M skrev om Parkettesset Mö
    Fantastisk service! Snabbt utfört arbete och väldigt bra resultat! Läs mer
  • 2018-04-27

Pontus H skrev om Parkettesset Mö
    Bra killar, snabba och effektiva. Läs mer

Koksgatan 7, 211 24 Malmö