Alla kategorier Slipa golv Skåne Malmö Parkettesset Mö

Parkettesset Mö

Koksgatan 7, 211 24 Malmö — Visa karta

Välkommen till Parkettesset – Vi ger ditt hem ett nytt utseende!

Skicket på ditt golv avgör hur rummet upplevs. Ditt slitna golv kan med vår hjälp få ett nytt utseende vilket gör att rummet istället upplevs som fräscht och välkomnande.

Vi hjälper dig med utförlig slipning och efterbehandling med exempelvis lack, olja eller pigmentering. Vi kan också erbjuda tjänster inom målning och betsning av trappor och snickerier i ditt hem. För ett så bra resultat som möjlgigt arbetar vi alltid efter just ditt golvs förutsättningar.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss och tveka inte at ta kontakt om du har några frågor. Vi hjälper dig gärna!

Läs vad 33 kunder tycker om Parkettesset Mö

• Gustav C
    Gustav C skrev om Parkettesset Mö
    Trevligt bemötande, håller tiderna och tidsplanen! De har lagt nytt fiskbensparkett hos oss. Kan varmt rekommendera Parkettesset. Läs mer
    2018-09-03 Svetlan M svarar Gustav C
    Hej Gustav!
    Glöda kunder motivera os jätte mycket.

Med vänlig hälsning!
    Parkettesset Mö AB
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Parkettesset Mö
    Snabbt svar, snabb inställelse, vi är riktigt nöjda.
    Parlettslipning. Om vi hade fått önska något så kunde de lämnat ett A4 papper med info om när man fick gå på golvet och hur man bör sköta det den närmsta tiden. Läs mer
    2018-08-24 Svetlan M svarar Andreas S
    Hej Andreas!
    Stor tack👍

Vi brokar informera alla kunder innan vi börjar med slipning.

Hälsningar
    Parkettesset Mö AB
  • Jonna Ö
    Jonna Ö skrev om Parkettesset Mö
    Slipade golv i vardagsrum, kök och ett sovrum med helt okej resultat. Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Jonna Ö
    Tack Jonna
    Trevligt att träffas

Med vänlig hälsning! Svetlan Mandic Parkettesset Mö AB Koksgatan 7 21124 Malmö 040-6199700 073-5807667 info@parkettesset.se
  • Jacob D
    Jacob D skrev om Parkettesset Mö
    Trevligt bemötande, professionella och med ett jättefint resultat på mina nyslipade och mörkoljade golv. Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Jacob D
    Hej Jacob!

Stor tack
    Det var lätt samarbeta med dig.

• Klas G
    Klas G skrev om Parkettesset Mö
    Trevligt och snabbt bemötande. Proffsiga och blev väldigt snyggt. Inga dolda kostnader efteråt.
    Klas Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Klas G
    Hej Klas!
    Hos os fins inga dolda kostnader👍
    Vi har kontakt med kunderna hela tiden så att det fins ingen som är dold.

• Mika S
    Mika S skrev om Parkettesset Mö
    Mycket nöjd med utfört arbete
    Kanon bemötande
    Ingen väntetid
    Jag ger 5 stjärnor av 5 möjliga
    Rekommenderar varmt !! Läs mer
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Parkettesset Mö
    Killen som var här var snabb och duktig. Vi hade två sovrum där golvet slipades om och det blev skitsnyggt! Vi är mycket nöjda, helt klart värt pengarna! Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Caroline W
    Carolin👍
    Tack

• Emma P
    Emma P skrev om Parkettesset Mö
    Mycket bra, snabbt och trevligt bemötande hela vägen igenom. Slipade och behandlade gammal fiskben ekparkett och fyllde även i med ny i ett halvt rum, övergång mellan gammalt och nytt blev mycket bra. Reparation av skadade brädor också bra. Slipade och behandlade även furu. Priset kändes bra men jag har inget att jämföra med då jag inte gjort detta tidigare.
    Mindre bra att de glömde bort ett mindre jobb vi kommit överens om, men detta slapp vi självklart betala för. Mycket damm på väggar och ytor men det är nog svårt att komma ifrån vid slipning. Läs mer
    2018-07-21 Svetlan M svarar Emma P
    Hej Emma!

Det var roligt sammarbeta med dig.
    Stor tack för alt.
    Trevligt sommaren önskar alla från Parkettesset.

• Peter T
    Peter T skrev om Parkettesset Mö
    Väldigt trevliga golvslipare som gjorde ett utmärkt arbete.
    Vi kan varmt rekommendera företaget och anlita det igen. Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Peter T
    Peter!

Nöjda kunder motiverar os, tack

• Sebastian K
    Sebastian K skrev om Parkettesset Mö
    Slipade 100m2 stavparkett samt 18 trappsteg i massiv ek. Vi ville skapa en ljusare känsla i huset så valde loba invisible 2k lack (3 appliceringar). Bra, arbetade undan snabbt under vår semester, små anmärkningar på trappan men det löste de snabbt. Viktigt att tänka på är att har man ett mörkt ekgolv kontra ett helt nylaggt obehandlat golv så blir det förstnämnda inte lika ljust som det obehandlade med loba. Har inget med deras jobb att göra men fyi om du går i samma tankar. Vi hade även ett hål i golvet som de lagade på ett snyggt sätt! Dokumenterade arbetet och delade bilder med mig då jag var på semester. Hörde även av sig under projektets gång! Mkt nöjd! Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Sebastian K
    Hej Sebastian!

Samarbe med dig var på högsta nivo, stor tack

• Anna M
    Anna M skrev om Parkettesset Mö
    Fantastisk service! Snabbt utfört arbete och väldigt bra resultat! Läs mer
  • Pontus H
    Pontus H skrev om Parkettesset Mö
    Bra killar, snabba och effektiva. Läs mer
  • Anna-maria S
    Anna-maria S skrev om Parkettesset Mö
    Anlitade Parkettesset för att slipa och hårdvaxolja golv. Blev bra bemött innan vi anlitade dem.
    De fixade snabbt två killar som kom och fixade golven. När de vara klara lämnade de bakdörren till trädgården olåst, toaletten skitig och golven flammiga och ojämna och det hade stänkt olja upp på våra nymålade väggar. De kom tillbaka en andra gång och gick över ena rummets golv igen. Allmänt känns det slarvigt och hastigt gjort. Deras slarv innebar merarbete för oss som kund.
    Till deras fördel ska sägas att de var snabba att åtgärda de flammiga golven. Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Anna-maria S
    Hej Anna -Maria!

Alt som du har nämnd är inte sanningen, tyvärr.
    Vi kämpade jätte mycket och försökte förklara till dig med det gick inte så lätt.
    Vi är en av de bästa firmor i Syd Skåne med stor erfarenhet och en kund kan inte ändra detta.
    Tack ändå

• Jan-erik B
    Jan-erik B skrev om Parkettesset Mö
    Slipning av golv och trappa .Mycket bra personal och väl utfört arbete.Jättenöjd med arbetet.Kan tänka mej att rekommendera företaget till andra Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Jan-erik B
    Hej Jan-Erik!

Vi alla har en STOR TACK

• Christina C
    Christina C skrev om Parkettesset Mö
    Slipning av golv och trappa
    Snabb hantering ingen lång väntetid.
    Mkt nöjd med resultatet
    Trevligt bemötande
    Trevliga killar som gjorde jobbet Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Christina C
    Hej Christina!

Alla från Parkettesset tackar.

• Margareta H
    Margareta H skrev om Parkettesset Mö
    Parkettslip! Mycket väl utfört med gott bemötande👍 Läs mer
  • Robin P
    Robin P skrev om Parkettesset Mö
    Snabbt lätt å smidigt gick det! Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Parkettesset Mö
    Golvslipning av vardags- och sovrum. Tidplanen hölls och resultatet blev bra. Läs mer
  • Angelina A
    Angelina A skrev om Parkettesset Mö
    Köpte slipning av parkett och brädgolv samt hårdvaxoljning av samtliga golv.
    Killarna kom i tid, arbetade effektivt och var klara på utsatt dag.
    Golven blev supersnygga! Läs mer
  • Lina J
    Lina J skrev om Parkettesset Mö
    Mycket bra och pålitliga. Bra utfört arbete på den tid som var avtalat. Fick även utmärkt hjälp med att komma fram till vad vi skulle välja för att få den slutprodukt vi önskade! Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Parkettesset Mö
    Bra bemötande, snabbt genomförande och rätt pris på offerten. Vi la helt ny fiskben i behandla den.

Kan varmt rekommenderas 👍🏻 Läs mer
  • Zivorad S
    Zivorad S skrev om Parkettesset Mö
    Är väldigt nöjd med allt. Bemöttande, utfört arbete, både parkett läggning, listmontering, slipning och oljning av brädgolv Läs mer
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Parkettesset Mö
    Vi är väldigt nöjda med service och jobbet. Läs mer
  • Bruno W
    Bruno W skrev om Parkettesset Mö
    Strålande!
    Jag ringde för att få mina trägolv slipade. Ombads fota, mäta och sms:a bilderna. Fick direkt svar med kostnadsförslag. Då jag inte var hemma aktuell dag kom vi överens om var nyckeln skulle gömmas. När jag kom hem sent på kvällen var alla tre rummen fixade och vilket strålande resultat! Fick fakturan på mail ett par dagar senare som var något lägre än beräknad då den exakta ytan var mindre än jag beräknat. Allt sköttes med telefon och mail. Jag träffade aldrig någon person från företaget vilket jag ej hade behov av. Allt var bara fixat med högsta kvalitet med ett par telefonsamtal mail och sms. Jag har aldrig varit med om ett mer expedionellt och smidigt utfört arbete med en minimal insats från min sida. Plötsligt bara tre nyslipade golv efter ett par sms insatser. TACK. Bruno Walther Läs mer
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Parkettesset Mö
    Bra personligt bemötande. Tydlig kommunikation. Mycket bra resultat. Helt enligt överenskommelse . Läs mer
  • June B
    June B skrev om Parkettesset Mö
    Slipade vardagsrumgolvet, 40m2 och vitlaserade.
    Utmärkt bemötande och väldigt proffsigt och snabbt utförande. Resultatet mycket bra.
    Rekommenderas!

/June Läs mer
  • Benny P
    Benny P skrev om Parkettesset Mö
    Slipning av parkett, trevligt bemötande
    Kom som dom lovat
    Kan rekommenderas Läs mer
  • Julius A
    Julius A skrev om Parkettesset Mö
    Resultat av jobb: uselt.
    Kundbemötande: bra.

Köpte slipning och vitlasering av fiskbensparkett.

Det ända positiva är kundbemötandet och att vi fick ett rabatterat pris på det usla arbetet.

Resultatet av arbetet är under all kritik, det var ojämnt och fläckigt. Kontaktade företaget som höll med om att arbetet var dåligt utfört. Förklaringen var att de påbörjat arbetet för tidigt med andra omgången, innan första omgången hade torkat ordentligt. Jag kan tycka att detta ska man ha koll på som proffs i branschen och att det är mycket oproffessionelt gjort. Man har dessutom inte sagt något utan hoppats att vi som kund ska acceptera ett halvdant jobb.
    Tyvärr på grund av tidsbrist från vår sida och inte möjligtjet att vänta längre var vi tvugna att flytta in i huset och hade ej möjlighet till att få det omgjort.

Vi blev heller inte informerade att det skulle damma så OTROLIGT mycket som det gjorde. Jag har fått golv slipade förr men det har aldrig varit i närheten av så mycket damm som det var nu. Vi trodde att det ingick i jobbet att iallafall avgränsa rummet som skulle slipas så dammet inte spred sig i resten av huset?!
    Det var lager av damm i alla rum, även på ovanvåningen där inget arbete utförts.
    Det minsta man kan förvänta sig är att de meddelar att det kommer damma och vi bör stänga dörrar och plasta in möbler som vi vill skydda. Detta är otroligt oproffsigt gjort.
    Även detta är dokumenterat och fick ett luddigt svar om att de avgränsar om kunden ber om det.
    Att företaget är lite serviceminded borde ingå i priset, att iallafall nämna att det dammar otroligt mycket och att ni rekomenderar att plasta in det som man vill skydda är inte svårt gjort men hade sparat iallafall oss en dags storstädning.
    Det var rena turen att vi inte flyttat in för då hade alla våra tygmöbler varit fördärvade..

Men som sagt; vi kom överrens om ett rabatterat pris och jag accepterade det halvdanna jobbet.

Enligt min upplevelse skulle jag absolut inte rekommendera Parketesset. Läs mer
  • Gabriel G
    Gabriel G skrev om Parkettesset Mö
    Golvslipning samt färgning av golv.
    Bra bemötande av samtlig personal.
    Företaget levde upp till mina förväntningar genom att utföra ett snabbt arbete med bra resultat till ett rimligt pris.
    Mycket bra. Kommer med stor sannolikhet anlita igen. Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Parkettesset Mö
    Snabba och effektiva! Killar.Vi är nöjda med resultatet! Rengöring efter arbetets utförande ok, trots att det dammet yrde vid slipningen. Lite svårt att tolka deras faktura, kan definitivt ge upphov till missförstånd! Vi kan rekommendera Parkesset till nya jobb, tror inte att ni blir besvikna Läs mer
  • Yasmina J
    Yasmina J skrev om Parkettesset Mö
    Ett nytt brädgolv skulle läggas, brädorna tog slut när 1/5 återstod, fick vänta flera veckor innan resten kunde läggas. Skarv mot tvärgående bräda med stora glipor, inte snyggt! Deras förslag som åtgärd, lister för att dölja som inte alls var passade in! 2 oberoende snickare som ska åtgärda nu i efterhand tycker att det ser bedrövligt ut, kommer åtgärda på helt annat sätt. Kan inte alla rekommendera Parkettesset, dels pga förseningen i läggninggen som inte alls kompenserades, dels pga dålig finish i skarven. Dessutom en massa små extra kostnader på fakturan som var väldigt tvivelaktiga! Svåra att kommunicera med när vi inte var nöjda! Läs mer
  • Adam G
    Adam G skrev om Parkettesset Mö
    Bra bemötande och utfört i tid osv. Dock följde de inte mitt önskemål om att först lägga och olja och sedan hårdvaxolja, så färgen skiljer sig lite väl mycket jämfört med mitt gamla golv som ligger kloss i kloss. Jag hade inte räknat med att det skulle bli likadant i och med att det lades helt ny ek (jämfört med 100 år gammalt) men jag efterfrågade samma efterbehandling men fick ej det i slutändan. Upplevde att det var lite väl många olika personer involverade (minst fyra) för ett väldigt litet jobb, och då är det lätt att den typen av önskemål faller mellan stolarna. Läs mer
  • Hans K
    Hans K skrev om Parkettesset Mö