Parkettesset Mö

Parkettesset Mö

Välkommen till Parkettesset – Vi ger ditt hem ett nytt utseende!

Skicket på ditt golv avgör hur rummet upplevs. Ditt slitna golv kan med vår hjälp få ett nytt utseende vilket gör att rummet istället upplevs som fräscht och välkomnande.

Vi hjälper dig med utförlig slipning och efterbehandling med exempelvis lack, olja eller pigmentering. Vi kan också erbjuda tjänster inom målning och betsning av trappor och snickerier i ditt hem. För ett så bra resultat som möjlgigt arbetar vi alltid efter just ditt golvs förutsättningar.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss och tveka inte at ta kontakt om du har några frågor. Vi hjälper dig gärna!

Läs vad 79 kunder tycker om Parkettesset Mö 2

2021-05-08
    Jag anlitade Parkettesset MÖ för att slipa och lacka mitt parkettgolv i hela lägenheten. Arbetet utfördes väldigt noggrant och personalen hade ett bra bemötande. Perfekt slutresultat till ett rimligt pris. Kommer anlita Parkettesset igen och rekommenderar även andra att göra samma sak.
    Stor tack Nikola😊 Varje komplimang ger oss ett incitament att bli ännu bättre Vh Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2021-04-30
    Slipning och lackning av brädgolv (furu). Kanske hade önskat ännu mer av kommunikationen men vi fick svar på våra frågor och blev nöjda med den behandling som vi valde (2K ultra matt ZERO). Väl utfört jobb och pris enligt offert, kommer att anlita Parkettesset igen när vi tar fram brädgolvet i resten av lägenheten.
    Richard💪 Vi tackar jätte mycket och vi ses igen😊 Totalrenovering är någonting som erbjuder heller. Vh Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2021-04-27
    Snabba, proffsiga och ett bra bemötande!
    2021-04-22
    Kom tillbaka till ett golv som var skrovligt, lite som sandpapper och det såg inte ens lackat ut trots att jag hade beställt starkaste/dyraste lacken eftersom vi har barn och djur. Fick besked att de kunde komma och fixa veckan därpå till en kostnad av 40 kr per kvadrat. Det kändes omständigt att vänta ytterligare innan vi flyttade hem igen och när jag pratade med dem på fredag eftermiddag så fick jag besked om att allt gått bra och att det såg fint ut.
    Jag hade hellre fått besked när de var "klara" att de skulle behöva mer tid så att vi inte flyttade hem igen. Nu fick vi slipa till det lite själva med fint sandpapper för att få det lent och redan efter 2 veckor har vi otaliga repor då det knappt är lackat.

Vi är dock nöjda med slipningen som är jämn och bra, vi slapp ta bort lister och de kom nära kanter och hörn ändå.
    Malin! Du har fått alla information och förklaring men du har svårt att förstår att levande material väljer själv hur mycket ska dricka. Lura våra kunder är inte vår still och vi vinner absolut ingenting. Vi vinner om kunderna är nöjda, eller? Efter vår tel samtal du ville ha den tredje sträckning och du har fått pris bara 40kr kvm inkl.etablering, parkering, arbete o material, jätte billigt. Hoppas att vi alla kummel att bli mer nöjda nästa gång. Trevligt söndag! Svetlan, Parkettesset Parkettesset Mö
    2021-03-21
    Svårt med kommunikationen men arbetet var väl utfört och till stor belåtenhet
    Hej Linn! I det här bransch är ingenting ovanligt att alla killar pratar inte så bro svenska. Viktigare är att ni är nöjda med jobbet och stor respekt mot våra gamla kunder.😊 Parkettesset Parkettesset Mö
    2021-03-04
    Vi fick gjort vid vårt parkettgolv o e otroligt nöjda. Det brev som nytt. Duktiga killar o ett mycket trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera dem
    Agneta och lp i Hököpinge
  • 2021-03-04
    Duktiga, trevliga samt lätta och kvicka att kommunicera med - professionella helt enkelt!
    2021-03-02
    Var i behov av att slipa mitt gamla parkettgolv på ca 50 kvm. Bestämde mig för att hårdvaxolja det nyslipade golvet i vitt o resultatet blev hur bra som helst. Jag är mycket nöjd med både det o "gubbarnas" noggranna arbete. Jag kan rekommendera Parkettesset för den som behöver slipa om sitt gamla golv.
    Christer!🥂 Vi försöker göra vår best och fina kunder motiverar killar på Beata sätt. Tack Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2020-10-17
    Slipning av golv och köksbänk blev precis som vi önskade. Jag kan varmt rekommendera Parkettesset!
    Hej Jimmy! Vi försöker lyssna på våra kunder. Det var lätt att komma i överens med dig och vi vill gärna hjälpa dig igen. Stor tack 👍🥂🥂🥂 Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
  • Daniel G
    2020-09-30
    Mycket nöjda med utfört arbete!
    Beställde slipning, vitpigmentering och mattlackering av ekparkett i vår Skånelänga. Utmanande golv med djupa fasningar som fick handskrapas.
    Allt arbete utfördes till perfektion under tiden vi var bortresta. Hem kom vi till ett helt nytt golv, rekommenderas varmt!
  • JOHAN H
    2020-07-21
    Parkettesset gjorde ett fantastiskt jobb med vår fina fiskbensparkett. Från en glansig vaxad yta till en matt och elegant känsla som passar perfekt in i vår lägenhet. Slutresultatet blev precis så som vi önskade!

Arbetet gick snabbt och de gjorde klart 55m2 golvyta på fyra dagar. Kommunikationen kan bli bättre, men jag förstår också såklart att de har väldigt mycket att göra så jag kände mig aldrig orolig.

Tack för fint arbete, Parkettesset!
    Hej Johan! Vi alla som var inblandat tackar jätte mycket.😊 Ja, alt kan bli bättre , vi lyssnar på våra kunder och försöker tillpassa os mest möjligt. Vi bor också i en ovanligt tid. Stor tack och trevlig semester 👍 Parkettesset Parkettesset Mö
    2020-05-28
    Effektiva, prisvärda och service minded!
    2020-04-12
    Parkettesset slipade och hårdvaxoljade våra Kullaberggolv och parkettgolv. Helt fantastiskt resultat, vi är väldigt nöjda. Väldigt flexibla och hjälpsamma! Stort tack till Svetlan och hans team 🤗
    Jenny! Stor kram från Parkettesset team.💐 GLAD PÅSK 🐣 Parkettesset Mö
    2020-04-04
    De utförde slipning och lackning av ett rum med mycket fint resultat till en rimlig kostnad.

Smidig kontakt via epost, de kunde utföra jobbet med kort varsel.
    Therese! Stor tack 💐 Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2020-04-01
    Vi ville slipa alla golv i vårt nyköpta hus, fiskbensparkett och brädgolv. Vi blev bemötta på ett bra och tydligt sätt. Vi visste inte riktigt hur golvet skulle bli då vi aldrig slipat golv tidigare. Men det blev så mycket finare än vad jag hade kunnat föreställa mig. De gjorde ett super jobb! Golvet är fint slipat och lackat ända in vid listerna, runt elementrören etc. Vi är jättenöjda! Och vi fick ett superbra pris så det kändes verkligen värt det, stort tack!
    Hej Alicia! Vi alla från Parkettesset har en jätte stor TACK och 💐 för dig👍😊 Parkettesset Mö
  • RANIA E
    2020-03-31
    Tack för ett fantastiskt jobb vi är super nöjda. Arbetarna va väldigt trevliga och dem utförde ett professionellt arbete. Golvet blev precis som vi ville ha de. Vi kommer absolut rekommendera er för vår omgivning. Mvh Rania
    2020-02-22
    Utförare som slipade golvet var verkligen bra. Resultat var grymt bra men det var hans sista dag. Har anlitat firman förut och de var dåliga men billiga. Man få vad man betalar för.
    2020-02-22
    Parkettlagning och slipning. Arbetet var väl utfört.
    Hej Filip! Vi gjorde alt som ni ville utan tvekan. Tack för fina samarbete och bra kommunikation. Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2020-01-23
    Mycket nöjda med omslipning av vårt golv, vår köksbänk och våra fönsterkarmar. Väldigt snyggt resultat och trevlig kommunikation under tiden!
    Hej Jonas! Stor tack och du är välkommen tillbaka om du behöver någon annan hjälp. Killarna är informerad om dina meningar och det gjorde de glada, TACK PARKETTESSET MÖ AB Parkettesset Mö
  • Johan B
    2019-11-15
    Slipning av golv, rivning av kök, målning och läggning av nytt golv.
    Allt utfört väldigt noggrant och professionellt. Bra dialog under hela arbetet. Kan varmt rekommendera detta företag! Vi är mycket nöjda!
    Hej Johan! Samarbeta med är var jätte fint och glädje är på vår sidan. Stor tack🥂 Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2019-10-01
    Mycket bra upplevelse. Snabbt, bra utfört arbete. Väldigt nöjd!
    Hej Sebastian! Vi försöker höra våra kunder glada 👍 Stor tack får alt. Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
  • Tove D
    2019-07-30
    Slipning och restauranglackning av mitt gamla och skadade parkettgolv. Golvet blev som nytt och skitsyggt!
    Trevligt bemötande och mycket kompetent folk! Tusen tack!! Mvh Tove
    Hej Tove! Det är jätte fint ha dig som kund. Killar hälsar 🥂 Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2019-07-30
    Snabb och bra service! Kunnig personal som hjälpte mig både med att slipa parkettgolv, vaxa det vitt och dessutom måla väggar, tak, golv och element. Allting blev supersnyggt :)

Rekommenderas varmt! //Lisa
    Varm tack Lisa.🍃 Hälsningar från Parkettesset Parkettesset Mö
    2019-07-23
    Mycket trevliga och golvet blev som nytt
    Hej Lars! Stor tack och du motiverar os att kämpa en nu mer. Killar hälsar Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2019-07-23
    72 kvm slip av gammal fiskbensparkett, vitpigmentering och hårdvaxolja med bra resultat till ett bra pris.
    Hej Olof! Med glada kunder vinner vi mest, tack Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2019-07-01
    Vi slipade och hårdvaxoljade vår fiskbensparkett - 36 m2. Kontaktade Parkettesset en veck innan de utförde jobbet. Och resultatet blev fantastiskt vackert. Väldigt trevligt bemötande och allt var oerhört lätt med dem; från kommunikation till betalning.
    Hej Danny! När alla är nöjda på slutet är bästa vinst. Killar har sagt alt bäst om dig, tack Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2019-07-01
    Slipade om 115 kvm parkettgolv i vårt hus samt lagade på två ställen. Golven blev riktigt fina och vi är väldigt nöjda.
    Hej Peter! Jätte TACK Peter. De som var hos dig är informerad om alt som du har skrivit. De tackar 😊 Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2019-06-14
    Kom på avtalad tid, bra pris. Priset stämde överens med offerten. Golven blev som nya! Oljade ett golv, lackade ett annat, slipade även några trösklar. Inga skador på lister, väggar etc. ingen komplettering behövdes göras.
    Hej Jan! Stort tack😊 Nöjda kunder är viktigaste för os. Parkettesset Mö AB Svetlan Parkettesset Mö
    2019-06-14
    Allt fungerade enkelt och smidigt. Bra utfört arbete.
  • Peter J
    2019-06-14
    Vi anlitade parkettesset för att slipa om alla golven i vårt hus (115 kvm). Killarna gjorde jobbet på angiven tid (2,5 dagar) och resultatet blev riktigt bra. De lagade parketten på ett par ställen och det bev också väldigt snyggt. Tack för ett väl utfört uppdrag!
    2019-06-12
    Golven blev otroligt fina! Är väldigt nöjd. Prisvärd dessutom.
    2019-06-12
    Kontaktade Parkettesset för prisförslag på slipning av golv och behandling, fick snabbt svar med olika förslag och de kunde utföra det inom en vecka. Resultatet blev strålande! Är mycket nöjd med resultatet och priset.
  • Rezarta M
    2019-04-05
    Svetlan samt killarna som arbetar på Parketesset ser inga begränsningar utan endast möjligheter i alla de tjänster som jag bad om gällande mitt golv. Jag fick ett väldigt tryggt och säkert intryck att "detta fixar dom" efter varje gång jag behövde lägga till oförutsedda saker i offerten. Jag hade ett riktigt gammalt och slitet plankgolv samt fiskbensparkett som blev som nya efter deras arbete. Jag blev verkligen jättenöjd med resultatet. Väldigt proffsiga och trevliga killar som jag varmt kan rekommendera.
    2019-03-22
    Lätt att få tid trevliga killar som gjorde ett bra jobb, till ett bra pris
    2019-02-14
    Golvläggning i kök, vardagsrum, hall o uterum samt nya fotlister. Trevligt bemötande, väl genomfört arbete!
  • 2019-02-07
    Reparation, slipning och oljning av vår fuktskadade ekparkett i vardagsrummet samt slipning av bänkskivor i köket. Vi fick en bra dialog kring vårt behov från början, snabb hjälp och resultatet blev över våra förväntningar. Då ett 50 tal av våra stavar i parketten var böjda och missfärgade av fukt trodde vi att golvet kanske inte kunde räddas men killarna fixade ett golv som såg ut som nytt på bara några timmar! Fakturan var helt enligt vår överenskommelse och det kändes tryggt från början till slut. Tack för all hjälp.
    2019-01-15
    Fin slipning av parketten, jag ör väldigt nöjd med resultatet. Snabb och smidig service :)
    2019-01-15
    Supersnyggt utfört arbete enligt överenskommelse!
    Hej Anna! Det varvjätte trävligt samarbeta med dig. Stor tack Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2018-12-02
    Jag fick verkligen valuta för pengarna. Mycket nöjd med vad dem gjorde .
    Hej Laurense! Stor tack. Det var fint sammarbeta med dig. Alla gläda ?det är vinst? Parkettesset Svetlan & Robert Parkettesset Mö
    2018-12-02
    Bra tillmotesgaende arbetare fick tid fort o bra pris parkettslip det blev fint.
    Linus! STOR TACK Kommer att informera killar om en till nöjd kund?? Parkettesset Parkettesset Mö
    2018-10-04
    Golvslipning av köksgolv i furu. Snyggt, dammfritt, bra pris
    Hej Per-Ola! ???? Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2018-10-02
    Mycket bra resultat. Stor skillnad mellan min (noggranna) och deras mätning av golvytan och 300-nånting kr extra för ”slipning av ojämnt golv” som jag inte ser som motiverat utan som saltning av notan.
    Hej Dan! Viktigaste är resultat eller hur?!? Du har fått i offerter alla information för eventuella reparation. 300kr var bara för vår extra tid och material. Stor tack Dan Parkettesset Parkettesset Mö
  • Monika F
    2018-10-02
    Jag är en krävande kund och det kan säkert Parkettesset intyga! Jag blev mycket nöjd över deras arbete med att slipa och behandla ett gammalt, gulnat furugolv. Efter slipning ville jag ha golvet vitlutat och därefter behandlat med Osmo vitpimenterad hårdvaxolja. Hade flera samtal med Parkettesset för att jag verkligen skulle få golvet så som jag önskade och det fick jag! Det blev jättesnyggt och jag är verkligen nöjd. I samband med slipning visade det sig att det i golvet satt många ytliga spik som sliparen var tvungen att slå ner alt ta bort. Detta informerade man till mig och några timmar extra fick läggas till. Fick snabba svar är mycket nöjd med det utförda arbetet.
    Hej Monika! Med korrekta meniskor är så lätt att kommunisera. Vi alla från Parkettesset tackar jätte mycket. ? Svetlan och Robert Parkettesset Mö
    2018-10-02
    Mycket bra! Snabbt och smidigt! Trevliga killar! Kommer definitivt att anlita igen. Rekommenderar!
    Hej Elin! Stor tack?? Parkettesset Mö AB Svetlan, Stafan, Robert & Co Parkettesset Mö
    2018-09-21
    Slipning av brädgolv ca 12 m2. Bra resultat. Tog betalt för extra slipning utan att informera men annars nöjd med allt. Kan rekommendera.
    2018-09-19
    Slippning av parkett mycket bra utfört
    Bra bemötande
    Rekommenderss
  • Gustav C
    2018-09-03
    Trevligt bemötande, håller tiderna och tidsplanen! De har lagt nytt fiskbensparkett hos oss. Kan varmt rekommendera Parkettesset.
    Hej Gustav! Glöda kunder motivera os jätte mycket. Med vänlig hälsning! Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2018-08-24
    Snabbt svar, snabb inställelse, vi är riktigt nöjda.
    Parlettslipning. Om vi hade fått önska något så kunde de lämnat ett A4 papper med info om när man fick gå på golvet och hur man bör sköta det den närmsta tiden.
    Hej Andreas! Stor tack? Vi brokar informera alla kunder innan vi börjar med slipning. Hälsningar Parkettesset Mö AB Parkettesset Mö
    2018-08-06
    Slipade golv i vardagsrum, kök och ett sovrum med helt okej resultat.
    Tack Jonna Trevligt att träffas Med vänlig hälsning! Svetlan Mandic Parkettesset Mö AB Koksgatan 7 21124 Malmö 040-6199700 073-5807667 info@parkettesset.se Parkettesset Mö
    2018-08-02
    Trevligt bemötande, professionella och med ett jättefint resultat på mina nyslipade och mörkoljade golv.
    Hej Jacob! Stor tack Det var lätt samarbeta med dig. Med vänlig hälsning! Svetlan Mandic Parkettesset Mö AB Koksgatan 7 21124 Malmö 040-6199700 073-5807667 info@parkettesset.se Parkettesset Mö