Alla kategorier Lägga golv Skåne Malmö Parkettesset Mö

Parkettesset Mö

Koksgatan 7, 211 24 Malmö — Visa karta

Välkommen till Parkettesset – Vi ger ditt hem ett nytt utseende!

Skicket på ditt golv avgör hur rummet upplevs. Ditt slitna golv kan med vår hjälp få ett nytt utseende vilket gör att rummet istället upplevs som fräscht och välkomnande.

Vi hjälper dig med utförlig slipning och efterbehandling med exempelvis lack, olja eller pigmentering. Vi kan också erbjuda tjänster inom målning och betsning av trappor och snickerier i ditt hem. För ett så bra resultat som möjlgigt arbetar vi alltid efter just ditt golvs förutsättningar.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss och tveka inte at ta kontakt om du har några frågor. Vi hjälper dig gärna!

Läs vad 58 kunder tycker om Parkettesset Mö

• TOVE D

2019-07-30

TOVE D skrev om Parkettesset Mö
    Slipning och restauranglackning av mitt gamla och skadade parkettgolv. Golvet blev som nytt och skitsyggt!
    Trevligt bemötande och mycket kompetent folk! Tusen tack!! Mvh Tove Läs mer
    2019-07-30 Svetlan M svarar TOVE D
    Hej Tove!
    Det är jätte fint ha dig som kund.
    Killar hälsar 🥂
  • 2019-07-30

Lisa F skrev om Parkettesset Mö
    Snabb och bra service! Kunnig personal som hjälpte mig både med att slipa parkettgolv, vaxa det vitt och dessutom måla väggar, tak, golv och element. Allting blev supersnyggt :)

Rekommenderas varmt! //Lisa Läs mer
    2019-07-30 Svetlan M svarar Lisa F
    Varm tack Lisa.🍃
    Hälsningar från Parkettesset
  • 2019-07-23

Lars T skrev om Parkettesset Mö
    Mycket trevliga och golvet blev som nytt Läs mer
  • 2019-07-23

Olof W skrev om Parkettesset Mö
    72 kvm slip av gammal fiskbensparkett, vitpigmentering och hårdvaxolja med bra resultat till ett bra pris. Läs mer
  • 2019-07-01

Danny K skrev om Parkettesset Mö
    Vi slipade och hårdvaxoljade vår fiskbensparkett - 36 m2. Kontaktade Parkettesset en veck innan de utförde jobbet. Och resultatet blev fantastiskt vackert. Väldigt trevligt bemötande och allt var oerhört lätt med dem; från kommunikation till betalning. Läs mer
  • 2019-07-01

Peter J skrev om Parkettesset Mö
    Slipade om 115 kvm parkettgolv i vårt hus samt lagade på två ställen. Golven blev riktigt fina och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-06-14

Jan E skrev om Parkettesset Mö
    Kom på avtalad tid, bra pris. Priset stämde överens med offerten. Golven blev som nya! Oljade ett golv, lackade ett annat, slipade även några trösklar. Inga skador på lister, väggar etc. ingen komplettering behövdes göras. Läs mer
    2019-06-15 Svetlan M svarar Jan E
    Hej Jan!
    Stort tack😊
    Nöjda kunder är viktigaste för os.

Svetlan
  • 2019-06-14

Martin N skrev om Parkettesset Mö
    Allt fungerade enkelt och smidigt. Bra utfört arbete. Läs mer
  • PETER J

2019-06-14

PETER J skrev om Parkettesset Mö
    Vi anlitade parkettesset för att slipa om alla golven i vårt hus (115 kvm). Killarna gjorde jobbet på angiven tid (2,5 dagar) och resultatet blev riktigt bra. De lagade parketten på ett par ställen och det bev också väldigt snyggt. Tack för ett väl utfört uppdrag! Läs mer
  • 2019-06-12

Emilia K skrev om Parkettesset Mö
    Golven blev otroligt fina! Är väldigt nöjd. Prisvärd dessutom. Läs mer
  • 2019-06-12

Ingela L skrev om Parkettesset Mö
    Kontaktade Parkettesset för prisförslag på slipning av golv och behandling, fick snabbt svar med olika förslag och de kunde utföra det inom en vecka. Resultatet blev strålande! Är mycket nöjd med resultatet och priset. Läs mer
  • REZARTA M

2019-04-05

REZARTA M skrev om Parkettesset Mö
    Svetlan samt killarna som arbetar på Parketesset ser inga begränsningar utan endast möjligheter i alla de tjänster som jag bad om gällande mitt golv. Jag fick ett väldigt tryggt och säkert intryck att "detta fixar dom" efter varje gång jag behövde lägga till oförutsedda saker i offerten. Jag hade ett riktigt gammalt och slitet plankgolv samt fiskbensparkett som blev som nya efter deras arbete. Jag blev verkligen jättenöjd med resultatet. Väldigt proffsiga och trevliga killar som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-03-22

Patric Å skrev om Parkettesset Mö
    Lätt att få tid trevliga killar som gjorde ett bra jobb, till ett bra pris Läs mer
  • 2019-02-14

Sofie L skrev om Parkettesset Mö
    Golvläggning i kök, vardagsrum, hall o uterum samt nya fotlister. Trevligt bemötande, väl genomfört arbete! Läs mer
  • 2019-02-07

Kristina Sahdomerovic Svärd skrev om Parkettesset Mö
    Reparation, slipning och oljning av vår fuktskadade ekparkett i vardagsrummet samt slipning av bänkskivor i köket. Vi fick en bra dialog kring vårt behov från början, snabb hjälp och resultatet blev över våra förväntningar. Då ett 50 tal av våra stavar i parketten var böjda och missfärgade av fukt trodde vi att golvet kanske inte kunde räddas men killarna fixade ett golv som såg ut som nytt på bara några timmar! Fakturan var helt enligt vår överenskommelse och det kändes tryggt från början till slut. Tack för all hjälp. Läs mer
  • 2019-01-15

Ming C skrev om Parkettesset Mö
    Fin slipning av parketten, jag ör väldigt nöjd med resultatet. Snabb och smidig service :) Läs mer
  • 2019-01-15

Anna E skrev om Parkettesset Mö
    Supersnyggt utfört arbete enligt överenskommelse! Läs mer
    2019-01-15 Svetlan M svarar Anna E
    Hej Anna!

Det varvjätte trävligt samarbeta med dig.
    Stor tack

• 2018-12-02

Laurence M skrev om Parkettesset Mö
    Jag fick verkligen valuta för pengarna. Mycket nöjd med vad dem gjorde . Läs mer
    2018-12-03 Svetlan M svarar Laurence M
    Hej Laurense!

Stor tack.
    Det var fint sammarbeta med dig.
    Alla gläda ?det är vinst?

Svetlan & Robert
    Svetlan M gillar detta
  • 2018-12-02

Linus S skrev om Parkettesset Mö
    Bra tillmotesgaende arbetare fick tid fort o bra pris parkettslip det blev fint. Läs mer
    2018-12-02 Svetlan M svarar Linus S
    Linus!

STOR TACK

Kommer att informera killar om en till nöjd kund??

• 2018-10-04

Per-ola V skrev om Parkettesset Mö
    Golvslipning av köksgolv i furu. Snyggt, dammfritt, bra pris Läs mer
    2018-10-04 Svetlan M svarar Per-ola V
    Hej Per-Ola!

????

• 2018-10-02

Dan O skrev om Parkettesset Mö
    Mycket bra resultat. Stor skillnad mellan min (noggranna) och deras mätning av golvytan och 300-nånting kr extra för ”slipning av ojämnt golv” som jag inte ser som motiverat utan som saltning av notan. Läs mer
    2018-10-02 Svetlan M svarar Dan O
    Hej Dan!

Viktigaste är resultat eller hur?!?
    Du har fått i offerter alla information för eventuella reparation.
    300kr var bara för vår extra tid och material.
    Stor tack Dan

• Monika F

2018-10-02

Monika F skrev om Parkettesset Mö
    Jag är en krävande kund och det kan säkert Parkettesset intyga! Jag blev mycket nöjd över deras arbete med att slipa och behandla ett gammalt, gulnat furugolv. Efter slipning ville jag ha golvet vitlutat och därefter behandlat med Osmo vitpimenterad hårdvaxolja. Hade flera samtal med Parkettesset för att jag verkligen skulle få golvet så som jag önskade och det fick jag! Det blev jättesnyggt och jag är verkligen nöjd. I samband med slipning visade det sig att det i golvet satt många ytliga spik som sliparen var tvungen att slå ner alt ta bort. Detta informerade man till mig och några timmar extra fick läggas till. Fick snabba svar är mycket nöjd med det utförda arbetet. Läs mer
    2018-10-02 Svetlan M svarar Monika F
    Hej Monika!

Med korrekta meniskor är så lätt att kommunisera.
    Vi alla från Parkettesset tackar jätte mycket. ?

Svetlan och Robert
  • 2018-10-02

Elin B skrev om Parkettesset Mö
    Mycket bra! Snabbt och smidigt! Trevliga killar! Kommer definitivt att anlita igen. Rekommenderar! Läs mer
    2018-10-02 Svetlan M svarar Elin B
    Hej Elin!

Stor tack??

Svetlan, Stafan, Robert & Co
  • 2018-09-21

Linn S skrev om Parkettesset Mö
    Slipning av brädgolv ca 12 m2. Bra resultat. Tog betalt för extra slipning utan att informera men annars nöjd med allt. Kan rekommendera. Läs mer
  • 2018-09-19

Muarem B skrev om Parkettesset Mö
    Slippning av parkett mycket bra utfört
    Bra bemötande
    Rekommenderss Läs mer
  • Gustav C

2018-09-03

Gustav C skrev om Parkettesset Mö
    Trevligt bemötande, håller tiderna och tidsplanen! De har lagt nytt fiskbensparkett hos oss. Kan varmt rekommendera Parkettesset. Läs mer
    2018-09-03 Svetlan M svarar Gustav C
    Hej Gustav!
    Glöda kunder motivera os jätte mycket.

Med vänlig hälsning!
  • 2018-08-24

Andreas S skrev om Parkettesset Mö
    Snabbt svar, snabb inställelse, vi är riktigt nöjda.
    Parlettslipning. Om vi hade fått önska något så kunde de lämnat ett A4 papper med info om när man fick gå på golvet och hur man bör sköta det den närmsta tiden. Läs mer
    2018-08-24 Svetlan M svarar Andreas S
    Hej Andreas!
    Stor tack?

Vi brokar informera alla kunder innan vi börjar med slipning.

Hälsningar
  • 2018-08-06

Jonna Ö skrev om Parkettesset Mö
    Slipade golv i vardagsrum, kök och ett sovrum med helt okej resultat. Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Jonna Ö
    Tack Jonna
    Trevligt att träffas

Med vänlig hälsning! Svetlan Mandic Parkettesset Mö AB Koksgatan 7 21124 Malmö 040-6199700 073-5807667 info@parkettesset.se

Jacob D skrev om Parkettesset Mö
    Trevligt bemötande, professionella och med ett jättefint resultat på mina nyslipade och mörkoljade golv. Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Jacob D
    Hej Jacob!

Stor tack
    Det var lätt samarbeta med dig.

Klas G skrev om Parkettesset Mö
    Trevligt och snabbt bemötande. Proffsiga och blev väldigt snyggt. Inga dolda kostnader efteråt.
    Klas Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Klas G
    Hej Klas!
    Hos os fins inga dolda kostnader?
    Vi har kontakt med kunderna hela tiden så att det fins ingen som är dold.

• Mika S

2018-08-02

Mika S skrev om Parkettesset Mö
    Mycket nöjd med utfört arbete
    Kanon bemötande
    Ingen väntetid
    Jag ger 5 stjärnor av 5 möjliga
    Rekommenderar varmt !! Läs mer

Caroline W skrev om Parkettesset Mö
    Killen som var här var snabb och duktig. Vi hade två sovrum där golvet slipades om och det blev skitsnyggt! Vi är mycket nöjda, helt klart värt pengarna! Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Caroline W
    Carolin?
    Tack

• 2018-07-21

Emma P skrev om Parkettesset Mö
    Mycket bra, snabbt och trevligt bemötande hela vägen igenom. Slipade och behandlade gammal fiskben ekparkett och fyllde även i med ny i ett halvt rum, övergång mellan gammalt och nytt blev mycket bra. Reparation av skadade brädor också bra. Slipade och behandlade även furu. Priset kändes bra men jag har inget att jämföra med då jag inte gjort detta tidigare.
    Mindre bra att de glömde bort ett mindre jobb vi kommit överens om, men detta slapp vi självklart betala för. Mycket damm på väggar och ytor men det är nog svårt att komma ifrån vid slipning. Läs mer
    2018-07-21 Svetlan M svarar Emma P
    Hej Emma!

Det var roligt sammarbeta med dig.
    Stor tack för alt.
    Trevligt sommaren önskar alla från Parkettesset.

• 2018-07-16

Peter T skrev om Parkettesset Mö
    Väldigt trevliga golvslipare som gjorde ett utmärkt arbete.
    Vi kan varmt rekommendera företaget och anlita det igen. Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Peter T
    Peter!

Nöjda kunder motiverar os, tack

• Sebastian K

2018-07-12

Sebastian K skrev om Parkettesset Mö
    Slipade 100m2 stavparkett samt 18 trappsteg i massiv ek. Vi ville skapa en ljusare känsla i huset så valde loba invisible 2k lack (3 appliceringar). Bra, arbetade undan snabbt under vår semester, små anmärkningar på trappan men det löste de snabbt. Viktigt att tänka på är att har man ett mörkt ekgolv kontra ett helt nylaggt obehandlat golv så blir det förstnämnda inte lika ljust som det obehandlade med loba. Har inget med deras jobb att göra men fyi om du går i samma tankar. Vi hade även ett hål i golvet som de lagade på ett snyggt sätt! Dokumenterade arbetet och delade bilder med mig då jag var på semester. Hörde även av sig under projektets gång! Mkt nöjd! Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Sebastian K
    Hej Sebastian!

Samarbe med dig var på högsta nivo, stor tack

• 2018-05-01

Anna M skrev om Parkettesset Mö
    Fantastisk service! Snabbt utfört arbete och väldigt bra resultat! Läs mer

Pontus H skrev om Parkettesset Mö
    Bra killar, snabba och effektiva. Läs mer

Anna-maria S skrev om Parkettesset Mö
    Anlitade Parkettesset för att slipa och hårdvaxolja golv. Blev bra bemött innan vi anlitade dem.
    De fixade snabbt två killar som kom och fixade golven. När de vara klara lämnade de bakdörren till trädgården olåst, toaletten skitig och golven flammiga och ojämna och det hade stänkt olja upp på våra nymålade väggar. De kom tillbaka en andra gång och gick över ena rummets golv igen. Allmänt känns det slarvigt och hastigt gjort. Deras slarv innebar merarbete för oss som kund.
    Till deras fördel ska sägas att de var snabba att åtgärda de flammiga golven. Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Anna-maria S
    Hej Anna -Maria!

Alt som du har nämnd är inte sanningen, tyvärr.
    Vi kämpade jätte mycket och försökte förklara till dig med det gick inte så lätt.
    Vi är en av de bästa firmor i Syd Skåne med stor erfarenhet och en kund kan inte ändra detta.
    Tack ändå

Jan-erik B skrev om Parkettesset Mö
    Slipning av golv och trappa .Mycket bra personal och väl utfört arbete.Jättenöjd med arbetet.Kan tänka mej att rekommendera företaget till andra Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Jan-erik B
    Hej Jan-Erik!

Vi alla har en STOR TACK

• 2018-04-26

Christina C skrev om Parkettesset Mö
    Slipning av golv och trappa
    Snabb hantering ingen lång väntetid.
    Mkt nöjd med resultatet
    Trevligt bemötande
    Trevliga killar som gjorde jobbet Läs mer
    2018-08-06 Svetlan M svarar Christina C
    Hej Christina!

Alla från Parkettesset tackar.

• Margareta H

2018-04-25

Margareta H skrev om Parkettesset Mö
    Parkettslip! Mycket väl utfört med gott bemötande👍 Läs mer

Robin P skrev om Parkettesset Mö
    Snabbt lätt å smidigt gick det! Läs mer

Mikael S skrev om Parkettesset Mö
    Golvslipning av vardags- och sovrum. Tidplanen hölls och resultatet blev bra. Läs mer

Angelina A skrev om Parkettesset Mö
    Köpte slipning av parkett och brädgolv samt hårdvaxoljning av samtliga golv.
    Killarna kom i tid, arbetade effektivt och var klara på utsatt dag.
    Golven blev supersnygga! Läs mer

Lina J skrev om Parkettesset Mö
    Mycket bra och pålitliga. Bra utfört arbete på den tid som var avtalat. Fick även utmärkt hjälp med att komma fram till vad vi skulle välja för att få den slutprodukt vi önskade! Läs mer
  • Fredrik J

2018-04-25

Fredrik J skrev om Parkettesset Mö
    Bra bemötande, snabbt genomförande och rätt pris på offerten. Vi la helt ny fiskben i behandla den.

Kan varmt rekommenderas 👍🏻 Läs mer

Zivorad S skrev om Parkettesset Mö
    Är väldigt nöjd med allt. Bemöttande, utfört arbete, både parkett läggning, listmontering, slipning och oljning av brädgolv Läs mer

Camilla M skrev om Parkettesset Mö
    Vi är väldigt nöjda med service och jobbet. Läs mer
  • 2018-04-24

Bruno W skrev om Parkettesset Mö
    Strålande!
    Jag ringde för att få mina trägolv slipade. Ombads fota, mäta och sms:a bilderna. Fick direkt svar med kostnadsförslag. Då jag inte var hemma aktuell dag kom vi överens om var nyckeln skulle gömmas. När jag kom hem sent på kvällen var alla tre rummen fixade och vilket strålande resultat! Fick fakturan på mail ett par dagar senare som var något lägre än beräknad då den exakta ytan var mindre än jag beräknat. Allt sköttes med telefon och mail. Jag träffade aldrig någon person från företaget vilket jag ej hade behov av. Allt var bara fixat med högsta kvalitet med ett par telefonsamtal mail och sms. Jag har aldrig varit med om ett mer expedionellt och smidigt utfört arbete med en minimal insats från min sida. Plötsligt bara tre nyslipade golv efter ett par sms insatser. TACK. Bruno Walther Läs mer
  • 2018-04-24

Agneta H skrev om Parkettesset Mö
    Bra personligt bemötande. Tydlig kommunikation. Mycket bra resultat. Helt enligt överenskommelse . Läs mer

Koksgatan 7, 211 24 Malmö