Kunde inte ge lägre än 1.0 i betyg vilket är synd för de förtjänar ett överkryssat betyg. Ockerföretag som sitter och bevakar fordon som parkerar för att sedan, så fort man lämnar bilen för att hämta en p-skiva, lappar den. Bara ute efter att snabbt tjäna pengar och inte intresserade av service. Skrev ett mail och bad om förklaring och fick en länk till riksdagen. Tack Monica på kundservice, du gör verkligen ett kanonjobb! Imponerande på alla sätt (not). Ser ni att det står Parkit på skylten när ni ska parkera så vänd direkt!
Parkit Sweden AB
8 omdömen om Parkit Sweden AB
Det verkar att bolaget försöker att lura billisterna på pengar genom falska påminnelse om parkeringsböter. Under en månad i april fick jag tre påminnelse på böter som jag hade aldrig fått. I påminnelsen stod att P-vakten har satt P_boten på vindrutan. Jag överklagade och krävde bildbevis på att de har satt lappet på vindrutan. De svarade att P-vakten tänkte att göra det men bilen hade lämnat parkeringen innan p-vakten hunnit med att sätta lappet!! Väldigt konstigt!! Jag polisanmälde bolaget och gjorde även en anmälan till...
Värdelöst! Parkerar i Nacka strand 13/6 (kajen) och betalar men får inget kvitto (ser dock på mitt konto att betalningen gått igenom) Får tag i en parkeringsvakt som säger att han ser att jag betalat och jag frågar om min parkering är rätt, varpå han bekräftar det. Ringer och mejlar för säkerhets skull åtskilliga ggr under dagen ang detta. De tar bara uppgifter och ”någon” ska ringa upp men detta görs inte. Får ingen p-bot på rutan men plötsligt kommer en påminnelse? Riktigt bedrägligt. Se upp för dessa!
Ljuger och tar foto på bilen efter att han skrev boten
Lär era P-nissar och Lapplisor att läsa av elektroniska p-mätare... Ektorps centrum 5/2, kostade mig 600:- Så j.... dåligt. Det är start tid och inte slut tid på dessa mätare. Lär er räkna 2 tim framåt e.t.c... // Lelle
Parkeringsvakten såg ut som en narkoman, trodde först att han försökte stjäla min bil och vinglade sedan därifrån. Överklagan svarar inte när man försöker kontakta dem via mail och kundservice kan ingenting göra. Får väl vänta 2 veckor till. Helt sämst är ni, även i kategorin parkeringsbolag som i sig är den värsta typen.
Förfärligt kund bemötande! Skrivit och förklarat felet många gånger till olika personer där, med olika svar för varje gång och sagt tidligt VARJE GÅNG att jag inte hade själva boten, men ändå det ända svaret man får är att de kräver en betalning 😅 Ingen förståelse för helheten och absolut ingen schysshet fast man hade gjort rätt för sig, egentligen med easypark! 0/5!!!
Oseriöst! Fick en p-bot utfärdad av Parkit, av "666", helt felaktiga uppgifter på den. Vad är det här för bluff-företag?! Varken datum eller plats stämde. Inte ens regnr var korrekt utan det var en annan siffra på slutet.