Alla kategorier Postorder Stockholms län Täby Passion Home AB

Tillverkarvägen 8, 187 66 Täby — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Passion Home AB

• Karolina R
    Karolina R skrev om Passion Home AB
    Bra hemsida med ett fantastiskt utbud. Lättmanövrerad och med bra priser.
    Mycket bra!! :) Läs mer
  • Rafael S skrev om Passion Home AB
    Fantastiskt utbud av möbler. Köpte möbler förra året och dem håller kvalité! Kommer att handla igen. Smidigt och bra att beställa. Snabba leveranser. Läs mer
  • Alex P
    Alex P skrev om Passion Home AB
    passionhome.se bluff och är helt klart det sämsta jag någonsin…
    Helt klart det sämsta jag någonsin varit med om på gällande E-handel.

De lockar med betalningar vid leverans över hela Sverige, och sedan ändrar de förutsättningar med att man ska betala 20% av summan innan den "tas hem till Er" Notera tas hem till Er är hem till dem själva och inte till dig!

Du betalar denna summa på 20% för sedan innan få ett mail till med att betala resterande 80% för att varan är eventuellt på väg(du har allstå inte varan ännu!!)!

När man sedan ringer kundtjänst (en och samma person som svarar) så hotar dom att inte leverera varan om du inte betalar den i förskott, TROTS att det i din beställning står betalning vid leverans!
    Den bästa kommentaren jag fick från (samma person) från kundtjänst, var att jag inte ville betala varan jag beställt, och att jag letar problem istället för lösningar!! hahahahah.. Den som skapar problemen är väl den som ska lösa det till kunden??

Han trodde att hans retorik var av försäljningstopp! Han lät bara mer pinsam och oförskämd.
    Om man tror att ens kunder är dumma får man tänka om och se hur man själv uppfattas!

Rekommenderar VERKLIGEN ingen att handla hos dem. Jag avbröt beställningen (fick pengarna direkt tillbaka, wow det enda positiva) trots att jag förbeställt denna vara 4 veckor innan och skrev in datum för leverans med Passionhomes tips!!

De drar en massa oväsentliga saker om transportbolag inte kan ta betalat osv. Detta trots att du beställt betalning vid leverans och de godkänt och bekräftat min beställning!

Bästa var ändå att om de har problem med "transportbolagen" så får du hämta varan själv vid någon terminal!

Detta är verkligen ingen "Missnöjd Kund" omdöme! Jag skriver detta för att bespara er tiden så ni slipper lägga timmar ni kunde njutit med er respektive eller husdjur istället!!

Mitt tips!? Köp på hos en etablerad och känd kedja! Du slipper massa tidskrävande samtal och problem!

/Alex Läs mer