Alla kategorier Övrigt Västernorrland Härnösand Paul's Custom Tattooing

Brunnshusgatan 14D, 871 32 Härnösand — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Paul's Custom Tattooing

• Bengt A
    Bengt A skrev om Paul's Custom Tattooing
    Har gjort många fina tatueringar hos våran vän Paul!!! Även 2 syskon,en brorsdotter, ett ex och min nuvarande fru har tatuerat sig hos Paul . Aldrig nåt tjaffs rent å snyggt vänligt bemötande . Blir någonting fel i läkningen tar Paul fullt ansvar och fixar tatueringen kostnadsfritt:O) Rekomenderar ENBART Paul Blackwell till folk som vill tatuera sig!!! Däremot Pauls piercingtallanger vet jag mindre om men tror han är skicklig även på det.

Men för mig är Paul främst en STOR tatuerarkonstnär med stor kunskap och stor tallang och kunskap hos Paul kan man känna sig trygg en tatuering varar livet ut kvalitet och trygghet FÅR kosta!!! Ljus&Värme:Bengt med familj
  • maria s
    maria s skrev om Paul's Custom Tattooing
    Jag har tatuerat mig hos Paul en gång. Tatueringen vart hyfsat bra, men konturerna är inte så raka och färgen (svart) är blek i jämförelse med andra tatueringar jag har. Dessutom är han rätt dyr. Men + för ett trevligt bemötande.
  • Jocke P
    Jocke P skrev om Paul's Custom Tattooing
    jag har gått hos paul i snart 13 år han är mycket profitionel. mycket trevligt be möttande bra prisser
    Johan H gillar detta
  • Johan H
    Johan H skrev om Paul's Custom Tattooing
    Har tatuerat mig 2 gånger hos paul, mycket nöjd med resultaten och ska tatuera mig fler gånger hos han. Mycket duktig och får till tatueringarna som man vill ha dem. Bra kundbemötande, bra priser tycker jag.
  • Ann N
    Ann N skrev om Paul's Custom Tattooing
    Jag och min dotter har piercat oss hos paul. Rent och snyggt och bra service. Sen är paul mycket trevlig :)

Brunnshusgatan 14D, 871 32 Härnösand