Pauls Motor AB

Pauls Motor AB

paulsmotor.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Pauls Motor AB! Hos oss på Pauls Motor AB hittar du ett stort utbud av motorcyklar. Vi köper, säljer och förmedlar motorcyklar. Med lång erfarenhet inom motorcykelbranschen hjälper vi dig med en trygg och bekväm affär. *3 månaders garanti *Alltid försäkrat fordon Behöver du finansiera ditt fordon så har vi...

443 omdömen om Pauls Motor AB

Jörgen W

Trevligt, smidigt och proffsigt

Adam H
Skrev om Pauls Motor AB

Trevligt bemötande, krångelfritt köp.

Tomas G
Skrev om Pauls Motor AB

Mkt bra service och bemötande. Smidigt

Emil B
Skrev om Pauls Motor AB

Fler motorcyklar i lager än vad som syns på Blocket. En säljare som snabbt tog kontakt med mig i butiken, lyssnade på mina önskemål och förväntningar och guidade mig till rätt hoj. Säljaren hade svar på alla frågor och affären gick mycket smidigt. Rekommenderas varmt till dig som letar efter en customhoj.

IGOR M
Skrev om Pauls Motor AB

Är man ute efter att hitta bra motorcykel så ska man vända sig till Pauls Motor. Här är det störst utbud av riktiga motorcyklar. Folk som kan sin grej och vet vad dem går för. Säljarna är verkligen kunniga på sin grej. All eloge till ägaren som verkligen lyckats bygga upp en välfungerande verksamhet ….

Pål E
Skrev om Pauls Motor AB

Trevligt bemötande och snabb service.

Ricard D
Skrev om Pauls Motor AB

Mkt trevlig och kunnig personal. Bjuds på kaffe medans man går runt och tittar på det stora utbudet av varierande märken och modeller av motorcyklar.

Lars Thomas R
Skrev om Pauls Motor AB

Säljaren såg att däcket fram var dåligt, erbjöd sig direkt att byta det, jag valde att byta däcket själv, så då skickade han med ett oljefilter också, trevligt bemötande…..

Saber D
Skrev om Pauls Motor AB

Det var perfekt, allt gick bra och professionellt jag är nöjd, . Tack

Alexander Thölin C
Skrev om Pauls Motor AB

Tryggt och smidigt köp! Kvalitet och bra service!

Robin N
Skrev om Pauls Motor AB

Trevligt och proffsigt bemötande, motorcykeln var finare än vad dom beskrev - blev positivt överraskad.

Joakim Ö
Skrev om Pauls Motor AB

Bra service och jag skulle definitivt rekommendera butiken till andra

Dennis F
Skrev om Pauls Motor AB

Jag blev väldigt bra bemött! Skickade Mail på hojen och Rasmus ringde upp efter 35min. 2h senare hade jag köpt den 🤩 upptäckte när jag fick hem den att annonsen inte stämde överens med verkligheten MEN grabbarna på Pauls motor gjorde en super snygg kompensation! Kommer att rekommendera dem till alla som går i köptankar! Mvh Dennis från Hässleholm

Fredrik N
Skrev om Pauls Motor AB

Snabba, smidiga och jag blev med en riktigt cool hoj.

Anna-karin C
Skrev om Pauls Motor AB

- välkomnad in i butiken - bra rekommendationer kring hojar - flexibilitet om när leverans sker - stort varierat utbud

Udvardy Péter Tamas F

Otroligt bra service, 5 av 5 i betyg för allt så som inbyte, kundvård, smidighet och leverans. Ska du köpa, sälja eller byta in, är det här du skall göra det helt enkelt.

Pihlblad Ulf R
Skrev om Pauls Motor AB

Bra bemötande. Enkelt snabbt och smidigt, med bra bemötande.

Pär E
Skrev om Pauls Motor AB

Funkade bra. Bra bemötande trevlig personal.

Carl-Erik B
Skrev om Pauls Motor AB

Mycket proffsigt bemötande och god service!

Stefan J
Skrev om Pauls Motor AB

Snabb service o svar, enkelt Trevligt bemötande

Rikard H
Skrev om Pauls Motor AB

På Pauls Motor vart jag snabbt bemöt utav Rasmus. Han lyssnade på vad jag ville ha och var ute efter och visade därefter mig den fina Yamaha XV1900 Midnight Star. Han frågade sedan om jag ville provköra den och det villa jag ju. Efter provkörning så vart det att skriva papper. Skulle sedan hämta cykeln närmaste dagarna men vädret var för dåligt då det snöade. Men det var inga problem att den var där 1 vecka tills vädret vart bra. Nöjd kund

Nilsson Bert I
Skrev om Pauls Motor AB

Det var väldigt bra bemötande och trevliga. Jag hade rätt hög förväntade , och dom levde upp till dom . Jag kommer att rekommendera dom till mina vänner och jag kommer gärna tillbaka.

Jonas K
Skrev om Pauls Motor AB

Hittade en Triumph Speed Triple på hemsidan. Skickade förfrågan om mellanpris på inbyte. Fick svar nästan direkt. Klart attraktivt pris. Affären sköttes helt på mail och telefon. Fick min nya motorcykel levererad och inbytet hämtat. Allt pappersarbete med ägarbyte och försäkring sköttes av Pauls Motor. Allt mycket smidigt. Vid leverans saknades en nyckel, och trots stort letande hittades den inte. Inga problem, beställ ny nyckel så står vi för den kostnaden. Inget snack. Fantastiskt fin service, och vänligt bemötande....

Paul G gillar detta
Zetterström Nils P
Skrev om Pauls Motor AB

Roligt att göra affär med Pauls Motor. Supertrevligt bemötande, smidigt och hoj i fint skick som beskrivning per telefon. Duktig leveranskille som kan hojar och lasta😊. 10 av 10 möjliga!!

Peter N
Skrev om Pauls Motor AB

Tålmodiga och supertrevliga . Tänkte köpa en LAGOM hoj men det blev en blixtförälskese i V-RODEN som Rasmus visade mig. Serviceinriktade (säljare) mycket personliga och omtänksamma och bra på att läsa mina tidigare besök. Mycket nöjd kund

Sara J
Skrev om Pauls Motor AB

Mycket trevlig butik med stort sortiment och många fina hojar, vi fick bra bemötande och hjälp, andra besöket hittade vi vår pärla som vi köpte och kände oss trygga med köpet. Går man i köpe tankar är det väl värd ett besök

Peter T
Skrev om Pauls Motor AB

Smidigt, trevlig och ärligt bemötande. En affär med stor utbud och bra kundmottagande.

Jonas Å
Skrev om Pauls Motor AB

Bara positivt på alla sätt utan några konstigheter. Rasmus va hjälpsam på ett väldigt trevligt sätt.

Dan Rickard B
Skrev om Pauls Motor AB

Väldigt professionella i sitt bemötande! Kunniga, positiva, inte fjäskiga m.m. Jag hade kontakt med Sargon som har fingertoppskänsla och fick mig att känna mig viktig :). Toppbemötande från början till slut! Problem med ett däck men det fixade Sargon på ett föredömligt sätt! Rekommenderas!

Fredrik J
Skrev om Pauls Motor AB

Helt ok. Fick känslan av att det var inte ok att välja eget försäkringsbolag.

Svar från Pauls Motor AB

Hej Fredrik! Vi ber verkligen om ursäkt att du upplevde detta! Vi rekommenderar alltid våra samarbetspartners till våra kunder men du som kund har alltid rätten att välja fritt. Du har 14 dagars ångerätt och kan byta försäkring. Kontakta oss gärna så hjälper vi gärna till med detta. Ha en härlig dag! Hälsningar Pauls Motor

Adaszak Jozef R
Skrev om Pauls Motor AB

BRA. MYCKET TREVLIG SERVICE. DE HJÄLPER MED ALLT. JAG REKOMMENDERAR ATT DE HAR ETT MYCKET STORT UTVAL AV MOTORCYKLAR OCH OVERKOMLIGA PRISER

Hans F
Skrev om Pauls Motor AB

Trevligt o tryggt med hemservice.

Anders L
Skrev om Pauls Motor AB

Mycket bra bemötande. Fick hojen hemkörd, vilket var kanon.

Pelle J
Skrev om Pauls Motor AB

Fina hojar,bra bemötande i butiken

Hermansson Karl M
Skrev om Pauls Motor AB

På vilket sätt blev du bemött av Pauls Motor AB? (Kunglig Personal)

Cha K
Skrev om Pauls Motor AB

Bra bemötande och service, kunniga personal. Trygg affär!

Tobias N
Skrev om Pauls Motor AB

Faktiskt service och toppen bemötande från samtliga på plats. Åkte dit för att titta på en Yamaha Warrior XV1700 som jag snubblade över på Blocket. Hörde av mig sent en lördagskväll via Mail, fick svar ca. 09:00 på måndagen utav Rasmus & 20min senare var jag på väg till deras lokal. Väl på plats gav Rasmus mig ett toppen bemötande och jag åkte som en ny riktigt nöjd ägare av en fin Yamaha. Extra stort tack till Rasmus som hjälpte mig hela vägen, men även stort tack till Paul som tog sig tiden att leta upp extra tillbehör...

Olov B
Skrev om Pauls Motor AB

Smidigt, snabbt och trevligt. Ringde för att fråga om en hoj, inbyte och frakt en lördag och onsdagen efter levererades och hämtades hojarna ca 40 mil bort.

Stefan A
Skrev om Pauls Motor AB

Snabba i alla hantering och korrekt bemötande.

Tom W
Skrev om Pauls Motor AB

Hade absolut inga förväntningar när vi kom dit, åkte dit på vinst o förlust för att titta på en annan hoj. Vi hann inte vara där speciellt länge innan vi blev uppmärksammade av säljaren Rasmus. Något som vi tycker var extra anmärkningsvärt och ett stort PLUS var att han inte bara ägnade mig (köpare) uppmärksamhet, utan även mina barn som var med, nu snackar vi serviceminded 👍 Köpte givetvis en annan hoj än jag tänkt, och det blev en otroligt smidig affär, nästa byte blir helt klart hos Pauls Motor. Hoppas på att också kunna få serva där.

Mikael W
Skrev om Pauls Motor AB

Kan bara lovorda Paul och has team, även om det blev lite strul med leveransadress så löste chauffören det bra, hela tiden med bra info från Paul.

Kilefors M
Skrev om Pauls Motor AB

En trevlig och smidig affär med Paula motor

Daniel J
Skrev om Pauls Motor AB

Proffesionellt bemötande, följer en hela vägen tills försäkring delen och ägarbyte blir korrekt. Kan verkligen rekommendera dom. Ja köpte en atv med Stockholms bästa pris i samma märke och modell. Toppen nöjd

Erik R
Skrev om Pauls Motor AB

Perfekt 👌 Har fått den hjälp jag behöver Är det nått man undrar över är det bara att ringa , allt gick smidigt och enligt plan 🤩👌 10/10 👍

Per B
Skrev om Pauls Motor AB

Riktigt smidigt att byta in sin gamla motorcykel och lika smidigt att köpa en ny! Personalen är väldigt hjälpsam och tillmötesgående vilket man som kund uppskattar mycket!

Stefan E
Skrev om Pauls Motor AB

Väldigt trevlig service och bemötande.

Christian A
Skrev om Pauls Motor AB

Grymt bra service,hojköpet var klart på nolltid 🤘🏻

Anders Thomas J

Serviceinriktade! Tillmötesgående, smidiga.

Peter K
Skrev om Pauls Motor AB

Proffsiga och trevliga. Snabb hjälp med köp av en underbar HD . Andra gången jag köper något och lika nöjd båda gångerna . Rekommenderas varmt. Peter

Christopher H
Skrev om Pauls Motor AB

Bra service, även efter köp och leverans.