Anlita ALDRIG Swedbank pay/Payex. Trots att avtalstiden är ett år, stänger de av kortterminalen innan. Sedan skickar de faktura för kortterminalen efter avtalstiden har löpt. Anledning: kortterminal har inte återlämnats. När jag uppvisade kvitto att terminalen är skickad med Postnord paket i god tid enligt deras instruktioner, säger de att det skulle skickats med företagspaket. Och att jag ska få den tillbaka och skicka den igen, samt att jag måste betala faktura trots att jag har sänt iväg det. De har urusel service och...
Payex Sverige AB
8 omdömen om Payex Sverige AB
Anlita ALDRIG Swedbank pay/Payex. Trots att avtalstiden är ett år, stänger de av kortterminalen innan. Sedan skickar de faktura för kortterminalen efter avtalstiden har löpt. Anledning: kortterminal har inte återlämnats. När jag uppvisade kvitto att terminalen är skickad med Postnord paket i god tid enligt deras instruktioner, säger de att det skulle skickats med företagspaket. Och att jag ska få den tillbaka och skicka den igen, samt att jag måste betala faktura trots att jag har sänt iväg det. De har urusel service. De...
VARNING Skitföretag som har som mål att plocka dig in till sista kronan. Tillsammans med Synsam och deras glasögon abonnemang.
Behöver logga in där då jag fått ett inkassokrav men kan inte logga in, både dator och telefon hindrar mig från att logga in där då dom känner av att sidan är osäker och använder sig av spårning.
För mej som fattig pensionär är denna lösning perfekt.
Katastrofalt dåligt kundfokus. Säljarna styrs helt och hållet av kreditkoll helt fråntagna eget ansvar att ens väga in sunt förnuft. Det spelar ingen roll att du legat på en årslön över 500.000 Norska kr/år. Är du svensk medborgare är norska pengar är helt värdelösa när du behöver det där tandvårdslånet. Du får helt enkelt använda mixer och sugrör istället för dina nya tänder. Folktandvården behöver helt klart byta ut en av sina samarbetspartners.
Vidrigt bolag! Vad ni än gör... använd er inte utav Payex. Skriver detta som en varning och hoppas att den som har tankar på att ingå samarbete med Payex tar en extra funderare.
Så fort jag skrev på avtalet med PayEx insåg jag mitt misstag. Bolaget är genomuselt. Deras användargränssnitt tar mig tillbaka till 90-talet (ni vet, varje webbsida hade text i Verdana 11 pixlar). Det är komplext och krångligt. Det är oklart hur man gör enkla saker som att ta bort en faktura, vilket också gör att man gör fel - något som slår på både kostnader och bokföring (som redovisningskonsulterna senare får rätta till, mot en kostnad). Utöver detta har PayEx olika villkor som låser in en som kund, mot ens vilja....