Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Norrmalm Payex Sverige AB

Regeringsgatan 67, 111 56 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Payex Sverige AB

• Pontus G
    Pontus G skrev om Payex Sverige AB
    Vidrigt bolag! Vad ni än gör... använd er inte utav Payex. Skriver detta som en varning och hoppas att den som har tankar på att ingå samarbete med Payex tar en extra funderare. Läs mer
  • Niels R
    Niels R skrev om Payex Sverige AB
    Så fort jag skrev på avtalet med PayEx insåg jag mitt misstag. Bolaget är genomuselt. Deras användargränssnitt tar mig tillbaka till 90-talet (ni vet, varje webbsida hade text i Verdana 11 pixlar). Det är komplext och krångligt. Det är oklart hur man gör enkla saker som att ta bort en faktura, vilket också gör att man gör fel - något som slår på både kostnader och bokföring (som redovisningskonsulterna senare får rätta till, mot en kostnad).

Utöver detta har PayEx olika villkor som låser in en som kund, mot ens vilja. Avtalet måste sägas upp minst sex månader innan det förnyas, annars förnyas det i tolv månader. Om man missar detta så kan man alltså bli fast med dem i 18 månader!

Det värsta PayEx gjorde var att arbeta in ett villkor om garantivolym i avtalet. Detta gjorde att vi var tvungna att betala för tusentals fakturor, oavsett volym. Hela risken hamnade hos oss. Jag blev verkligen otroligt ledsen och arg på mig själv när jag insåg detta. Så fort jag tog upp för diskussion med dem så hänvisade de till avtalet.

Summa summarum - om du vill betala dyrt för en usel tjänst - då är PayEx leverantören för dig! Läs mer
    Pontus G gillar detta

Bästa företagen inom dator i Stockholm:

Jon S Jon S tycker:
“Bra bemötande, trevliga och ko...” Läs mer

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY