Payex Sverige AB

1.8

5 omdömen om Payex Sverige AB

Martin J
Skrev om Payex Sverige AB

VARNING Skitföretag som har som mål att plocka dig in till sista kronan. Tillsammans med Synsam och deras glasögon abonnemang.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1503 omdömen 4.7 av 1503 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Sven Ingemar T
Skrev om Payex Sverige AB

För mej som fattig pensionär är denna lösning perfekt.

PER A
Skrev om Payex Sverige AB

Katastrofalt dåligt kundfokus. Säljarna styrs helt och hållet av kreditkoll helt fråntagna eget ansvar att ens väga in sunt förnuft. Det spelar ingen roll att du legat på en årslön över 500.000 Norska kr/år. Är du svensk medborgare är norska pengar är helt värdelösa när du behöver det där tandvårdslånet. Du får helt enkelt använda mixer och sugrör istället för dina nya tänder. Folktandvården behöver helt klart byta ut en av sina samarbetspartners.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 589 omdömen 4.8 av 589 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Pontus G
Skrev om Payex Sverige AB

Vidrigt bolag! Vad ni än gör... använd er inte utav Payex. Skriver detta som en varning och hoppas att den som har tankar på att ingå samarbete med Payex tar en extra funderare.

PER A gillar detta
Niels R
Skrev om Payex Sverige AB

Så fort jag skrev på avtalet med PayEx insåg jag mitt misstag. Bolaget är genomuselt. Deras användargränssnitt tar mig tillbaka till 90-talet (ni vet, varje webbsida hade text i Verdana 11 pixlar). Det är komplext och krångligt. Det är oklart hur man gör enkla saker som att ta bort en faktura, vilket också gör att man gör fel - något som slår på både kostnader och bokföring (som redovisningskonsulterna senare får rätta till, mot en kostnad). Utöver detta har PayEx olika villkor som låser in en som kund, mot ens vilja....

PER A och Pontus G gillar detta