Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Payson AB

Payson AB

Evenemangsgatan 31A, 169 79 Solna — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, Täby
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Övriga företag nära Payson AB:

Kanalvägen 17, Täby
Vi har många nöjda kunder, vill du bli en av dem? Uppge ”Reco” när du kontaktar ... Läs mer ›
Andreas M:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 5 kunder tycker om Payson AB

• Jon P
    Jon P skrev om Payson AB
    Edit vill ändra mitt dryga inlägg lite då jag fick snabb och trevlig kontakt med kundtjänst

Jag hade skrivit mellanslag i mitt kontonr så pengarna inte kom fram stod betalning under behandling i 5 dar innan jag fick felmeddelande
  • Liz A
    Liz A skrev om Payson AB
    Helt enkelt en kass tjänst som inte fyller någon funktion. De utlovar anonym betalning. Så fort du skall skicka eller ta emot pengar skall du uppge ditt personnr, j-t anonymt. Mycket bättre och köra på med bankkonto. Payson tjänar sina pengar på att hitta på orsaker precis som Pay Pal gör att slippa betala ut pengarna. Jävla skittjänst. Men lita inte på vad jag säger bara för att Payson blåste mig 2 gånger på raken. Acceptera ALDRIG betalning till något j-v skitkonto hos Payson.
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Payson AB
    Vid uttag från Payson-konto t min bank, har summan krediterats Payson-kontot, men inte debiterats bankkontot. Detta kommer att ske "någon gång under dagen".
    Jämför att du gör ett kontantuttag på banken o de registrerar uttaget på kontot, tar kontanterna från kassan o lägger dem under bankdisken o uppmanar dig att hämta dem i kväll. Det innebär att Payson tagit sig friheten att frånhända mig förfoganderätten över min fordran.
    Inte ok.
  • Michael N
    Michael N skrev om Payson AB
    Dom har ett system som gör att man kan åka till inkasso, även om man inte har gjort någonting fel. Och sedan vill dom inte hjälpa en att lösa allt.
    Agnetha L gillar detta
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Payson AB
    Dyrt om man inte väljer Payson med garanti. Kan även bli blåst om väljer garanti, köparen behåller då både vara OCH pengar. Så nej, Payson är inget jag rekommenderar.

Evenemangsgatan 31A, 169 79 Solna