Payson AB

2.0

5 omdömen om Payson AB

Jon P
Skrev om Payson AB

Edit vill ändra mitt dryga inlägg lite då jag fick snabb och trevlig kontakt med kundtjänst Jag hade skrivit mellanslag i mitt kontonr så pengarna inte kom fram stod betalning under behandling i 5 dar innan jag fick felmeddelande

Liz A
Skrev om Payson AB

Helt enkelt en kass tjänst som inte fyller någon funktion. De utlovar anonym betalning. Så fort du skall skicka eller ta emot pengar skall du uppge ditt personnr, j-t anonymt. Mycket bättre och köra på med bankkonto. Payson tjänar sina pengar på att hitta på orsaker precis som Pay Pal gör att slippa betala ut pengarna. Jävla skittjänst. Men lita inte på vad jag säger bara för att Payson blåste mig 2 gånger på raken. Acceptera ALDRIG betalning till något j-v skitkonto hos Payson.

Sophia B
Skrev om Payson AB

Vid uttag från Payson-konto t min bank, har summan krediterats Payson-kontot, men inte debiterats bankkontot. Detta kommer att ske "någon gång under dagen". Jämför att du gör ett kontantuttag på banken o de registrerar uttaget på kontot, tar kontanterna från kassan o lägger dem under bankdisken o uppmanar dig att hämta dem i kväll. Det innebär att Payson tagit sig friheten att frånhända mig förfoganderätten över min fordran. Inte ok.

Michael N
Skrev om Payson AB

Dom har ett system som gör att man kan åka till inkasso, även om man inte har gjort någonting fel. Och sedan vill dom inte hjälpa en att lösa allt.

Agnetha L gillar detta
Agnetha L
Skrev om Payson AB

Dyrt om man inte väljer Payson med garanti. Kan även bli blåst om väljer garanti, köparen behåller då både vara OCH pengar. Så nej, Payson är inget jag rekommenderar.