Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Payson AB

Evenemangsgatan 31A, 169 79 Solna — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Övriga företag nära Payson AB:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Per N:
Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Läs vad 5 kunder tycker om Payson AB

• Jon P
    Jon P skrev om Payson AB
    Edit vill ändra mitt dryga inlägg lite då jag fick snabb och trevlig kontakt med kundtjänst

Jag hade skrivit mellanslag i mitt kontonr så pengarna inte kom fram stod betalning under behandling i 5 dar innan jag fick felmeddelande Läs mer
  • Liz A
    Liz A skrev om Payson AB
    Helt enkelt en kass tjänst som inte fyller någon funktion. De utlovar anonym betalning. Så fort du skall skicka eller ta emot pengar skall du uppge ditt personnr, j-t anonymt. Mycket bättre och köra på med bankkonto. Payson tjänar sina pengar på att hitta på orsaker precis som Pay Pal gör att slippa betala ut pengarna. Jävla skittjänst. Men lita inte på vad jag säger bara för att Payson blåste mig 2 gånger på raken. Acceptera ALDRIG betalning till något j-v skitkonto hos Payson. Läs mer
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Payson AB
    Vid uttag från Payson-konto t min bank, har summan krediterats Payson-kontot, men inte debiterats bankkontot. Detta kommer att ske "någon gång under dagen".
    Jämför att du gör ett kontantuttag på banken o de registrerar uttaget på kontot, tar kontanterna från kassan o lägger dem under bankdisken o uppmanar dig att hämta dem i kväll. Det innebär att Payson tagit sig friheten att frånhända mig förfoganderätten över min fordran.
    Inte ok. Läs mer
  • Michael N
    Michael N skrev om Payson AB
    Dom har ett system som gör att man kan åka till inkasso, även om man inte har gjort någonting fel. Och sedan vill dom inte hjälpa en att lösa allt. Läs mer
    Agnetha L gillar detta
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Payson AB
    Dyrt om man inte väljer Payson med garanti. Kan även bli blåst om väljer garanti, köparen behåller då både vara OCH pengar. Så nej, Payson är inget jag rekommenderar. Läs mer

Evenemangsgatan 31A, 169 79 Solna