Peak Utveckling

Peak Utveckling

4 omdömen om Peak Utveckling

Eva S
Skrev om Peak Utveckling

En föreläsare utöver det vanliga! Fängslade mig från första stund. Det är första gången jag upplevt att föreläsningen/tiden (tre timmar) flög iväg. Hon har sådan utstrålning och pondus. Är proffsig, kunnig, intressant och rolig. Vad föreläsningen handlade om? Värdegrund och attityder inom arbetslivet.

Livrustning AB
4.8/5 i betyg av 793 omdömen 4.8 av 793 omdömen

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn

Astrid A
Skrev om Peak Utveckling

Ett väl genomfört etikpolicyarbete som har genererat i fortsatta framgångar tack vare integritet och etiskt uppförande som samtliga anställda idag ansvarar för att upprätthålla i sina arbeten. Stort Tack!

Eivor  R
Skrev om Peak Utveckling

PEAK har gjort en nulägesanalys på företaget med samtliga 58 anställda, analyserat och presenterat resultatet, kommit med åtgärdsförslag, deltagit i förändringsprocessen och avslutat med ett uppföljningsmöte. Proffsigt, effektivt, enkelt och konkret.

Anna A
Skrev om Peak Utveckling

En av sveriges ledande arbetsmiljö-, kost- och hälsoexperter som kritiskt kan granska livsmedel och presentera realistiska, genomförbara åtgärder med glimten i ögat.