Alla kategorier Övrigt Skåne Helsingborg P-Gs Golvslipning AB

Västergårdsgatan 51, 256 64 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om P-Gs Golvslipning AB

• Danny J
    Danny J skrev om P-Gs Golvslipning AB
    Anlitade dem för att slipa mitt golv sommaren 2010.

I början såg allt bra ut men sedan började noterna släppa från mitt golv och jag kontaktade dem för att få en lösning. Det konstaterades att golvet var bortom räddning och att det ett nytt golv som gällde.

Vi kom överens om att de skulle ersätta mig med material till ett nytt golv och att jag själv skulle lägga det.

Sedan började de på klassisk "hantverkarmässig"-manér komma med diverse bortförklaringar om varför materialet inte kunde levereras.

Några månader berättade dem att de kommit en ny golvlack som skulle rädda mitt golv så de boka in omslipning men att lacka ett golv där noterna släppt så här mycket känns helt fel.

Så efter en vända i tingsrätten, en tredskodom och efter att ha skickat in kravet på tredskodomen till kronofogden har jag fortfarande inte hört ett ord från dem.

Kortfattat: Vill ni spara er själva en massa tid och pengar. Välj en en annan hantverkare med lite mer stabil ekonomi och lite mindre dåliga ursäkter.

Västergårdsgatan 51, 256 64 Helsingborg