Måleri

17 omdömen om Måleri

Sedan starten hos Reco 2013
Graciela R

Perfekt måleri svarade snabbast på min halv desperata behov av att fixa vad andra dåliga målare hade gjort. De arbetade även i obekväma arbetstider för att hjälpa oss på bästa möjliga sätt. Henry har varit här, ibland själv och ibland med en till två män och de fixade allt i detalj. Han ska även komma om ett par veckor och kolla att allt är fortfarande ok och fixa det sista, vid behov. Mycket trevliga att göra med, kunniga och framförallt bra människor med rätt attityd, vilket jag tycker är viktigt när man själv också är...

Graciela R gillar detta
Hans B

Har anlitat Perfekt måleri flera gånger. De gör alltid ett bra jobb till bra priser. Deras personal, trevliga och lätta att ha att göra med. Mycket professionella. Jag kan rekommendera dem varmt. Hans Berndtsson

Johan S

Är mycket nöjd med målningen som dom utförde i min lägenhet och kan varmt rekommendera Perfekt Måleri!

Jeannette

Är super nöjd med resultatet! Dom var snabba och väldigt duktiga, finns inget att klaga på. Det som är så bra med Perfekt Måleri är att Mats har bra lösningar och hjälper gärna till om man frågar om råd, och håller verkligen vad han lovar. Tack snälla ni för den fina målningen och det fantastiska köket! Hälsningar Jeannette

Martin K

Vi anlitade Perfekt Måleri för att måla ett stort hus i Mölndal efter fasadbyte. Vi är supernöjda såväl med planering och rådgivning innan, såväl som utförandet. Trevliga hantverkare med mycket servicekänsla som dessutom både kommer på utsatt tid och är klara inom utlovad tid. Priset var också mycket fördelaktigt. Rekommenderas varmt!

Erik A

Vi har anlitat Perfekt måleri flera gånger och är mycket nöjda. Dom är flexibla och pålitliga. Utöver väl utfört arbete har dom också bidragit med bra idéer.

Marie W

Jag är jättemöjd med resultatet, har gjort en omfattande renovering. Lyhörda, effektiva Vill därför varmt tekomendera Perfekt Måleri

Ivan R

Väldigt gott resultat på måleri och underarbete samt el. Färdig enligt tidsplan. Perfekt måleri rekommenderas

Maria L

Mycket, snabba och noggranna. Vänliga och enkla att samarbeta med/ Maria

Bodil W

Vi är jättenöjda med tapetsering och målning i stort sett alla våra rum i vår 4:a. Mycket snyggt gjort utan skarvar och perfekt mönsterpassning i alla rum. Trevligt och öppet bemötande. Jobbet gjordes snabbt och vi fick en "ny lägenhet" som vi stormtrivs i nu. Tack Perfekt Måleri! Bodil och Jimmy i Bö/Göteborg