Personalize it

Personalize it

14 omdömen om Personalize it

Amin L
Skrev om Personalize it

Personlize it; is a revolutionary company which brings back nostalgia in producing art combined with fashion. There is so far nothing like them in Sthlm, a small company delivering top notch art on peoples favorite clothes, shoes or benies etc.... Let just say if you think you are unique, without having an artistic logo, text or emblem from Personlize its like saying I am a soccer player but dont play the game. Be yourself, use your imagination and Personlize it will fulfill it!

Blen M
Skrev om Personalize it

Personalize it är ett unikt företag i Stockholms fashion värld som låter oss ta del utav visionen på kläderna/skorna vi själva väljer att ha på oss! En vän tipsade mig om deras verk och jag kan säga att jag är 100% nöjd med deras arbete och kommer garanterat att fortsätta shoppa där! Jag brukar vanligtvis inte rekommendera ställen men denna gång gör jag ett undantag. För er som vill veta mer så finns en länk till deras websida här: http://www.personalizeit.se/ / Blen T

Lawen D
Skrev om Personalize it

Ett unikt företag som ser till att vardagen blir färggladare med deras konst. Rekommenderas starkt.

Joakim I gillar detta
Eyob D
Skrev om Personalize it

Jag är grymt glad att jag hitta er Personalize it:) En vän tipsa mig om er verksamhet och av allt jag har sett är ni otroligt duktiga, kreativa, talangfulla personer (sök dom på facebook!). Det är bara en tidsfråga innan det finns shops på flera håll i Stockholm city..! Låt fantasin flöda och forsätt sätta färg på detta gråa land... Forza Personalize it!!!

Joakim I och Björn W gillar detta
coco A
Skrev om Personalize it

Är väldigt nöjd med min "one of a kind", personliga T-shirt. Ett snyggt o proffsigt arbete har gjorts och jag får alltid komplimanger för den hela vägen i Peru. Tack för mitt konstverk o keep up the good work. Hörs snart för flera samarbeten.

Mina M
Skrev om Personalize it

Känslan när man först stiger in i deras lokal är inget annat än glädje och inspiration.. Man blir alltid bemött med ett leende och massa kärlek. Så snart man ser konsten på deras väggar så vet man att det man själv kommer att få kommer vara väldigt eget. Inte nog med att det är just min ide som målas upp, men jag vet att det kommer att göras med kärlek och personlighet från deras sida! Enormt grymma grabbar med talang. Rekommenderas Starkt!

Daniel W
Skrev om Personalize it

Jag tycker hela personalize it staffen är grymma, jag själv har inte gjort något än men det är just a matter of time innan jag beställer några idéer jag har i huvudet. Har sett massa av deras verk på instagram och på facebook ser riktigt bra ut! Alla verkar nöjda ! Grymt Perzonalize it ! Daniel kofi Wregbo

Jonathan L
Skrev om Personalize it

De gjorde mina Beats by dre hörlurar och är sjukt nöjd över dem. Coola o fräscha blev de!!! Fortvarande är jag mycket imponerad utav deras jobb o kreativitet. Rekommenderas starkt!!!! #BigUps

Al E
Skrev om Personalize it

Över mina förväntningar!!! Jag gillade deras koncept och affärsidé. Kom med ett önskemål och det blev riktigt, riktigt bra. Alltid kul o bli stoppad på stan genom att folk frågar vart jag fått mina skor eller tshirts ifrån. Ännu roligare o veta att jag är ensam i världen om just de plaggen.

Melissa M
Skrev om Personalize it

Gjorde ett par tygskor och blev grymt imponerad av designen som gjordes. De lyssnade verkligen på vad jag ville ha och gjorde en grym kombination. Rekomenderas till fullooo!!

Juan B
Skrev om Personalize it

jätte nöjd med mina fotbollsskor dem blev jätte fina ,rekommenderas starkt!!!!!!

Daniel S
Skrev om Personalize it

jätte nöjd med mina T-Shirtar från Personalize It! rekomenderas till alla dom som vill stick ut från mängden!

Carolina A
Skrev om Personalize it

Jag beställde en tröja åt min pojkvän med en flagga på och jag blev mer än nöjd med den. Kommer defenitivt att göra om det! Väldigt nöjd . Fortsätt så!

Halit A
Skrev om Personalize it

Jag kom in i lokalen och fick ett oerhört fint bemötande, de tar hand om kunden väl och kunden är prio ett! Fick en egen designad tröja och jag är väldigt nöjd med den. Prisvärd och designad med kvalité. Rekommenderas starkt!