Alla kategorier Djuraffär Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Gröndal Pets in Town & Urtrend AB

Pets in Town & Urtrend AB

Gröndalsvägen 29, 117 66 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Pets in Town & Urtrend AB

• Helene
    Helene skrev om Pets in Town & Urtrend AB
    Jag tyckte verkligen att jag fick ett konstigt bemötande. Jag var där för att köpa schampo och fick veta att min hund var KRAFTIGT överviktig och plufsig. Sättet var direkt oförskämt och budskapet levererades med en överlägsen attityd. Min pudel må vara lite kraftigare än andra mer anorektiska pudlar, men vi springer mycket i skog och mark och hon är väldigt stark. Jag vet inte vad hon i affären överhuvudtaget har med min hunds vikt att göra för jag bad inte om något kostråd. Inte direkt att hon är så uppseendeväckande överviktig att det måste påtalas. Dit går jag aldrig igen.
  • Vaya P
    Vaya P skrev om Pets in Town & Urtrend AB
    Väldigt sakkunnig personal med känsla för service. Personalen verkar ha en familjär stämning, inarbetad och intresserade av området husdjur. Ordning och reda på sortimentet.
  • linda l
    linda l skrev om Pets in Town & Urtrend AB
    Mycket bra djurbutik,som innehåller mer varor, än butiksutrymme.
    Stort urval av bla hundtilltugg,leksaker till hund och katt.
    Även tillbehör till övriga smådjur finns till bra priser:värt ett besök!!
  • patrik s
    patrik s skrev om Pets in Town & Urtrend AB
    Rekommenderar butiken varmt,trevlig personal.Trots att butiken inte är stor så har den allt man kan tänkas behöva till sin hund,katt eller annat djur.Väl värt ett besök!

Gröndalsvägen 29, 117 66 Stockholm