Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Trollhättan Petterssons Stenhuggeri

Petterssons Stenhuggeri

Skogstorpa Industriområde Magnetvägen 16, 461 38 Trollhättan — Visa karta

Vi på Petterssons Stenhuggeri arbetar med det mesta inom stenarbeten, framförallt granit. Vi är specialiserade på nytillverkning av gravvårdar men även gravering av äldre gravvårdar och gravstenar. Vi tillverkar alltifrån bänkskivor till fönsterbrädor m.m

Läs vad 1 kund tycker om Petterssons Stenhuggeri

• Lars S
    Lars S skrev om Petterssons Stenhuggeri
    Jag kan egentligen inte kommentera deras hantverk, men jag vill beskriva en händelse som de skötte under all kritik.

Jag hade beställt en baksten som tog x antal veckor för de att få fram.

Överenskommelsen var att jag skulle hämta den från deras butik! Chefen skulle vara kvar till kl 16.00 och om någon komplikation skulle uppstå skulle han lämna den utanför butiken. Jag kom iväg fem minuter senare än vad som var tänkt - jag försökte mellan kl 15.30 och 15.55 att komma fram för att meddela detta men hamnade i en telefonkö som inte gick att passera. Jag var framme tre, fyra minuter efter kl 16 och chefen hade inte ringt mig. Ej heller hade han lagt ut bakstenen. Men butiken var lika stängd som de gravplatser deras stenar ofta hamnar på.

Ville därefter nå en överenskommelse kring bensinersättning, men de var obevekliga.

Det hela slutade med att köpet återkallades. De var inte intresserade av att bemöta mitt klagomål.

REKOMMENDERAS INTE!!!!!

Skogstorpa Industriområde Magnetvägen 16, 461 38 Trollhättan