Alla kategorier Fotoutrustning Stockholms län Stockholm Farsta Picture Express i Farsta AB

Picture Express i Farsta AB

Farstaplan 25, 123 47 Farsta — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Picture Express i Farsta AB

• Martin H
    Martin H skrev om Picture Express i Farsta AB
    Klarar inte av att leverera bilder med kvalitet (framför allt ljuset var otroligt dåligt, mycket mörkare än orginalet). Skyller på kunden (trots att bilderna, också enligt dem själva, är som de ska i deras egen dator). Fick höra att jag behandlat bilderna, vilket jag inte skulle gjort. Att jag tagit bilderna med för proffsig kamera, de riktar sig bara mot amatörer och klarar inte av "proffsbilder". Att deras automatiska inställningar (där felet säkerligen låg) för skrivaren är som de är och det inte går att göra nåt åt. Att de inte ger pengarna tillbaka för att felet är ju inte deras. Att de inte kan göra ett provtryck innan man bestämmer sig om man vill trycka fler. Att de kan vara snälla och försöka göra nåt och behandla bilderna lite själva, men att det fortfarande var mitt fel att det var som det var. Att några "ettor och nollor kanske trillat bort" när jag laddade upp bilderna via nätet till dem. Osv osv. Slingrigaste och mest inkompetenta personal (pratade med två olika vid flera tillfällen) som jag någonsin stött på, alla kategorier. Jag har inte ord nog att beskriva hur illa jag tycker att de bedriver sin verksamhet.

Undvik att bli kund hos dessa. Jag kan rekommendera Gallerix som ligger mitt emot i Farsta Centrum, avsevärt mycket bättre på alla sätt. Läs mer
  • Mona P
    Mona P skrev om Picture Express i Farsta AB
    Varning för att lämna in gamla bilder för kopiering, de är inte ett dugg rädda om dem. Mina blev förstörda och personalen ryckte på axlarna. Det som jag hade beställt blev dåligt utfört, de "klippte av" huvudet på personen på fotot och påstod att det inte kunde göras annorlunda. Läs mer