Catering & Event

126 omdömen om Catering & Event

Sedan starten hos Reco 2017
Mikael J
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Trevligt bemötande, mycket gott och fint upplägg av mingeltilltugget.

Therese B
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Hej! Jag brukar anlita Pielen vid olika minnesstunder och har inget annat än än goda erfarenheter och nöjda kunder! Tryggt företag rutinerade och trevliga att samarbeta med. Therese🌹Rospiggens Begravningsbyrå

Karin H
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Punktlig leverans, tydlig och bra information om maten och instruktioner. Vi firade en 75-åring och beställde maten för att få en smidig lösning. Maten var fantastisk god och väl tilltagen. Alla i sällskapet var supernöjda, vuxna som barn. Vi kan varmt rekommendera Pielen Catering.

Torsten M
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

mycket bra bemötande och läcker måltid

Lena A
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Trevligt bemötande. Mkt god mat! Kändes lika viktigt med ett litet sällskap som ett stort! Rekommenderas. Proffs helt enkelt!

Anette S
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Fint och tillmötesgående bemötande. Smörgåstårtan va tyvärr inte jättegod, vi hade lax och skaldjur. Det va en minnestund efter min mammas begravning. Bra och trevlig personal som fixade fram ytterligare 2 platser och skar knepig tårta vi hade med oss själva.

Ann-Christin H
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Bra från början till slut Vi fick det vi bad om och en jätte fin service och bra mat

Emma B
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Kan varmt rekommendera det professionella, vänliga, snabba och omtänksamma bemötandet. Fint ordnat, vällagat, gott och trevligt.

Gustaf K
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Pielen Catering var lätta att jobba med. Jag ordnade och beställde allt från min bostad i USA. Vi fick bra råd för meny och även dryck. Jag hade några gäster med olika allergier och matkänsligheter. Det klarade de perfekt med speciallagad version av maträtten och smidig servering. Jag har fått så mycket beröm för maten av gästerna efter festen. Allt gick så bra. Jag använder säkert Pielen igen nästa gång!

Robert W
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Väldigt proffsiga och väldigt god mat varenda gång!!