Pilreklam

Pilreklam

Ring 031-707 31 00 www.pilreklam.se

Välkommen till Pilreklam! Är det dags för utställning? Vi vet hur du lyckas med din utställning. Det är ingen slump att en lyckad utställning blir just lyckad. Vi hjälper dig skräddarsy dina montrar genom att förpacka ditt budskap så att folk faktiskt lägger märke till dig. Våra tjänster: Montrar, vepor, bildekor, flaggor,...

14 omdömen om Pilreklam

Bo H
Skrev om Pilreklam

Lätt att kommunicera. Prisvärt. Trevligt bemötande.

Fredrik S
Skrev om Pilreklam

Vi var i behov av att foliera en lådcykel för vårt företag. Roger på Pilreklam var otroligt lätt att diskutera med och förstod snabbt hur vi önskade att slutresultatet skulle se ut. De tog själv ansvar för att skapa layouten. Extra stort för att de dessutom både hämtade och lämnade vår lådcykel till vår kontor istället för att vi skulle skicka lådcykeln till dem. De överträffade mina förväntningar i både resultat och kommunikation/servicenivå.

Sandra J
Skrev om Pilreklam

Hjälp med att uppdatera, montera och demontera vår monter på mässan Kunskap & framtid samt Sacomässan i Stockholm. Jag får alltid snabba och professionella svar. Jag upplever att Pileklam är väldigt serviceinriktade och måna om att deras kunder ska bli nöjda. De är också väldig flexibla och kan snabbt hjälpa till med saker som dyker upp och behöver lösas.

Eva-lena W
Skrev om Pilreklam

Vi anlitar Pilreklam för många av våra uppdrag. Senast för utställning på Gymnasiemässan i Göteborg 2019. Pilreklam är pålitliga, duktiga och levererar i tid.

Anna N
Skrev om Pilreklam

Förvaring och byggande av monter. Smidig kommunikation. Säker och bra leverans. Alltid redo att göra det lilla extra vi ber om.

Marlene L
Skrev om Pilreklam

Dom bygger vår monter på bokmässan vilket dom har gjort i många år. Killarna är super proffsiga, alltid trevliga, glada och det är det aldrig några problem, är det något vi behöver ha hjälp med eller något som måste fixas så gör dom det omgående. Dom är bäst!

Karolina E
Skrev om Pilreklam

Pilreklam har byggt och monterat mässmontrar åt oss vid flertalet tillfällen. De är noggranna, flexibla och otroligt hjälpsamma. Allt går att ordna om man ber dem om hjälp. Det känns tryggt när Pilreklam är med och man vet att man alltid får ett bra resultat.

Jordan L
Skrev om Pilreklam

We approached PilReklam to create 'oversized' trash items for placement in Slottskogen - as part of the city's campaign against littering. We were met with enthusiasm and knowledge and offered a fantastic solution in record time. As we have come to expect working with PilReklam. Production was smooth and the solution worked perfectly. Resulting in a successful campaign. Professional, efficient and clear-open communication.

Anders P
Skrev om Pilreklam

Vi har köpt produktion och monteringstjänster av Pilreklam. Bemötandet har varit mycket proffsigt och personalen är alltid positiv vid leveranserna. Kvaliteten på material som producerats har varit mycket god och vi kan varmt rekommendera Pilreklam till utställningsproduktion mm.

Karolina Å
Skrev om Pilreklam

Har jobbat med Pilreklam i många år inför mässor. De levererar alltid bra och kommer även med egna idéer.

Bodil U
Skrev om Pilreklam

Pilreklam har varit våra monterbyggare i många år. De inte bara bygger montern utan bidrar i högsta grad till hur montern utformas och hur hela vår mässa blir. Att vi fortsätter arbeta med dem år efter år är bästa betyget på hur det funkar. Det känns mer som ett gemensamt samarbetsprojekt än ett kund/leverantör-förhållande. Allt löser sig kvickt och bra och jag får alltid snabba och korrekta besked kring frågor som uppstår.

Jonas J
Skrev om Pilreklam

Mycket kompetenta, gedigen erfarenhet och levererar kloka lösningar i rätt tid och till rätt kvalitet. Dessutom problemlösare som man kan lita på.

Hannah W
Skrev om Pilreklam

Pilreklam hjälpte oss med vår monter på Bokmässan i Göteborg. De var superduktiga och professionella. Skulle absolut rekommendera dem!

Peo A
Skrev om Pilreklam

Mässkoncept och mässmonter på Agritechnica i Hannover, Tyskland. Pilreklam är en mycket bra partner för mässor och events. Bra kvalitet, hög servicenivå och trevligt bemötande.