Pipers AB

Snittbetyg
4.9
Ring 08-445 67 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Pipers AB! Vi hjälper dig att flytta i och utanför Stockholm med omnejd. Vi skräddarsyr en helhetslösning för dig och dina flyttbehov där vi planerar allt från packhjälp, montering, flyttransport samt uppackning på den nya adressen. Vi är 100% försäkrade vilket innebär att dina ägodelar är säkra hos oss och...

1096 omdömen om Pipers AB

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 1096 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Jean-Noel L

Superproffs, 10/10. Supernöjd

Patrik J
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Kändes tryggt att flytta med Pipers. De var punktliga. Bra kommunikation innan flytten. Oerhört effektiv flytt av tre trevliga killar. Varsamma med det ömtåliga (varsamma med allt egentligen). Tog initiativ, flexibla, uppfinningsrika. Det var en snabb och problemfri flytt, med ett trevligt gäng!

Nathalie S
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Snabba, effektiva och noggranna! Rekommenderas verkligen!

Sara B
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Lätta att kontakt med, snabba svar och mycket effektiv flytt!

Fabienne U
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

The team was great, fast, on time, reliable and did an amazing job! Thank you so much for making our move as stress-free as possible!

Minna H
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Proffsiga, effektiva och trevliga!

Dan P
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Vi är fantastiskt nöjda med den service vi fått av Pipers. Oerhört bra kommunikation inför flytten och sedan trevlig, punktlig och effektiv personal som hanterat packning plus flytt. Det blir en varm rekommendation från vår sida!

Sara Ö
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Snabba och varsamma under flytten.

Amanda G
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Super trevlig personal, snabb och effektiva skulle absolut rekommendera och använda igen!

Michaela K
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Pipers överträffade alla mina förväntningar. Svarade på alla mina tusen frågor & va så lugna när jag kände mig stressad inför flytt. Dom ger ett otroligt proffessionalitet bemötande samtidigt som dom är trevliga & effektiva. Kände mig otroligt trygg med dom. Jag hade innan jag bokade med pipers pratat med en annan firma som mer eller mindre skrämde upp mig när jag valde pipets istället. Blev informerad av den andra firman att genom att välja timpris kommer det ta längre tid & kosta det dubbla än vad dom räknat på etc....

Esmeralda K
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Trevliga, snabba och kommunikativa grabbar som gjorde ett strålande jobb med min flytt!

Jennifer J
Skrev om Pipers AB

Två unga killar ”packningsmästare” dök upp dagen innan själva fysiska flytten för att hjälpa med packning av saker. Inga konstigheter med de tror jag.. På flyttdagen kommer de tre unga killar varav en av dom är ena som hjälpt med packning dagen innan. En av killarna bär kartongerna till fel ställen trots att de står märkning ”badrum” så läggs de i kök etc. Påpekar de och de flyttar kartongerna. När de åkt börjar jag packa upp och märker direkt att de lagt saker blandat från olika rum. Hittar leksaker tillsammans med badrumsgrejer...

Svar från Pipers AB

Hej Jennifer, Tack för att ni tog er tid för att lämna ett omdöme. Vi ska undersöka med killarna varför enstaka kartonger ej märktes upp och varför några hamnade i fel rum. Vi tar med oss er feedback och ska se till så att det ej upprepas framgent. Med vänlig hälsning, Anders Bergman

Charlotta L
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Mycket bra, duktiga och trevliga killar. Niklas väldigt trevlig att prsta med

Anders N
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

En snabb och effektiv förrådsflytt !

Nadia D
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Super trevliga, snabba och smidiga att ha med att göra. Gjorde två stopp på vägen till min nya adress och det gick hur smidigt som helt. Alla mina grejer kom fram utan några skador. Rekommenderas starkt!

Christian W
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Flexibla och snabba. Gick bra.

Lisa B
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Punktliga, effektiva och trevliga!

David L
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Har använt Pipers 3 ggr. Bra leverans vid samtliga tillfällen!

Eva B
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Mycket trevligt bemötande både vid telefonkontakt och vid flytten. Killarna var mycket serviceminded och gjorde ett suveränt arbete. Kan varmt rekommendera Pipers AB.

maya V
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Allt gick som en dans. ingenting var omöjligt. Varsamt, smidigt och effektivt! toppenkillar!

Emelie I
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Trevligt bemötande, väldigt snabba och effektiva. Min flytt tog dem mindre än 3 timmar att utföra. Jag är jättenöjd!

Christina S
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Trevligt bemötande från den första kontakten och fram till avslutad flytt. Snabba och tillmötesgående flyttkarlar. Kanske var inte alla fyra så väldigt erfarna, men de jobbade bra ihop och hade en bra arbetsledare som ingav förtroende. De kommunicerade väl med mig som kund. Jag rekommenderar definitivt Pipers AB!

Anna G

Snabbt och proffsigt. Trevligt bemötande

Boel Annika Katarina M

Trevligt bemötande, väl utfört uppdrag. Rekommenderas!

Christer I
Skrev om Pipers AB

Vi anlitade Pipers när vi behövde flytta ett helt bohag från ett förråd där allt mellanlandat till en lägenhet. Förrådet var knökfullt och "dåligt" packat av oss men för grabbarna var det inget problem. Härligt positiva med inställningen att vi löser allt kändes det fantastiskt tryggt och bra. När vi ska flytta nästa gång behöver vi inte hålla på att ringar runt utan det räcker med att ringa ett samtal. Till Pipers. Stort tack och ger er högsta betyg i allt Christer

Zicheng D
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Topp kvalitet, bra kompetens, vi är riktigt nöjda

Margareta N
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Flytten man kan lita på! Snabb återkoppling och jättetrevlig kommunikation genom hela flytten. Killarna som bar var effektiva, artiga och gjorde det så smidigt. Jag behövde ordna med flytt med kort varsel i mellandagarna (24h) och de fixade det utan att lyfta på ögonbrynen. Flyttade mycket ömtåliga saker och allt kom fram i toppskick. Tusen tack, kommer definitivt att använda Pipers AB igen!

Marcus F
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Enkla, snabba och trevliga. Kommer vända mig till Pipers även vid nästa flytt.

Martina G
Skrev om Pipers AB

Med känsla för service och för kundens behov ger Pipers dig en flytt utan huvudvärk. Snabba på att svara, trevlig personal som är varsam med det som flyttas samt flexibla i stunden och de små problem som alltid uppstår vid en flytt. Kan varmt rekommendera detta företag!

Adel B
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Fint arbete och trevligt bemötande.

Oscar K
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Tredje gången jag nyttjar Pipers för flytt. Alltid lika nöjd. Professionella och trevliga grabbar som jobbar både snabbt och effektivt. Tar god hand om grejerna.

Jasmin Ö
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Två tillmötesgående, lösningsfokuserade, skitstarka killar. Kommer bara använda dessa framöver.

Niklas N
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Väldigt proffsigt och tryggt hela vägen!

Barbro Annika A

Bolaget oseriösa. Emballerade inte alla möbler flera mönler trasiga och skadade Unga outbildade killar som utnyttjas av företaget Överdebiiterade och hela bolaget oseriöst Anlita EJ! Varning!

Catrine N
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Sååå snabba proffsiga och helt enkelt över förväntan! Som all vet är det stressigt att flytta - att kostnaderna skenar iväg och flyttgubbarna drar benen efter sig …men inte här - snabbt och effektivt - så glad - rekommenderar ALLA! Catrine Näsmark, Lidingö

Ingrid L
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Fick hjälp med flytt av antika möbler som blev väl omhändertagna i flytten. Personalen var väl akitsamma om möblerna och arbetade mycket tids effektivt. Kan varmt rekommendera Pipers som flyttfirma!

Niclas H
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Helt otroliga grabbar! Trevliga, flexibla, lösningsorienterade och snabba! Tar bara betalt för tiden det tar, fantastiskt!

Jacob S
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Viket proffsigt gäng som hjälpte oss med packning och flytt! Kan varmt rekommenderas!

Erika O
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Grymt snabba och trevliga. Rekommenderas varmt!

Ingrid G
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Proffsigt, smidigt och tryggt!

Robert A
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Bokade flytthjälp av Pipers och är supernöjd. Punktliga och professionella. De var mycket lyhörda och hjälpsamma. Det gick snabbt och effektivt.

Peter N
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Oj, vad bra utfört jobb! Allt från det att jag sökte flytthjälp löpte på så himla smidigt. Snabb offert o sedan tre snabba killar som gjorde jobbet på bästa sätt. Kan bara rekommendera denna flyttfirma till andra!

Pontus J
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Mycket nöjd med flytten av Pipers. Bra från bokning till flytten. Försiktiga men effektiva. Alla möbler var hela och fina efter flytten. Kan starkt rekommendera!

Pierre C
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Fantastiskt service mycket trevligt hjälp Och trevligt killar

Lena J
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Grabbarna var snabba och flytten gick fort. Stort plus.att dom var desutom trevliga.

Cornelia S
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Snabbt, smidigt och mycket väl genomfört. Allt från första kontakt till dess att uppdraget var slutfört. Trevliga är dom också, rekomenderar varmt!

Caroline B
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Helt ok flytt. Trevliga killar som skötte det bra! Kom i tid och var klara på en rimlig tid.

Lovisa B
Skrev om Pipers AB

Trevliga och duktiga grabbar:)

Erik Sven Ingemar S

Trevligt bemötande och punktliga! Kan varmt rekommendera Pipers AB

Ramzi L
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Vänligt och proffesionellt bemötande.

Filtrera omdömen