Pipers AB

Pipers AB

pipers.se
  • BadgeSixYears
1 116

Välkommen till Pipers AB! Vi hjälper dig att flytta i och utanför Stockholm med omnejd. Vi skräddarsyr en helhetslösning för dig och dina flyttbehov där vi planerar allt från packhjälp, montering, flyttransport samt uppackning på den nya adressen. Vi är 100% försäkrade vilket innebär att dina ägodelar är säkra hos oss och...

1116 omdömen om Pipers AB

Sedan starten hos Reco 2019

Ava Å
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Bokningen var lätt och smidigt, samt trevligt bemötande via både email och telefon samtal. Jag förvändade tysta och rakt på sak flyttare, men jag blev mött med något ännu bättre! Flyttarna var glada att skoja och prata, vänliga, frågade mycket om vart saker ska stå, hur ömtåliga sakerna är och snabba var dem också! Jag är mycket nöjd med min upplevelse av Pipers AB. En flytt bil 22m3 med 2 killar, över halva Stockholm och allt var flyttat snabbare än vad jag trodde. Om jag flyttar igen så kontaktar jag absolut Pipers AB igen!

Emma P
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Trevliga och effektiva! Rekommenderas!

John H
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Effektiva, trevliga och hjälpsamma!

Christina H
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Väldigt nöjd med flytthjälpen. Utfördes snabbt och smidigt av två trevliga killar. Kommer absolut anlita dem igen vid nästa tillfälle./ Christina

Marit K
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Jättetrevliga killar som var oerhört hjälpsamma,även med lite "extra hjälp"..Medd.när de blev lite sena p.g.a trafiken.Smidigt med swischbetalning.Trevlig bemötande och snabba svar vid bokningen. Bokar dem gärna igen!!Toppen!

Malin S
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Är jättenöjd! Killarna som hjälpte mig flytta var snabba, försiktiga och supertrevliga! Servicen innan var tydlig och priset rimligt. Dock är det trist att alla flyttfirmor tar minimidebitering 3h.

Anders G
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Trevliga killar som for som vesslor med lådorna. Inget blir skadat heller.

Isabella K
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Snabba på att svara och anpassa sig. Flyttade stora möbler och det gick hur snabbt som helst.

Franke L
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Snabba, professionella och effektiva. Bra pris och hjälpsamma

Åsa W
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Effektiva, flexibla och trevliga!

Nardiin J
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

My belongings were delivered in good condition. The men were very helpful. I was able to shift with no stress at all.

Sandra J
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Jag är supernöjd med all hjälp från Pipers - från första kontakt till själva flytten. Mycket bra service och snabba svar på frågor. Väldigt trevliga och effektiva killar som tog hand om själva flytten. Proffsigt och tryggt hela vägen! Helt klart högsta betyg! Jag rekommenderar dem varmt.

Isabelle L
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Bra bemötande. Flytten gick snabbt och smidigt. Superbra helt enkelt.

David S
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Tydlig kommunikation, varsam hantering av allt som skulle flyttas. Mycket nöjd.

John R
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Väldigt snabb och smidig flytt.

Niclas H
Skrev om Pipers AB

Fick hjälp av Pipers med flytt och låna kartonger. Extremt nöjd med uppdraget från start till slut. Svarar snabbt på frågor innan och är tydliga. Under flytten var det 3st trevliga och noggranna killar som hjälpte oss. De var lyhörda och bara rakt igenom proffsiga. Efter flytt gick det smidigt med återlämnande av flyttlådor. 5/5!

Anders S
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Allt har funkat perfekt. Trevligt bemötande och superproffsigt utförande. Imponerad!

Pernilla K
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Allt funkade toppen, från planering till genomförande. Väldigt nöjd!

Måns N
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Snabba, effektiva och inga skador på allt som flyttades. Anpassade sig dessutom till den renovering som pågick i lägenheten samtidigt!

Caroline S
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Jag är supernöjd! Pipers gjorde min flytt trygg, smidig och snabb. Toppentrevligt bemötande och service från bokning till flytt, flyttar gärna med Pipers nästa gång och kan varmt rekommendera dem.

Da-Rin Q
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Hade två grabbar som var helt grymma! Rekommenderar starkt. 10 av 10. Trevligt bemötande, snabba och smidiga!

Jean-Noel L

Superproffs, 10/10. Supernöjd

Patrik J
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Kändes tryggt att flytta med Pipers. De var punktliga. Bra kommunikation innan flytten. Oerhört effektiv flytt av tre trevliga killar. Varsamma med det ömtåliga (varsamma med allt egentligen). Tog initiativ, flexibla, uppfinningsrika. Det var en snabb och problemfri flytt, med ett trevligt gäng!

Nathalie S
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Snabba, effektiva och noggranna! Rekommenderas verkligen!

Sara B
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Lätta att kontakt med, snabba svar och mycket effektiv flytt!

Fabienne U
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

The team was great, fast, on time, reliable and did an amazing job! Thank you so much for making our move as stress-free as possible!

Minna H
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Proffsiga, effektiva och trevliga!

Dan P
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Vi är fantastiskt nöjda med den service vi fått av Pipers. Oerhört bra kommunikation inför flytten och sedan trevlig, punktlig och effektiv personal som hanterat packning plus flytt. Det blir en varm rekommendation från vår sida!

Sara Ö
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Snabba och varsamma under flytten.

Amanda G
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Super trevlig personal, snabb och effektiva skulle absolut rekommendera och använda igen!

Michaela K
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Pipers överträffade alla mina förväntningar. Svarade på alla mina tusen frågor & va så lugna när jag kände mig stressad inför flytt. Dom ger ett otroligt proffessionalitet bemötande samtidigt som dom är trevliga & effektiva. Kände mig otroligt trygg med dom. Jag hade innan jag bokade med pipers pratat med en annan firma som mer eller mindre skrämde upp mig när jag valde pipets istället. Blev informerad av den andra firman att genom att välja timpris kommer det ta längre tid & kosta det dubbla än vad dom räknat på etc....

Esmeralda K
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Trevliga, snabba och kommunikativa grabbar som gjorde ett strålande jobb med min flytt!

Jennifer J
Skrev om Pipers AB

Två unga killar ”packningsmästare” dök upp dagen innan själva fysiska flytten för att hjälpa med packning av saker. Inga konstigheter med de tror jag.. På flyttdagen kommer de tre unga killar varav en av dom är ena som hjälpt med packning dagen innan. En av killarna bär kartongerna till fel ställen trots att de står märkning ”badrum” så läggs de i kök etc. Påpekar de och de flyttar kartongerna. När de åkt börjar jag packa upp och märker direkt att de lagt saker blandat från olika rum. Hittar leksaker tillsammans med badrumsgrejer...

Svar från Pipers AB

Hej Jennifer, Tack för att ni tog er tid för att lämna ett omdöme. Vi ska undersöka med killarna varför enstaka kartonger ej märktes upp och varför några hamnade i fel rum. Vi tar med oss er feedback och ska se till så att det ej upprepas framgent. Med vänlig hälsning, Anders Bergman

Charlotta L
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Mycket bra, duktiga och trevliga killar. Niklas väldigt trevlig att prsta med

Anders N
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

En snabb och effektiv förrådsflytt !

Nadia D
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Super trevliga, snabba och smidiga att ha med att göra. Gjorde två stopp på vägen till min nya adress och det gick hur smidigt som helt. Alla mina grejer kom fram utan några skador. Rekommenderas starkt!

Christian W
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Flexibla och snabba. Gick bra.

Lisa B
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Punktliga, effektiva och trevliga!

David L
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Har använt Pipers 3 ggr. Bra leverans vid samtliga tillfällen!

Eva B
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Mycket trevligt bemötande både vid telefonkontakt och vid flytten. Killarna var mycket serviceminded och gjorde ett suveränt arbete. Kan varmt rekommendera Pipers AB.

maya V
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Allt gick som en dans. ingenting var omöjligt. Varsamt, smidigt och effektivt! toppenkillar!

Emelie I
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Trevligt bemötande, väldigt snabba och effektiva. Min flytt tog dem mindre än 3 timmar att utföra. Jag är jättenöjd!

Christina S
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Trevligt bemötande från den första kontakten och fram till avslutad flytt. Snabba och tillmötesgående flyttkarlar. Kanske var inte alla fyra så väldigt erfarna, men de jobbade bra ihop och hade en bra arbetsledare som ingav förtroende. De kommunicerade väl med mig som kund. Jag rekommenderar definitivt Pipers AB!

Anna G

Snabbt och proffsigt. Trevligt bemötande

Boel Annika Katarina M

Trevligt bemötande, väl utfört uppdrag. Rekommenderas!

Christer I
Skrev om Pipers AB

Vi anlitade Pipers när vi behövde flytta ett helt bohag från ett förråd där allt mellanlandat till en lägenhet. Förrådet var knökfullt och "dåligt" packat av oss men för grabbarna var det inget problem. Härligt positiva med inställningen att vi löser allt kändes det fantastiskt tryggt och bra. När vi ska flytta nästa gång behöver vi inte hålla på att ringar runt utan det räcker med att ringa ett samtal. Till Pipers. Stort tack och ger er högsta betyg i allt Christer

Zicheng D
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Topp kvalitet, bra kompetens, vi är riktigt nöjda

Margareta N
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Flytten man kan lita på! Snabb återkoppling och jättetrevlig kommunikation genom hela flytten. Killarna som bar var effektiva, artiga och gjorde det så smidigt. Jag behövde ordna med flytt med kort varsel i mellandagarna (24h) och de fixade det utan att lyfta på ögonbrynen. Flyttade mycket ömtåliga saker och allt kom fram i toppskick. Tusen tack, kommer definitivt att använda Pipers AB igen!

Marcus F
Skrev om Bohagsflytt en del av Pipers AB

Enkla, snabba och trevliga. Kommer vända mig till Pipers även vid nästa flytt.

Martina G
Skrev om Pipers AB

Med känsla för service och för kundens behov ger Pipers dig en flytt utan huvudvärk. Snabba på att svara, trevlig personal som är varsam med det som flyttas samt flexibla i stunden och de små problem som alltid uppstår vid en flytt. Kan varmt rekommendera detta företag!