Alla kategorier Övrigt Skåne Helsingborg Pistolskytteföreningen Magnus Stenbock

Florettg., 254 67 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Pistolskytteföreningen Magnus Stenbock

• Andreas A
    Andreas A skrev om Pistolskytteföreningen Magnus Stenbock
    Vi var här för att fira min och hustruns födelsedagar. Rakt igenom ett uruselt mottagande från Jonas, instruktören. Han inledde med at skälla på oss för att vi tog från fel kaffekanne, fortsatte med att säga att man ALDRIG får rikta ett vapen mot någon och direkt efter ber han två i gruppen att sikta på hans högra öga för att se till att de siktar rätt. Jonas var fysiskt aggressiv rakt igenom de två timmar vi var där, han tryckte ner min hustrus ansikte flera gånger för att hon skulle titta på rätt ställe, tryckte bort mig när jag ville se vad som hände och höll en rakt igenom aggressiv ton från början till slut.

Efter att vi hade klagat blev jag idag uppringd av föreningens ordförande som inledde med att det var tråkigt att vi hade upplevt situationen på ett tråkigt sätt. Ingen ursäkt för beteendet alls. Han följde upp med att säga att han ringer för att försvara Jonas.

Till alla som funderar på att ta en kul skyttedag eller en kurs, undvik Magnus Stenbock till varje pris! Att skjuta är fantastiskt roligt, att göra det här är en pina.

Florettg., 254 67 Helsingborg