PL 500 Bygg

Box 5142, 102 43 Stockholm — Visa karta

Välkommen till PL 500 Bygg!

Med lång erfarenhet inom branschen tar vi din idé till färdig renovering. Med kompetent personal och struktur är vi lyhörda inför dina tankar och behov. Vi hjälper dig med allt från badrumsrenovering, byggnation och större renoveringar.

Vi på PL 500 Bygg arbetar efter metoden Kund -> Projektledare + Arbetsledare -> Arbetslag. På detta vis kan vi säkerställa att allt går som planerat och blir färdigt i tid.
Välkommen till oss på PL 500 Bygg - Din kvalitetssäkrade byggentreprenör.

Läs vad 9 kunder tycker om PL 500 Bygg

• 2019-04-02

Ulf B skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg
    Vi anlitade PL500 för en totalrenovering av en sekelskifteslägenhet. Då vi är vana köpare av liknande tjänster som PL500 erbjuder ställde vi höga krav på leverans och kvalitet.

Under hela processen blev vi som kund mycket väl bemötta av PL500. De lyssnade väl in våra behov och gjorde sitt yttersta för att infria alla våra önskemål. Deras engagemang var genomgående på samma nivå som om det hade varit deras egna privata projekt, ingenting lämnades åt slumpen. Då ett fel uppstod rättade PL500 till det utan mankemang. Vi uppskattade också att PL500 alltid var lätta att nå och vid behov snabbt ringde tillbaka. De åtgärdade det man kommit överens om på utsatt tid och fakturerade enligt offert.

Sammanfattningsvis uppfyllde PL500 våra högt ställda förväntningar och vi ger de våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-04-01

Johan F skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg
    PL500 gjorde vår helrenovering av en sekelskifteslägenhet. Vi är jätte nöjda med både resultatet och hur vi blev bemötta. Enkel kommunikationen. Läs mer
  • Kajsa W

2019-03-28

Kajsa W skrev om Badrumsrenovering en del av PL 500 Bygg
    Vi är fantastiskt nöjda med vårt nya badrum.All har fungerat perfekt. Väldigt proffesionellt företag och vi blev väldigt vänligt bemötta, alla var väldigt hjälpsamma.
    När vi fortsätter vår renovering är det självklart att vi anlitar PL 500 Bygg - vi är så nöjda! Läs mer

Ida L skrev om Badrumsrenovering en del av PL 500 Bygg
    Så nöjda med renoveringen PL500 gjorde hos oss höst 2018. De gav allt i projektet för att slutresultatet skulle bli det bästa och vi nöjda. Lätta att kommunicera med, duktiga snickare och bra underleverantörer. Noggranna och detaljkunniga. Rekommenderas varmt! Läs mer

Fredrik S skrev om Badrumsrenovering en del av PL 500 Bygg
    Full badrumsrenovering. Allt har fungerat jättebra och täta kontakter kring detaljer och lösningar har gett oss ett perfekt badrum. Läs mer

Magnus F skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg
    Håller vad dom lovar, hög service grad . Läs mer
  • Christina L

2019-03-28

Christina L skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg
    Har totalrenoverat en lägenhet. Blev mycket bra bemött, skönt att ha en person att ha kontakt med. Både i diskussion om alternativa lösningar samt tips hur man kan tänka vid förändring. Företaget återkopplade och frågade hur jag ville ha vissa saker. En del kunde jag besvara och en del överlät jag till dem att fatta det klokaste beslutet. Är nöjd med arbetet och skulle gärna rekommendera dem om någon frågar mig. Läs mer

Christoffer R skrev om Badrumsrenovering en del av PL 500 Bygg
    PL500 har alltid haft jättebra service, håller alltid vad de lovar, kommer när de sagt att de ska komma och är tydliga i sin kommunikation. Rekommenderas! Läs mer

Katharina S skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg
    Fantastiskt engagemang, tydlig ekonomisk rapportering.
    Följer uppsatt tidsram.
    Strålande resultat !!! Läs mer