Totalentreprenad

5 omdömen om Totalentreprenad

Sedan starten hos Reco 2019
Ulf B
Skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg

Vi anlitade PL500 för en totalrenovering av en sekelskifteslägenhet. Då vi är vana köpare av liknande tjänster som PL500 erbjuder ställde vi höga krav på leverans och kvalitet. Under hela processen blev vi som kund mycket väl bemötta av PL500. De lyssnade väl in våra behov och gjorde sitt yttersta för att infria alla våra önskemål. Deras engagemang var genomgående på samma nivå som om det hade varit deras egna privata projekt, ingenting lämnades åt slumpen. Då ett fel uppstod rättade PL500 till det utan mankemang. Vi...

Johan F
Skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg

PL500 gjorde vår helrenovering av en sekelskifteslägenhet. Vi är jätte nöjda med både resultatet och hur vi blev bemötta. Enkel kommunikationen.

Magnus F
Skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg

Håller vad dom lovar, hög service grad .

Christina L
Skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg

Har totalrenoverat en lägenhet. Blev mycket bra bemött, skönt att ha en person att ha kontakt med. Både i diskussion om alternativa lösningar samt tips hur man kan tänka vid förändring. Företaget återkopplade och frågade hur jag ville ha vissa saker. En del kunde jag besvara och en del överlät jag till dem att fatta det klokaste beslutet. Är nöjd med arbetet och skulle gärna rekommendera dem om någon frågar mig.

Katharina S
Skrev om Totalentreprenad en del av PL 500 Bygg

Fantastiskt engagemang, tydlig ekonomisk rapportering. Följer uppsatt tidsram. Strålande resultat !!!