Plusgrader AB

2.6

5 omdömen om Plusgrader AB

Daniel H
Skrev om Plusgrader AB

Vi har anlitat Pablo och Plusgrader för andra gången nu. Först vid byggnation av stort badrum och nu senast för utbyte av ute- och innerdel för luft/vattenvärmepump från Nibe. Både vid badrumsbyggnationen och vid utbyte av värmesystem har vi fått klockren service. Jobben utfördes med väldigt hög kvalitetskänsla, vilket är väldigt viktigt för oss. Dessutom så hade vi löpande dialog med Pablo under hela processen, så att det inte skulle vara några oklarheter i slutändan. Efter utförda installationer fick vi väldigt bra genomgång...

Pablo C gillar detta
Svar från Plusgrader AB

Tusen tack för den fina recensionen Daniel! =) Riktigt kul att få lära känna dig litegrann och att du blev nöjd med arbetet!

Joakim P
Skrev om Plusgrader AB

Pablo från Plusgrader var hemma hos mig och installerade en NIBE bergvärmepump hösten 2017. Installationen gick snabbt och smidigt, och resultatet blev lika funktionellt som det blev vackert! Efter installationen har jag fått den hjälp jag behövt, snabb och effektiv felsökning den enda gång en reparation har behövts på de 6 år som gått, behövde inte trassla med NIBE alls när växlingen mellan varmvatten och den vattenburna värmen strulade. När jag har några som helst frågor om VVS så vänder jag mig alltid till Plusgrader först. Det känns tryggt!

Pablo C gillar detta
Svar från Plusgrader AB

Tusen tack Joakim! =) Jättekul att det blev så bra med värmepumpen där!

KARI K
Skrev om Plusgrader AB

Vi beställde installation av bergvärmepump till vår företagslokal hösten 2018, installationen drog ut på tiden, borrning av hål samt driftsättning av värmepump skedde ca 2 månader senare än överenskommet. Nu idag drygt 1 år senare har vi fortfarande inte fungerande uppvärmning via bergvärmepump. En urusel entreprenör!

Svar från Plusgrader AB

2019 så var Plusgrader ett helt annat företag under ett helt annat organisationsnummer. Den här recensionen har alltså ingenting med nuvarande Plusgrader AB att göra. Tråkigt att du blev behandlad på detta vis däremot. Om du skulle behöva hjälp med din anläggning så är du varmt välkommen att höra av dig så länge anläggningen är i stockholmsområdet dvs. Med vänlig hälsning, Pablo Cabala Plusgrader AB

Rene Mari P
Skrev om Plusgrader AB

Känns inte särskilt pålitliga. Första inbokade tiden avbokades samma dag. Andra tiden glömdse bort pga bowling Tredje tiden 50 min försenad. Om man inte kan komma på bokade tider och att jag som kund tar ledigt från jobbet, hur struligt kan det inte bli när jobbet med byte av min frånluftsvärmepump ska bytas. Nej tack till Plusgrader.

Svar från Plusgrader AB

Hej Rene! 2019 så var Plusgrader ett helt annat företag under ett helt annat organisationsnummer. Den här recensionen har alltså ingenting med nuvarande Plusgrader AB att göra. Jag hoppas att du till slut fick hjälp med din värmepump iallafall. Med vänlig hälsning, Pablo Cabala Plusgrader AB

Johanna O
Skrev om Plusgrader AB

Vi anlitade Plusgrader AB för totalentreprenad av borrning för bergvärme och installation av pump, plus konvertering till vattenburen värme från elradiatorer. Till en början var vi mycket nöjda med både bemötande och utförande. Arbetet gick relativt lika med tidsplan och rördragningen blev bra. När jobbet var klart däremot och det endast saknades några småsaker som att komplettera med en rumsgivare och kolla ett oidentifierbart ljud från pumpen så blev det desto krångligare. Jag upplevde det som att efter att vi betalat...

Svar från Plusgrader AB

Hej Johanna! 2017 så var Plusgrader ett helt annat företag under ett helt annat organisationsnummer. Den här recensionen har alltså ingenting med nuvarande Plusgrader AB att göra. Idag är Plusgrader ett helt annat företag som jag driver helt ensam. Jag förstår att det måste varit en jobbig process men hoppas att det gick bra tillslut. Med vänlig hälsning, Pablo Cabala Plusgrader AB