PM klimat

PM klimat

Välkommen till PM klimat!

Vi har lång erfarenhet inom ventilation och OVK besiktningar. Letar du efter en proffsig OVK-specialist eller behöver hjälp med ventilation. Tveka inte att kontakta oss. Vi tar oss ann jobb i hela Stockholms län. På vår hemsida hittar du även produkter till ventilation, såsom ventilationsdetaljer och ventilationsfilter.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 5 kunder tycker om PM klimat 2

• 2021-05-07
    Ett seriöst och kompetent ventilationsentreprenör!
    Rekommenderas!
    Tackar så hjärtligt för ditt fina omdöme Artur ! Nöje att stå till Er tjänst. MVH Peter Jaczewski PM klimat AB PM klimat
  • 2021-02-06
    PM Klimat utförde OVK i vår bostadsrätt och vi är mycket nöjda med både bemötande, professionalism, kommunikation samt flexibilitet. De är mycket noggranna och har även möjlighet att hjälpa till med en hel del av åtgärderna som behövs.
    Tack Maria för ditt fantastiska omdöme! Det värmer verkligen, nöje att hjälpa er. MVH Peter PM klimat AB PM klimat
  • 2021-01-24
    Vi är väldigt nöjda med PM klimat som gjorde OVK besiktning samt kanalrensning i vår BRF. PM klimat var snabba med offert, lätta att kommunicera med men framförallt var dem väldigt noga med arbetet i huset.

Kan varmt rekommendera detta företag.
    Tack Niclas för ditt jättefina omdöme, det värmer och det var ett nöje att jobba för er. MVH Peter PM klimat AB PM klimat
  • 2020-09-17
    OVK besiktning till bostadsrättsförening.
    Vi fick snabbt och kunnigt bemötande. Vi är mycket nöjda med PM klimat.
    Tack för din fina rekommendation! PM klimat
  • 2020-09-13
    Har enbart talat i telefon en gång med PM därför kan jag inte ge någon djupare analys av företaget.
    Trevligt samtal i alla fall!