Viktigt om du åker med Polferries: Stäng av "automatisk nätverksanslutning" i din telefon innan du går ombord på färjan, och välj istället manuellt din operatör. Annars kan din telefon hoppa på färjans svindyra satellit-wifi. Hände oss, och kostade familjen 2 000 kr med operatören 3. När du kommer iland i Polen och har lämnat färjan väljer du någon av de befintliga operatörerna manuellt, istället för att låta det välja manuellt.
Polferries AB
Omdömen totalt
Snittbetyg
2.5
Om företaget
prom, promy, rejs, rejsy, szwecja, dania, polska, Å?winoujÅ?cie, gdaÅ?sk, ystad, nynashamn, ronne, gdynia, baÅ?tyk, turystyka, rezerwacja, bilety, morze, transport morski, żegluga, baÅ?tycka, norwegia, pżb, scandinavia, baltivia, wawel, pomerania, siles
2 omdömen om Polferries AB
Visar 2 omdömen med 2.5 i snittbetyg
Skrev om
Polferries AB
Skrev om
Polferries AB
Icke seriöst bolag som inte svara på mail. Åkte med Wavel i september efter att ha ombokat då ny Nova Star inte kom i trafik. Ingen kompensation efter massor av krångel med ny dag, bokning av nytt hotell osv. Wavel var inte heller särskilt trevlig, trist mat i cafeerian, personalen kunde inte räkna utan vi fick betala för mycket för drickan i baren. Svindyrt i Taxfree butiken. Enda positiva var att hytten var ren.