Alla kategorier Administration Stockholms län Solna Postnord Group AB

Terminalvägen 24, 171 73 Solna — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Postnord Group AB

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om Postnord Group AB
    Efter ytterliggare en mycket negativ personlig erfarenhet av Posten, fick jag inspiration att samman fatta lite statistik som är talande för detta kundfientliga pajasföretag.

Under 2013 sköte posten 6% av mitt företaget leveranser. Men de stog för 100% av all försvunna leveranser och 87% av alla fraktskador.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Postnord Group AB
    Hur kan ett paket ligga en hel dag som sorterad...slöare stycken kött får man leta efter...
  • Anna J
    Anna J skrev om Postnord Group AB
    De lyckades på terminalen i Solna med konststycket att lämna mitt paket till returavdelningen hos avsändaren (Dustin Home) istället för att skicka det till mottagaradressen. Att ta ett paket från punkt A till punkt B, när det dessutom är det enda man behöver göra, är i min mening rätt skickligt att misslyckas med och jag är riktigt förbannad.

All heder åt Dustin Home som snabbt såg till att korrigera felet och 30 minuter efter att jag talat med dem hade släppt paketet till Posten igen. Nu håller jag tummarna att Posten klarar av att se skillnad på "Avsändare" och "Mottagare" den här gången.

Terminalvägen 24, 171 73 Solna