Preo Express

preo.se
  • BadgeTwoYears
Call 08-408 327 60 Share

About company

Vi är din flyttfirma i Stockholm med över 20 års erfarenhet! Vi strävar alltid efter bra priser och hög kvalitet! Preo Express är företaget som hjälper dig med: -Packning och uppackning -Montering / Demontering av möbler -Transport / Privat flytt / Företags flytt -Pianoflytt -Gratis kartongleverans samt utlåning -Flyttstädning...

54 omdömen om Preo Express

Sedan starten hos Reco 2018

Verinilda M
Wrote about Preo Express

Smidigt, snabb kontakt, punktliga och riktigt trevlig personal. Kan rekommendera med glädje.

Aidine S
Wrote about Preo Express

Alltid hjälpsamma o proffsiga!

Natia G
Wrote about Preo Express

Underbar firma, gick smidigt att boka, prisvänlig. Flyttpersonalen kom i tid, väldigt fina människor, inga konstigheter alls. Rekommenderar varmt.

First-Name L
Wrote about Preo Express

Fick lite problem men Maxim gjorde vad han kunde för att lösa problemen och det uppskattas.

Mats N

Suveräna ”flyttgubbar” Vi bockar och bugar för hjälpen

Svar från Preo Express

Hej Mats Vi är glada att du är nöjd med våra flyttjänster. Tack för att du delar din positiva erfarenhet. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Preo Express AB

Katerina S
Wrote about Preo Express

Trevligt bemötande! Professionell och snabb hantering av flytt av löpband från ett förråd till bostad. Snabb demontering och därefter montering av detsamma. Mina förväntningar uppfylldes helt och jag är extremt nöjd med allt som hade med den aktuella tjänsten att göra.

Svar från Preo Express

Hej Katerina! Tack för ditt fina omdöme om våra flyttjänster. Det är vårt mål att ge en smidig och pålitlig flyttupplevelse. Vi är glada att vi kunde leverera det till dig! Preo Express AB

Henrik S
Wrote about Preo Express

Mycket bra service och kommunikation. Fick hjälp med transport av två skrymmande grejer från två olika adresser, allt hanterades föredömligt.

Svar från Preo Express

Hej Henrik! Vi är stolta över att ha kunnat hjälpa till med din flytt och att du är nöjd med resultatet. Tack för att du tog dig tid att ge oss en recension! Preo Express AB

Ibrahim H
Wrote about Preo Express

För det första...dom var mycket trevlig..... att flykten skulle gå smidigt ok säkert..och det blev som jag önskar... jag är mycket nöjd med preo express tack så jättemycket

Svar från Preo Express

Hej Ibrahim! Tack för din recension! Vi är glada att vår tjänst uppfyllde dina förväntningar. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, och din feedback är viktig för oss. Preo Express AB

Michael L
Wrote about Preo Express

Mycket effektiva, flitiga och varsamma. Överträffade förväntningarna

Svar från Preo Express

Hej Michael! Tack för din recension! Vi är glada att höra att du hade en bra upplevelse med vår tjänst! Preo Express AB

Tania B
Wrote about Preo Express

Tillförlitlighet, punktlighet, prisvärda, varsamma och mycket trevliga.

Svar från Preo Express

Hej Tania! Vi är glada att du är nöjd med vår tjänst. Tack för att du delade din upplevelse med oss och andra. Preo Express AB

Per L
Wrote about Preo Express

Kom i tid , gjorde jobbet. Precis vad man vill när man anlitar någon.

Svar från Preo Express

Hej Per! Tack för din recension :) Du är varmt välkommen i framtiden! Preo Express AB

Henrica D
Wrote about Preo Express

Jättebra service och trevlig personal! Pålitliga och höll tiden.

Svar från Preo Express

Vi tackar för fint omdöme Henrica! Det är så härligt med nöjda kunder! :) Preo Express AB

Ulla R
Wrote about Preo Express

Snabbt och väl utfört arbete. Kan rekommenderas.

Tack så mycket för omdömen Ulla! Preo Express AB

Marina M
Wrote about Preo Express

Tack så jättemycket. Bra service och kvalitet.det var snabbt och smidigt)

Svar från Preo Express

Hej Marina! Tack för din recension :) Du är varmt välkommen i framtiden! Preo Express AB

Björn H
Wrote about Preo Express

Vänligt bemötande, snabbt och effektivt utfört arbete och ett bra pris. PREO kan klart rekommenderas.

Svar från Preo Express

Hej Björn! Tack för din rekommendation! Det är viktigt för oss att ge ett bra service till alla våra kunder :) Preo Express AB

Sorin T
Wrote about Preo Express

Jag är mycket nöjd av bemötandet, prestationen, priset och effektiviteten som hela personalen visade och gjärna ska jag rekommendera Er till mina bekanta. Lycka till vidare!

Svar från Preo Express

Hej Sorin! Tack för din recension :) Du är varmt välkommen i framtiden! Preo Express AB

Arvid M
Wrote about Preo Express

Allt var jättebra! Väldigt nöjd!

Svar från Preo Express

Hej Arvid! Tack för din recension :) Du är varmt välkommen i framtiden! Preo Express AB

Johan E
Wrote about Preo Express

Det gick fort. De använde sina hjälpmedel på rätt sätt och var väldigt effektiva. Vi är väldigt nöjda! De flyttade ca 30kbm åt oss.

Gunnar I
Wrote about Preo Express

Bra bemötande, arbetet utfördes snabbt, smidigt och professionellt. Vi kommer att anlita er nästa gång vi behöver hjälp med flyttning till förråd och kasta saker på soptippen. Vi kan varmt rekommendera Preo Express. Gunnar och Camilla

Marco L
Wrote about Preo Express

Superbra och snabba och smidiga

Dan B
Wrote about Preo Express

Trevliga, effektiva och försiktiga. Rekommenderas varmt.

Victoria N
Wrote about Preo Express

Lätta att kommunicera med, gör jobbet ordentligt och är även snabba. Kan verkligen rekommendera detta företag!

Agneta L
Wrote about Preo Express

Proffsiga, flexibla, tillmötesgående och lätta att ta att göra med

Hillevi P
Wrote about Preo Express

Jag har anlitat företaget flera gånger och de har alltid gjort flytten över förväntan. Snabbt och med varsamhet om alla saker. De lyckas också bära upp möbler i de svåraste av trappor. Jag rekommenderar den varmt.

Peter D
Wrote about Preo Express

Gör vad de ska, lätta att komma överens med, bra för "tunga flyttar", reko killar! Seriöst företag.

Åmells Möbler I Gnesta Ab Å

Mycket bra och trevliga killar som hjälper oss med leveranser av möbler till våra kunder. Vi har fått mycket beröm från våra kunder att leveranserna gått bra och inom utsatt tid. Rekommenderas!

Anna S
Wrote about Preo Express

Väldigt bra service och bemötande! Både i flytten och städandet!

Lars A
Wrote about Preo Express

Bra återkoppling, bra priser och mycket bra flyttgubbar.

Per-olof K
Wrote about Preo Express

Vänliga, professionella och effektiva och dessutom till ett riktigt bra pris.

Aytan B
Wrote about Preo Express

Killarna som utförde jobbet var samarbetsvilliga, trevliga och noggranna med sitt arbete, jag är helt nöjd.

Emelie B
Wrote about Preo Express

Jag bokade bärhjälp och transport från punkt a till b, pga flytt. Personalen var jätte trevlig och gjorde ett grymt jobb. Allt gick jätte smidigt, från bokning till att tjänsten var utförd. Tycker att priset var värt varenda krona. Ett plus var att de körde på kvällstid, då det endast passade mig pga jobb på dagtid. Vid bokning var Preo express snabba på att svara på frågor.

Hillevi P
Wrote about Preo Express

Preo Express hjälpte mig med flytten. Jag fick svart snabbt och flytten gick smidigt och säkert. Jag är mycket nöjd.

Tom M
Wrote about Preo Express

Jag behövde flytthjälp och fick hjälp av Preo Express. Jag är supernöjd med flytten och det bemötande jag fick: flexibla, effektiva samt bra pris. Dessutom trevliga flyttkillar. Jag vill sammanfatta upplevelsen med orden: Över förväntan! Tack Preo Express!

Therese H
Wrote about Preo Express

Allt fungerade klockrent från förfrågan till genomförd flytt.

mats s
Wrote about Preo Express

Bästa flytt/städservice jag anlitat! Rekommenderar varmt!

Max B
Wrote about Preo Express

Lätt att få kontakt,bra service. Nogranna arbetare, enkelt att betala swish eller kontant. Enkelt med städning via flyttfirma. Det enda som möjligen finns som förbättringsmöjlighet är bättre starkare kartonger.

Andrea S
Wrote about Preo Express

När min flyttfirma som jag bokat ej dök upp och när jag stod där i panik med hela bohaget och höll på att bryta ihop, blev Preo Express räddaren i nöden! Sent på eftermiddagen och samma dag jag skulle flytta, lyckades jag boka in dem med mycket kort varsel. Otroligt tacksam när 4 trevliga, respektfulla flyttmän dök upp med lastbilen och de kunde börja bära in mina saker högst upp i mitt nya hus. De kämpade till sent in på kvällen en lördag och hade ändå ett fint bemötande rakt igenom. Tack för all hjälp! Min flytt hade aldrig kunnat genomföras utan er. Ni är guld värda!

Emelie B
Wrote about Preo Express

Anlitade dem för en flytt och allt gick så smidigt. Flexibel och trevlig personal som jobbade snabbt och försiktigt. Toppen!!!

Gunnar S
Wrote about Preo Express

Använde mig av företaget då jag blev rekommenderad dem av vänner som var mycket nöjda. Smidigt med flytthjälp och flyttstäd via samma sida. Allt har gått supersmidigt. Trevligt bemötande av personal och mycket förmånliga priser. Mycket nöjd kund.

Tiina M
Wrote about Preo Express

Flytt och städning - trevlig personal, kan rekommenderas.

Jens T
Wrote about Preo Express

Bra snabb respons och ett utmärkt utfört arbete. Använde mig av dom vid flytt. Kändes tryggt när dom tog hand om alla möbler. Löste alla mina problem.

Anthony O

Flytthjälp Bra bemötande Bra service

Golnaz A
Wrote about Preo Express

Behövde hjälp med flytt under midsommarhelgen. Inget annat företag kunde hjälpa mig, men ni ställde upp. Dök upp i tid och allt gick super smidigt. Trevlig personal. Tack snälla.

Leif E
Wrote about Preo Express

Möbelflytten gick snabbt å smidigt via kommunikation som mejl å SMS. Kostnadseffektivt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Shadé J
Wrote about Preo Express

De kom när de lovade o levererade det de sagt. Inget att klaga på. Mycket trevliga dessutom och med kollektivavtal!

Lina L
Wrote about Preo Express

Jättesmidigt, snabb respons vid frågor, snabb flytt och hemmet kom fram intakt så klart, vi fick också hjälp med placering av alla möbler! Rekommenderas!

Yvonne F
Wrote about Preo Express

Snabbt, punktligt, flexibelt, trevligt bemötande

Helge K
Wrote about Preo Express

Har beställt Preo flera gånger för flytt och städ! Alltid bra service och utfört arbete. Rekommenderar starkt!

Andres V
Wrote about Preo Express

Bra service som levererar snabbt och enligt förväntan. Rekommenderas!

Andres V
Wrote about Preo Express

Grymma! Rekommenderas starkt. Levererade snabb service och för bra pris. Skulle använda igen. Mvh Andres