Alla kategorier Säkerhetsföretag Stockholms län Solna Prodoor Säkerhetsdörrar Sverige AB

Prodoor Säkerhetsdörrar Sverige AB

Ankdammsgatan 23, 171 67 Solna — Visa karta

3.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Prodoor Säkerhetsdörrar Sverige AB

• Aleksandar M

2018-01-24

Aleksandar M skrev om Prodoor Säkerhetsdörrar Sverige AB
    Håller er borta från Prodoor! Ljuger och förnekar!

Vi blev lovade av både säljare (Magnus) och montör (Jimmy) samma fripassage (innemått mellan karmen) som vår gamla dörr. För oss är det extra viktigt, då vi har en dubbelvagn som precis gick in genom vår gamla dörr. Så därför var vi extra noga med att fråga detta, både innan vi la beställning samt precis innan montering. Montörnen tom påpeka att "inte ska ni behöva montera ner vagnen för att komma in, det är inga problem, det är samma passagemått som er gamla dörr"

Tyvärr så måste måste vi numera montera ihop vagnen innan vi kan komma in, trots muntliga löften från både säljare Magnus och montör Jimmy att det är samma fripassage som gamla dörren.
    Nya dörren från Prodoor är smalare.

Ringt Prodooor kundtjänst (Daniel mfl) och fått ett otrevligt bemötande. Tvärnekar att någon av Magnus eller Jimmy sagt så, fast Daniel på kundtjänt uppenbarligen inte hade pratat med montören, då han inte kunde namnge honom när jag frågade vad montören hette.
    Prodoor förnekar, och påstår att vi som kunder ljuger.

Tonen är allmänt otrevliga och Prodoor föröker prata om att yttermått på dörren är det samma som vår gamla dörr, och att dom levererat korrekt, fast jag gång på gång påpekar att vi pratar om innermåttet och fripassagemått. Klart yttermåtten är korrekt, annars hade dörren inte passat.

Håller er borta!
    Om ni får problem, så kommer Prodoor att förneka det! Läs mer
  • 2014-07-08

richard n skrev om Prodoor Säkerhetsdörrar Sverige AB
    Jag fick en ny dörr monterad av prodoor i förra veckan till min lgh i bandhagen.
    Jag är mycket nöjd, montören gav ett proffsigt intryck och gjorde ett väldigt snyggt jobb. Läs mer
Västra Finnbodavägen 2, 13130, Nacka