Alla kategorier Bemanningsföretag Östergötland Linköping Proffice Sverige AB

Platensgatan 2, 582 20 Linköping — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Proffice Sverige AB

• Fredrik M
    Fredrik M skrev om Proffice Sverige AB
    Jobbade extra via Proffice en jul och tyckte de skötte saker så där. Jag hade ingen personlig kontakt med min chef och när det trasslade till sig ute på uppdraget fick jag inget stöd. Men trevliga människor annars!
  • Erik J
    Erik J skrev om Proffice Sverige AB
    På Proffice blir man alltid bemött av vänlig och proffesionell personal. Jag har själv varit anställd och det var ett av mina bästa jobb. Perfekt jobb för en student dessutom för att dryga ut månadsinkomsten.
  • Johan B
    Johan B skrev om Proffice Sverige AB
    Erbjuder bra extraarbete till studenter och vanligt folk
  • Karin R
    Karin R skrev om Proffice Sverige AB
    Som student blir du ofta annorlunda behandlad av företag. Det kan vara positivt, man jag upplever ofta att det kan vara negativt också. Men på Proffice i Linköping behandlas du som vem som helst, du är inte "student" du är en möjlighet. En möjlighet till att ta flexibla jobb och anställningar som de som söker heltidstjänster inte vill ha. Här blir du alltid väl behandlad och de förstår att trots att det är viktigt att ha ett jobb så är det alltid studierna som kommer först. De har en hängiven och duktig personal som alltid gör allt för att hjälpa dig vid eventuella problem eller frågor. Du känner att det är på dina villkor som du jobbar. De är även måna om att ta hand om sin uthyrda personal genom att kontinuerligt höra av sig och se att allt går bra. som anställd och uthyrd av Proffice skulle jag verkligen vilja rekommendera dig som student som söker after extra-jobb att söka dig dit. De kommer att göra sitt bästa föra att hitta rätt anställning till just dig och även att se till att allt går som det ska under anställningen.

Platensgatan 2, 582 20 Linköping