Randstad AB

3.4

5 omdömen om Randstad AB

JONAS I
Skrev om Randstad AB

Bokar in flera intervjuer och lovar att återkomma men sedan hör de aldrig av sig, oseriösa!

Fredrik M
Skrev om Randstad AB

Jobbade extra via Proffice en jul och tyckte de skötte saker så där. Jag hade ingen personlig kontakt med min chef och när det trasslade till sig ute på uppdraget fick jag inget stöd. Men trevliga människor annars!

Erik J
Skrev om Randstad AB

På Proffice blir man alltid bemött av vänlig och proffesionell personal. Jag har själv varit anställd och det var ett av mina bästa jobb. Perfekt jobb för en student dessutom för att dryga ut månadsinkomsten.

Johan B
Skrev om Randstad AB

Erbjuder bra extraarbete till studenter och vanligt folk

Karin R
Skrev om Randstad AB

Som student blir du ofta annorlunda behandlad av företag. Det kan vara positivt, man jag upplever ofta att det kan vara negativt också. Men på Proffice i Linköping behandlas du som vem som helst, du är inte "student" du är en möjlighet. En möjlighet till att ta flexibla jobb och anställningar som de som söker heltidstjänster inte vill ha. Här blir du alltid väl behandlad och de förstår att trots att det är viktigt att ha ett jobb så är det alltid studierna som kommer först. De har en hängiven och duktig personal som alltid...