Alla kategorier Webshop Profilfabriken.com

Profilfabriken.com

Välkommen till Profilfabriken!

Vi är ett sammansvetsat gäng som har lång erfarenhet inom profilprodukter och som dessutom har arbetat inom en rad olika branscher. Med denna kunskap har vi byggt upp profilfabriken till en enkel tjänst att använda. Våra produkter är prisvärda och vi ser därför till att ha koll på marknaden. I och med vårt prisvärda tänk betyder det inte alltid att vi har de lägsta priserna utan istället bra produkter till ett bra pris. Hos oss kan du vara trygg, vi låter dig komma till oss när du är redo istället för att jaga dig som inköpare i tid och otid.

Hos oss hittar du allt från drycker, godis, kläder och muggar till kontorsmaterial, gåvokort, sport & fritid och mycket mer.

Läs vad 18 kunder tycker om Profilfabriken.com

• 2019-06-12

Filippa G skrev om Profilfabriken.com
    Bra med snabb återkoppling, bra pris, snabb leverans och bra kvatite på kläderna Läs mer
  • 2019-05-24

Pontus L skrev om Profilfabriken.com
    Mycket proffsiga och trevligt bemötande. Kommer garanterat handla flera gånger. Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-05-24

Jenny W skrev om Profilfabriken.com
    Snabb leverans och en färsk fin produkt till bra pris!! Läs mer
  • 2019-05-07

Johan G skrev om Profilfabriken.com
    Blev sponsrad med 100 vattenflaskor till ett cykelevent för LundaEkonomerna! Mötte inget förutom bra service! Läs mer
  • 2019-04-28

ERIK S skrev om Profilfabriken.com
    Beställde påskägg till företaget. Allt fungerade perfekt och leveransen kom på utsatt datum, trotts att vi beställde sent! Har bara gått att säga om bolaget. Läs mer
  • 2019-04-23

Michael W skrev om Profilfabriken.com
    tablettaskar med tryck.
    Bra bemötande, snabb återkoppling Läs mer
  • 2019-02-01

Jane T skrev om Profilfabriken.com
    Tillmötesgående, snabba och proffsiga Läs mer
  • Johan H

2018-12-27

Johan H skrev om Profilfabriken.com
    Vi har vid ett flertal tillfällen handlat företagsprofilering och presentreklam till företaget och alltid fått bra bemötande och snabb service hos Profilfabriken. Alltid fina och väl utvalda produkter med snabb leverans. Vi kommer definitivt att handla av Profilfabriken framöver. Rekommenderas! Läs mer
  • Martin F

2018-12-23

Martin F skrev om Profilfabriken.com
    Snabba svar och snabb leverans av de mössor vi beställde till vår förening. Läs mer
  • 2018-12-22

Henrik R skrev om Profilfabriken.com
    Grym service och inte minst supersnabb leverans, en förutsättning när man som jag är ute i sista sekunden. Sen är det bra grejor dessutom. Läs mer
  • Linnéa B

2018-12-21

Linnéa B skrev om Profilfabriken.com
    Lyhörd för våra behov som kund och så snabba utan att tumma på kvalité av slutprodukt. Väldigt vänligt bemötande, vi är så glada att vi valde just detta företag. Kommer absolut beställa fler gånger härifrån. Läs mer
  • Marie H

2018-12-21

Marie H skrev om Profilfabriken.com
    Har köpt mössor, godis och vattenflaskor och är så nöjd med servicen och leveransen! Allt gick snabbt och smidigt, vill verkligen rekommendera Profilfabriken! Läs mer
  • 2018-12-21

Peter K skrev om Profilfabriken.com
    Super trevligt bemötande, bra och snabb service.

Vi var väldigt sent ute med vår beställning av julklappar till våra kunder i år. De löste vårt problem över förväntan!

Tack än en gång för hjälpen och jag kommer/kan verkligen rekommendera er! Läs mer
  • 2018-12-13

Håkan H skrev om Profilfabriken.com
    Snabb, enkel och professionell beställning och leverans av julhink. Läs mer
  • 2018-12-10

Karin B skrev om Profilfabriken.com
    En ny vepa till en vägg. Otroligt bra servie då vi hade svårt att bestämma hur den skulle se, de hjälpte oss med korr flera ggr. Snabb leverans. Läs mer
  • Fredrik S

2018-12-04

Fredrik S skrev om Profilfabriken.com
    Bra och snabb service, fick leverans av mina beställda varor fortare än förväntat. Läs mer
    2018-12-04 Erik S svarar Fredrik S
    Stort tack för ditt fina omdöme Fredrik!
  • Johanna L

2018-11-23

Johanna L skrev om Profilfabriken.com
    Jättetrevliga, hjälpsamma och snabba! Är supernöjd! Läs mer
    2018-11-23 Erik S svarar Johanna L
    Stort tack för ditt fina omdöme Johanna!
  • 2018-10-29

Katarina T skrev om Profilfabriken.com
    Helt suverän fin service och supersnabb leverans! Vi kunde inte vara mer nöjda. Rekommenderas varmt! Läs mer

Box 7052, 187 11 Täby