Profilkompaniet

Profilkompaniet

Välkommen till Profilkompaniet!

Vi erbjuder dig helhetslösningar inom profilkläder, yrkeskläder, presentreklam, skyltar och dekor m.m.

Vi vänder oss till alla typer av företag. Oavsett om du är lite mindre, ett mellanstort eller ett stort företag kan vi hjälpa dig. Vi gör allt från enklare lösningar mot en kort deadline till mer omfattande helhetslösningar som kräver mer planering.

Vi ser till att du får högkvalitativa, kostnadseffektiva och kreativa lösningar med marknadens snabbaste leveranstider. Det kan vi erbjuda genom att ha en egen produktion. Någonting vi tycker att du som kund förtjänar!

Läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här, och hör av gärna av dig till oss om du har några frågor!

Läs vad 148 kunder tycker om Profilkompaniet 2

2021-07-06
    Snabb och trevlig service, vi är mycket nöjda!
    2021-06-26
    Alltid ett gott bemötande. Hjälpsamma att lösa logistiska frågor. Bidrar till att hitta rätt produkt.
    2021-06-23
    Bra bemötande! Vi köper alla våra profilkläder där och dom lever upp till våra förväntningar!

Med vänliga hälsningar
    Christer
    2021-06-22
    Professionellt och effektivt!
  • KENNETH G
    2021-06-21
    Tobias är en kung som fixar allt snabbt och med superbra service!
    Visst är han det! Tack för de vänliga orden, de sporrar oss alla ännu mer. Vi är verkligen stolta att ha Tobias som kollega. Profilkompaniet
    2021-05-27
    Grymt bra service och upphämtning av Tobias efter att det började lite svajigt med annan kontakt.
    Väldigt snygga saker, vi är väldigt nöjda!
    Tack för de vänliga orden. Vi hoppas att ni är nöjda och lite extra stolta över att vara bland de första i världen som får tonad brodyr. Tobias är verkligen en av våra spjutspetsar, med engagemang och hjärta på rätt ställe. Profilkompaniet
    2021-05-08
    Köpte kläder och blev väldigt bra bemött som alltid.
    2021-05-07
    Brett sortiment av arbetskläder, vilket jag var ute efter. Fixade även tryck på dessa.
    2021-05-02
    Jag köper tröjor och jackor till Normet. När man kontaktar Profilkompaniet är det alltid en glad röst man hör. Sen spelar det ingen roll om det är till Jenny per telefon eller de i butiken när man stövlar in. Kaffemaskinen står alltid redo för en kopp.
    Man får alltid den hjälp man behöver, trots galna idéer om vad man vill göra. Allt från utställningsmaterial till "bara" köp av t-shirts.
    Så man kan säga att detta är ett ställe man trivs på och vill återvända till.
    2021-04-30
    Bästa servicen och ett underbart gäng att jobba med😊
    2021-04-29
    Vill verkligen rekommendera Profilkompaniet!
    Christian var helt fantastisk med att svara snabbt och återkoppla.
    Wow!! 🌟
    Bästa hälsningar,
    Suzanne Rutensköld
    2021-04-28
    Vi på SmashCenter vill verkligen rekommendera Profilkompaniet, snabb och riktigt bra service av Christian, Carina och övriga i personalen.

Vi vill rikta ett extra stort tack till Christian för sin kreativitet och snygga designer till vårt material.

/Nico
    SmashCenter Padel
    2021-04-22
    De kan sin grej, de gör jobbet helt enkelt.
    2021-04-22
    Carina löser alla problem vi kommer med, alltid snabbt och enkelt!
    Snickers kläder håller en mycket god kvalitet och företagsloggan på kläderna är väl tryckt och håller länge.

Väldigt nöjda varje gång vi besöker och får hjälp från butiken!

Med vänliga hälsningar
    Magnus Rooth
    Interspol
    2021-04-22
    Dom gör ett fantastiskt jobb :) Funkar utmärkt!
    2021-04-22
    Mycket bra idéer och alltid supersnabb service med högsta kvalitet.
    2021-04-22
    Fixar allt, snyggt, i tid och med ett leende!
    2021-04-22
    Skor, proffsig å kunnigt bemötande kunskapen över förväntan.
    Upplevelsen var bra vilket är ett måste då de prismässigt ligger i överkant
    2021-04-19
    Vi har i hela vår koncern använt oss av Profilkompaniet när det gäller profiliering (kläder, flaggor etc etc).
    Nicklas kommer med jämna mellanrum med uppdateringar på de ändringar som sker i sortimentet. Om det vi söker mot förmodan ej finns i katalogen ordnar Nicklas fram det.
    Extremt nöjd och ser absolut inte anledning att vända oss någon annanstans .
  • Jonte B
    2021-04-17
    Jag handlar allt som har med reklamkläder och arbetskläder här.
    Blir alltid bemött med ett engagemang, där jag som kund alltid går ut nöjd från butiken.
    Nicklas, som är vår kontaktperson har varit till stor hjälp med tips och råd från dag 1.
    All personal är trevliga och alltid hjälpsamma.

Jonte
    JMB AB
    2021-02-12
    Profilkläder och Dekaler i små upplagor.
    Proffsigt och trevligt bemötande. Flexibla och kundnära. Väldigt lätta att ha att göra med, och tack Jenny för en bra totalupplevelse av Profilkompaniet!
    2021-01-21
    Vi är kunder över 10 år i i princip alltid nöjda
    2021-01-07
    Köpte profilkläder i liten upplaga. Fantastiskt bra service!
    2020-12-21
    Vi beställde 3000 st foldrar till vår förening. Det gick väldigt fort, och vi är jätte nöjda med dem.
    Det var ett gammalt problem med faktureringsadressen men tillsammans löste vi det på ett jätte bra sätt.
    2020-12-17
    Proffsiga och engagerade från första kontakt till leverans! Jag återkommer gärna som kund.
    2020-11-19
    Vi är en ny kund och har fått ett fantastiskt bra bemötande av Niklas, hjälpt oss med flera olika saker och det är skönt att ha med 100% proffs att göra.
    Tack!
    2020-11-17
    Bra service och enkel dialog i kombination med en snabb leverans!
    2020-09-29
    Bra kampanjvaror, trevligt o personligt bemötande. Hyfsat pris
    2020-09-24
    Jag sökte en helhets lösning för profilkläder och reklam till mitt bolag. Kvalitet och trygga leveranser var hög prioritet och Profilkompaniet har levt upp till alla förväntningar. Kanske inte billigast men absolut problemfri "resa" med grym kvalitet och service!
    2020-09-02
    Best place to get your company logo printed.
    Amazing staff , generous price and they deliver fast
    2020-08-27
    Köpt västar till en förskola.
    Bra service,trevligt bemötandet, allt fungerade bra!
    2020-07-25
    Jag gillar när jag kan få tryck på kläder medan jag väntar
    2020-06-30
    Jag är en liten kund (i snart 12 år tror jag)som beställer jobb med ganska kort varsel. Oftast tryckjobb på sport/profilkläder.
    Trevligt bemött med vilja att fixa mina önskemål.
    De håller vad de lovat.
    Ett litet fel vid senaste leveransen som rättades till
    omgående.
    Så jag fortsätter väl i 12 år till.
    2020-06-18
    Bra service, hög kvalité på tryck och kläder.
    2020-06-02
    Jag köpte tjänsten att sätta en logga på skyltfönster och är jättenöjd.
    Snabb leverans och bra pris.
    Jättetrevlig personal.
    Kommer verkligen att anlita dem igen.
    2020-05-28
    Köpte en Samtransväst och blev bjuden på en kopp kaffe!
    2020-04-26
    Inköp av kläder: alltid trevligt och professionellt bemötande. Bra kvalitet på det man köper och en relation som går 30 år tillbaka i tiden
    2020-04-24
    Glatt, trevligt och hjälpsamt bemötande!
  • Micke G
    2020-04-23
    Köper alla våra skydds- och profilkläder här.
    Får alltid mycket trevligt och professionellt bemötande och otroligt bra hjälp med att välja rätt utrustning för våra behov.
    Rekommenderas starkt.
    2020-04-20
    Vi har haft samarbete med Profilkompaniet sedan ett tag tillbaka och allt har fungerat alldeles perfekt - bra utbud på arbetskläder samt andra reklamprodukter som man kan tänka sig att ha i en verksamhet!
    2020-03-30
    Erfarenhet och kunnande om artiklar, kläder och marknadsföring kan köpas. Du behöver bara veta vart du ska vända dig. För du måste hitta någon som har gjort det här länge. Sett trender och observerar nya.
    Det kommer efter lång tjänstgöring i branschen.

Profilkompaniet har erfarenheten och kunnandet i sin personal. Hängivna, trevliga och med stor passion för sin profession.
    Den fantastiska bredden i produktionen imponerar. Be om en titt i lokalerna! De kan jobba med att profilera företag med allt från
    7-700 pers. Säker fler. Jag har sett det själv. Häftigt koncept.
    Rekommenderar Profilkompaniet varmt. Vad du än har för behov eller söker. De hjälper dig.
    Vet du inte vad du behöver hjälper dig med det också.

Med bästa hälsningar
    Lasse Hahn
    Hahn Yacht Charter
    Tack för de fantastiska orden! Det värmer och sporrar oss att fortsätta ligga i framkant. Profilkompaniet
    2020-03-30
    alltid trevliga och kundfokuserade.
    Löser problem snabbt om det dyker upp några och förstår kundens behov och situation.
    2020-03-28
    Bra arbetskläder och en mycket trevlig personal.
    De löser det mesta och är otroligt serviceinriktad.
    Anledningen till endast en en 4a i betyg är priserna som kan vara lite i överkant är.
    Tack för de vänliga orden, och indikationer på att även priserna måste vara bra. Det är en ständig kamp, vi tar det både med leverantörerna och ser löpande över våra möjligheter att leverera så bra priser som möjligt. Vi är extra glada och stolta över att idag kunna erbjuda ett komplett och väldigt prisvärt sortiment vi kallar "Tactical". Det visar vi dig gärna om du önskar? Profilkompaniet
    2020-03-28
    Otroligt bra service och lösningsorienterad
    2020-03-27
    De är leverantörer av våra arbetskläder sedan många år tillbaka. Proffsiga och kunniga!
    2020-03-27
    Bra service och trevligt bemötande vid beställning. Snabba leveranser! Vi återkommer gärna.
    2020-03-03
    Köpte ett par pike.
    Profilkompaniet fixade beställningen på kort varsel.
  • Johan R
    2020-02-24
    Profilkompaniet levererar trycksaker, reklam, pennor, kläder mm. till vårt företag.
    Vi blir alltid bra bemötta, med snabb service och vad jag tycker alltid rätt kvalitet, vill man ha det bästa så får man det, är det något som inte måste ha högsta kvalitet så diskuterar vi alltid fram något bra.
    Vet inte om vi hade några förväntningar, men vi är alltid nöjda med de produkter vi fått.
    Bra service och möten, och lätt att handla.
    2020-02-24
    Dekor till mässa. Supersnabba och bra service.
    2020-01-16
    Väldig snabb leverans och professionell personal