Profilkompaniet

Tumstocksvägen 9B, 187 66 Täby — Visa karta

Välkommen till Profilkompaniet!

Vi erbjuder dig helhetslösningar inom profilkläder, yrkeskläder, presentreklam, skyltar och dekor m.m.

Vi vänder oss till alla typer av företag. Oavsett om du är lite mindre, ett mellanstort eller ett stort företag kan vi hjälpa dig. Vi gör allt från enklare lösningar mot en kort deadline till mer omfattande helhetslösningar som kräver mer planering.

Vi ser till att du får högkvalitativa, kostnadseffektiva och kreativa lösningar med marknadens snabbaste leveranstider. Det kan vi erbjuda genom att ha en egen produktion. Någonting vi tycker att du som kund förtjänar!

Läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här, och hör av gärna av dig till oss om du har några frågor!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 76 kunder tycker om Profilkompaniet

• 2019-10-07

Anders J skrev om Profilkompaniet
    Hämtade en försändelse med T-shirt. Blev väl och trevligt bemött av personalen. Hade inga förväntningar då jag aldrig kommit i kontakt med Profilkompaniet tidigare men trevlig personal och intressanta produkter leder mig tillbaka till nya inköp i butiken.

Anders Läs mer
  • 2019-09-19

Fredrika A skrev om Profilkompaniet
    Vi köpte skjortor som vi ville ha tryck på. Samt jackor vi själva beställde för brodyr på.
    Jättebra bemötande, mycket hjälpsamma och vänliga.
    Hade nog inga förväntningar innan. Tycker att allt blev jättebra och är mycket nöjd med bemötande och utförande. Läs mer

Niclas T skrev om Profilkompaniet
    Stabil och mycket tillförlitlig leverantör av profilprodukter. Med stort branschkunnande och utvecklat leverantörsnätverk, är Profilkompaniet det självklara valet. Läs mer

Mikael N skrev om Profilkompaniet
    KJ prylar. Enkel tydlig hemsida. Snabba leveranser. Bra betallösning. Läs mer

Lena L skrev om Profilkompaniet
    Vi beställer, löpande, etiketter och visitkort.
    Alltid lika trevligt att ha kontakt med Jenny (brukar aldrig prata
    med någon annan). Alltid snabb leverans av de produkter profilkompaniet producerar själva. Ibland lite "trassligare" när det är någon underleverantör involverad. Generellt är vi dock alltid nöjda.
    Tycker att Jenny alltid förstår vad det är vi behöver:)) Läs mer

Robert W skrev om Profilkompaniet
    Allt har fungerat smidigt!
    Fina jackor och byxor! Läs mer

Ulrika E skrev om Profilkompaniet
    Trevligt bemötande, bra kommunikation och korrekt utförande av vara. Läs mer
  • 2019-09-16

Christian A skrev om Profilkompaniet
    Vi köper profilkläder till säljare och tekniker med tryck.
    Alltid trevlig och tillmötesgående personal.
    Sammanfattning, snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-09-16

Ulf J skrev om Profilkompaniet
    Lätt att beställa från web-shoppen. Bra återkoppling. Trevligt bemötande. Läs mer

Mats S skrev om Profilkompaniet
    Vi beställde profilkläder till ett nytt projekt.
    Bra råd och service!
    Märktes tydligt att ni har fokus på nöjda kunder.
    Jag har höga förväntningar på proffs och det motsvarade ni utan problem.
    //Mats
    Linjebesiktning Läs mer

Behrang T skrev om Profilkompaniet
    . företags logo för bilar
    . Det var väldig bra och effektiv
    . snabbt svar, effektiv, kvalitet
    . Jag är nöjd med service och jobb från er. Tack Läs mer

Conny N skrev om Profilkompaniet
    Loggning av bil. Blir alltid bra bemött och de har bra service. Vi köper även kläder där. Man kan få det hemskickat om man vill, vilket är bra då vi finns på södra sidan av Stockholm. Läs mer
  • Anders G

2019-09-13

Anders G skrev om Profilkompaniet
    Handlar kvalitetsskjortor med logga regelbundet hos Profilkompaniet. De är alltid tillmötesgående och löser det mesta, även när det brinner i knutarna eller när du har de mest knepiga önskemålen! På Profilkompaniet blir du bemött på bästa sätt och det spelar ingen roll vem du träffar! Högsta betyg på service & kvalitet! Läs mer

Anders O skrev om Profilkompaniet
    Tröjor med tryck till företag. Svårt få svar på mail. Flera påstötningar innan återkoppling.
    Relativt låga förväntningar då jag hört att det varit struligt i kontakterna och dessa förväntningar infriades tyvärr. Läs mer
    2019-09-13 Martin R svarar Anders O
    Hej Anders & tack för din feedback. Det hjälper oss i vårt förbättringsarbete. Jag har diskuterat detta med din nuvarande projektledare, och upplever att vi har fullt fokus på att leverera en bättre upplevelse. Jag hoppas att vi får en möjlighet att visa det för dig inom kort. Tveka aldrig att meddela mig/oss om du känner att vi kan förbättra något mer. Martin
  • wessberg &

2019-09-11

wessberg & skrev om Profilkompaniet
    Proffsiga och tillmötesgående Läs mer

Sten S skrev om Profilkompaniet
    bra, snabb service...kul utbud..säker leverans...tryggt Läs mer

Hans N skrev om Profilkompaniet
    Jag köpte profilkläder till företaget
    Jag blev mycket bra och professionellt bemött av Profilkompaniets medarbetare
    Jag har höga förväntningar sedan tidigare köp och dessa uppfylldes
    Det är lite svårt att hitta rätt bland alla val av kläder på hemsidan, mest pga det stora utbudet men vid personlig kontakt löses dessa problem upp
    Önskar ännu mer detaljerad info om tex fickor och dragkedjor på produkternas webbsidor Läs mer

Michael B skrev om Profilkompaniet
    Köpte en skylt över ett pumpstationsschema. Med ventiler, pumpar och ledningar synliggjorda.

Blev super bra bemött och min beställning var ganska krånglig så jag hade ganska låga förväntningar, men Profilkompaniet levererade över förväntningarna.

Kanon, trevliga, hjälpsamma och kreativa! Läs mer

Magnus J skrev om Profilkompaniet
    Smidigt, tillmötesgående och snabbt! Läs mer

Josefin J skrev om Profilkompaniet
    Bra och proffsig service. Personligt med bra utbud. Återkommer alltid dit Läs mer
  • Elise E

2019-05-23

Elise E skrev om Profilkompaniet
    Trevlig personal. Sköna kläder. Dålig hållbarhet i loggan. Haft tröjorna m.m. endast några månader och trycket börjar redan slitas ut/ försvinna. Inte ok för så mycket pengar. Dålig kvalité på trycket med andra ord. Läs mer
  • Robert B

2019-05-04

Robert B skrev om Profilkompaniet
    Proffsigt bemötande. Snabba leveranser och hög kvallite.👍 Läs mer
  • 2019-03-22

Susanne H skrev om Profilkompaniet
    Mkt bra service och trevligt bemötande när vi beställde nya arbetskläder. Snabba leveranser! Läs mer
  • 2019-03-22

Thomas E skrev om Profilkompaniet
    Jacka, tröjor, hoddies, lite give aways.

Bra kundrespons bättre än förväntat, inget tjat utan man fick möjlighet att fundera och själv återkomma.

Handlar gärna mer av dem. Läs mer
  • 2019-03-21

Michael N skrev om Profilkompaniet
    Små skyltar, service intriktade och tillmötesgående.
    Enkla att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-03-21

Linda G skrev om Profilkompaniet
    Snabb leverans, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-20

Helena L skrev om Profilkompaniet
    Beställde profilkläder samt gympapåsar med våran loga som Profilkompaniet tryckte åt oss.

Bästa servicen, alltid positiv till att hitta lösningar för mig som kund.
    Kan varmt rekommendera Profilkompaniet. Läs mer
  • 2019-03-19

Dennis J skrev om Profilkompaniet
    Köper arbetskläder till mig och mina anställda med firmans logga.
    Fått hjälp från första början av en som heter Sofie Lingvall.
    Då vi är ett nystartat företag och vi fått sån bra hjälp av Sofie så måste jag nog lugnt påstå att jag har aldrig blivit så väl bemött som kund som hos profilkompaniet. Läs mer
  • Niclas T

2019-02-26

Niclas T skrev om Profilkompaniet
    Ett utomordentligt bra samarbete med en förträfflig leverantör som återkommande visar stort branchkunnande och enastående flexibilitet med centralt kundfokus Läs mer
  • 2019-01-07

Ralph J skrev om Profilkompaniet
    Vi köper kläder samt presenter,( julklappar etc).
    Fantastisk kunnig och trevlig personal, som gör allt för att man ska trivas. Läs mer
  • 2018-10-30

Per L skrev om Profilkompaniet
    Trevligt bemötande och kunnig personal !
    Snabba besked och offerter.
    Fruktansvärt gott kaffe.... Läs mer
    2018-10-31 Martin R svarar Per L
    Tack Per! Kaffet har vi ansträngt oss lite extra med, så det är kul att nämner. Vi uppskattar även feedbacken som säkert gör oss ännu snabbare och kunnigare framåt.
  • 2018-10-17

Wivica O skrev om Profilkompaniet
    köpte 40 pike tröjor till en födelsedagsresa Läs mer
  • 2018-10-17

Robin K skrev om Profilkompaniet
    Vi handlar alla våra arbetskläder och stripar våra bilar där och blir alltid väl omhändertagna. Läs mer
  • Marie Kotschack K

2018-10-08

Marie Kotschack K skrev om Profilkompaniet
    Har använt Profilkompaniet för inköp av profilkläder, paraplyer, ryggsäckar, pennor, mm under många år. Vi blir alltid väl bemötta och är mycket nöjda med alla produkter. Vi upplever att de alltid levererar modern design och god kvalitet. Läs mer

Tia E skrev om Profilkompaniet
    Köpt både tröjor och vattenflaskor med profiltryck.
    Mycket serviceinriktat bemötande både vid beställning och leverans. Läs mer

Nicklas U skrev om Profilkompaniet
    Alltid god service och hög kvalité. Trevlig och hjälpsam personal! Läs mer

Jonas H skrev om Profilkompaniet
    Har beställt allt möjligt och omöjligt och alltid med utmärkta resultat.

Snabba och proffsiga hanteringar från förfrågan till order/slutprodukt.

Jonas Läs mer
  • 2018-10-04

Henrik B skrev om Profilkompaniet
    Profilkompaniet hjälper mig med tryck och brodyr på profil- och arbetskläder. Alltid hjälpsamma och lösningsfokuserade och försöker alltid att tillmötesgå mina höga krav på kvalitet och leveranstider. För mig en trygg leverantör i alla lägen. Läs mer

Tobias E skrev om Profilkompaniet
    Jag har i olika omgångar köpt div företagskläder med logotryck. Mycket proffsigt bemötande och fexibla att ha att göra med. Bra kvalitet på tryck och kläder! Rekomenderas varmt. Läs mer

Niklas A skrev om Profilkompaniet
    Varit kund i ca 25 år
    Alltid mycket nöjd med service , kvalité & bemötande Läs mer

Anna S skrev om Profilkompaniet
    Superbra bemötande och mycket att välja på. Snabbt och smidigt att beställa och få leverans! Läs mer

Katrin W skrev om Profilkompaniet
    Beställde löpartröja med profiltryck inför företagsevent.
    Fint bemötande, tröjorna kom i tid och allt fungerade enligt plan! Läs mer
  • Gunilla A

2018-10-03

Gunilla A skrev om Profilkompaniet
    Ett serviceminded team som gör allt de kan för att man som kund ska bli nöjd. En känsla av omhändertagande i stället för "besvärlig kund".
    Vi köper alla profillkläder för vår personal till serviceteam och säljteam i mäss-sammanhang och annat, hos Profilkompaniet. Läs mer
  • Per L

Proffesionellt
    Kompetent Läs mer
  • 2018-10-02

Eva M skrev om Profilkompaniet
    Vi fick snygga skytlar på fasaden! Läs mer
  • 2018-10-02

Claes G skrev om Profilkompaniet
    Tar ibland tid innan man får svar när man tex mailat. Tänker då att dom nog har mycket att göra:-) Läs mer

Magnus R skrev om Profilkompaniet
    Vi köper alla våra kläder,skor och handskar på profilkompaniet, personalen är mycket service inriktade och bemötande Läs mer

Sandra H skrev om Profilkompaniet
    Profilkompaniet har snabb handläggningstid MEN de skulle behöva bli bättre på granskningen/korrektur innan presentation till kund samt innan leverans att det är exakt så som man kommit överens om så att inte kundmissnöjdhet uppstår. Läs mer
    2018-05-24 Martin R svarar Sandra H
    Sandra, tack för din återkoppling. Vi håller helt med dig om vikten att lägga den extra tid som behövs för att minimera alla risker som kan påverka helhetsintryck och resultat. Allt från korrektur, till offerter och upplägg i logistik är lika viktigt. Även om vi redan arbetar med detta, finns fortfarande mycket utrymme för förbättring. Jag hoppas det kommer synas ännu tydligare den närmaste tiden. Tveka aldrig att kontakta mig om du har fler synpunkter eller idéer om förbättringar vi kan göra.
    Martin

Elin Ingela Gitte S skrev om Profilkompaniet
    Vi har en utsedd säljare som alltid försöker hitta en bra lösning för oss på företaget. Känns väldigt bra att alltid ha en bestämd person att kontakta som känner till vårt företag och våra behov. Läs mer

Carina S skrev om Profilkompaniet
    sommarpresenter, kläder nyckelband
    bemött mycket bra, trevlig säljare bra service
    och komunikation Läs mer

Tumstocksvägen 9B, 187 66 Täby