Profilkompaniet

Profilkompaniet

Välkommen till Profilkompaniet!

Vi erbjuder dig helhetslösningar inom profilkläder, yrkeskläder, presentreklam, skyltar och dekor m.m.

Vi vänder oss till alla typer av företag. Oavsett om du är lite mindre, ett mellanstort eller ett stort företag kan vi hjälpa dig. Vi gör allt från enklare lösningar mot en kort deadline till mer omfattande helhetslösningar som kräver mer planering.

Vi ser till att du får högkvalitativa, kostnadseffektiva och kreativa lösningar med marknadens snabbaste leveranstider. Det kan vi erbjuda genom att ha en egen produktion. Någonting vi tycker att du som kund förtjänar!

Läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här, och hör av gärna av dig till oss om du har några frågor!

Läs vad 123 kunder tycker om Profilkompaniet

• 2020-11-19

Jonas B skrev om Profilkompaniet
    Vi är en ny kund och har fått ett fantastiskt bra bemötande av Niklas, hjälpt oss med flera olika saker och det är skönt att ha med 100% proffs att göra.
    Tack! Läs mer
  • 2020-11-17

Oliver S skrev om Profilkompaniet
    Bra service och enkel dialog i kombination med en snabb leverans! Läs mer
  • 2020-09-29

Carl Johan L skrev om Profilkompaniet
    Bra kampanjvaror, trevligt o personligt bemötande. Hyfsat pris Läs mer
  • 2020-09-24

Henrik R skrev om Profilkompaniet
    Jag sökte en helhets lösning för profilkläder och reklam till mitt bolag. Kvalitet och trygga leveranser var hög prioritet och Profilkompaniet har levt upp till alla förväntningar. Kanske inte billigast men absolut problemfri "resa" med grym kvalitet och service! Läs mer
  • 2020-09-02

Ollender B skrev om Profilkompaniet
    Best place to get your company logo printed.
    Amazing staff , generous price and they deliver fast Läs mer
  • 2020-08-27

Ann K skrev om Profilkompaniet
    Köpt västar till en förskola.
    Bra service,trevligt bemötandet, allt fungerade bra! Läs mer
  • 2020-07-25

Råsa A skrev om Profilkompaniet
    Jag gillar när jag kan få tryck på kläder medan jag väntar Läs mer
  • 2020-06-30

Baltic G skrev om Profilkompaniet
    Jag är en liten kund (i snart 12 år tror jag)som beställer jobb med ganska kort varsel. Oftast tryckjobb på sport/profilkläder.
    Trevligt bemött med vilja att fixa mina önskemål.
    De håller vad de lovat.
    Ett litet fel vid senaste leveransen som rättades till
    omgående.
    Så jag fortsätter väl i 12 år till. Läs mer
  • 2020-06-18

Stefan A skrev om Profilkompaniet
    Bra service, hög kvalité på tryck och kläder. Läs mer
  • 2020-06-02

Cecilia Å skrev om Profilkompaniet
    Jag köpte tjänsten att sätta en logga på skyltfönster och är jättenöjd.
    Snabb leverans och bra pris.
    Jättetrevlig personal.
    Kommer verkligen att anlita dem igen. Läs mer
  • 2020-05-28

Trollholmen T skrev om Profilkompaniet
    Köpte en Samtransväst och blev bjuden på en kopp kaffe! Läs mer
  • 2020-04-26

Pro Broker skrev om Profilkompaniet
    Inköp av kläder: alltid trevligt och professionellt bemötande. Bra kvalitet på det man köper och en relation som går 30 år tillbaka i tiden Läs mer
  • 2020-04-24

Cecilia E skrev om Profilkompaniet
    Glatt, trevligt och hjälpsamt bemötande! Läs mer
  • Micke G

2020-04-23

Micke G skrev om Profilkompaniet
    Köper alla våra skydds- och profilkläder här.
    Får alltid mycket trevligt och professionellt bemötande och otroligt bra hjälp med att välja rätt utrustning för våra behov.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-04-20

Asih Accesscare skrev om Profilkompaniet
    Vi har haft samarbete med Profilkompaniet sedan ett tag tillbaka och allt har fungerat alldeles perfekt - bra utbud på arbetskläder samt andra reklamprodukter som man kan tänka sig att ha i en verksamhet! Läs mer
  • 2020-03-30

Lasse H skrev om Profilkompaniet
    Erfarenhet och kunnande om artiklar, kläder och marknadsföring kan köpas. Du behöver bara veta vart du ska vända dig. För du måste hitta någon som har gjort det här länge. Sett trender och observerar nya.
    Det kommer efter lång tjänstgöring i branschen.

Profilkompaniet har erfarenheten och kunnandet i sin personal. Hängivna, trevliga och med stor passion för sin profession.
    Den fantastiska bredden i produktionen imponerar. Be om en titt i lokalerna! De kan jobba med att profilera företag med allt från
    7-700 pers. Säker fler. Jag har sett det själv. Häftigt koncept.
    Rekommenderar Profilkompaniet varmt. Vad du än har för behov eller söker. De hjälper dig.
    Vet du inte vad du behöver hjälper dig med det också.

Med bästa hälsningar
    Lasse Hahn
    Hahn Yacht Charter Läs mer
    2020-03-30 Martin R svarar Lasse H
    Tack för de fantastiska orden! Det värmer och sporrar oss att fortsätta ligga i framkant.
  • 2020-03-30

Autocar A skrev om Profilkompaniet
    alltid trevliga och kundfokuserade.
    Löser problem snabbt om det dyker upp några och förstår kundens behov och situation. Läs mer
  • 2020-03-28

David G skrev om Profilkompaniet
    Bra arbetskläder och en mycket trevlig personal.
    De löser det mesta och är otroligt serviceinriktad.
    Anledningen till endast en en 4a i betyg är priserna som kan vara lite i överkant är. Läs mer
    2020-03-30 Martin R svarar David G
    Tack för de vänliga orden, och indikationer på att även priserna måste vara bra. Det är en ständig kamp, vi tar det både med leverantörerna och ser löpande över våra möjligheter att leverera så bra priser som möjligt. Vi är extra glada och stolta över att idag kunna erbjuda ett komplett och väldigt prisvärt sortiment vi kallar "Tactical". Det visar vi dig gärna om du önskar?
  • 2020-03-28

Felix P skrev om Profilkompaniet
    Otroligt bra service och lösningsorienterad Läs mer
  • 2020-03-27

Södertörns Taxi A skrev om Profilkompaniet
    De är leverantörer av våra arbetskläder sedan många år tillbaka. Proffsiga och kunniga! Läs mer
  • 2020-03-27

Interspol Systems A skrev om Profilkompaniet
    Bra service och trevligt bemötande vid beställning. Snabba leveranser! Vi återkommer gärna. Läs mer
  • 2020-03-03

Markku L skrev om Profilkompaniet
    Köpte ett par pike.
    Profilkompaniet fixade beställningen på kort varsel. Läs mer
  • Johan R

2020-02-24

Johan R skrev om Profilkompaniet
    Profilkompaniet levererar trycksaker, reklam, pennor, kläder mm. till vårt företag.
    Vi blir alltid bra bemötta, med snabb service och vad jag tycker alltid rätt kvalitet, vill man ha det bästa så får man det, är det något som inte måste ha högsta kvalitet så diskuterar vi alltid fram något bra.
    Vet inte om vi hade några förväntningar, men vi är alltid nöjda med de produkter vi fått.
    Bra service och möten, och lätt att handla. Läs mer
  • 2020-02-24

Ulrika G skrev om Profilkompaniet
    Dekor till mässa. Supersnabba och bra service. Läs mer
  • 2020-01-16

EMMA V skrev om Profilkompaniet
    Väldig snabb leverans och professionell personal Läs mer
  • 2019-12-17

Malin Kristina N skrev om Profilkompaniet
    Alltid proffsigt bemötande och bra service! Läs mer
  • 2019-12-11

Göran D skrev om Profilkompaniet
    Profilkompaniet hjälper mig att trycka motiv till våra brandfiltar. Fille som ansvarar för tryckeriet är en av det bästa leverantörer jag träffat under alla mina år som företagare! Göran Dahl Vår Trygghet.se Läs mer
  • 2019-12-07

Mikael G skrev om Profilkompaniet
    Blir alltid bra bemött och får alltid bästa produkterna rekommenderade.
    Har aldrig blivit missnöjda med de produkter vi fått leverade väldigt fort varje gång. Läs mer
  • 2019-12-06

Peter L skrev om Profilkompaniet
    Mycket bra idéer med bred kunskap, snabba återkopplingar och leveranser. Läs mer
  • 2019-12-06

Helene K skrev om Profilkompaniet
    Med kunden i fokus! Fantastisk personal med hög kompetens och ett brett utbud av produkter/tjänster. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-06 Martin R svarar Helene K
    Tack för de fina orden! Det gläder oss mycket och sporrar oss att utveckla vår kompetens och erbjudande ytterligare.
  • 2019-12-05

Tony S skrev om Profilkompaniet
    Har gjort två beställningar: Kläder och presentartiklar.
    Det som slår mig allra tydligast är den otroligt snabba leveransen, har inte varit med om liknande tidigare. Mycket bra!! Läs mer
    2019-12-06 Martin R svarar Tony S
    Tack! Vi strävar verkligen efter att klara snabba leveranser så det värmer att höra att det fungerar.
  • 2019-12-02

Mathias Fredrik Algot L skrev om Profilkompaniet
    Ett stort urval av kläder och produkter med profiltryck med stor variation och i många prislägen.
    Dessutom snabba leveranser och mycket trevligt och kunnigt bemötande. Läs mer
    2019-12-06 Martin R svarar Mathias Fredrik Algot L
    Tack! Det händer mycket när det gäller produkterna och vi lägger mycket tid & energi på att erbjuda ett brett men väl sammansatt sortiment som fungerar att leverera snabbt.
  • ANDERS R

2019-11-26

ANDERS R skrev om Profilkompaniet
    Fick tips om Profilkompaniet av en kund som sa att de fixar allt utan problem. Jag instämmer till 100% och speciellt tack till Christian & Anton som levererade över mina alltid högt ställda servicekrav! Tack! Läs mer
    2019-11-27 Martin R svarar ANDERS R
    Stort tack för det Anders. Vi uppskattar verkligen de fina orden som hjälper oss att fortsätta utvecklas för att erbjuda den bästa tänkbara service.
    ANDERS R gillar detta
  • 2019-11-19

Magnus S skrev om Profilkompaniet
    Köpte byxor från kjvwebshopen
    Inget särskilt bemötande denna gång men tidigare när det strulat har jag fått bra personlig service
    Förväntar proffsigt bemötande och det har jag fått
    På det hela taget nöjd Läs mer
  • Tommy J

2019-11-18

Tommy J skrev om Profilkompaniet
    * 2 st pikétröjor med special-brodyr.
    * Upplevde väl lång leveranstid från beställning - offert - leverans efter betalning.....
    * Kände behov av förfrågningar via mail

* Mycket bra resultat av brodyr till största belåtenhet Läs mer
    2019-12-06 Martin R svarar Tommy J
    Tack för feedback. Skönt att brodyren blev bra. Vi jobbar hårt för att hålla leveranstiderna och återkopplingstid så kort som möjligt, men på de områdena finns det alltid möjlighet att förbättra sig. Vi lovar att fortsätta det arbetet.
  • 2019-11-18

Camilla S skrev om Profilkompaniet
    det går alltid fort och smidigt.urtrevlig personal Läs mer
  • 2019-11-18

Anne-Lie F skrev om Profilkompaniet
    Pennor, flagga och loggoband.
    Trevligt bemötande både per telefon samt mailkontakt.
    Förutsatte hjälp med att hitta bra produkter till ett bra pris vilket jag fick hjälp att uppfylla.
    Kommer definitivt att återkomma. Läs mer
  • 2019-11-15

Helen L skrev om Profilkompaniet
    Proffsigt bemötande och snabb service! Läs mer
  • Dennis J

2019-11-15

Dennis J skrev om Profilkompaniet
    Köper kläder med tryck till mig själv och mina anställda. Servicen är alltid klockren. Och det finns en villighet att lösa mina ibland krångliga behov. Läs mer
  • 2019-11-07

Wadell M skrev om Profilkompaniet
    Ett företag att lita på. Det levererar i tid och med kvalite.
    Vi fortsätter vår kontakt med detta företag.

BrewGoat® Läs mer
    2019-11-07 Martin R svarar Wadell M
    Härligt! Det gör oss glada och taggade.
  • 2019-10-25

Lars Henrik P skrev om Profilkompaniet
    Det är alltid lika jätte trevligt när man kommer till er butik.Personalen är helt super fina och väldigt proffsiga.Jag har ett väldigt bra samarbete med min säljare vilket gör allt så enkelt. Läs mer
  • 2019-10-25

Bo Anders H skrev om Profilkompaniet
    Carinas stöd och hjälp under hösten har varit oumbärligt vid framtagning av märken mm. Läs mer
  • Tomas W

2019-10-24

Tomas W skrev om Profilkompaniet
    Profilkompaniet är alltid snabba (och gör ett bra jobb) när vi kommer på att vi behöver saker i sista minuten. Läs mer
    2019-10-24 Martin R svarar Tomas W
    Tack för de vänliga orden Tomas. Nu blev vi ännu snabbare!
  • Malin Birgitta R

2019-10-22

Malin Birgitta R skrev om Profilkompaniet
    Fantastisk hjälp från början till slut och sen lite hjälp till!!! Läs mer
    2019-10-23 Martin R svarar Malin Birgitta R
    Stort TACK för de trevliga orden. Jag är nästan mållös, men vi funderar redan på hur vi skall toppa den upplevelsen. Ha en fantastisk dag.
  • 2019-10-22

Catharina K skrev om Profilkompaniet
    Beställt profilkläder och artiklar
    Väldigt professionellt och vänligt bemötande
    Väldigt bra återkoppling Läs mer
  • 2019-10-21

Pim E skrev om Profilkompaniet
    Bra, snabb offert. Carina gör ett bra jobb :) Läs mer
  • 2019-10-21

Anna H skrev om Profilkompaniet
    Jag beställde ljusstakar med profiltryck. Jag blev vänligt bemött, fick varorna snabbt och var i helhet nöjd. Läs mer
  • 2019-10-07

Anders J skrev om Profilkompaniet
    Hämtade en försändelse med T-shirt. Blev väl och trevligt bemött av personalen. Hade inga förväntningar då jag aldrig kommit i kontakt med Profilkompaniet tidigare men trevlig personal och intressanta produkter leder mig tillbaka till nya inköp i butiken.

Anders Läs mer
  • 2019-09-19

Fredrika A skrev om Profilkompaniet
    Vi köpte skjortor som vi ville ha tryck på. Samt jackor vi själva beställde för brodyr på.
    Jättebra bemötande, mycket hjälpsamma och vänliga.
    Hade nog inga förväntningar innan. Tycker att allt blev jättebra och är mycket nöjd med bemötande och utförande. Läs mer
  • 2019-09-17

Niclas T skrev om Profilkompaniet
    Stabil och mycket tillförlitlig leverantör av profilprodukter. Med stort branschkunnande och utvecklat leverantörsnätverk, är Profilkompaniet det självklara valet. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte