Alla kategorier Presentreklam Stockholms län Täby Profilkompaniet

Profilkompaniet

Tumstocksvägen 9B, 187 66 Täby — Visa karta

Välkommen till Profilkompaniet!

Vi erbjuder dig helhetslösningar inom profilkläder, yrkeskläder, presentreklam, skyltar och dekor m.m.

Vi vänder oss till alla typer av företag. Oavsett om du är lite mindre, ett mellanstort eller ett stort företag kan vi hjälpa dig. Vi gör allt från enklare lösningar mot en kort deadline till mer omfattande helhetslösningar som kräver mer planering.

Vi ser till att du får högkvalitativa, kostnadseffektiva och kreativa lösningar med marknadens snabbaste leveranstider. Det kan vi erbjuda genom att ha en egen produktion. Någonting vi tycker att du som kund förtjänar!

Läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här, och hör av gärna av dig till oss om du har några frågor!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 18 kunder tycker om Profilkompaniet

• Henrik B
    Henrik B skrev om Profilkompaniet
    Under många år har vi samarbetat med Profilkompaniet, det har fungerat utmärkt och vi har nog sparat mycket egen arbetstid. De har guidat oss till vettiga val och inköp av profilkläder. Läs mer
  • Björn U
    Björn U skrev om Profilkompaniet
    Martin och Jenny gör ett kanonjobb med Profilkompaniet. Man är alltid välkommen och det finns inget som heter, nej eller det kan vi inte ordna. Hos Profilkompaniet är allt möjligt. Har köpt allt från tröjor till jackor och vanligta skyddskläder. Den som klagar på att det kostar lite mera hos Profilkompaniet har inte förstått vad dom får för den lilla extra pengen det kostar. Läs mer
  • Anette I
    Anette I skrev om Profilkompaniet
    Jag har alltid fått bra bemötande när jag besökt Profilkompaniet. Dom är proffsiga och väldigt trevliga. Ingenting att klaga på. Har haft mycket kontakt med Carina Ursin och hon är superbra. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Profilkompaniet
    Tryck av tröjor och Carina Ursin är som alltid proffsig, serviceinriktad och snabb! Läs mer
  • Sven L
    Sven L skrev om Profilkompaniet
    Fått bra och saklig hjälp utifrån mina behov Läs mer
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Profilkompaniet
    Tycker det är för dyra priser samt att det måste bli större utbud och tycker logotyp arbeten är på tok för dyra Läs mer
    2018-04-18 Martin R svarar Jonas G
    Hej Jonas & tack för dina synpunkter. Vi jobbar hela tiden för att ha rätt sortiment, men även förmåga att leverera enligt våra kunders önskemål. Samma sak gäller loggning, där vi ligger väldigt långt fram. Förstår att vi inte lyckats förklara och visa Dig det tillräckligt bra ännu. Vi bokar gärna in ett riktigt besök så är jag övertygad om att vi kan sätta ihop ett förslag som passar dig.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Profilkompaniet
    suveränt, alltid trevliga, alltid snabba! Läs mer
    2018-04-18 Martin R svarar Jonas D
    Tack Jonas! Det gläder oss att höra, och det hjälper oss att jobba vidare med kvalité, kreativitet & leveranssäkerhet.
  • Anjelika D
    Anjelika D skrev om Profilkompaniet
    Jag får alltid proffsigt bemötande. Snabba leveranser och bra saker.. glad och trevlig personal! Läs mer
  • Dejan B
    Dejan B skrev om Profilkompaniet
    Nicklas Cederberg har hjälpt oss med allt möjligt som vi behövt. Kommer med egen input och alltid har det blivit klockrent!
    Rekommenderas! BD Bil AB Läs mer
    2018-04-18 Martin R svarar Dejan B
    Tack Dejan, det gläder oss att höra. Tack även för att vi får chans att hjälpa er, det är vad vi verkligen älskar att göra.
  • Malin N
    Malin N skrev om Profilkompaniet
    Alltid trevligt bemötande. Köpt mest tröjor och skjortor. Ibland har det tagit lång tid att få svar på mail. Läs mer
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Profilkompaniet
    Funkar bra i alla lägen, de tar fram det vi vill ha och har god service Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Profilkompaniet
    Alltid trevligt bemötande och bra kvalitet på levererade produkter. Carina får extra plus! Läs mer
  • Anett B
    Anett B skrev om Profilkompaniet
    Köper profilprodukter för en förening jag startat.
    Trots dålig ekonomi i starten så fick säljaren till bra lösningar som passade oss.
    Hon gav den där personliga servicen som gjorde att allt blev bra, även när det dök upp problem på vägen.

Sen slutade hon = förlust för företaget - verkligen!!

Ny skulle ta över. På ett överlägset och burdust sätt klampade han på och förklarade att allt vi gjort hittills var fel och att om jag inte hade råd med det han rekommenderade så skulle jag ordna det - inte han!
    Han förlöjligade min sjukdom och var allmänt klumpig i kontakterna.

Jag sökte nytt företag, men svårt ha fungerande kontakt när det är långt geografiskt avstånd.

Till slut fick jag en annan (tredje säljare) som jag haft lite kontakt med iom den första säljaren. Så hon förstod alla grunder och kontakterna flyter på bra. Hon är både trevlig och noggrann vilket är ett måste i kontakter som dessa.

Jag vet företaget är gammalt. Har haft med dem att göra för 20 år sedan.
    Men marknaden är ständigt i rörelse och mitt tips är att ledningen bör bli mer lyhörd. När en kund vill lämna - fråga varför! Det kan ju ändå ge företaget något att ta tag i eller iaf fundera över.

Så... superbra, extremt dåligt och väldigt bra... blir väl ungefär en fyra av fem då. Läs mer
    2018-04-09 Martin R svarar Anett B
    Hej Anett,

Tack för feedbacken, den är oerhört viktig för vårt utvecklingsarbete. Personliga relationer är just det, och fungerar det inte är det viktigt att ändra. Låter betydligt roligare att du verkar ha hittat mer rätt nu. Vi kommer arbeta för att göra dig så nöjd och lycklig vi kan. Martin
  • Michelle T
    Michelle T skrev om Profilkompaniet
    Bra kvalitet och utbud. Inte så snabba på att svara. Läs mer
    2018-04-09 Martin R svarar Michelle T
    Hej Michelle, Tack för dina synpunkter. Att svara snabbt är en utmaning som vi inte alltid klarar tillräckligt bra. Vi har det i fokus och arbetar hårt med att förbättra det. Hoppas du märker skillnad framöver. Martin
  • Patric B
    Patric B skrev om Profilkompaniet
    Vi har handlat hantverkskläder från skor till toppluvor och allt där i mellan, även stripat bilar mm. Altid väl mött av personalen!!! Har fått bästa hjälpen med loggor och utseende och ev frågor av Carina*****
    // Patric Montage1 Läs mer
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Profilkompaniet
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Wiveka G
    Wiveka G skrev om Profilkompaniet
    Trevliga, snabba, flexibla och otroligt tillmötesgående. Gör det lilla extra för mig som är kund. Saker som lägga ut ett paket efter stängningstid. Öppna lite tidigare. Bra service helt enkelt!
    Jag saknar den projektledaren som slutade. Hon hade utmärkt koll på kläder och gav mig bra tips.
    Jag gillar utbudet. Att kunna komma till ett företag som har så stor bredd på profilprodukter. Dessutom att det trycks lokalt så ledtiden är kort. Helcharmiga personer inne i tryckeriet. Alltid vänliga i bemötandet och verkar vara proffs på det de gör. Allt jag beställt är så bra kvalitet på. både i material och hur logos placeras.
    Foliering på våra fönster blev också precis som vi förväntade oss. Läs mer
  • Deniz G
    Deniz G skrev om Profilkompaniet
    Mycket snabb och professionell service och produkter som håller hög kvalitet till rimliga priser. Rekommenderas starkt!
    Mycar Gruppen! Läs mer

Tumstocksvägen 9B, 187 66 Täby