Profilkompaniet

Tumstocksvägen 9B, 187 66 Täby — Visa karta

Välkommen till Profilkompaniet!

Vi erbjuder dig helhetslösningar inom profilkläder, yrkeskläder, presentreklam, skyltar och dekor m.m.

Vi vänder oss till alla typer av företag. Oavsett om du är lite mindre, ett mellanstort eller ett stort företag kan vi hjälpa dig. Vi gör allt från enklare lösningar mot en kort deadline till mer omfattande helhetslösningar som kräver mer planering.

Vi ser till att du får högkvalitativa, kostnadseffektiva och kreativa lösningar med marknadens snabbaste leveranstider. Det kan vi erbjuda genom att ha en egen produktion. Någonting vi tycker att du som kund förtjänar!

Läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här, och hör av gärna av dig till oss om du har några frågor!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 96 kunder tycker om Profilkompaniet

• 2019-12-07

Mikael G skrev om Profilkompaniet
    Blir alltid bra bemött och får alltid bästa produkterna rekommenderade.
    Har aldrig blivit missnöjda med de produkter vi fått leverade väldigt fort varje gång. Läs mer
  • 2019-12-06

Peter L skrev om Profilkompaniet
    Mycket bra idéer med bred kunskap, snabba återkopplingar och leveranser. Läs mer
  • 2019-12-06

Helene K skrev om Profilkompaniet
    Med kunden i fokus! Fantastisk personal med hög kompetens och ett brett utbud av produkter/tjänster. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-06 Martin R svarar Helene K
    Tack för de fina orden! Det gläder oss mycket och sporrar oss att utveckla vår kompetens och erbjudande ytterligare.
  • 2019-12-05

Tony S skrev om Profilkompaniet
    Har gjort två beställningar: Kläder och presentartiklar.
    Det som slår mig allra tydligast är den otroligt snabba leveransen, har inte varit med om liknande tidigare. Mycket bra!! Läs mer
    2019-12-06 Martin R svarar Tony S
    Tack! Vi strävar verkligen efter att klara snabba leveranser så det värmer att höra att det fungerar.
  • 2019-12-02

Mathias Fredrik Algot L skrev om Profilkompaniet
    Ett stort urval av kläder och produkter med profiltryck med stor variation och i många prislägen.
    Dessutom snabba leveranser och mycket trevligt och kunnigt bemötande. Läs mer
    2019-12-06 Martin R svarar Mathias Fredrik Algot L
    Tack! Det händer mycket när det gäller produkterna och vi lägger mycket tid & energi på att erbjuda ett brett men väl sammansatt sortiment som fungerar att leverera snabbt.
  • ANDERS R

2019-11-26

ANDERS R skrev om Profilkompaniet
    Fick tips om Profilkompaniet av en kund som sa att de fixar allt utan problem. Jag instämmer till 100% och speciellt tack till Christian & Anton som levererade över mina alltid högt ställda servicekrav! Tack! Läs mer
    2019-11-27 Martin R svarar ANDERS R
    Stort tack för det Anders. Vi uppskattar verkligen de fina orden som hjälper oss att fortsätta utvecklas för att erbjuda den bästa tänkbara service.
    ANDERS R gillar detta
  • 2019-11-19

Magnus S skrev om Profilkompaniet
    Köpte byxor från kjvwebshopen
    Inget särskilt bemötande denna gång men tidigare när det strulat har jag fått bra personlig service
    Förväntar proffsigt bemötande och det har jag fått
    På det hela taget nöjd Läs mer
  • Tommy J

2019-11-18

Tommy J skrev om Profilkompaniet
    * 2 st pikétröjor med special-brodyr.
    * Upplevde väl lång leveranstid från beställning - offert - leverans efter betalning.....
    * Kände behov av förfrågningar via mail

* Mycket bra resultat av brodyr till största belåtenhet Läs mer
    2019-12-06 Martin R svarar Tommy J
    Tack för feedback. Skönt att brodyren blev bra. Vi jobbar hårt för att hålla leveranstiderna och återkopplingstid så kort som möjligt, men på de områdena finns det alltid möjlighet att förbättra sig. Vi lovar att fortsätta det arbetet.
  • 2019-11-18

Camilla S skrev om Profilkompaniet
    det går alltid fort och smidigt.urtrevlig personal Läs mer
  • 2019-11-18

Anne-Lie F skrev om Profilkompaniet
    Pennor, flagga och loggoband.
    Trevligt bemötande både per telefon samt mailkontakt.
    Förutsatte hjälp med att hitta bra produkter till ett bra pris vilket jag fick hjälp att uppfylla.
    Kommer definitivt att återkomma. Läs mer
  • 2019-11-15

Helen L skrev om Profilkompaniet
    Proffsigt bemötande och snabb service! Läs mer
  • Dennis J

2019-11-15

Dennis J skrev om Profilkompaniet
    Köper kläder med tryck till mig själv och mina anställda. Servicen är alltid klockren. Och det finns en villighet att lösa mina ibland krångliga behov. Läs mer
  • 2019-11-07

Wadell M skrev om Profilkompaniet
    Ett företag att lita på. Det levererar i tid och med kvalite.
    Vi fortsätter vår kontakt med detta företag.

BrewGoat® Läs mer
    2019-11-07 Martin R svarar Wadell M
    Härligt! Det gör oss glada och taggade.
  • 2019-10-25

Lars Henrik P skrev om Profilkompaniet
    Det är alltid lika jätte trevligt när man kommer till er butik.Personalen är helt super fina och väldigt proffsiga.Jag har ett väldigt bra samarbete med min säljare vilket gör allt så enkelt. Läs mer
  • 2019-10-25

Bo Anders H skrev om Profilkompaniet
    Carinas stöd och hjälp under hösten har varit oumbärligt vid framtagning av märken mm. Läs mer
  • Tomas W

2019-10-24

Tomas W skrev om Profilkompaniet
    Profilkompaniet är alltid snabba (och gör ett bra jobb) när vi kommer på att vi behöver saker i sista minuten. Läs mer
    2019-10-24 Martin R svarar Tomas W
    Tack för de vänliga orden Tomas. Nu blev vi ännu snabbare!
  • Malin Birgitta R

2019-10-22

Malin Birgitta R skrev om Profilkompaniet
    Fantastisk hjälp från början till slut och sen lite hjälp till!!! Läs mer
    2019-10-23 Martin R svarar Malin Birgitta R
    Stort TACK för de trevliga orden. Jag är nästan mållös, men vi funderar redan på hur vi skall toppa den upplevelsen. Ha en fantastisk dag.
  • 2019-10-22

Catharina K skrev om Profilkompaniet
    Beställt profilkläder och artiklar
    Väldigt professionellt och vänligt bemötande
    Väldigt bra återkoppling Läs mer
  • 2019-10-21

Pim E skrev om Profilkompaniet
    Bra, snabb offert. Carina gör ett bra jobb :) Läs mer
  • 2019-10-21

Anna H skrev om Profilkompaniet
    Jag beställde ljusstakar med profiltryck. Jag blev vänligt bemött, fick varorna snabbt och var i helhet nöjd. Läs mer
  • 2019-10-07

Anders J skrev om Profilkompaniet
    Hämtade en försändelse med T-shirt. Blev väl och trevligt bemött av personalen. Hade inga förväntningar då jag aldrig kommit i kontakt med Profilkompaniet tidigare men trevlig personal och intressanta produkter leder mig tillbaka till nya inköp i butiken.

Anders Läs mer
  • 2019-09-19

Fredrika A skrev om Profilkompaniet
    Vi köpte skjortor som vi ville ha tryck på. Samt jackor vi själva beställde för brodyr på.
    Jättebra bemötande, mycket hjälpsamma och vänliga.
    Hade nog inga förväntningar innan. Tycker att allt blev jättebra och är mycket nöjd med bemötande och utförande. Läs mer

Niclas T skrev om Profilkompaniet
    Stabil och mycket tillförlitlig leverantör av profilprodukter. Med stort branschkunnande och utvecklat leverantörsnätverk, är Profilkompaniet det självklara valet. Läs mer

Mikael N skrev om Profilkompaniet
    KJ prylar. Enkel tydlig hemsida. Snabba leveranser. Bra betallösning. Läs mer

Lena L skrev om Profilkompaniet
    Vi beställer, löpande, etiketter och visitkort.
    Alltid lika trevligt att ha kontakt med Jenny (brukar aldrig prata
    med någon annan). Alltid snabb leverans av de produkter profilkompaniet producerar själva. Ibland lite "trassligare" när det är någon underleverantör involverad. Generellt är vi dock alltid nöjda.
    Tycker att Jenny alltid förstår vad det är vi behöver:)) Läs mer

Robert W skrev om Profilkompaniet
    Allt har fungerat smidigt!
    Fina jackor och byxor! Läs mer

Ulrika E skrev om Profilkompaniet
    Trevligt bemötande, bra kommunikation och korrekt utförande av vara. Läs mer
  • 2019-09-16

Christian A skrev om Profilkompaniet
    Vi köper profilkläder till säljare och tekniker med tryck.
    Alltid trevlig och tillmötesgående personal.
    Sammanfattning, snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-09-16

Ulf J skrev om Profilkompaniet
    Lätt att beställa från web-shoppen. Bra återkoppling. Trevligt bemötande. Läs mer

Mats S skrev om Profilkompaniet
    Vi beställde profilkläder till ett nytt projekt.
    Bra råd och service!
    Märktes tydligt att ni har fokus på nöjda kunder.
    Jag har höga förväntningar på proffs och det motsvarade ni utan problem.
    //Mats
    Linjebesiktning Läs mer

Behrang T skrev om Profilkompaniet
    . företags logo för bilar
    . Det var väldig bra och effektiv
    . snabbt svar, effektiv, kvalitet
    . Jag är nöjd med service och jobb från er. Tack Läs mer

Conny N skrev om Profilkompaniet
    Loggning av bil. Blir alltid bra bemött och de har bra service. Vi köper även kläder där. Man kan få det hemskickat om man vill, vilket är bra då vi finns på södra sidan av Stockholm. Läs mer
  • Anders G

2019-09-13

Anders G skrev om Profilkompaniet
    Handlar kvalitetsskjortor med logga regelbundet hos Profilkompaniet. De är alltid tillmötesgående och löser det mesta, även när det brinner i knutarna eller när du har de mest knepiga önskemålen! På Profilkompaniet blir du bemött på bästa sätt och det spelar ingen roll vem du träffar! Högsta betyg på service & kvalitet! Läs mer

Anders O skrev om Profilkompaniet
    Tröjor med tryck till företag. Svårt få svar på mail. Flera påstötningar innan återkoppling.
    Relativt låga förväntningar då jag hört att det varit struligt i kontakterna och dessa förväntningar infriades tyvärr. Läs mer
    2019-09-13 Martin R svarar Anders O
    Hej Anders & tack för din feedback. Det hjälper oss i vårt förbättringsarbete. Jag har diskuterat detta med din nuvarande projektledare, och upplever att vi har fullt fokus på att leverera en bättre upplevelse. Jag hoppas att vi får en möjlighet att visa det för dig inom kort. Tveka aldrig att meddela mig/oss om du känner att vi kan förbättra något mer. Martin
  • wessberg &

2019-09-11

wessberg & skrev om Profilkompaniet
    Proffsiga och tillmötesgående Läs mer

Sten S skrev om Profilkompaniet
    bra, snabb service...kul utbud..säker leverans...tryggt Läs mer

Hans N skrev om Profilkompaniet
    Jag köpte profilkläder till företaget
    Jag blev mycket bra och professionellt bemött av Profilkompaniets medarbetare
    Jag har höga förväntningar sedan tidigare köp och dessa uppfylldes
    Det är lite svårt att hitta rätt bland alla val av kläder på hemsidan, mest pga det stora utbudet men vid personlig kontakt löses dessa problem upp
    Önskar ännu mer detaljerad info om tex fickor och dragkedjor på produkternas webbsidor Läs mer

Michael B skrev om Profilkompaniet
    Köpte en skylt över ett pumpstationsschema. Med ventiler, pumpar och ledningar synliggjorda.

Blev super bra bemött och min beställning var ganska krånglig så jag hade ganska låga förväntningar, men Profilkompaniet levererade över förväntningarna.

Kanon, trevliga, hjälpsamma och kreativa! Läs mer

Magnus J skrev om Profilkompaniet
    Smidigt, tillmötesgående och snabbt! Läs mer

Josefin J skrev om Profilkompaniet
    Bra och proffsig service. Personligt med bra utbud. Återkommer alltid dit Läs mer
  • Elise E

2019-05-23

Elise E skrev om Profilkompaniet
    Trevlig personal. Sköna kläder. Dålig hållbarhet i loggan. Haft tröjorna m.m. endast några månader och trycket börjar redan slitas ut/ försvinna. Inte ok för så mycket pengar. Dålig kvalité på trycket med andra ord. Läs mer
  • Robert B

2019-05-04

Robert B skrev om Profilkompaniet
    Proffsigt bemötande. Snabba leveranser och hög kvallite.👍 Läs mer
  • 2019-03-22

Susanne H skrev om Profilkompaniet
    Mkt bra service och trevligt bemötande när vi beställde nya arbetskläder. Snabba leveranser! Läs mer
  • 2019-03-22

Thomas E skrev om Profilkompaniet
    Jacka, tröjor, hoddies, lite give aways.

Bra kundrespons bättre än förväntat, inget tjat utan man fick möjlighet att fundera och själv återkomma.

Handlar gärna mer av dem. Läs mer
  • 2019-03-21

Michael N skrev om Profilkompaniet
    Små skyltar, service intriktade och tillmötesgående.
    Enkla att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-03-21

Linda G skrev om Profilkompaniet
    Snabb leverans, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-20

Helena L skrev om Profilkompaniet
    Beställde profilkläder samt gympapåsar med våran loga som Profilkompaniet tryckte åt oss.

Bästa servicen, alltid positiv till att hitta lösningar för mig som kund.
    Kan varmt rekommendera Profilkompaniet. Läs mer
  • 2019-03-19

Dennis J skrev om Profilkompaniet
    Köper arbetskläder till mig och mina anställda med firmans logga.
    Fått hjälp från första början av en som heter Sofie Lingvall.
    Då vi är ett nystartat företag och vi fått sån bra hjälp av Sofie så måste jag nog lugnt påstå att jag har aldrig blivit så väl bemött som kund som hos profilkompaniet. Läs mer
  • Niclas T

2019-02-26

Niclas T skrev om Profilkompaniet
    Ett utomordentligt bra samarbete med en förträfflig leverantör som återkommande visar stort branchkunnande och enastående flexibilitet med centralt kundfokus Läs mer
  • 2019-01-07

Ralph J skrev om Profilkompaniet
    Vi köper kläder samt presenter,( julklappar etc).
    Fantastisk kunnig och trevlig personal, som gör allt för att man ska trivas. Läs mer
    Profilkompaniet gillar detta

Tumstocksvägen 9B, 187 66 Täby