Alla kategorier Presentreklam Stockholms län Täby Profilkompaniet

Profilkompaniet

Tumstocksvägen 9B, 187 66 Täby — Visa karta

Välkommen till Profilkompaniet!

Vi erbjuder dig helhetslösningar inom profilkläder, yrkeskläder, presentreklam, skyltar och dekor m.m.

Vi vänder oss till alla typer av företag. Oavsett om du är lite mindre, ett mellanstort eller ett stort företag kan vi hjälpa dig. Vi gör allt från enklare lösningar mot en kort deadline till mer omfattande helhetslösningar som kräver mer planering.

Vi ser till att du får högkvalitativa, kostnadseffektiva och kreativa lösningar med marknadens snabbaste leveranstider. Det kan vi erbjuda genom att ha en egen produktion. Någonting vi tycker att du som kund förtjänar!

Läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här, och hör av gärna av dig till oss om du har några frågor!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 30 kunder tycker om Profilkompaniet

• Magnus R
    Magnus R skrev om Profilkompaniet
    Vi köper alla våra kläder,skor och handskar på profilkompaniet, personalen är mycket service inriktade och bemötande Läs mer
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Profilkompaniet
    Profilkompaniet har snabb handläggningstid MEN de skulle behöva bli bättre på granskningen/korrektur innan presentation till kund samt innan leverans att det är exakt så som man kommit överens om så att inte kundmissnöjdhet uppstår. Läs mer
    2018-05-24 Martin R svarar Sandra H
    Sandra, tack för din återkoppling. Vi håller helt med dig om vikten att lägga den extra tid som behövs för att minimera alla risker som kan påverka helhetsintryck och resultat. Allt från korrektur, till offerter och upplägg i logistik är lika viktigt. Även om vi redan arbetar med detta, finns fortfarande mycket utrymme för förbättring. Jag hoppas det kommer synas ännu tydligare den närmaste tiden. Tveka aldrig att kontakta mig om du har fler synpunkter eller idéer om förbättringar vi kan göra.
    Martin
  • Gitte S
    Gitte S skrev om Profilkompaniet
    Vi har en utsedd säljare som alltid försöker hitta en bra lösning för oss på företaget. Känns väldigt bra att alltid ha en bestämd person att kontakta som känner till vårt företag och våra behov. Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Profilkompaniet
    sommarpresenter, kläder nyckelband
    bemött mycket bra, trevlig säljare bra service
    och komunikation Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Profilkompaniet
    Köper arbetskläder, profil kläder och stripar bil. Allt detta görs med fantastiska resultat. Alltid nöjd, överraskad och glad Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Profilkompaniet
    Beställning av muggar med tryck.
    Mycket professionellt bemötande. Då det var en hel del strul med beställningen så agerade säljaren mycket professionellt och löste problemet på ett ypperligt sätt och visade hur mycket vi som kund betydde för dem trots att beställningen var av liten kvantitet. Vi behandlades på ett sätt som visar sig att man bryr sig om alla kunder och alla typer av order. Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Profilkompaniet
    Profilkläder
    Bilstripning
    Bra och trevligt bemötande. Personlig kontaktperson som alltid ger snabb och bra hjälp. Läs mer
  • Therese W
    Therese W skrev om Profilkompaniet
    det är ok, varken bättre eller sämre. aldrig att någon tar kontakt med oss inför sommarpresent, julgåvor eller dylikt. Jag får själv ligga på och dessutom har det ibland även kommit fakturor innan jag fått hämta produkterna för det har glömts bort att ringa och säga att sakerna är klara. Jag får bra hjälp när jag väl kontaktar vår säljare, men han skulle kunna vara mer hjälpsam och att få lite förslag på nya saker som kommit in. Nej det är faktiskt inte särskilt bra när jag tänker efter. Läs mer
    2018-04-23 Martin R svarar Therese W
    Hej Therese,

Tack för värdefulla synpunkter. Det gläder oss att du vill ha en mer proaktiv relation, det är så vi helst arbetar. Men det är en ständig utmaning att hitta det arbetssätt som passar varje kund bäst och det vill vi vara lyhörda inför. Jag har resonerat kring det här med din kontakt och hoppas få höra att du upplever skillnad framöver. Martin
  • Jerry T
    Jerry T skrev om Profilkompaniet
    Bra utbud och grym personal.
    Alltid bra bemötande. Läs mer
  • Byggpojken AB
    Byggpojken AB skrev om Profilkompaniet
    Vi är mycket nöjda med Profilkompaniet. De levererar både kläder och folierar våra bilar. Vi kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Profilkompaniet
    Vi köper Arbetsläder till våra Montörer/ Elektriker av Profilkompaniet. De Levererar alltid i tid och servicen fungerar utmärkt. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Profilkompaniet
    Profilkompaniet har en enorm potential som lite grusas av att det byts för mycket personal. Läs mer
    2018-04-23 Martin R svarar Lars B
    Tack för Dina synpunkter och ditt beröm Lars. I vår strävan att erbjuda den bästa lösningen är personalen en av de viktigaste komponenterna. Att hitta rätt är viktigt, men att våga förändra till bättre är nödvändigt. Vi arbetar vidare med att hitta bästa möjliga sätt att rekrytera rätt. Martin
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Profilkompaniet
    Under många år har vi samarbetat med Profilkompaniet, det har fungerat utmärkt och vi har nog sparat mycket egen arbetstid. De har guidat oss till vettiga val och inköp av profilkläder. Läs mer
  • Björn U
    Björn U skrev om Profilkompaniet
    Martin och Jenny gör ett kanonjobb med Profilkompaniet. Man är alltid välkommen och det finns inget som heter, nej eller det kan vi inte ordna. Hos Profilkompaniet är allt möjligt. Har köpt allt från tröjor till jackor och vanligta skyddskläder. Den som klagar på att det kostar lite mera hos Profilkompaniet har inte förstått vad dom får för den lilla extra pengen det kostar. Läs mer
  • Anette I
    Anette I skrev om Profilkompaniet
    Jag har alltid fått bra bemötande när jag besökt Profilkompaniet. Dom är proffsiga och väldigt trevliga. Ingenting att klaga på. Har haft mycket kontakt med Carina Ursin och hon är superbra. Läs mer
    2018-04-23 Martin R svarar Anette I
    Tack Anette, det är oerhört kul att höra ditt fina omdöme. Det gör mig stolt och övertygad om att vi är på rätt väg. Dessutom älskar jag att framföra det till min fantastiska personal. De arbetar verkligen hårt med att göra sitt yttersta för er kunder. Martin
  • Anna S
    Anna S skrev om Profilkompaniet
    Tryck av tröjor och Carina Ursin är som alltid proffsig, serviceinriktad och snabb! Läs mer
  • Sven L
    Sven L skrev om Profilkompaniet
    Fått bra och saklig hjälp utifrån mina behov Läs mer
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Profilkompaniet
    Tycker det är för dyra priser samt att det måste bli större utbud och tycker logotyp arbeten är på tok för dyra Läs mer
    2018-04-18 Martin R svarar Jonas G
    Hej Jonas & tack för dina synpunkter. Vi jobbar hela tiden för att ha rätt sortiment, men även förmåga att leverera enligt våra kunders önskemål. Samma sak gäller loggning, där vi ligger väldigt långt fram. Förstår att vi inte lyckats förklara och visa Dig det tillräckligt bra ännu. Vi bokar gärna in ett riktigt besök så är jag övertygad om att vi kan sätta ihop ett förslag som passar dig.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Profilkompaniet
    suveränt, alltid trevliga, alltid snabba! Läs mer
    2018-04-18 Martin R svarar Jonas D
    Tack Jonas! Det gläder oss att höra, och det hjälper oss att jobba vidare med kvalité, kreativitet & leveranssäkerhet.
  • Anjelika D
    Anjelika D skrev om Profilkompaniet
    Jag får alltid proffsigt bemötande. Snabba leveranser och bra saker.. glad och trevlig personal! Läs mer
  • Dejan B
    Dejan B skrev om Profilkompaniet
    Nicklas Cederberg har hjälpt oss med allt möjligt som vi behövt. Kommer med egen input och alltid har det blivit klockrent!
    Rekommenderas! BD Bil AB Läs mer
    2018-04-18 Martin R svarar Dejan B
    Tack Dejan, det gläder oss att höra. Tack även för att vi får chans att hjälpa er, det är vad vi verkligen älskar att göra.
  • Malin N
    Malin N skrev om Profilkompaniet
    Alltid trevligt bemötande. Köpt mest tröjor och skjortor. Ibland har det tagit lång tid att få svar på mail. Läs mer
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Profilkompaniet
    Funkar bra i alla lägen, de tar fram det vi vill ha och har god service Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Profilkompaniet
    Alltid trevligt bemötande och bra kvalitet på levererade produkter. Carina får extra plus! Läs mer
  • Anett B
    Anett B skrev om Profilkompaniet
    Köper profilprodukter för en förening jag startat.
    Trots dålig ekonomi i starten så fick säljaren till bra lösningar som passade oss.
    Hon gav den där personliga servicen som gjorde att allt blev bra, även när det dök upp problem på vägen.

Sen slutade hon = förlust för företaget - verkligen!!

Ny skulle ta över. På ett överlägset och burdust sätt klampade han på och förklarade att allt vi gjort hittills var fel och att om jag inte hade råd med det han rekommenderade så skulle jag ordna det - inte han!
    Han förlöjligade min sjukdom och var allmänt klumpig i kontakterna.

Jag sökte nytt företag, men svårt ha fungerande kontakt när det är långt geografiskt avstånd.

Till slut fick jag en annan (tredje säljare) som jag haft lite kontakt med iom den första säljaren. Så hon förstod alla grunder och kontakterna flyter på bra. Hon är både trevlig och noggrann vilket är ett måste i kontakter som dessa.

Jag vet företaget är gammalt. Har haft med dem att göra för 20 år sedan.
    Men marknaden är ständigt i rörelse och mitt tips är att ledningen bör bli mer lyhörd. När en kund vill lämna - fråga varför! Det kan ju ändå ge företaget något att ta tag i eller iaf fundera över.

Så... superbra, extremt dåligt och väldigt bra... blir väl ungefär en fyra av fem då. Läs mer
    2018-04-09 Martin R svarar Anett B
    Hej Anett,

Tack för feedbacken, den är oerhört viktig för vårt utvecklingsarbete. Personliga relationer är just det, och fungerar det inte är det viktigt att ändra. Låter betydligt roligare att du verkar ha hittat mer rätt nu. Vi kommer arbeta för att göra dig så nöjd och lycklig vi kan. Martin
  • Michelle T
    Michelle T skrev om Profilkompaniet
    Bra kvalitet och utbud. Inte så snabba på att svara. Läs mer
    2018-04-09 Martin R svarar Michelle T
    Hej Michelle, Tack för dina synpunkter. Att svara snabbt är en utmaning som vi inte alltid klarar tillräckligt bra. Vi har det i fokus och arbetar hårt med att förbättra det. Hoppas du märker skillnad framöver. Martin
  • Patric B
    Patric B skrev om Profilkompaniet
    Vi har handlat hantverkskläder från skor till toppluvor och allt där i mellan, även stripat bilar mm. Altid väl mött av personalen!!! Har fått bästa hjälpen med loggor och utseende och ev frågor av Carina*****
    // Patric Montage1 Läs mer
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Profilkompaniet
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Wiveka G
    Wiveka G skrev om Profilkompaniet
    Trevliga, snabba, flexibla och otroligt tillmötesgående. Gör det lilla extra för mig som är kund. Saker som lägga ut ett paket efter stängningstid. Öppna lite tidigare. Bra service helt enkelt!
    Jag saknar den projektledaren som slutade. Hon hade utmärkt koll på kläder och gav mig bra tips.
    Jag gillar utbudet. Att kunna komma till ett företag som har så stor bredd på profilprodukter. Dessutom att det trycks lokalt så ledtiden är kort. Helcharmiga personer inne i tryckeriet. Alltid vänliga i bemötandet och verkar vara proffs på det de gör. Allt jag beställt är så bra kvalitet på. både i material och hur logos placeras.
    Foliering på våra fönster blev också precis som vi förväntade oss. Läs mer
  • Deniz G
    Deniz G skrev om Profilkompaniet
    Mycket snabb och professionell service och produkter som håller hög kvalitet till rimliga priser. Rekommenderas starkt!
    Mycar Gruppen! Läs mer

Tumstocksvägen 9B, 187 66 Täby