Proloc Säkerhetsdörrar

Proloc Säkerhetsdörrar

Välkommen till Proloc Säkerhetsdörrar!

Vi skräddarsyr din säkerhetsdörr, helt efter dina önskemål. Vi tar din säkerhet på allvar och ser till att du slipper ovälkommet besök. Med över 20 000 installerade säkerhetsdörrar i bagaget sedan 2005 känner vi oss säkra på att vi har den service och kompetens du efterfrågar.

Vi erbjuder installation av säkerhetsdörrar, branddörrar, entréer & fönster, fastighetsboxar och gallergrindar. Vi håller inbrottsklass 3 och 4 på våra säkerhetsdörrar och via de återförsäljare vi har kan vi leverera och installera dörrar i Göteborg, Malmö, Stockholm och Finland.

Hör gärna av dig för mer information om hur vi jobbar eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 143 kunder tycker om Proloc Säkerhetsdörrar 2

2021-09-20
    Proffsig montering och snygg & trygg dörr!
    2021-09-20
    Väldigt trevlig och kunnig personal! Väldigt nöjd.
    2021-09-20
    Proffsigt, snyggt. Jag hade höga förväntningar som uppfylldes.
    2021-05-26
    Jag köpte säkerhetsdörren och allt funkade enligt offerten precis som jag förväntade mig. Killar var duktiga och städare fint efter sig.
    2021-05-26
    Mycket bra personal som monterade in dörren. Professionellt och bra på alla sätt.

Tycker dock att dörrspärren (som motsvarar säkerhetskedja) var för dyr med hänsyn till att det bara var att skruva dit några skruvar.
    2021-05-24
    ny säkerhetsdörr. Bra bemötande, alla förväntningar uppfyllda. Toppen rakt igenom.
    2021-05-21
    Snabb återkoppling på allt ifrån offert till leverans. Proffsiga, och trevliga, installatörer som inte lämnade ett enda spår efter sig... annat än en ny installerad dörr.
    Köpte en lägenhetsdörr, säkerhetsdörr
    Väl bemött
    Snabb leverans
    Snabbt och väl utfört
    2021-05-21
    Bra info, duktiga installatörer, grundlig info och superb garanti. Inte billigast, men helt klart mycket prisvärda.
    2020-10-21
    En ytterdörr till landet m egen design och egen färg och inte minst den skulle passa där den gamla dörren satt. Det var inte standardmått. Snyggt installationsarbete. Bra bemött.
    Dock tog det alldeles för lång till att få leverans.
    2020-10-01
    Säkerhetsdörrar till den brf där jag är ordförande. Bra bemötande. Punktlighet och snabbt utförande inom utlovad tid. Utmärkt resultat.
    2020-10-01
    Har beställt dörrar genom dom senaste 8-10 åren och alltid fått bra produkter .Proloc har bra service och blir alltid bra bemött .
    Sune Sh bygg AB
    2020-09-30
    Hej det är min förening som ansvarar för och har beställt dörrarna.
    2020-09-30
    Proloc bytte ut alla dörrar och renoverade porten på uppdrag av bostadsföreningen. Proffsiga, snyggt utfört och relativt prisvärt för inlägget i dörren vi beställde extra. Trevligt bemötande vid varje kontakt både med arbetarna och kontoret. Arbetet utfördes snabbt och de jobbade på varje dag de var där, och jag såg ingen stå på gården för långa rökpauser vilket är stort plus. Rekommenderas!
    2020-09-29
    Köpte en säkerhetsdörr och det blev över förväntan då de även kunde behålla innerdörren. Bra bemötande och snabb leverans och installation. Är mycket nöjd med både bemötande installation samt dörren
    2020-09-29
    Väldigt snygg säkerhetsdörr som levererades och installeras av duktiga hantverkare. Supertrevlig service av Frida!
  • skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-09-29
    Entreparti dörrar. Initialt bra bemötande vid upphandlingen. Dörrarna och installationen som helhet motsvarade förväntningarna men tyvärr levererades partiet med två allvarliga felaktigheter: 1. vi hade särskilt beställt ett särskilt brytskydd för att förhindra inbrottsförsök, partiet levererades med felaktigt brytskydd, detta gick inte att ändra i efterhand och redan nu efter ett år har sådant brytförsök utförts varvid dörrarnas redan "förstörts" utseendemässigt. 2. eftersom platsen i portik ibland har kraftigt vinddrag erbjöd säljaren en särskilt kraftig dörrstängare, dock sade han inte att dörren därmed skulle bli väldigt trög att öppna. Äldre har nu mycket svårt att öppna dörren.
    Hej Sten,
    Det finns ett fabriks-svetsat brytskydd på porten som ingen lyckats forcera.
    Vi kan hjälpa er att laga brytskadorna om ni vill.
    Dörrstängaren kan vi också justera till lägre stängningskraft, alternativt byta ut till dörrautomatik.
    Vänliga hälsningar,
    Richard
    Företag/BRF
    2020-09-28
    Bra produkt och trevlig samt tillmötesgående och kunnig personal.
    2020-06-23
    Jag har verkligen fått den absolut bästa tänkbara servicen på alla vis. Alla jag haft kontakt med på Proloc har varit snabba, trevliga, personliga, flexibla och på riktigt service minded. I synnerhet Joel som varit helt fantastisk. Tack snälla!
    2020-06-18
    Jag köpte en säkerhetsdörr. Bemötande och jobbet var toppen. Det enda som var lite dåligt var att jag hoppats på att dörren skulle stänga ute mer ljud. Men dörren är snygg och fungerar bra.
    2020-06-18
    Trevligt bemötande, snabbt utfört men ändå pålitligt.
    Dörren har
    Väckt avund bland grannarna då den är väldigt gedigen.
    Väldigt nöjd överlag!
    2020-06-17
    Säkerhetsdörr klass 4
    Väldigt Väldigt dyrt, lack på dörrbladet var inte bra!
    Montering inte bra!
    Lång leverans tid!
    Hej Shabnam,
    Vår säkerhetsdörr klass 4 kostar ca 20.000 kr inkl montage.
    Den ger ett väldigt starkt inbrottsskydd och har hittills aldrig blivit forcerad.
    Ni beställde er dörr med specialkulör den 5 mars.
    Dörren installerades 8 dagar efter beställning, den 13:e mars.
    Då den gamla dörren var skadad efter inbrott ville vi leverera så snabbt som möjligt och vi lackade därför om en dörr från vårt lager till rätt kulör.
    Tyvärr blev inte lackningen perfekt och ni erbjöds därför ommålning av dörren efter installation alternativt motsvarande rabatt.
    Ni valde rabatten.
    Jag beklagar att ni ändå är missnöjda.
    Vänligen,
    Richard
    2020-06-16
    Köpte en säkerhetsdörr klass 4. Mycket trevlig bemötande från personal som dessutom visade mig hela deras utbud av dörrar och säkerhetsprodukter. Väldigt proffsligt och dörrmontering gick hur smidigt som helst. Jag skulle starkt rekommendera till alla som tänker på säkerhet.
    2020-05-18
    Jag har nyligen fått en Proloc standarddörr klass 3 installerad och just nu håller träpanelen på utsidan att ådringsmålas för att stämma med trapphusets orginaldörrar.

Ådringsmålaren är jätteduktig och det går nästan inte att se skillnad på originalet och säkerhetsdörren när man går förbi!

Jag bor i ett väldigt lyhört hus men trots det är det nu lugnt och tyst sedan jag fick dörren.

Dessutom är dörren riktigt snygg på insidan, (jag valde slät pulverlackad yta vit RAL 9010, med blanka beslag och brevlåda mm.)

Jag kan varmt rekommendera en säkerhetsdörr från Proloc.

Katarina
    2020-05-13
    Nya fina säkerhetsdörrar. Bra återkoppling vid frågor.
    Säkerhetsdörr till lägenhet
    Trevligt bemötande
    Snabbt och smidigt genomförande
    2020-05-13
    Jättebra ljudisolering och snygga dörrar.
    Dock fastnar säkerhetslåset ibland vilket gör att det inte går att låsa upp... (lyckas efter flera minuters meckande) Och jag vågar därför inte använda säkerhetslåset av rädsla för att det ska fastna och jag låsas ute.
    Hej Peter!

Kul att du tyckte dörren blev fin. Men låset ska naturligtvis fungera felfritt, vi kontaktar dig snarast och bokar in en justering.
    2020-04-27
    Bra återkoppling och information vid frågor angående installation.
    2020-04-26
    A+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    2020-04-25
    Köpte en säkerhetsdörr. Fick god hjälp vid kontakt med företaget.
    Montering på utsatt tid av trevliga och yrkeskunniga montörer.
    Allt har fungerat snabbt och effektivt.
    Helnöjda
    2020-04-24
    Säkerhetsdörren är till belåtenhet och Proloc har skött det hela perfekt! Och har de lovat något så har de hållit det till 100%!
    2020-04-23
    Installation av säkerhetsdörrar i bostadsrättsföreningen på Bastugatan 17.

Profesionellt arbete genomfört.
    Annonsering av arbete väl genomfört.
    Trevligt, tillmötesgående bemötande av installatörer.
    2020-04-23
    Proloc säkerhetsdörr klass 3, EN 1627.

En granne hade sett er erbjudande, då bestämde några att använda er kampanj och uppgradera våra dörrar.
    Snabb och smidig hantering både offert och installation.

Super nöjd.

Tack!
    2020-04-23
    Bra tysta dörrar. Trevliga installatörer.
    2020-03-24
    Vi köpte en säkerhetsdörr från Proloc. Professionellt bemötande och bra utförande.
    2020-02-24
    Bra produkt. Lite småstrul, men hela tiden trevligt bemötande och aktiva åtgärder från företagets sida. Överlag kan jag rekommendera Proloc.
    Köpte en säkerhetsdörr.
    Tyckte att det var ett gott bemötande av proloc. Inte alls så lång väntetid. I det stora hela så har allt fungerar kanon.
  • JOHAN K
    skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-02-23
    Bra service, gott bemötande, bra resultat.
    2020-02-23
    Perfekt utfört arbete, på utsatt tid.
    R liljegren på sveavägen
    ——————————————-
    2020-02-20
    allt från första telefon samtal till montering gick fort och med den högsta kvalité
    Jättenöjd
    IE
    2020-02-19
    Fint bemött till en början men blev sedan lämnad med en halv gjord dörr, oklar information, ingen återkoppling eller uppföljning trotts att jag ringt receptionen 3 ggr och bett om svar. Fick reda på i efterhand att det kan te flera månader innan dörren kan bli klar och jag har fortfarande inte fått den fixad. Tråkigt när man investerar 28000kr på en dörr och inte får nån service på köpet.
    Hej Linn,
    Din dörr beställdes på fabrik den 15 jan och installerades inom 3 veckor (den 4 feb).
    Speglar i gammal stil och träfoder lika original är tillverkade och skall enligt plan monteras den 24 feb.
    Vi skulle gärna leverera helt färdiga dörrar vid första besöket men det har visat sig bli ett bättre slutresultat när vi kan ha den gamla dörren på snickeriet som mall. Processen finns beskriven på vår hemsida och på beställningsinformationen som vi brukar skicka ut. Jag ber om ursäkt om denna information inte har nått fram till dig och för att vi har varit svåra att nå på telefon.
    Hör gärna av dig till mig direkt om du vill, mina kontaktuppgifter finns på www.proloc.se/medarbetare/
    Vänliga hälsningar, Richard
    2020-02-19
    Jag har låtit installera en säkerhetsdörr (pardörr) från Proloc.
    Alla mina kontakter med svar på alla mina frågor med försäljaren har gjort att jag känt mig när jag beslutat mig för köpet. Hantverkarna som sedan utförde arbetet har gjort att jag sedan verkligen är mycket nöjd med installationen.
  • Carl S
    skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-02-19
    Jag köpte en säkerhetsdörr med installation. Första kontakten skedde via mail utan några som helst problem att boka in en tid som passade.

Själva bytet av dörren var ett väldigt proffsigt utfört arbete med snygga detaljer!

Enda nackdelen var språksvårigheter med de som utförde arbetet då dem inte förstod svenska eller engelska så bra.
    Säkerhetsdörr
    Bra information
    Kom enl avtalad tid
    Bra service
    2020-02-17
    Bra pris, köpte under kampanj. Själva dörrbytet gick smidigt, duktiga montörer.
    2020-02-17
    Professional job, fast replacement and short waiting time for the new door
    2020-02-17
    Bra kommunikation, före, under och efter genomfört arbete.
    Snyggt och väl genomfört.
  • skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-02-12
    En fantastisk service och en mycket bra produkt. Bara att rekommendera till nya kunder.
    Brf Vattuormen 20, Norr Mälarstrand 24 / Byggansvarig Jan Hardenborg
    2019-12-24
    Det var en del strul innan jag fick min dörr.
    Den är kanske inte helt tätad för det är ett blåsande ljud från den hela tiden.
    Det är lite svårt att få in nyckeln i överlåset. Iaf för mig som är kort.

Jag hade inga förväntningar. Det var vår hyresvärd som bestämde att vi skulle ha nya dörrar.
    2019-12-21
    Beställde säkerhetsdörr ifrån dom och är mer än nöjda med både bemötandet såväl som dörren.