Proloc Säkerhetsdörrar

Ulvsundavägen 110, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkommen till Proloc Säkerhetsdörrar!

Vi skräddarsyr din säkerhetsdörr, helt efter dina önskemål. Vi tar din säkerhet på allvar och ser till att du slipper ovälkommet besök. Med över 20 000 installerade säkerhetsdörrar i bagaget sedan 2005 känner vi oss säkra på att vi har den service och kompetens du efterfrågar.

Vi erbjuder installation av säkerhetsdörrar, branddörrar, entréer & fönster, fastighetsboxar och gallergrindar. Vi håller inbrottsklass 3, 4 och 5 på våra säkerhetsdörrar och via de återförsäljare vi har kan vi leverera och installera dörrar i Göteborg, Malmö, Stockholm och Finland.

Hör gärna av dig för mer information om hur vi jobbar eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 120 kunder tycker om Proloc Säkerhetsdörrar

• 2020-05-18

Katarina B skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag har nyligen fått en Proloc standarddörr klass 3 installerad och just nu håller träpanelen på utsidan att ådringsmålas för att stämma med trapphusets orginaldörrar.

Ådringsmålaren är jätteduktig och det går nästan inte att se skillnad på originalet och säkerhetsdörren när man går förbi!

Jag bor i ett väldigt lyhört hus men trots det är det nu lugnt och tyst sedan jag fick dörren.

Dessutom är dörren riktigt snygg på insidan, (jag valde slät pulverlackad yta vit RAL 9010, med blanka beslag och brevlåda mm.)

Jag kan varmt rekommendera en säkerhetsdörr från Proloc.

Katarina Läs mer

Camilla S skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Nya fina säkerhetsdörrar. Bra återkoppling vid frågor. Läs mer

Ingrid S skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Säkerhetsdörr till lägenhet
    Trevligt bemötande
    Snabbt och smidigt genomförande Läs mer

Peter U skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jättebra ljudisolering och snygga dörrar.
    Dock fastnar säkerhetslåset ibland vilket gör att det inte går att låsa upp... (lyckas efter flera minuters meckande) Och jag vågar därför inte använda säkerhetslåset av rädsla för att det ska fastna och jag låsas ute. Läs mer
    2020-05-13 Richard P svarar Peter U
    Hej Peter!

Kul att du tyckte dörren blev fin. Men låset ska naturligtvis fungera felfritt, vi kontaktar dig snarast och bokar in en justering.
  • 2020-04-27

Erik P skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Bra återkoppling och information vid frågor angående installation. Läs mer
  • 2020-04-26

Joakim A skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    A+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
  • 2020-04-25

Anders D skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte en säkerhetsdörr. Fick god hjälp vid kontakt med företaget.
    Montering på utsatt tid av trevliga och yrkeskunniga montörer.
    Allt har fungerat snabbt och effektivt.
    Helnöjda Läs mer
  • 2020-04-24

Jacob S skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Säkerhetsdörren är till belåtenhet och Proloc har skött det hela perfekt! Och har de lovat något så har de hållit det till 100%! Läs mer

Magnus J skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Installation av säkerhetsdörrar i bostadsrättsföreningen på Bastugatan 17.

Profesionellt arbete genomfört.
    Annonsering av arbete väl genomfört.
    Trevligt, tillmötesgående bemötande av installatörer. Läs mer

Gülnar Ü skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Proloc säkerhetsdörr klass 3, EN 1627.

En granne hade sett er erbjudande, då bestämde några att använda er kampanj och uppgradera våra dörrar.
    Snabb och smidig hantering både offert och installation.

Super nöjd.

Tack! Läs mer

Nils Erik L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Bra tysta dörrar. Trevliga installatörer. Läs mer
  • 2020-03-24

Gustav S skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Vi köpte en säkerhetsdörr från Proloc. Professionellt bemötande och bra utförande. Läs mer
  • 2020-02-24

Magnus P skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Bra produkt. Lite småstrul, men hela tiden trevligt bemötande och aktiva åtgärder från företagets sida. Överlag kan jag rekommendera Proloc. Läs mer
  • 2020-02-23

Krister L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte en säkerhetsdörr.
    Tyckte att det var ett gott bemötande av proloc. Inte alls så lång väntetid. I det stora hela så har allt fungerar kanon. Läs mer
  • JOHAN K

2020-02-23

JOHAN K skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Bra service, gott bemötande, bra resultat. Läs mer
  • 2020-02-23

Robert L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Perfekt utfört arbete, på utsatt tid.
    R liljegren på sveavägen
    ——————————————- Läs mer
  • 2020-02-20

Ina E skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    allt från första telefon samtal till montering gick fort och med den högsta kvalité
    Jättenöjd
    IE Läs mer
  • 2020-02-19

Linn V skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Fint bemött till en början men blev sedan lämnad med en halv gjord dörr, oklar information, ingen återkoppling eller uppföljning trotts att jag ringt receptionen 3 ggr och bett om svar. Fick reda på i efterhand att det kan te flera månader innan dörren kan bli klar och jag har fortfarande inte fått den fixad. Tråkigt när man investerar 28000kr på en dörr och inte får nån service på köpet. Läs mer
    2020-02-19 Richard P svarar Linn V
    Hej Linn,
    Din dörr beställdes på fabrik den 15 jan och installerades inom 3 veckor (den 4 feb).
    Speglar i gammal stil och träfoder lika original är tillverkade och skall enligt plan monteras den 24 feb.
    Vi skulle gärna leverera helt färdiga dörrar vid första besöket men det har visat sig bli ett bättre slutresultat när vi kan ha den gamla dörren på snickeriet som mall. Processen finns beskriven på vår hemsida och på beställningsinformationen som vi brukar skicka ut. Jag ber om ursäkt om denna information inte har nått fram till dig och för att vi har varit svåra att nå på telefon.
    Hör gärna av dig till mig direkt om du vill, mina kontaktuppgifter finns på www.proloc.se/medarbetare/
    Vänliga hälsningar, Richard
  • 2020-02-19

Agneta P skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag har låtit installera en säkerhetsdörr (pardörr) från Proloc.
    Alla mina kontakter med svar på alla mina frågor med försäljaren har gjort att jag känt mig när jag beslutat mig för köpet. Hantverkarna som sedan utförde arbetet har gjort att jag sedan verkligen är mycket nöjd med installationen. Läs mer
  • Carl S

2020-02-19

Carl S skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag köpte en säkerhetsdörr med installation. Första kontakten skedde via mail utan några som helst problem att boka in en tid som passade.

Själva bytet av dörren var ett väldigt proffsigt utfört arbete med snygga detaljer!

Enda nackdelen var språksvårigheter med de som utförde arbetet då dem inte förstod svenska eller engelska så bra. Läs mer

Sofia A skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Säkerhetsdörr
    Bra information
    Kom enl avtalad tid
    Bra service Läs mer

Kari K skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Bra pris, köpte under kampanj. Själva dörrbytet gick smidigt, duktiga montörer. Läs mer

Volodymyr Z skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Professional job, fast replacement and short waiting time for the new door Läs mer

Peter P skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Bra kommunikation, före, under och efter genomfört arbete.
    Snyggt och väl genomfört. Läs mer
  • 2020-02-12

Jan H skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    En fantastisk service och en mycket bra produkt. Bara att rekommendera till nya kunder.
    Brf Vattuormen 20, Norr Mälarstrand 24 / Byggansvarig Jan Hardenborg Läs mer
  • 2019-12-24

Nadja S skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Det var en del strul innan jag fick min dörr.
    Den är kanske inte helt tätad för det är ett blåsande ljud från den hela tiden.
    Det är lite svårt att få in nyckeln i överlåset. Iaf för mig som är kort.

Jag hade inga förväntningar. Det var vår hyresvärd som bestämde att vi skulle ha nya dörrar. Läs mer
  • 2019-12-21

Anna T skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Beställde säkerhetsdörr ifrån dom och är mer än nöjda med både bemötandet såväl som dörren. Läs mer

Hanna W skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    I vår bostadsrättsförening bytte vi ut våra dörrar till säkerhetsdörrar från Proloc. Jag fick otroligt bra service när jag hade kontakt med företaget. Jag är väldigt nöjd med själva bytet av dörren och tyckte det var en smidig process. Det enda jag har att klaga på är att det inte ens är träfanér på utsidan utan bara är en träfilm påklistrad och att listen under dörren är mycket ljusare än själva dörren. Läs mer

Lisa B skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Rekommenderas varmt, bra kvalitet på dörren och bra service längs med vägen! Läs mer

Tina W skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Plåtdörr till terrass.
    Mycket bra bemötande.
    Snabb leverans.
    Bra montage men lite slarvig målning. Lite rengöring saknas.

Totalt sett en bra leverans med ett bra resultat. Läs mer
  • 2019-12-13

Shant Warojan Y skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Bästa säkerhetsdörrar på marknaden. Hjälpsam personal om problem uppstår. Läs mer
  • 2019-11-24

Göran Ö skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Enkel och välfungerande rutin. Tydlig och genomarbetad offert. Höll tidsplan exakt och resultatet blev perfekt. Kan inte komma på ngt som skulle kunna bli bättre! Läs mer

Gertrud F skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte ytterdörr.
    Alltigenom en mycket tillmötesgående personal, försäljare, kontakt på installations avdelningen och installatörer. Läs mer

Mona J skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Hyresvärden har monterat säkerhetsdörrar till alla hyresgäster i fastigheten.

Bemötandet var det allra bästa..

Upplevelsen med säkerhetsdörr är tryggheten. Läs mer

Ann-christine P skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Mycket nöjd med information, så nöjd med min dörr.
    Och proffsigt installerat! Läs mer

ulla o skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Har fått en Proloc säkerhetsdörr installerad. Allas bemötande både vänligt och effektivt. Hantverkarna bland de bästa jag mött. Proffsigt och snabbt arbetade de och var artiga. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Johan W skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    ny dörr efter inbrott
    snabba svar
    dyrt
    lite lång tid att få allt färdigt Läs mer

Ramin E skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    mycket bra hantverkare, dem tog hand om vårt hus ocg städade efter sig. nöjd med säkerhetsdörren. Läs mer

Karin J skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Utmärkt bemötande av alla från Proloc, utmärkt utförande av arbete. Läs mer

Tomas F skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag köpte en säkerhetsdörr till vår lägenhet. Proaktiv försäljare som fixade installationen på bästa sätt. Ett praktexempel på hur det ska gå till när man köper en tjänst!
    /Tomas Fällman Läs mer
  • 2019-10-08

Helena G skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Väldigt smidig installation och vi är jättenöjda med den nya ytterdörren. Läs mer
  • 2019-10-07

Gustav L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Säkerhetsdörr. Bra kommunikation, fint utförande och bra tidsplan. Läs mer
  • 2019-10-07

Fredrik N skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Beställning av säkerhetdörr med dörrspeglar m.m. Väldigt nöjd med slutresultatet och inte minst med punktlighet, städning etc.

Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-10-06

Shan D skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Gick snabbt att beställa dörren, och installationen gick ännu snabbare. Läs mer
  • 2019-10-05

Ann-louise N skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte en säkerhetsdörr, klass 3. Installatörerna kunde ingen svenska, men jobbade effektivt och bra. Vi kommunicerade på engelska, även om också den var begränsad. Var nöjd med arbetet. Ringklockan fungerade inte, märkte jag efteråt, men när jag påtalade det kom företaget och justerade den. Läs mer
  • 2019-10-04

Helene D skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Vår BRF köpte säkerhetsdörrar till hela föreningen. Vi fick en kontaktperson som vi fick bra kontakt och service av, vi är nöjda med resultatet! Läs mer

Eddie B skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag köpte en säkerhetsdörr med montering. Det blev ett litet fel efter några veckor, men de fixade det omgående. Läs mer

Eva V skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag köpte en säkerhetsdörr och den är fin. Snyggt monterad och jag njuter av att den stämmer så väl in i trapphuset.
    Finns en sak jag inte är helt nöjd med... jag skulle velat ha mer instruktion kring mitt Glue lås som installerades också.... Men så småningom har jag fått det att fungera nästan... Jag vågar inte gå ut utan nycklar i fall att... hälsar Eva Vadenmark Läs mer
  • Carl

2019-10-03

Carl skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Installation av säkerhetsdörr

Tog lång tid på sig att svara på mail men var alltid trevliga och räknade om offerter när jag var osäker

Hantverkarna var polska men vi behövde inte prata direkt och de lämnade allt snyggt och städat efter sig.

Lite väl pricy med s.k. speglar på dörren, det är något de borde kunna göra billigare. Men tog offert från 3 andra och Proloc var billigast.

Har använt dem förr på en annan lägenhet också. Lika bra då. Läs mer

Bengt M skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Föreningen upphandlade säkerhetsdörrar. Installationen fungerade som planerat och resultatet blev bra. Läs mer

Ulvsundavägen 110, 168 67 Bromma