Läs vad 134 kunder tycker om Proloc Säkerhetsdörrar 2

• 2020-10-21
    En ytterdörr till landet m egen design och egen färg och inte minst den skulle passa där den gamla dörren satt. Det var inte standardmått. Snyggt installationsarbete. Bra bemött.
    Dock tog det alldeles för lång till att få leverans.
  • 2020-10-01
    Säkerhetsdörrar till den brf där jag är ordförande. Bra bemötande. Punktlighet och snabbt utförande inom utlovad tid. Utmärkt resultat.
  • 2020-10-01
    Har beställt dörrar genom dom senaste 8-10 åren och alltid fått bra produkter .Proloc har bra service och blir alltid bra bemött .
    Sune Sh bygg AB
  • 2020-09-30
    Hej det är min förening som ansvarar för och har beställt dörrarna.
  • 2020-09-30
    Proloc bytte ut alla dörrar och renoverade porten på uppdrag av bostadsföreningen. Proffsiga, snyggt utfört och relativt prisvärt för inlägget i dörren vi beställde extra. Trevligt bemötande vid varje kontakt både med arbetarna och kontoret. Arbetet utfördes snabbt och de jobbade på varje dag de var där, och jag såg ingen stå på gården för långa rökpauser vilket är stort plus. Rekommenderas!
  • 2020-09-29
    Köpte en säkerhetsdörr och det blev över förväntan då de även kunde behålla innerdörren. Bra bemötande och snabb leverans och installation. Är mycket nöjd med både bemötande installation samt dörren
  • 2020-09-29
    Väldigt snygg säkerhetsdörr som levererades och installeras av duktiga hantverkare. Supertrevlig service av Frida!
  • 2020-09-29
    Entreparti dörrar. Initialt bra bemötande vid upphandlingen. Dörrarna och installationen som helhet motsvarade förväntningarna men tyvärr levererades partiet med två allvarliga felaktigheter: 1. vi hade särskilt beställt ett särskilt brytskydd för att förhindra inbrottsförsök, partiet levererades med felaktigt brytskydd, detta gick inte att ändra i efterhand och redan nu efter ett år har sådant brytförsök utförts varvid dörrarnas redan "förstörts" utseendemässigt. 2. eftersom platsen i portik ibland har kraftigt vinddrag erbjöd säljaren en särskilt kraftig dörrstängare, dock sade han inte att dörren därmed skulle bli väldigt trög att öppna. Äldre har nu mycket svårt att öppna dörren.
    skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Hej Sten, Det finns ett fabriks-svetsat brytskydd på porten som ingen lyckats forcera. Vi kan hjälpa er att laga brytskadorna om ni vill. Dörrstängaren kan vi också justera till lägre stängningskraft, alternativt byta ut till dörrautomatik. Vänliga hälsningar, Richard

Företag/BRF

• 2020-09-28
    Bra produkt och trevlig samt tillmötesgående och kunnig personal.
  • 2020-06-23
    Jag har verkligen fått den absolut bästa tänkbara servicen på alla vis. Alla jag haft kontakt med på Proloc har varit snabba, trevliga, personliga, flexibla och på riktigt service minded. I synnerhet Joel som varit helt fantastisk. Tack snälla!
  • 2020-06-18
    Jag köpte en säkerhetsdörr. Bemötande och jobbet var toppen. Det enda som var lite dåligt var att jag hoppats på att dörren skulle stänga ute mer ljud. Men dörren är snygg och fungerar bra.
  • 2020-06-18
    Trevligt bemötande, snabbt utfört men ändå pålitligt.
    Dörren har
    Väckt avund bland grannarna då den är väldigt gedigen.
    Väldigt nöjd överlag!
  • 2020-06-17
    Säkerhetsdörr klass 4
    Väldigt Väldigt dyrt, lack på dörrbladet var inte bra!
    Montering inte bra!
    Lång leverans tid!
    skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Hej Shabnam, Vår säkerhetsdörr klass 4 kostar ca 20.000 kr inkl montage. Den ger ett väldigt starkt inbrottsskydd och har hittills aldrig blivit forcerad. Ni beställde er dörr med specialkulör den 5 mars. Dörren installerades 8 dagar efter beställning, den 13:e mars. Då den gamla dörren var skadad efter inbrott ville vi leverera så snabbt som möjligt och vi lackade därför om en dörr från vårt lager till rätt kulör. Tyvärr blev inte lackningen perfekt och ni erbjöds därför ommålning av dörren efter installation alternativt motsvarande rabatt. Ni valde rabatten. Jag beklagar att ni ändå är missnöjda. Vänligen, Richard

• 2020-06-16
    Köpte en säkerhetsdörr klass 4. Mycket trevlig bemötande från personal som dessutom visade mig hela deras utbud av dörrar och säkerhetsprodukter. Väldigt proffsligt och dörrmontering gick hur smidigt som helst. Jag skulle starkt rekommendera till alla som tänker på säkerhet.
  • 2020-05-18
    Jag har nyligen fått en Proloc standarddörr klass 3 installerad och just nu håller träpanelen på utsidan att ådringsmålas för att stämma med trapphusets orginaldörrar.

Ådringsmålaren är jätteduktig och det går nästan inte att se skillnad på originalet och säkerhetsdörren när man går förbi!

Jag bor i ett väldigt lyhört hus men trots det är det nu lugnt och tyst sedan jag fick dörren.

Dessutom är dörren riktigt snygg på insidan, (jag valde slät pulverlackad yta vit RAL 9010, med blanka beslag och brevlåda mm.)

Jag kan varmt rekommendera en säkerhetsdörr från Proloc.

Katarina
  • 2020-05-13
    Nya fina säkerhetsdörrar. Bra återkoppling vid frågor.
    Säkerhetsdörr till lägenhet
    Trevligt bemötande
    Snabbt och smidigt genomförande
  • 2020-05-13
    Jättebra ljudisolering och snygga dörrar.
    Dock fastnar säkerhetslåset ibland vilket gör att det inte går att låsa upp... (lyckas efter flera minuters meckande) Och jag vågar därför inte använda säkerhetslåset av rädsla för att det ska fastna och jag låsas ute.
    skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Hej Peter! Kul att du tyckte dörren blev fin. Men låset ska naturligtvis fungera felfritt, vi kontaktar dig snarast och bokar in en justering.

• 2020-04-27
    Bra återkoppling och information vid frågor angående installation.
  • 2020-04-26
    A+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • 2020-04-25
    Köpte en säkerhetsdörr. Fick god hjälp vid kontakt med företaget.
    Montering på utsatt tid av trevliga och yrkeskunniga montörer.
    Allt har fungerat snabbt och effektivt.
    Helnöjda
  • 2020-04-24
    Säkerhetsdörren är till belåtenhet och Proloc har skött det hela perfekt! Och har de lovat något så har de hållit det till 100%!
  • 2020-04-23
    Installation av säkerhetsdörrar i bostadsrättsföreningen på Bastugatan 17.

Profesionellt arbete genomfört.
    Annonsering av arbete väl genomfört.
    Trevligt, tillmötesgående bemötande av installatörer.
  • 2020-04-23
    Proloc säkerhetsdörr klass 3, EN 1627.

En granne hade sett er erbjudande, då bestämde några att använda er kampanj och uppgradera våra dörrar.
    Snabb och smidig hantering både offert och installation.

Super nöjd.

Tack!
  • 2020-04-23
    Bra tysta dörrar. Trevliga installatörer.
  • 2020-03-24
    Vi köpte en säkerhetsdörr från Proloc. Professionellt bemötande och bra utförande.
  • 2020-02-24
    Bra produkt. Lite småstrul, men hela tiden trevligt bemötande och aktiva åtgärder från företagets sida. Överlag kan jag rekommendera Proloc.
    Köpte en säkerhetsdörr.
    Tyckte att det var ett gott bemötande av proloc. Inte alls så lång väntetid. I det stora hela så har allt fungerar kanon.
  • 2020-02-23
    Bra service, gott bemötande, bra resultat.
    JOHAN K
  • 2020-02-23
    Perfekt utfört arbete, på utsatt tid.
    R liljegren på sveavägen
    ——————————————-
  • 2020-02-20
    allt från första telefon samtal till montering gick fort och med den högsta kvalité
    Jättenöjd
    IE
  • 2020-02-19
    Fint bemött till en början men blev sedan lämnad med en halv gjord dörr, oklar information, ingen återkoppling eller uppföljning trotts att jag ringt receptionen 3 ggr och bett om svar. Fick reda på i efterhand att det kan te flera månader innan dörren kan bli klar och jag har fortfarande inte fått den fixad. Tråkigt när man investerar 28000kr på en dörr och inte får nån service på köpet.
    skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Hej Linn, Din dörr beställdes på fabrik den 15 jan och installerades inom 3 veckor (den 4 feb). Speglar i gammal stil och träfoder lika original är tillverkade och skall enligt plan monteras den 24 feb. Vi skulle gärna leverera helt färdiga dörrar vid första besöket men det har visat sig bli ett bättre slutresultat när vi kan ha den gamla dörren på snickeriet som mall. Processen finns beskriven på vår hemsida och på beställningsinformationen som vi brukar skicka ut. Jag ber om ursäkt om denna information inte har nått fram till dig och för att vi har varit svåra att nå på telefon. Hör gärna av dig till mig direkt om du vill, mina kontaktuppgifter finns på www.proloc.se/medarbetare/ Vänliga hälsningar, Richard

• 2020-02-19
    Jag har låtit installera en säkerhetsdörr (pardörr) från Proloc.
    Alla mina kontakter med svar på alla mina frågor med försäljaren har gjort att jag känt mig när jag beslutat mig för köpet. Hantverkarna som sedan utförde arbetet har gjort att jag sedan verkligen är mycket nöjd med installationen.
  • 2020-02-19
    Jag köpte en säkerhetsdörr med installation. Första kontakten skedde via mail utan några som helst problem att boka in en tid som passade.

Själva bytet av dörren var ett väldigt proffsigt utfört arbete med snygga detaljer!

Enda nackdelen var språksvårigheter med de som utförde arbetet då dem inte förstod svenska eller engelska så bra.
    Carl S
    Säkerhetsdörr
    Bra information
    Kom enl avtalad tid
    Bra service
  • 2020-02-17
    Bra pris, köpte under kampanj. Själva dörrbytet gick smidigt, duktiga montörer.
  • 2020-02-17
    Professional job, fast replacement and short waiting time for the new door
  • 2020-02-17
    Bra kommunikation, före, under och efter genomfört arbete.
    Snyggt och väl genomfört.
  • 2020-02-12
    En fantastisk service och en mycket bra produkt. Bara att rekommendera till nya kunder.
    Brf Vattuormen 20, Norr Mälarstrand 24 / Byggansvarig Jan Hardenborg
    skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar
  • 2019-12-24
    Det var en del strul innan jag fick min dörr.
    Den är kanske inte helt tätad för det är ett blåsande ljud från den hela tiden.
    Det är lite svårt att få in nyckeln i överlåset. Iaf för mig som är kort.

Jag hade inga förväntningar. Det var vår hyresvärd som bestämde att vi skulle ha nya dörrar.
  • 2019-12-21
    Beställde säkerhetsdörr ifrån dom och är mer än nöjda med både bemötandet såväl som dörren.
  • 2019-12-19
    I vår bostadsrättsförening bytte vi ut våra dörrar till säkerhetsdörrar från Proloc. Jag fick otroligt bra service när jag hade kontakt med företaget. Jag är väldigt nöjd med själva bytet av dörren och tyckte det var en smidig process. Det enda jag har att klaga på är att det inte ens är träfanér på utsidan utan bara är en träfilm påklistrad och att listen under dörren är mycket ljusare än själva dörren.
  • 2019-12-19
    Rekommenderas varmt, bra kvalitet på dörren och bra service längs med vägen!
    Plåtdörr till terrass.
    Mycket bra bemötande.
    Snabb leverans.
    Bra montage men lite slarvig målning. Lite rengöring saknas.

Totalt sett en bra leverans med ett bra resultat.
  • 2019-12-13
    Bästa säkerhetsdörrar på marknaden. Hjälpsam personal om problem uppstår.
  • 2019-11-24
    Enkel och välfungerande rutin. Tydlig och genomarbetad offert. Höll tidsplan exakt och resultatet blev perfekt. Kan inte komma på ngt som skulle kunna bli bättre!
    Köpte ytterdörr.
    Alltigenom en mycket tillmötesgående personal, försäljare, kontakt på installations avdelningen och installatörer.
  • 2019-11-21
    Hyresvärden har monterat säkerhetsdörrar till alla hyresgäster i fastigheten.

Bemötandet var det allra bästa..

Upplevelsen med säkerhetsdörr är tryggheten.
  • 2019-11-21
    Mycket nöjd med information, så nöjd med min dörr.
    Och proffsigt installerat!
  • 2019-11-21
    Har fått en Proloc säkerhetsdörr installerad. Allas bemötande både vänligt och effektivt. Hantverkarna bland de bästa jag mött. Proffsigt och snabbt arbetade de och var artiga. Kan varmt rekommendera.