Proloc Säkerhetsdörrar

Ulvsundavägen 110, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkommen till Proloc Säkerhetsdörrar!

Vi skräddarsyr din säkerhetsdörr, helt efter dina önskemål. Vi tar din säkerhet på allvar och ser till att du slipper ovälkommet besök. Med över 20 000 installerade säkerhetsdörrar i bagaget sedan 2005 känner vi oss säkra på att vi har den service och kompetens du efterfrågar.

Vi erbjuder installation av säkerhetsdörrar, branddörrar, entréer & fönster, fastighetsboxar och gallergrindar. Vi håller inbrottsklass 3, 4 och 5 på våra säkerhetsdörrar och via de återförsäljare vi har kan vi leverera och installera dörrar i Göteborg, Malmö, Stockholm och Finland.

Hör gärna av dig för mer information om hur vi jobbar eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 95 kunder tycker om Proloc Säkerhetsdörrar

• 2019-12-24

Nadja S skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Det var en del strul innan jag fick min dörr.
    Den är kanske inte helt tätad för det är ett blåsande ljud från den hela tiden.
    Det är lite svårt att få in nyckeln i överlåset. Iaf för mig som är kort.

Jag hade inga förväntningar. Det var vår hyresvärd som bestämde att vi skulle ha nya dörrar. Läs mer
  • 2019-12-21

Anna T skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Beställde säkerhetsdörr ifrån dom och är mer än nöjda med både bemötandet såväl som dörren. Läs mer

Hanna W skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    I vår bostadsrättsförening bytte vi ut våra dörrar till säkerhetsdörrar från Proloc. Jag fick otroligt bra service när jag hade kontakt med företaget. Jag är väldigt nöjd med själva bytet av dörren och tyckte det var en smidig process. Det enda jag har att klaga på är att det inte ens är träfanér på utsidan utan bara är en träfilm påklistrad och att listen under dörren är mycket ljusare än själva dörren. Läs mer

Lisa B skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Rekommenderas varmt, bra kvalitet på dörren och bra service längs med vägen! Läs mer

Tina W skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Plåtdörr till terrass.
    Mycket bra bemötande.
    Snabb leverans.
    Bra montage men lite slarvig målning. Lite rengöring saknas.

Totalt sett en bra leverans med ett bra resultat. Läs mer
  • 2019-12-13

Shant Warojan Y skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Bästa säkerhetsdörrar på marknaden. Hjälpsam personal om problem uppstår. Läs mer
  • 2019-11-24

Göran Ö skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Enkel och välfungerande rutin. Tydlig och genomarbetad offert. Höll tidsplan exakt och resultatet blev perfekt. Kan inte komma på ngt som skulle kunna bli bättre! Läs mer

Gertrud F skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte ytterdörr.
    Alltigenom en mycket tillmötesgående personal, försäljare, kontakt på installations avdelningen och installatörer. Läs mer

Mona J skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Hyresvärden har monterat säkerhetsdörrar till alla hyresgäster i fastigheten.

Bemötandet var det allra bästa..

Upplevelsen med säkerhetsdörr är tryggheten. Läs mer

Ann-christine P skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Mycket nöjd med information, så nöjd med min dörr.
    Och proffsigt installerat! Läs mer

ulla o skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Har fått en Proloc säkerhetsdörr installerad. Allas bemötande både vänligt och effektivt. Hantverkarna bland de bästa jag mött. Proffsigt och snabbt arbetade de och var artiga. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Johan W skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    ny dörr efter inbrott
    snabba svar
    dyrt
    lite lång tid att få allt färdigt Läs mer

Ramin E skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    mycket bra hantverkare, dem tog hand om vårt hus ocg städade efter sig. nöjd med säkerhetsdörren. Läs mer

Karin J skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Utmärkt bemötande av alla från Proloc, utmärkt utförande av arbete. Läs mer

Tomas F skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag köpte en säkerhetsdörr till vår lägenhet. Proaktiv försäljare som fixade installationen på bästa sätt. Ett praktexempel på hur det ska gå till när man köper en tjänst!
    /Tomas Fällman Läs mer
  • 2019-10-08

Helena G skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Väldigt smidig installation och vi är jättenöjda med den nya ytterdörren. Läs mer
  • 2019-10-07

Gustav L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Säkerhetsdörr. Bra kommunikation, fint utförande och bra tidsplan. Läs mer
  • 2019-10-07

Fredrik N skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Beställning av säkerhetdörr med dörrspeglar m.m. Väldigt nöjd med slutresultatet och inte minst med punktlighet, städning etc.

Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-10-06

Shan D skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Gick snabbt att beställa dörren, och installationen gick ännu snabbare. Läs mer
  • 2019-10-05

Ann-louise N skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte en säkerhetsdörr, klass 3. Installatörerna kunde ingen svenska, men jobbade effektivt och bra. Vi kommunicerade på engelska, även om också den var begränsad. Var nöjd med arbetet. Ringklockan fungerade inte, märkte jag efteråt, men när jag påtalade det kom företaget och justerade den. Läs mer
  • 2019-10-04

Helene D skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Vår BRF köpte säkerhetsdörrar till hela föreningen. Vi fick en kontaktperson som vi fick bra kontakt och service av, vi är nöjda med resultatet! Läs mer

Eddie B skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag köpte en säkerhetsdörr med montering. Det blev ett litet fel efter några veckor, men de fixade det omgående. Läs mer

Eva V skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag köpte en säkerhetsdörr och den är fin. Snyggt monterad och jag njuter av att den stämmer så väl in i trapphuset.
    Finns en sak jag inte är helt nöjd med... jag skulle velat ha mer instruktion kring mitt Glue lås som installerades också.... Men så småningom har jag fått det att fungera nästan... Jag vågar inte gå ut utan nycklar i fall att... hälsar Eva Vadenmark Läs mer
  • Carl

2019-10-03

Carl skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Installation av säkerhetsdörr

Tog lång tid på sig att svara på mail men var alltid trevliga och räknade om offerter när jag var osäker

Hantverkarna var polska men vi behövde inte prata direkt och de lämnade allt snyggt och städat efter sig.

Lite väl pricy med s.k. speglar på dörren, det är något de borde kunna göra billigare. Men tog offert från 3 andra och Proloc var billigast.

Har använt dem förr på en annan lägenhet också. Lika bra då. Läs mer

Bengt M skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Föreningen upphandlade säkerhetsdörrar. Installationen fungerade som planerat och resultatet blev bra. Läs mer

Ludwig A skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Väldigt proffsigt mottagande, levererade på utsatt tid och enligt budget. Läs mer
  • 2019-09-23

Christina H skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Dörrar, snyggt och snabbr arbete! Läs mer
  • 2019-09-22

Arne K skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Proloc monterade säkerhetsdörrar. Arbetet utfördes mycket proffsigt. Medverkande av alla kategorier var skickliga och noggranna och mycket trevliga i sin kontakt med oss boende.
    Resultatet blev suveränt bra och vi är mycket nöjda.

Arne Karsman Läs mer
  • 2019-09-21

Jonas P skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Säkerhetsdörrar till brf. Mycket smidig process, håller utsatt tider, och lämnar bra resultat. Mycket nöjda. Läs mer

Magnus L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Vi är väldigt nöjda med slutprodukten.
    Hantverkarna har varit tillmötesgående och skickliga.
    Planeringen har fungerat utmärkt. Läs mer

Harald B skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Bra kommunikation och mycket väl utfört arbete, när Brf bytte dörrar. Även specialbeställd garageport. Läs mer

Ola L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Tydlig och korrekt information. Bra bemötande, duktiga montörer. Jag är nöjd med mitt köp av dörr. Läs mer

Mathias K skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Installation av säkerhetsdörr.
    Ett ytterst proffesionellt sätt.
    Komma i tid och utföra de överenskomna arbetsuppgifterna på ett fullgott sätt, förväntningar som uppfylldes till punkt och pricka.
    Vi är mycket nöjda säkerhetsdörrsinnehavare. Läs mer

Gunilla D skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte Säkerhetsdörr.

Jag är mycket nöjd med min nya dörr och med alla kontakter i samband med beställning och arbetet med montering. Läs mer

Anna L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte säkeretsdörr till lägenheten. Efter en miss där de glömde beställa den, så rättade de till detta och som kompensation fick jag uppgraderat till en bättre låscylinder samt en extra nyckel. Trevliga att ha att göra med och rimligt pris. Rekommenderar! Läs mer
  • Lennart L

2019-09-19

Lennart L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Bra feedback, dubbeldörr, tyvärr har beklädneden lossnat på yttersidan, skall åtgärdas den 21/9, får se sedan! Läs mer
  • 2019-09-18

Per-anders D skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Utmärkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Kjell J

2019-09-16

Kjell J skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Min bostadsrättsförening köpte en säkerhetsdörr. Läs mer
  • 2019-09-16

Maria K skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte en säkerhetsdörr av Proloc. Mycket nöjd med leveransen! Det blev en snygg sekelskiftesdörr, går nästan inte att se skillnad från den gamla. Proffsiga och snabba med trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-15

Christina Ö skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Tog lång tid innan dörren byttes. Jag fick ringa många gånger. Svårt att kommunicera med dom som installera. Läs mer
  • Victor G

2019-07-09

Victor G skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte säkerhetsdörr av Joel. Bemötandet var kanon, professionell, puntlig, helt nöjd.
    Tack Proloc!! Läs mer
  • Sinikka L

2019-07-08

Sinikka L skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Min nya fina säkerhetsdörr har monterats idag. Vill tacka Proloc för snabb, trevlig och proffsig bemötande. Allting gick precis som lovats. Försökte hitta nånting att gnälla, men nej, allt flöt på perfekt. Tack! Läs mer
  • 2019-07-05

Ulrika Margaretha J skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag kan varmt rekommendera Proloc. Kontakterna med Joel har varit toppen, snabba och tillmötesgående. Montaget av dörren gick smidigt och dörren funkar utan några som helst problem. Läs mer
    Richard P gillar detta
  • 2019-05-24

Anders N skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Har fortfarande inte fått lovade saker samt en extra nyckel :( Läs mer
  • 2019-03-20

Ekaterina R skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Det tog dom flera dagar att montera dörren( istället för några timmar som dom lovade.
    Dörrklocka var trasig och det var även stor repa på dörren.
    Dålig bemötandet. Läs mer
    2019-07-08 Richard P svarar Ekaterina R
    Hej Ekaterina,
    Enligt vår logg installerades din dörr på 3,5 timmar den 2 okt.
    Därefter utfördes ett servicebesök den 20 okt för att åtgärda en kärvande ringklocka.
    Repan på dörren berodde på yttre åverkan.
    Du vill att vi skall byta folien gratis men tyvärr täcks inte skadegörelse av vår garanti så vi måste debitera restid, arbete och material.
  • 2019-03-20

Anders T skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Snabbt och bra bemötande. Både med kontoret och montörerna. Mycket nöjd med dörren och den snabba och väl utförda monteringen. Läs mer
  • 2019-03-19

Anneli A skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Installation av säkerhetsdörr. Strul från början kommunikationen urusel. Den så kallade koordinatorn svarade varken i telefon eller på mail. När man försökte med säljaren var det detsamma. Till slut kontaktade jag VD:n som då lovade att de sista justeringarna skulle åtgärdas. Men icke, det var bara att fortsätta att ringa och mails. Ett jobb som skulle ta 3 veckor blev ”klart” efter 2 månader. Dock inte helt efter den beställning jag gjort. OBS, montörerna helt ok. Men inte ok att 1 kille ska jobba från 8-17.30 utan raster.😡 Läs mer
    2019-03-20 Richard P svarar Anneli A
    Hej Anneli,
    Vi hade kontakt den 5 dec om byte av nyckelbricka (från krom till mässing).
    Bytet bokades av vår koordinator och utfördes 14 dagar senare.
    Enligt vår logg erbjöds ni service redan den 17 nov men det passade ej.
    Gällande rast så har våra montörer och snickare 30 min lunch per dag i sitt schema men det är flexibelt och upp till varje snickare om de väljer att jobba över istället.
    //Richard
  • Bo S

2019-03-19

Bo S skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Skickligt yrkesmässigt utfört arbete av hög kvalitet. Läs mer
    Richard P gillar detta
  • 2019-03-19

Örjan Ö skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Entrédörrar säkerhetsklassade.
    Bemötandet väldigt bra.

Lite strul med låsningen men löst på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-03-18

Ronny F skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Två säkerhetsdörrar. Installationen bristfällig. Dörrarna satt skevt och gick inte att stänga normalt. En list lossnade. Skruvar i dörrtrycket lossnade. Jag sökte service flera gånger men de svarade inte på mina mail och telefonsamtal. Efter 4 försök skrev jag till kommunens konsumentvägledare med kopia till Proloc. Då kontaktade Proloc mig efter bara några timmar, och problemen åtgärdadea snabbt. Jag tycker att Proloc har en dålig servicepolicy när man bara prioriterar kunder som hotar med repressalier Läs mer
    2019-03-18 Richard P svarar Ronny F
    Hej Ronny,
    Ursäkta att du fick vänta nästan 4 veckor på service.
    Vi försöker normalt boka serviceuppdrag inom 1-2 veckor från anmälan.
    mvh
    Richard