Proloc Säkerhetsdörrar

Ulvsundavägen 110, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkommen till Proloc Säkerhetsdörrar!

Vi skräddarsyr din säkerhetsdörr, helt efter dina önskemål. Vi tar din säkerhet på allvar och ser till att du slipper ovälkommet besök. Med över 20 000 installerade säkerhetsdörrar i bagaget sedan 2005 känner vi oss säkra på att vi har den service och kompetens du efterfrågar.

Vi erbjuder installation av säkerhetsdörrar, branddörrar, entréer & fönster, fastighetsboxar och gallergrindar. Vi håller inbrottsklass 3, 4 och 5 på våra säkerhetsdörrar och via de återförsäljare vi har kan vi leverera och installera dörrar i Göteborg, Malmö, Stockholm och Finland.

Hör gärna av dig för mer information om hur vi jobbar eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 80 kunder tycker om Proloc Säkerhetsdörrar

• 2019-10-08

Helena G skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Väldigt smidig installation och vi är jättenöjda med den nya ytterdörren. Läs mer
  • 2019-10-07

Gustav L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Säkerhetsdörr. Bra kommunikation, fint utförande och bra tidsplan. Läs mer
  • 2019-10-07

Fredrik N skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Beställning av säkerhetdörr med dörrspeglar m.m. Väldigt nöjd med slutresultatet och inte minst med punktlighet, städning etc.

Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-10-06

Shan D skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Gick snabbt att beställa dörren, och installationen gick ännu snabbare. Läs mer
  • 2019-10-05

Ann-louise N skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte en säkerhetsdörr, klass 3. Installatörerna kunde ingen svenska, men jobbade effektivt och bra. Vi kommunicerade på engelska, även om också den var begränsad. Var nöjd med arbetet. Ringklockan fungerade inte, märkte jag efteråt, men när jag påtalade det kom företaget och justerade den. Läs mer
  • 2019-10-04

Helene D skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Vår BRF köpte säkerhetsdörrar till hela föreningen. Vi fick en kontaktperson som vi fick bra kontakt och service av, vi är nöjda med resultatet! Läs mer

Eddie B skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag köpte en säkerhetsdörr med montering. Det blev ett litet fel efter några veckor, men de fixade det omgående. Läs mer

Eva V skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag köpte en säkerhetsdörr och den är fin. Snyggt monterad och jag njuter av att den stämmer så väl in i trapphuset.
    Finns en sak jag inte är helt nöjd med... jag skulle velat ha mer instruktion kring mitt Glue lås som installerades också.... Men så småningom har jag fått det att fungera nästan... Jag vågar inte gå ut utan nycklar i fall att... hälsar Eva Vadenmark Läs mer
  • Carl

2019-10-03

Carl skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Installation av säkerhetsdörr

Tog lång tid på sig att svara på mail men var alltid trevliga och räknade om offerter när jag var osäker

Hantverkarna var polska men vi behövde inte prata direkt och de lämnade allt snyggt och städat efter sig.

Lite väl pricy med s.k. speglar på dörren, det är något de borde kunna göra billigare. Men tog offert från 3 andra och Proloc var billigast.

Har använt dem förr på en annan lägenhet också. Lika bra då. Läs mer

Bengt M skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Föreningen upphandlade säkerhetsdörrar. Installationen fungerade som planerat och resultatet blev bra. Läs mer

Ludwig A skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Väldigt proffsigt mottagande, levererade på utsatt tid och enligt budget. Läs mer
  • 2019-09-23

Christina H skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Dörrar, snyggt och snabbr arbete! Läs mer
  • 2019-09-22

Arne K skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Proloc monterade säkerhetsdörrar. Arbetet utfördes mycket proffsigt. Medverkande av alla kategorier var skickliga och noggranna och mycket trevliga i sin kontakt med oss boende.
    Resultatet blev suveränt bra och vi är mycket nöjda.

Arne Karsman Läs mer
  • 2019-09-21

Jonas P skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Säkerhetsdörrar till brf. Mycket smidig process, håller utsatt tider, och lämnar bra resultat. Mycket nöjda. Läs mer

Magnus L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Vi är väldigt nöjda med slutprodukten.
    Hantverkarna har varit tillmötesgående och skickliga.
    Planeringen har fungerat utmärkt. Läs mer

Harald B skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Bra kommunikation och mycket väl utfört arbete, när Brf bytte dörrar. Även specialbeställd garageport. Läs mer

Ola L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Tydlig och korrekt information. Bra bemötande, duktiga montörer. Jag är nöjd med mitt köp av dörr. Läs mer

Mathias K skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Installation av säkerhetsdörr.
    Ett ytterst proffesionellt sätt.
    Komma i tid och utföra de överenskomna arbetsuppgifterna på ett fullgott sätt, förväntningar som uppfylldes till punkt och pricka.
    Vi är mycket nöjda säkerhetsdörrsinnehavare. Läs mer

Gunilla D skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte Säkerhetsdörr.

Jag är mycket nöjd med min nya dörr och med alla kontakter i samband med beställning och arbetet med montering. Läs mer

Anna L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte säkeretsdörr till lägenheten. Efter en miss där de glömde beställa den, så rättade de till detta och som kompensation fick jag uppgraderat till en bättre låscylinder samt en extra nyckel. Trevliga att ha att göra med och rimligt pris. Rekommenderar! Läs mer
  • Lennart L

2019-09-19

Lennart L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Bra feedback, dubbeldörr, tyvärr har beklädneden lossnat på yttersidan, skall åtgärdas den 21/9, får se sedan! Läs mer
  • 2019-09-18

Per-anders D skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Utmärkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Kjell J

2019-09-16

Kjell J skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Min bostadsrättsförening köpte en säkerhetsdörr. Läs mer
  • 2019-09-16

Maria K skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte en säkerhetsdörr av Proloc. Mycket nöjd med leveransen! Det blev en snygg sekelskiftesdörr, går nästan inte att se skillnad från den gamla. Proffsiga och snabba med trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-15

Christina Ö skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Tog lång tid innan dörren byttes. Jag fick ringa många gånger. Svårt att kommunicera med dom som installera. Läs mer
  • VICTOR G

2019-07-09

VICTOR G skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte säkerhetsdörr av Joel. Bemötandet var kanon, professionell, puntlig, helt nöjd.
    Tack Proloc!! Läs mer
  • SINIKKA L

2019-07-08

SINIKKA L skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Min nya fina säkerhetsdörr har monterats idag. Vill tacka Proloc för snabb, trevlig och proffsig bemötande. Allting gick precis som lovats. Försökte hitta nånting att gnälla, men nej, allt flöt på perfekt. Tack! Läs mer
  • 2019-07-05

Ulrika Margaretha J skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag kan varmt rekommendera Proloc. Kontakterna med Joel har varit toppen, snabba och tillmötesgående. Montaget av dörren gick smidigt och dörren funkar utan några som helst problem. Läs mer
    Richard P gillar detta
  • 2019-05-24

Anders N skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Har fortfarande inte fått lovade saker samt en extra nyckel :( Läs mer
  • 2019-03-20

Ekaterina R skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Det tog dom flera dagar att montera dörren( istället för några timmar som dom lovade.
    Dörrklocka var trasig och det var även stor repa på dörren.
    Dålig bemötandet. Läs mer
    2019-07-08 Richard P svarar Ekaterina R
    Hej Ekaterina,
    Enligt vår logg installerades din dörr på 3,5 timmar den 2 okt.
    Därefter utfördes ett servicebesök den 20 okt för att åtgärda en kärvande ringklocka.
    Repan på dörren berodde på yttre åverkan.
    Du vill att vi skall byta folien gratis men tyvärr täcks inte skadegörelse av vår garanti så vi måste debitera restid, arbete och material.
  • 2019-03-20

Anders T skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Snabbt och bra bemötande. Både med kontoret och montörerna. Mycket nöjd med dörren och den snabba och väl utförda monteringen. Läs mer
  • 2019-03-19

Anneli A skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Installation av säkerhetsdörr. Strul från början kommunikationen urusel. Den så kallade koordinatorn svarade varken i telefon eller på mail. När man försökte med säljaren var det detsamma. Till slut kontaktade jag VD:n som då lovade att de sista justeringarna skulle åtgärdas. Men icke, det var bara att fortsätta att ringa och mails. Ett jobb som skulle ta 3 veckor blev ”klart” efter 2 månader. Dock inte helt efter den beställning jag gjort. OBS, montörerna helt ok. Men inte ok att 1 kille ska jobba från 8-17.30 utan raster.😡 Läs mer
    2019-03-20 Richard P svarar Anneli A
    Hej Anneli,
    Vi hade kontakt den 5 dec om byte av nyckelbricka (från krom till mässing).
    Bytet bokades av vår koordinator och utfördes 14 dagar senare.
    Enligt vår logg erbjöds ni service redan den 17 nov men det passade ej.
    Gällande rast så har våra montörer och snickare 30 min lunch per dag i sitt schema men det är flexibelt och upp till varje snickare om de väljer att jobba över istället.
    //Richard
  • Bo S

2019-03-19

Bo S skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Skickligt yrkesmässigt utfört arbete av hög kvalitet. Läs mer
    Richard P gillar detta
  • 2019-03-19

Örjan Ö skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Entrédörrar säkerhetsklassade.
    Bemötandet väldigt bra.

Lite strul med låsningen men löst på ett mycket bra sätt. Läs mer

Ronny F skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Två säkerhetsdörrar. Installationen bristfällig. Dörrarna satt skevt och gick inte att stänga normalt. En list lossnade. Skruvar i dörrtrycket lossnade. Jag sökte service flera gånger men de svarade inte på mina mail och telefonsamtal. Efter 4 försök skrev jag till kommunens konsumentvägledare med kopia till Proloc. Då kontaktade Proloc mig efter bara några timmar, och problemen åtgärdadea snabbt. Jag tycker att Proloc har en dålig servicepolicy när man bara prioriterar kunder som hotar med repressalier Läs mer
    2019-03-18 Richard P svarar Ronny F
    Hej Ronny,
    Ursäkta att du fick vänta nästan 4 veckor på service.
    Vi försöker normalt boka serviceuppdrag inom 1-2 veckor från anmälan.
    mvh

Per-håkan P skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte en ytterdörr , bra service trevliga servicemän som installerade , ett minus blir lätt repor vid nyckelhålet när man låser eller låser upp dörren Läs mer
    2019-03-18 Richard P svarar Per-håkan P
    Hej Per-Håkan,
    Tack för feedback.
    Målade ytor kan tyvärr repas av nycklar, särskilt när dörren är nymålad.
    Hör av dig om du vill att vi att kommer och bättringsmålar.
    MVH

Kristoffer W skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Köpte säkerhetsdörr av Joel. Bemötandet var kanon, rätt igenom hela affären. Jag som kund kan vara rätt krävande, och håller koll på detaljerna samt kvalité. Vi är riktigt nöjda med dörren, några månader efter köpet känns det fortfarande kanon. Visuellt ser dörren bättre ut, nu med funktion av ett kassaskåp. Kan inte ge annat än full pott till Joel och Proloc Läs mer
    2019-03-18 Richard P svarar Kristoffer W
    TACK!
    Skall hälsa Joel.
    mvh
  • 2018-12-16

Parvaneh N skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    In every way it was very good. Läs mer
  • 2018-12-14

Kadir K skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Mycket bra och proffsig service. Läs mer
  • 2018-12-14

Carl-Erik S skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Bra produkter med bra tillval. God vilja att försöka hålla tidplanen även om det inte alltid lyckades. Läs mer

Göran N skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Säkerhetsdörr, utmärkt och instruktivt bemött. Känns vara ett mycket bra köp! Läs mer

Vasiliki P skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    jag är mycket nöjd med säkerhetsdörren jag fick
    det gick snabbt utan några problem Läs mer

Annette S skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Min bostadsrättsförening bestämde att vi skulle byta till Prolocs säkerhetsdörrar och alla i föreningen hängde på.
    Kommunikationen från Proloc flöt på bra och de utförde dörrbytet på utsatt tid och med mycket gott resultat.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer

Lars S skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Säkerhetsdörrar
    Perfekt bemötande
    Förväntningarna infriades eller snarare överträffades Läs mer
  • 2018-12-10

Kristoffer W skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Genomgående en riktigt bra upplevelse. 10/10 dörr, 10/10 kvalité, 10/10 service och support. Cudos till Joel Särman som gjorde ett fantastiskt jobb och tog affären hela vägen till topp-betyg. /Kristoffer Läs mer
  • 2018-11-26

Jonathan L skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Mycket nöjd med resultatet!
    Kan verkligen rekommendera Proloc! Läs mer
    2019-03-18 Richard P svarar Jonathan L
    Tack för fint omdöme.
  • 2018-10-24

Torsten B skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    Jag är ansvarig för säkerhetsdörrar i vår brf Fridhem med 111 lägenheter. Vi har valt Proloc som leverantör för vårt stegvisa utbyte av samtliga dörrar som startade 2015. Vi har nu bytt över hälften av alla dörrar. Proloc har visat sig vara en pålitlig leverantör med mycket skickliga hantverkare. Min kontakt hos Proloc löser uppkomna problem på ett kreativt och rationellt sätt. Vi hade ett inbrott (gammal dörr) under semestertider i år och trots att leveranstiden fn är 6-8 veckor fick vi dörren utbytt dagen efter mitt samtal med Joel Särman. Läs mer
  • Pia S

2018-10-12

Pia S skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Dörren var fin ,men det blev ett hål i väggen som installatören så att han skulle åtgärda dagen efter men det kom ingen så jag väntar med att ge omdömen till det blivit åtgärdat mvh Pia Läs mer
  • Patrik T

2018-09-14

Patrik T skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Rekommenderar starkt Proloc!!

Fick inbrott i min lägenhet nyligen vid lunchtid där min ytterdörr blev fördärvad och behövde bytas ut.
    Jag blev rekommenderad av polisen att Proloc hade den bästa och svåraste dörren att ta sig in i.
    När jag sen ringde Proloc och berätta de att jag desperat behövde ny dörr samma dag såg dem till att prioritera mig och skickade ett team som tog hand om allt och satte upp ny dörr inom ett par timmar.
    Detta var väldigt uppskattat eftersom ingen mår bra efter ett inbrott eller bara tanken på att du inte kommer kunna stänga om dig ordentligt den natten.

Denna dörr har kolvar som går upp i taket, ner i golvet och in i väggen. Levde i någon slags falsk trygghet tidigare att min dåvarande dörr var säker. Känns mycket bättre nu!

Tack Proloc för snabb och professionell hjälp!

Hälsningar
    Patrik Läs mer
  • 2018-09-13

Janusz S skrev om Proloc Säkerhetsdörrar
    Efter jag drabbades av inbrott till min lägenhet sökte jag hjälp för att återställa dem misshandlade och icke funktionella yttre dörrar. Självklart förutom säkerhets faktor var leveranstiden avgörande. Till min förvåning ficka jag offerten omgående och med leveranstid vida överträffande mina förväntningar. Från första samtal till färdigt installerade dörrar tog det 3 DAGAR !!!!!!!!! VÄRLDSREKORD KANSKE ??????
    Under tiden när jag besökte firman fick jag fullständig och proffsigt framställt information rörande alla tekniska aspekter av offererade produkten.
    Jag är medveten att jag råkade komma till "rätt plats vid rätt tillfälle" men det minskar inte min allmän intryck att jag hade att göra med kompetenta och konstruktiva PROFFS hela vägen.

Tacksam/ Janusz Läs mer

Ulvsundavägen 110, 168 67 Bromma