Privatkunder

Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar

72 omdömen om Privatkunder

• Jag har verkligen fått den absolut bästa tänkbara servicen på alla vis. Alla jag haft kontakt med på Proloc har varit snabba, trevliga, personliga, flexibla och på riktigt service minded. I synnerhet Joel som varit helt fantastisk. Tack snälla!
    Filippa J skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-06-23
    2020-06-23
  • Jag köpte en säkerhetsdörr. Bemötande och jobbet var toppen. Det enda som var lite dåligt var att jag hoppats på att dörren skulle stänga ute mer ljud. Men dörren är snygg och fungerar bra.
    Karin S skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-06-18
  • Trevligt bemötande, snabbt utfört men ändå pålitligt. Dörren har Väckt avund bland grannarna då den är väldigt gedigen. Väldigt nöjd överlag!
    Andreas W skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-06-18
  • Säkerhetsdörr klass 4 Väldigt Väldigt dyrt, lack på dörrbladet var inte bra! Montering inte bra! Lång leverans tid!
    Shabnam A skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-06-17
    2020-06-17
    Hej Shabnam, Vår säkerhetsdörr klass 4 kostar ca 20.000 kr inkl montage. Den ger ett väldigt starkt inbrottsskydd och har hittills aldrig blivit forcerad. Ni beställde er dörr med specialkulör den 5 mars. Dörren installerades 8 dagar efter beställning, den 13:e mars. Då den gamla dörren var skadad efter inbrott ville vi leverera så snabbt som möjligt och vi lackade därför om en dörr från vårt lager till rätt kulör. Tyvärr blev inte lackningen perfekt och ni erbjöds därför ommålning av dörren efter installation alternativt motsvarande rabatt. Ni valde rabatten. Jag beklagar att ni ändå är missnöjda. Vänligen, Richard

Richard P

• Köpte en säkerhetsdörr klass 4. Mycket trevlig bemötande från personal som dessutom visade mig hela deras utbud av dörrar och säkerhetsprodukter. Väldigt proffsligt och dörrmontering gick hur smidigt som helst. Jag skulle starkt rekommendera till alla som tänker på säkerhet.
    Kevin T skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-06-16
    2020-06-16
  • Jag har nyligen fått en Proloc standarddörr klass 3 installerad och just nu håller träpanelen på utsidan att ådringsmålas för att stämma med trapphusets orginaldörrar. Ådringsmålaren är jätteduktig och det går nästan inte att se skillnad på originalet och säkerhetsdörren när man går förbi! Jag bor i ett väldigt lyhört hus men trots det är det nu lugnt och tyst sedan jag fick dörren. Dessutom är dörren riktigt snygg på insidan, (jag valde slät pulverlackad yta vit RAL 9010, med blanka beslag och brevlåda mm.) Jag kan varmt rekommendera en säkerhetsdörr från Proloc. Mvh Katarina
    Katarina B skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-05-18
    2020-05-18
  • Nya fina säkerhetsdörrar. Bra återkoppling vid frågor.
    Camilla S skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-05-13
  • Säkerhetsdörr till lägenhet Trevligt bemötande Snabbt och smidigt genomförande
    Ingrid S skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-05-13
  • Jättebra ljudisolering och snygga dörrar. Dock fastnar säkerhetslåset ibland vilket gör att det inte går att låsa upp... (lyckas efter flera minuters meckande) Och jag vågar därför inte använda säkerhetslåset av rädsla för att det ska fastna och jag låsas ute.
    Peter U skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-05-13
    Hej Peter! Kul att du tyckte dörren blev fin. Men låset ska naturligtvis fungera felfritt, vi kontaktar dig snarast och bokar in en justering.

Richard P

• Bra återkoppling och information vid frågor angående installation.
    Erik P skrev om Privatkunder en del av Proloc Säkerhetsdörrar
    2020-04-27