Företag/BRF

6 omdömen om Företag/BRF

Sedan starten hos Reco 2018
Sten K
Skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar

Entreparti dörrar. Initialt bra bemötande vid upphandlingen. Dörrarna och installationen som helhet motsvarade förväntningarna men tyvärr levererades partiet med två allvarliga felaktigheter: 1. vi hade särskilt beställt ett särskilt brytskydd för att förhindra inbrottsförsök, partiet levererades med felaktigt brytskydd, detta gick inte att ändra i efterhand och redan nu efter ett år har sådant brytförsök utförts varvid dörrarnas redan "förstörts" utseendemässigt. 2. eftersom platsen i portik ibland har kraftigt vinddrag...

Svar från Företag/BRF

Hej Sten, Det finns ett fabriks-svetsat brytskydd på porten som ingen lyckats forcera. Vi kan hjälpa er att laga brytskadorna om ni vill. Dörrstängaren kan vi också justera till lägre stängningskraft, alternativt byta ut till dörrautomatik. Vänliga hälsningar, Richard

Jan H
Skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar

En fantastisk service och en mycket bra produkt. Bara att rekommendera till nya kunder. Brf Vattuormen 20, Norr Mälarstrand 24 / Byggansvarig Jan Hardenborg

Örjan Ö
Skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar

Entrédörrar säkerhetsklassade. Bemötandet väldigt bra. Lite strul med låsningen men löst på ett mycket bra sätt.

Torsten B
Skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar

Jag är ansvarig för säkerhetsdörrar i vår brf Fridhem med 111 lägenheter. Vi har valt Proloc som leverantör för vårt stegvisa utbyte av samtliga dörrar som startade 2015. Vi har nu bytt över hälften av alla dörrar. Proloc har visat sig vara en pålitlig leverantör med mycket skickliga hantverkare. Min kontakt hos Proloc löser uppkomna problem på ett kreativt och rationellt sätt. Vi hade ett inbrott (gammal dörr) under semestertider i år och trots att leveranstiden fn är 6-8 veckor fick vi dörren utbytt dagen efter mitt samtal med Joel Särman.

Claes E
Skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar

Katastrofalt dålig kommunikation, planering, och koordinering, samt ett oacceptabelt dåligt kundbemötande. Vidare så var arbetet slarvigt utfört med ett kladdigt intrycka av bets som måste ha stuckits på hastigt med pensel, kladdigt målade fogar, snett installerade tidningshållare, lämnade markeringsmärken av bläck på väggar, samt nedsmutsade väggar. Slutligen kände sig bostadsrättsföreningens medlemmar inte trygga eller bekväma med att ha nycklar i händerna på främmande människor under den oacceptabelt långa förseningen (4 månader). Vi ångrar verkligen att vi anlitade Proloc!

Stefan A
Skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar

Jag har haft en mycket god dialog med Proloc under hela processen. De har varit intresserade, kreativa, och därför kunnat skapa och leverera till nya säkerhetsdörrar i originalutseende! Slutsats: Jag är mycket nöjd liksom övriga medlemmar i vår brf.förening som valt att byta ut sin lägenhetsdörr!