Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 5 Läs vad Företag/BRF

• Jan H skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar

2020-02-12

En fantastisk service och en mycket bra produkt. Bara att rekommendera till nya kunder.
    Brf Vattuormen 20, Norr Mälarstrand 24 / Byggansvarig Jan Hardenborg Läs mer
  • Örjan Ö skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar

2019-03-19

Entrédörrar säkerhetsklassade.
    Bemötandet väldigt bra.

Lite strul med låsningen men löst på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Torsten B skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar

2018-10-24

Jag är ansvarig för säkerhetsdörrar i vår brf Fridhem med 111 lägenheter. Vi har valt Proloc som leverantör för vårt stegvisa utbyte av samtliga dörrar som startade 2015. Vi har nu bytt över hälften av alla dörrar. Proloc har visat sig vara en pålitlig leverantör med mycket skickliga hantverkare. Min kontakt hos Proloc löser uppkomna problem på ett kreativt och rationellt sätt. Vi hade ett inbrott (gammal dörr) under semestertider i år och trots att leveranstiden fn är 6-8 veckor fick vi dörren utbytt dagen efter mitt samtal med Joel Särman. Läs mer
  • Claes E
    Claes E skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar

2017-12-17

Katastrofalt dålig kommunikation, planering, och koordinering, samt ett oacceptabelt dåligt kundbemötande. Vidare så var arbetet slarvigt utfört med ett kladdigt intrycka av bets som måste ha stuckits på hastigt med pensel, kladdigt målade fogar, snett installerade tidningshållare, lämnade markeringsmärken av bläck på väggar, samt nedsmutsade väggar. Slutligen kände sig bostadsrättsföreningens medlemmar inte trygga eller bekväma med att ha nycklar i händerna på främmande människor under den oacceptabelt långa förseningen (4 månader). Vi ångrar verkligen att vi anlitade Proloc! Läs mer
  • Stefan A skrev om Företag/BRF en del av Proloc Säkerhetsdörrar

2015-01-20

Jag har haft en mycket god dialog med Proloc under hela processen. De har varit intresserade, kreativa, och därför kunnat skapa och leverera till nya säkerhetsdörrar i originalutseende! Slutsats: Jag är mycket nöjd liksom övriga medlemmar i vår brf.förening som valt att byta ut sin lägenhetsdörr! Läs mer