Hassan Atrakchi

Hassan Atrakchi

Hassan Atrakchi är mäklare på Properties & Partners Umeå

Hassan Atrakchi har varit registrerad mäklare sedan 2018-12. Hassan Atrakchi har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Hassan Atrakchi har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

40 omdömen om Hassan Atrakchi

Sedan starten hos Reco 2020
Manfred André J
Sålde sitt hus med hjälp av Hassan Atrakchi en del av Properties & Partners Umeå
Teg

Vi blev rekommenderade den bästa mäklaren i Umeå dvs Hassan. Vi har inte blivit besvikna, från första stund märkte vi hur engagerad och proffsigt han jobbade: alltid tillgänglig och med ett positivt och trevligt sätt. Ända fram till försäljningen kände vi att han jobbade för vårt bästa och vi var i trygga händer .mvh Lena o Andre

Jon P
Teg

Hade köpare på vårt hus innan vi ens visste att vi skulle sälja. Rak och väldigt bra bemötande

Jon P
Köpte sitt hus med hjälp av Hassan Atrakchi en del av Properties & Partners Umeå
Teg

Mycket bra bemötande. Proffsig och håller vad han lovar

Fredrik J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av Properties & Partners Umeå
Umeå landsförs.

Vi har både köpt och sålt med Hassan som mäklare. Köpprocessen var smidig och Hassan kunde alltid ge svar på våra funderingar och gav information under hela processen. Under vår försäljning fanns alltid Hassan med kollegor tillgängliga och gav fortlöpande information under hela vägen från start till slut. Det dök upp många intressenter som ville ha egna visningar och det var aldrig några problem för Hassan att ställa upp på detta. Under fotograferingen kom både Hassan och två av hans kollegor för att hjälpa till att...

Roger S
Teg

Mycket bra bemötande. Kunning och proaktiv. Han levde upp till dom stora förväntningarna vi hade. Snabb på återkoppling och duktig på att få ut ett bra pris i en tuff marknad.

Emma G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av Properties & Partners Umeå
Ålidhem

Helt klart Umeås bästa mäklare. Skulle aldrig tveka att anlita någon annan än honom.

Olov B
Ålidhem

Väldigt proffsigt bemötande samtidigt som det kändes personligt. Sammantaget är jag väldigt nöjd med att ha jobbat med Hassan. Yttre omständigheter som vi inte kunde påverka gjorde att förväntningarna inte riktigt möttes men det var på intet sätt Hassans fel.

Joel K
Umeå stadsförs.

Ur säljarperspektiv har det aldrig varit något problem med Hassan. Alla frågor har snabbt & proffsigt blivit besvarade. Försäljningen skedde men enkelhet och likaså all nödvändig dokumentation. +Erbjuden stylist vilket nyttjades och var till god nytta!

Albin M
Umeå landsförs.

Hassan var en trevlig mäklare, lätt tillgänglig och kompetent.

Teres Z
Ålidhem

Köpte en lägenhet genom Hassan och valde även att sälja genom honom. Sålde min lägenhet under semestertider när jag var och fjällvandrade med dålig mobiltäckning. Kommunikationen fungerande ändå med en mäklare som Hassan som är villig att hitta lösningar! Kontraktsskrivningen löstes också bra när jag som säljare inte kunde närvara samtidigt som köparna. Hassan svarar fort på samtal/sms, svarar på alla funderingar och är tydlig med hur han jobbar, och min lägenhet var såld inom en vecka efter annonsering trots att jag...